Die wederkoms van Jesus Christus die 14 OF 15 September 2015! Gedurende die Fees van Trompette

Die Apokalips te verstaan, moet ons nederig te wees en op dieselfde tyd om slim te wees!

Force is die eerste om te erken dat ons tyd is meer wanorde in die geskiedenis van die mens.

Tog het sy begrip van die allergrootste belang vir die hele mensdom.

Baie van ons soek die lig in die verwikkeldheid van die Bybelse profesieë en ander, het ons dikwels foute maak en dat in my geval het ek dit te erken!

Hoe kan ons dit nie doen nie foute want die Bybel is beide vaag en baie akkuraat!

Nietemin, ons is baie baie, eschatologists, priesters, pastore, predikante en toegewyde Christene in die geloof te verstaan ​​dat die terugkeer van Jesus Christus is vir ons geslag, en daarom hande!

Baie Bybelse tekens wat jy kan ontdek in die blog sluit in die artikel! LAASTE DRIE tekens dat die wederkoms van Jesus Christus op aarde , ons wys dat ons ingeskryf het vir ‘n geruime tyd in die einde van die tye wat voor die fisiese terugkeer van ons Here en Koning, Jesus Christus op aarde.

Dit is duidelik dat die afwesigheid van die besonderhede in die gekose Bybelse profesieë en tekens, word ontleed en riviere aftrekkings tot ons beskikking, egter met sekerheid, die terugkeer van ons Here Jesus Christus na die aarde baie gou kondig.

Maar baie gou die skaal van God is, kan dit lei tot baie jare van wag vir die terugkeer van Jesus Christus.

Daar moet kennis geneem word dat ‘n paar keer in die Bybel dit staan ​​bekend as die intelligensie van die mens te verstaan.

Na aanleiding van die voorbeeld van Daniël 9 in die eerste testament en voorbeeld hoofstuk 17 in die boek van die Apokalips, in die tweede testament.

Wat nodig was, was ‘n belangrike teken dat sou waarskynlik die begin van die einde van die tyd aan te kondig.

Dit is ‘n ontleding van die verlede, kan ons die teken vind en verstaan ​​dat ons in die eind tye!

Jy kan die blog insluitend artikel: Openbaring het die toekoms van die wêreld

Dit is in die skepping van die staat van Israel dat ons op hede het die begin van die einde van die tyd 14 Mei 1948!

Ons moet ook die maksimum tyd tussen 14 Mei 1948 die terugkeer van ons Here Jesus Christus op aarde te leer ken.

Dit is in die Evangelies vind ons dit belangrik teken (Mattheus hoofstuk 24 in verse 33 en 34 Link:. einde van die dae .

Ons ontdek dat dit dus is tyd vir ‘n generasie tussen die begin van die einde van die tyd van die wederkoms van Jesus Christus.

Dan het ons die bevestiging dat die terugkeer van Jesus Christus aan ons generasie!

Om beter te nader die datum van terugkeer van ons Here Jesus Christus, maar was nie in staat om presies te weet wat die dag en die uur nie, as Jesus Christus self het gesê dat slegs die Vader« God » het geweet hulle ( Matthew 24:36).

Ons kan en moet dus daarna streef om die jaar en maand!

Jesus Christus wil hê dat die grootste aantal gered te word en vir hierdie ons moet soek, vind en vertel die wêreld die jaar en maand en selfs week as moontlik terug in die heerlikheid van ons Here en Koning, Jesus Christus .

Vir hierdie, ons het ook die begin datum van die Bybelse verdrukking (die laaste sewe jaar van die lewe van die mens voor die wederkoms van Jesus Christus op aarde) te vind.

Dit is nog steeds ‘n ontleding van die verlede wat ons kan ‘n belangrike teken vind wat gebruik kan word om die aanvang van die datum van die laaste sewe jaar van die einde van die tyd « verlede week (sewe jaar) voorspel vir die einde van die tyd deur die profeet Daniël 539 jaar voor Christus. (Volledige besonderhede in blog)

Die belangrikste teken is September 29, 2008 dit gebeur! ‘N groot teken het gehou. Dit was die aandelemark op Wall Street met die – 777 (Jy sal ook die besonderhede van hierdie blog teken in die besonder artikel) die Apokalips begin is, die wederkoms van Jesus Christus op hande is SO!

