The Book – The Preacher Return of the King

Jeg portugal

Mine kjære eiendom blogglesere.

 

Jeg er glad for å kunngjøre utgivelsen av min bok hvis tittel er det samme som bloggen « Predikanten Return of the King »

Du kan allerede nå bestille den til redaktøren « Edilivre » før det er i bokhandler

Tittel på paper: « The Preacher Return of the King »
Editions Edilivre – Aparis

175 boulevard Anatole France

Bat A, 2. etasje

93200 Saint Denis

Tlf: 01 41 62 14 40 / Fax: 01 41 62 14 50
Internett Kontakt: http://www.edilivre.com/contacts

deksel

 

Kristendommen i vårt samfunn er neglisjert, forlatt og ofret til interessene til humanisme i hvis navn finner vi at vi er gradvis « slettet », og at våre kirker blir revet. Vi finner den samme ekstraordinære økningen av islam over hele verden.

 

Hvis du leser mine blogginnlegg, vet du at dette er en budbringer sterke tegn på snarlig retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus.

 

Slik at så mange kan bli frelst, må vi alle gjøre alt vi kan for å gjøre verden vet og forstår at Jesus Kristus er kongen av verden, og han er snart tilbake for å dømme mennesker og nasjoner.

 

Det er derfor jeg opprettet denne bloggen, og takker deg hjertelig til å besøke og lese mine artikler.

 

Bloggen er nå besøkt ca 500 ganger hver dag. Dette kan anses som en reell suksess.

 

Men det er ikke nok til å fortelle verden retur av Kongen Jesus Kristus og så jeg bestemte meg for å skrive en bok, slik at flest ikke tilgang til internett er informert og at alle kan bestemme hans sjel og samvittighet av den veien han ønsker å følge.

 

I vårt mørkt samfunn, er vår tro utprøvd og mange føler forlatt av Gud, men jeg forsikrer deg det ikke.

 

Gud aldri forlatt oss, han elsker oss nok til å ha tillatt hans sønn som er ren kjærlighet, kom til jorden, og det blir misbrukt, fornærmet, pisket og til slutt i fryktelig lidelser bli korsfestet og naglet til et kors pass med døden for å frelse oss.

 

Men akk vi oversvømmet med falske læresetninger, falske profeter og falske guder som forstyrrer vår visjon av Gud og har oss ta vrangforestillinger stier.

 

Så jeg ønsket å bringe min bok for lesere de utallige bevis på Guds eksistens og hans eneste sønn Jesus Kristus. Dette er slik at alle er mer « troende men sachants ».

 

Min bok viser at det er Gud som skapte universet og alt i det. Det viser seg også at Jesu Kristi guddommelighet og hans forestående retur til Jorden.

 

Selv ikke en bok av historie eller vitenskap, forklarer han manns reise fra begynnelsen av sin retur til Edens hage i styret til Jesus Kristus og glimt fremtid mann etter at regimet til Jesus Kristus.

 

Den angir også profetier av endetiden og gjør det mulig å vite det maksimale av vår forventning om retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Det er viktig og selv avgjørende for å ta en pause i livet å gjøre opp status for hva som er viktig og avgjørende i livet. Dette er hva jeg inviterer deg til å gjøre dette ved å lese min bok.

 

Jesus Kristus kommer tilbake snart å dømme menn og nasjoner, er det en sikkerhet, men tidligere svært vanskelige dager er fortsatt treffer Jorden og menneskeheten. Lese boken kan forberede deg til å møte disse vanskelige tider at vi fortsatt har å krysse.

 

Mending Fences lar deg bekrefte at alle våre problemer vokser stadig i flere år. Men vi er en forklaring, og er i boken.

 

Jeg inviterer deg ikke bare til å lese boken min, men også for å gjøre det kjent, slik at flere kan lese det og innser at sannheten er ikke hverdags virkeligheten vi forklarte vårt ateistiske samfunn.

 

La oss alle være soldater av Jesus Kristus, er det vår kristne plikt og jobber inderlig å offentliggjøre det gode ord « Jesus Kristus kommer tilbake snart »

 

Alle kan bli frelst hvis de kommer til Kristus gjennom dåp og omvendelse.

 

Det bør gjøre oss innse fakta og innse at vi lever i verden i flere års tid så hardt som individer.

 

Dette er daglige øvelser og naturkatastrofer som overdimensjonert styrtregn, flom, stormer, katastrofer, jordskjelv, orkaner, sykloner, branner, vulkanutbrudd.

 

Men det er også hvert år i flere år uten at noen kjente dødsfall per million fordi fisk, fugler, husdyr og ville dyr over hele planeten.

 

De er også kriger og øredøvende lyder av en verdenskrig, vold, tap av verdier og moral.

 

Og det er også det spira radikalisme og islamsk ekstremisme som fanatikere massakrert medlemmer av kristenfolket og forplikte vanhelligelse, hærverk, brannstiftelse og ødeleggelse av kirker.

