Retur av Jesus Kristus september eller oktober 2016

 

gud-the-far-barn-jesus-og-due-kopi-en

 

Før adressering gjenstand for retur av Jesus Kristus, er det verdt å minne om noen grunnleggende i kristendommen og spesielt til å leve troen i endetiden.

 

BE kristne til endetiden

 

 

Først være en kristen er å forstå at Gud er skaperen av alle ting, og derfor også vi er en skapelse av Gud.

Det er også enighet om at Gud skapte oss fri og utstyrt med fri vilje slik at vi bestemmer selv hvordan vi bruker denne fantastiske gaven som Gud har gitt oss « Life ».

 

For bedre å forstå Gud og skapelsen av mennesket, inviterer jeg deg til ålese min bok « The Preacher King of Return of Darkness kommer lys » se artikkelen om boken: The Book – The Preacher Atter en konge

 

Gud i sin uendelige nåde har gitt oss all denne dyrebare « liv » dessverre lite verdsatt på sitt sanne verdi. Livet ble gitt oss av Gud uten å kreve noe fra oss i retur. Det er en gave. Men en dag at livet uunngåelig ender.

 

For noen, dessverre, dette er fra en ung alder at livet stopper, for andre de når ubekymret hundre år eller mer.

 

Og så, like etter dødsøyeblikket av kroppen, ser sjelen før sin skaper.

 

Vi må forstå at tiden er en etablering av Gud og derfor i dødsøyeblikket sjelen kommer direkte ved tidspunktet for den siste dommen.

 

I løpet av denne rettssaken tre alternativene er da tilgjengelig for sjeler.

 

Noen som hadde en forvrengning av livet vil bli dømt til å tilbringe evigheten i helvete.

 

De aller fleste har hatt et liv verken ren eller perverse « Varm » likevel også gå tilbringe evigheten i helvete.

 

De fører et sunt liv med respekt og rettferdighet vil også gå til tross for deres eksemplariske liv tilbringe evigheten i helvete.

 

Å være en kristen er å forstå at alle sjeler er dømt ved fødselen for å tilbringe evigheten i helvete. Det er en visshet!

 

Og jeg ingenting tillater meg å si om helvete vil være mindre smertefullt for noen enn for andre, basert på handlinger begått i løpet av livet.

 

Intet urent kan komme inn i himlenes rike, og som vi er alle bærere av arvesynden på slutten av våre jordiske liv på jorden, så vi er alle dømt til å tilbringe evig liv i helvete.

 

Hva vil helvete ingen nøyaktig vet, men i Enoks bok har vi en oversikt, og bemerker at det finnes steder i himmelen eller er låst for all evighet alle skapninger har ulydig mot Gud. Jesus Kristus talte om helvete fremkaller Gehenna (men ingenting står i Bibelen hva Gehenna) Jeg har også en hypotese om at dette kan være et helvete i min artikkel: forståelse for å forstå Guds HELL ,

 

Det er grunn til å frykte at Helvete er et sted hvor evig liv eksisterer utenfor Guds kjærlighet. Men fortsatt er under kontroll og tilsyn av hans engler. (Se boken av Enoch) https://victorpicarra.wordpress.com/le-livre-dhenoc/

 

Å være en kristen er å forstå at bare kjærligheten til Jesus Kristus kan gjøre oss i stand til å håpe å unnslippe denne djevelske evighet skjebne planlagt av Gud til menneskeheten siden ulydighet Adam og Eva.

 

Å være en kristen er å være en synder erkjenne og akseptere å bli frelst av kjærlighet til Jesus Kristus, denne djevelske skjebne.

 

Å være en kristen er å akseptere og leve etter Jesu lære Kristus i kjærlighet, fred, kjærlighet, medfølelse og ydmykhet.

 

Å være en kristen blir døpt i vann, Ånden og bli født på ny.

 

Døpt i vann vi omvender oss fra våre synder og komme til Jesus Kristus for å bli frelst ved å akseptere hans kjærlighet og blodet han utgjøt for oss på korset.

 

Gjennom dåpen i den ånd ber vi Gud om å lede våre liv. Etter å ha mottatt vanndåpen den kristne må gjøre en personlig tilnærming i bønn for å be Gud om å lede og styre sitt liv.

 

Så gå i livet ikke lenger av ønskene til kroppen, men de av Ånden. Dette er dåpen i Ånden.

 

Dermed blir vi født på nytt i vårt jordiske liv forfølge våre liv i kjærlighet, fred, kjærlighet, medfølelse og ydmykhet. Men i iveren til å følge undervisningen av Jesus Kristus, å tjene Gud ved å observere hans bud og hjelpe de som søker vår hjelp. Forsiktig hjelp du tar bør ikke føre en som får det til å vedvare i sine synder og onde gjerninger. Heller ikke føre deg til å fornekte Jesu lære Kristus.