Die omvang, frekwensie en hoeveelheid van die tekens van die terugkeer van Jesus Christus op aarde het heeltemal ontplof het sedert daardie datum van 29 September 2008 toe!

Thessalonicense 5 :3-13

« Wanneer mense sal sê: Vrede en veiligheid! Dan skielike verwoesting-A verrassing « 

Dit is die September 29, 2008 dat die wêreldwye vernietiging het begin met die bekende -777,7 aan die New York Aandelebeurs.

Soos almal kan sien sedertdien het die wêreldwye ekonomiese situasie geword het standaard en uit « apokaliptiese » beheer!

Dit moet ook kennis geneem word dat September 29 is die fees van die engele!

Ons het hierdie datum van 29/09/2008, die mees waarskynlike dateer uit die vroeë Bybelse verdrukking, die laaste week van Daniël (die laaste sewe jaar voor die wederkoms van Jesus Christus op aarde)

Die datum van die terugkeer van Jesus Christus op aarde moet wees om hierdie datum sewe jaar later in 2015 toe!

Die datum van die terugkeer van Jesus Christus behoort normaalweg 29 September 2015, en tog dit kan nie gedoen word nie, want net God weet die dag en uur van die wederkoms van Jesus Christus!

So is ek verkeerd!

Nie so seker nie!

Daar is ‘n Joodse vakansiedag wat niemand kan vooraf weet die dag en die uur van sy begin.

Hierdie vakansie is Rosh Hashanah ook bekend as die Fees van Basuine.

Tydens hierdie fees word gebruik gemaak in ritueel Jood « shofar »‘n soort trompet gemaak met ‘n ram se horing.

In 2015, is hierdie fees is tussen 14 en 15 September. (Beide dae gevier word).

Dit is moontlik dat die terugkeer van Jesus Christus op aarde is die klank van die laaste basuin die « shofar » tussen 14 en 15 September 2015.

Natuurlik het ek weer vir die eerste keer, « Ek is geen profeet nie, » en ek kan verkeerd wees « Dit sou nie die eerste keer!  »

Maar as ek reg is, is ons gelaat met baie min tyd om die wêreld van die fisiese terugkeer van Jesus Christus op aarde en die gevolge wat sal onvermydelik lei tot die wêreld in te lig.

Dit is baie belangrik om die benaderde datum van die wederkoms van Jesus Christus, natuurlik om te weet, is vir almal om sy siel te berei sodat sy naam nie uitgewis word uit die boek van die lewe.

Maar dit is ook baie belangrik, want twee dinge moet plaasvind voor die wederkoms van Jesus Christus.

1) Die Wegraping van die Kerk van Jesus Christus.

Die wedergebore Christene, dit wil sê, Christene wat besef dit terug en voor te berei deur suiwer hulself, bid, en die deel van die goeie nuus van die spoedige wederkoms van Jesus Christus na ons geslag.

Baie min verse in die Bybel dui aan die wegraping van die kerk.

Ons vind ‘n paar noem in die besonder in Mattheus hoofstuk 24 en die volgende vier verse in 1 Thessalonicense 4 verse 39: 15 ev.

Die wegraping van die kerk is nog meer belangrik is dat dit gevolg word deur ‘n moeilike tyd vir die mensdom « die dag van die toorn van God »

2) Op die dag van die toorn van God

Volgens die Bybel verskriklike rampe wag ons en die derde van die wêreld kan verdwyn!

Aangesien ons dit weet en sien ons lewens, kan ons beter verstaan ​​die belangrikheid van wat die mensdom wag!

Ek kan verkeerd wees en die terugkeer van Jesus Christus tot later in 2017 of in 2018 of selfs later plaasvind, maar dit is nie, is seker en dit is vir ons geslag!

Hierdie opbrengs is op hande en dit is nie die skaduwee van ‘n twyfel.

Die tekens is al te dikwels, kragtige, deurlopende en eksponensiële te lank voort op hierdie tempo

Die wêreld het baie smarte bekend in die geskiedenis, waarvan sommige baie sterk.

Maar nie al die Bybelse tekens plaasgevind het op dieselfde tyd of met die frekwensie, omvang, krag en nog minder eksponensieel as in ons tyd.