 

For ikke å nevne den betydelige nedgangen i den katolske kirke prester.

 

Til alle disse onder må vi legge den globale ødeleggelsen som har lagt seg over hele verden siden børskrakket 29. september 2008, forårsaker sult og elendighet overalt, er virkningen desto viktigere som verdens befolkning økt fra to og en halv milliard innbyggere i 1950 til mer enn syv milliarder i 2012, 63 år bare.

 

Selv Vatikanet som var den hellige stol i den katolske kirke har blitt et stinkende sted hvor Jesus Kristus er blitt en enkelt tilbehør eller et stykke av Vatikanet Museum.

 

Alt dette er beskrevet i boken.

 

Alle som kjenner meg vet at jeg aldri gir opp fordi ingen fjellet er uoverstigelige, og jeg vil fortsette å handle for å kunngjøre så mange gode nyheter for den forestående Return of the King Jesus Kristus.

 

For de som ønsker å vite hvem jeg er:

 

Her en kort stund en liten del av mitt biografi.

 

Sønn av en portugisisk elektriker emigrerte til Frankrike i 1957, vokste jeg opp i katolsk utdannelse, katekisme, nattverd og JOC (Unge kristne Workers).

 

Denne undervisningen har gjort meg til en kristen mann standard.

 

Jeg har alltid prøvd så godt som jeg var i stand til å leve et sunt liv i Guds kjærlighet og respekt for sine lover (uten å være en helgen!)

 

Jeg må si at siden min barndom Gud har alltid vært en del av livet mitt. Han er en fortrolig, en venn, rådgiver og et uunnværlig hjelpemiddel i hverdagen.

 

Under en veldig lang del av livet mitt har jeg hatt en veldig vanskelig og komplisert jobb, og Gud gjorde mange mirakler for å holde meg i live i denne farefulle karriere.

 

Så jeg har ingen hemmeligheter fra Gud, og jeg har total og absolutt tillit til ham.

 

Gud viser sin kjærlighet meg hele tiden og gir meg hans hjelp i hverdagen.Jeg forsikrer deg om at det er ren glede å føle seg elsket og hjulpet av Gud.

 

Så jeg ønsker å være der også til Gud i en ydmyk liten grad vitne til hans kjærlighet til oss og den forestående retur til Jorden fra sin eneste sønn Jesus Kristus.

 

I 2009 av de enkleste sjansen innså jeg at vi levde på slutten av bibelsk tid som vil kulminere i retur av Jesus Kristus.

 

Selvfølgelig en god kristen jeg hadde lært godt katekismen dagen vil komme i slutten av verden og den dagen Gud vil vende tilbake til jorden for å dømme hele menneskeheten.

 

Før intellektuelt godta retur av Jesus Kristus var planlagt godt for vår generasjon, har jeg mye analysert og likevel alle de profetiske tegn annonserer endetiden og Jesu gjenkomst Kristus på jorden.

 

Jeg måtte til slutt gå til bevis og finne at alle tegn og profetier endetiden innvarsle retur av Jesus Kristus ble gjennomført hver dag, og at dette kan på noen måte være en tilfeldighet som mange av de profetiene som ble oppfylt var viktig.

 

Dette har radikalt forandret livet mitt, og så jeg bestemte meg for å lage denne bloggen « Predikanten Return of the King » som jeg publisert en rekke artikler på alle språk for å informere hele menneskeheten dette fantastiske arrangementet og bidra også oppvåkning av den kristne verden, slik at alle kan forberede sitt sinn og sin sjel til retur av Jesus Kristus, vår Herre og Konge, den eneste sønn av Gud.

 

Boken min har som mål å vise leseren eksistensen av Gud, Jesu Kristi guddommelighet, for å forklare utviklingen av mennesket til Gud og til å informere flest av denne fantastiske avkastningen av vår Glory Herre Jesus Kristus for hans tusen år lange regjeringstid.

 

Det er en sikkerhet i denne apokalyptisk verden er at Jesus Kristus er tilbake snart.

 

Det er viktig og nødvendig å huske på at Jesus Kristus sa: «Jeg er veien, sannheten og livet, ingen kommer til Faderen uten ved meg. « 

 

Dersom dette ikke blir gjort, vil du døpe og mange kommer til Kristus for å bli frelst.

 

Snart vil det være for sent, og det vil være over hele jorden gråter og tårer av alle etternølerne.

 

Jeg ber deg vennligst å presentere min bok til alle foreldre, venner, relasjoner, kontakter og alle sosiale nettverk for alle å også vite og dele i sving Guds kjærlighet og bli frelst.

Gud elsker oss og elske sin enbårne Sønn Jesus Kristus er snart å gå tilbake til Jorden for retur til Edens hage for alle som kommer til ham.

Bakgrunn Hjerte takk for alt du gjør for kjærlighet og Guds herlighet og Jesus Kristus!

Gud velsigne deg og gir deg mulighet til å jobbe for kjærligheten og ære Jesus Kristus.

Jeg portugal

Victor