 

Når du gjør en hjelp du bli ansvarlig for bruken av denne hjelpen.

 

Dermed faktum av å gi penger til en narkoman eller en beruset ikke lar du tror du ser gjennom en god gjerning. Hvis han spør deg penger tilby ham brød. Også det faktum av å gi penger til de som bruker barn til å tigge bør ikke lede deg til å tro at du ser gjennom en god gjerning. Du blir ansvarlig for misbruk mot barn.

 

Etter vårt liv på jorden, vises den kristne Gud for dom. Og av kjærlighet til Jesus Kristus, er han ikke går rett til helvete.

 

Den kristne er dømt, hvis verk av hans liv var gode, vil han gå til himmelriket. Hvis verk av hans liv ikke var god nok, vil den passere gjennom skjærsilden før du går inn i himmelriket. Men hvis verk av hans liv var dårlig han vil gå til helvete, selv om han ble en kristen.

 

For to tusen år det er slik.

 

Men vi er på slutten av tid og ting forandrer litt.

 

Hvilke endringer er at på slutten av tid Jesus Kristus skal komme tilbake til jorden for å regjere der i de tusen år som vil skille menneskeheten av den siste dommen.

 

Og gode kristne vi venter på retur av Jesus Kristus i håp om at det vil være veldig snart.

 

Regimet til Kristus på jorden vil være en forsmak på evigheten, vil vi leve lenger, men det vil fortsatt passere gjennom døden før har et evig liv.

 

Evil vil bli forvist fra jorden i tusenårsriket. Vi vil leve under Guds rike i kjærlighet og fred.

 

Men, fordi det er en, men, og det er betydelig. Er det retur av Jesus Kristus må være som i smerter fødsel.

 

Så over Jesu Kristi gjenkomst er nær, og lengre levetid er vanskelig for menneskeheten.

 

Vi kan alle se det som årene går, spesielt siden 29 september 2008, og mest vanskelige tider på alle nivåer. Se min artikkel: DE SISTE TRE tegn på Jesu Kristi gjenkomst på jorden!

 

Earth  : jordskjelv, vulkanutbrudd, storm, styrtregn, orkaner, brann, klimaendringer, jordskred, ukjent øredøvende støy og jord kollapser skaper store sprekker.

 

Heaven: meteoritt faller, solar utbrudd, kunngjør retur av Nibiru, oppvarming av solsystemet planeter, UFO.

 

Wildlife : Død uforklarlig av millioner hvert år fra husdyr, ville dyr og fugler og fisk.

 

Humanity  : Ruin, epidemier, tap av verdier, Exodus, vold, krig og rykter om krig.

 

Kirken  : Frafall er synlig på høyeste nivå. Paven har forkastet læren om Jesus Kristus ved å anerkjenne alle religioner som veier til Gud. Dermed glemmer de aller ordene av Jesus Kristus, « Jeg er veien, sannheten og livet, ingen kommer til Faderen uten ved meg! « 

 

Disse ordene av Jesus Kristus er sterke og ikke egner seg til kontrovers.

 

Ukjente øredøvende lyder kan tolkes som Apocalypse Trumpets.Https://youtu.be/mTOQvDzihTU

 

Alle disse hendelsene forekommer så overdimensjonert og ble profetert i Bibelen for å kunnendetiden og Jesu Kristi gjenkomst.

 

Alt er gjort av Gud til å vekke menneskeheten, men dessverre svært få synes å være klar over de spesielle tider vi lever.

 

Menn tenker mer på hva de vil gjøre neste helg eller hvordan de vil stenge i slutten av måneden, i stedet for å be til Gud for å frelse deres sjeler, selv blant kristne.

 

Likevel alle problemer og ulykker gjennom hvilke menneskeheten vil forverres og selv før Herren Jesus Kristus.

 

Forferdelig øyeblikk venter oss før retur av Kongenes Konge Jesus Kristus.

 

Vi vet av slutning at de siste øyeblikkene før han kom tilbake vil være det vanskeligste.

 

Mer enn noen gang, må vi ber og ber om og om igjen hver dag.

 

Vi bør takke Gud hver gang hans hjelp og ber til Gud om å lede og beskytte oss i hvert øyeblikk av vår eksistens, spesielt i disse vanskelige tider og apokalyptisk.

 

Å være en kristen er å forstå at kjærlighet til Jesus Kristus er den hånden som tilbys av Gud for å redde oss fra helvete.