In die lig van die gebeure in die wêreld almal kan besef beduidende probleme wat ons lewe op aarde.

Af ons weet en sien dat al die tekens is sterk, en baie eksponensiële en daarom sal dit onvermydelik erger word totdat die terugkeer van Jesus Christus.

Net te dink oor dit maak my sidder!

Nog nie die einde van die tyd is besig en niks sal stop.

Dit is die wil van God vervul moet word.

Van al die waarskuwingstekens van Bybelse terugkeer van Jesus Christus net drie tekens bly te wees voor die glorieryke wederkoms van ons Here en Koning Jesus Christus!

01) Die onthulling van die Anti-Christus

02) Die derde heropbou van die Tempel van Jerusalem

03) ‘n Tweede Wêreldoorlog qu’arrêtera Jesus Christus by sy wederkoms

Oor die Antichris :

In die lig van die nuus en na baie gedink, hier is ‘n verduideliking vir die prestasie van die afgelope drie tekens

As niemand kan so ver, met sekerheid, het ‘n man op die Antichris se naam, kan ons nog steeds nie verstaan ​​dat dit die feite is ontleed.

Ons vind dieselfde al sy wandade elke dag!

In die boek van  Apocalypse hoofstuk 13, vers 7, leer ons dat tydens die verdrukking, sal die dier maak oorlog teen die heiliges en hulle te oorwin!

Af, wat maak oorlog teen die heiliges op aarde vandag sedert 2008!« Islam »

Islamitiese fanatici en ekstremiste, mishandeling, gijzeling, verkragting, vermink en vermoor duisende Christene regoor die wêreld!

Sedert 2008, terwyl die fanatiese Islam vervolg Christene, Islam-regverdige begin sedert 14 Mei 1948 die wêreld te verower, nie deur wapens, maar deur immigrasie en demografie!

Wêreldwyd Islam wil sy gewoontes en barbaarse wette soos Sharia te implementeer!

En tog moet ons erken, Moslems het woorde van liefde en verdraagsaamheid. Hulle is selfs getrou en vurig van geloof omdat hulle glo die Here te dien!

Maar hoe kan jy God dien en aanvaar dat veragtelike wesens « Islamiete wat aansoek doen Koran die letter » pleeg van hierdie misdade in die naam van God.

The Beast van die Apokalips blyk te wees « Islam en finansiële mag » Geld beheer van die wêreld en die media. Dit verminder meer man te slawerny.

2 Thessalonicense 2

2.4

Die opponent wat styg bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy sit in die tempel van God, verkondig homself tot God .

Die Al-Aqsa moskee in Jerusalem is gebou op die terrein van Salomo se tempel!

« Islam » sit op die troon van God uit 679 en Islamiete optree asof hulle het die waarheid en doen die wil van God!

Ons weet dat die Bybel sê dat Islam Israel sal val in die einde van die tye

Daniel 9:27

En hy sal die verbond bevestig met baie vir een week, en in die middel van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat, en dan deur middel van gruwelike vlerke, wat veroorsaak dat die verwoesting, selfs tot ‘n spesifieke verbruik [verwoesting] kom oor die wildernis.

Vir die derde heropbou van die Tempel van Jerusalem

Daar sal jy opgemerk het dat die bogenoemde vers van Daniël 9, is van toepassing in die verdrukking spesifiek in die tweede helfte van die verdrukking. Daar is geen melding van die herbouing van die tempel, maar die beëindiging van die slagoffers en offers.

Ten opsigte van die heropbou van die tempel van Salomo in Jerusalem, ek vrees dat ons die terugkeer van Jesus Christus wag, die nuwe tempel is na my mening beslis sy hemelse tempel van die hemel af.

Ek sien nie God aanvaar ‘n gedeeltelike herstel van die tempel naby die Al-Aqsa moskee is die huis van Satan!

Moslems mishandel sedert die ontstaan ​​van Islam, hoewel getroue en ywerige in geloof, het hulle nie dien God maar Satan!

Jy kan lees ‘n paar van die blog artikels oor Moslems, insluitend:

.

Islam is die dier wat uit die afgrond opkom! Moslem wêreld, baie na Christus toe kom om gered te word!

.

Maar dit is waarskynlik dat die Joodse mense op soek na die direkte skakel hy met God begin om die tempel te herbou ten spyte van die teenwoordigheid van die Al-Aqsa moskee op die Tempelberg te vind.

Ten opsigte van die Tweede Wêreldoorlog qu’arrêtera Jesus Christus by sy wederkoms

Dit is die beroemde oorlog van Armageddon, wat sal sigbaar huidige konflikte van die Midde-Ooste wat sal verseker toeneem en oorspoel Israel wegdryf!

Alliansies sal vorm en die mense sien ‘n geleentheid te kry uit van hierdie globale ekonomiese insinking soos gewoonlik deur ‘n wêreld oorlog.

Tog Islam sal die geleentheid kry om vir sy deel Israel te verwyder en dood te maak soveel Christene.

Al hierdie moet gebeur volgens die Bybel, in die smarte van die weer, die aarde en die hemel, veral onder Hoofstuk 24 van die Evangelie van Mattheus.

Dit is duidelik dat die konflik in die Midde-Ooste (Irak, Libië, Sirië) wat betrokke is, en behels, direk of indirek, baie magte soos Rusland, China, die Verenigde State van Amerika en Europa.

Die Midde-Ooste is ‘n kruitvat, en ons weet dit sal baie gou ontplof oorspoel na Israel!

Die gebruik van chemiese wapens in Sirië is nou ‘n radikale draaipunt in die burgeroorlog wat vernietig sy bevolking.

Die gebruik van kernwapens in die Midde-Ooste is nie ver!

Europa (Rome) is reeds voorberei vir die Armageddon Oorlog ….!

Spoor en te analiseer die nuus op die net mans, Aarde en weer vir die begrip van die evolusie van die Apokalips!

Wat kan ons seker is, is dat die jaar 2013 nie sal gaan deur die reël dat 2014 sal erger wees in 2013 en verder en baie sterk Bybelse tekens.

2015 sal beslis die jaar vir die mensdom begrip van God se skepping « Die Man. »

Die wêreld sal waarskynlik bewus te wees van die wederkoms van Jesus Christus, toe die oorlog sal kom om Israel en groot aardbewings getref Frankryk, Italië en Israel

Die wegraping van die kerk dink ek moet waarskynlik tydens die inval van Israel.

Dit sal plaasvind op die laaste oomblik, want barmhartige God sal die maksimum tyd in die wêreld gee sodat baie gered kan word deur die koms van Jesus Christus.

Ek nooi jou liewe lesers dinge baie noukeurig te lees en mediteer op hierdie artikel hieronder om te verstaan ​​wat gebeur in die wêreld en waarom dit is baie belangrik om die geloof in Jesus Christus te hê, en om te verseker sien al die tekens van sy terugkeer, want Jesus Christus kom gou terug God se skepping te red. « Man »

jesuscristo

Link => Hoekom sal Jesus Christus die kerk verwyder en terug te keer om te regeer vir ‘n duisend jaar te kom!

.

kers-houer-Anim

Laat gaan, ook die vlam van geloof

Seker wees dat Jesus Christus is lief vir alle mense sonder onderskeid, maar dit sal nie red die wat by hom kom, want ons het vrye wil en ons kan ons pad kies!

Maar jy moet weet dat alle paaie lei na die vernietiging van die mens.

Maar een wat lei na God en dit is deur Jesus Christus, daar is geen ander nie!

Nou weet jy die pad wat lei na God en dat die manier is deur Jesus Christus.

Jy kan red jou siel! Daar is nog tyd wanneer ek skryf hierdie!

Nou dat almal weet van die jaar, maand en dag oor die terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg (14/15 September 2015) kan ons voor te berei, reinig ons siel, bid en tel die dae tot ons Koning en Verlosser, Jesus Christus!

Geliefde broers en susters in Christus, en hou verlig die fakkel van jou geloof en word dienaars van Jesus Christus, die opgestane Christus soldate en kondig sy terugkeer na die wêreld, sodat as baie van ons broers en susters, sal gered word

Stuur die blog adres na al jou kontakte, ek het niks om te verkoop, hierdie blog is gratis en dit is vir jouhttps://victorpicarra.wordpress.com/

Vrede en vreugde in die harte en huise terwyl hulle wag vir die wegraping van die kerk vir ‘n paar en die terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg vir ander!

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.