 

I tillegg til å spare våre sjeler fra helvete etter sin kjærlighet Jesus Kristus vil også spare en del av oss før han fysisk tilbake til Jorden.

 

De som vil bli lagret og vil danne Jesu Kristi Kirke, vil de bli forvandlet til en umiddelbar følelse vil være en kropp av lys. De vil bli fjernet i himmelen og vil få tilgang direkte fra jordiske liv til evig liv uten død.

 

De som er døde, og som har blitt bortført om de var i live. Skal gjenoppstå i en kropp av lys, og vil også bli fjernet i himmelen med de som har blitt reddet fra sin egen stue.

 

Sammen har de delta på Lammets bryllup vil være evig pakt som vil gjøre Jesus Kristus med sin kirke dannet.

 

Hvis Gud forsøker å vekke oss for all del, er at de fleste kan lagres og som godt kan være en del av Jesu Kristi Kirke som vil bli fjernet.

 

Jesus Kristus og Gud elsker mannen!

 

Men mannen med hvem han ønsker å tilbringe evig liv?

 

Tror ikke et øyeblikk at endetiden er tull, bevisene er mange, er slutten av tiden virkelig i gang og ingenting vil stoppe det.

 

Jesus Kristus er på døren, og det er tid for håp om å bli frelst, å omvende oss fra våre synder, våre misgjerninger, våre feil, våre feil og våre urene tanker.

 

PROGRESS signerer Jesu Kristi gjenkomst

 

 

 

I lys av utviklingen av skiltene er vi virkelig i den siste strekningen før retur av Jesus Kristus.

 

 

Jeg forklarte i min artikkel DE SISTE TRE tegn på Jesu Kristi gjenkomst på jorden! Det var tre tegn før retur av Jesus Kristus.

 

01) Den avdukingen av Anti-Christ

02) Den tredje gjenoppbyggingen av templet i Jerusalem

03) En global konflikt avtales ved Jesus Kristus på hans retur

 

For det første tegnet « Antikrist » vi må forstå at det er flere nivåer.

 

Først inne i kirken, er Antikrist dannet av alle de påfølgende kongene paver siden Lateran avtaler.

 

Den siste paven « François » tilpasser denne antikrist som under dekke av lam er en ulv som fører kristne som følger rett til helvete. Se min artikkel: den offisielle uttalelsen om dødsfallet til den katolske kirken

 

Ifølge Malakis profeti av paver, er Frans den siste paven. Den som er navngitt i profetien « Peter den romerske », noe som førte kirken under trengselen før ødeleggelsen av Roma og retur av Jesus Kristus.

 

Ødeleggelsen av Roma betyr ikke nødvendigvis ødeleggelsen av byen Roma etter et stort jordskjelv, men kollapsen i Europa som den nye Roma « den åttende kongen av kapittel XII av Apocalypse bok. » og derfor Antikrist system.

 

Vi vet fra boken om Apocalypse og av profeten Daniel, den store trengsel siste 42 måneder.

 

Så som Frans ble valgt 13 mars 2013 bør vi kanskje se Kristi gjenkomst til jorden i september eller oktober 2016, sannsynligvis i løpet av festen av trompeter.

 

Se min artikkel: THE END OF den siste uken av DANIEL END END 2015 ELLER 2016

 

Den anti-Kristus er også en form for demonisk treenighet av to dyr og en falsk profet som har som formål å forfølge kristne og veilede dem direkte i veien for helvete.

 

Vi kan lett forstå at de siste pavene er dyret beskrevet i Book of the Apocalypse kapittel 17.

 

Av mot noen se Frans falsk profet. Personlig mener jeg at Frans er en av de to dyrene i havet, dyret på jorden blir den tidligere pave Benedikt XVI at mange eks-paven er fortsatt i live. Som for falsk profet Jeg vet bare om én, hvis tilhengere forfølger kristne.

 

Det er det som kalles « Mohammed » som selv døde i 632 fødte en falsk religion som tjener islamister og jihadister.

 

02) Den tredje gjenoppbyggingen av templet i Jerusalem

Denne rekonstruksjonen er en ekte ønske for det jødiske folk, men Gud vil aldri tillate gjenoppbyggingen av tempelet nær moskeen « al-Aqsa » av falsk religion av den falske profet.

 

Den nye templet vil være et tempel for Jesus Kristus skal komme ned fra himmelen « det himmelske Jerusalem »

 

03) En global konflikt avtales ved Jesus Kristus på hans retur

Dette er den eneste og siste strekningen før retur av Jesus Kristus.

 

Det er klart at denne krigen er startet siden 2012. Vi ser omfanget av denne konflikten som allerede er globalisert og gevinster ved makten og skalere hver dag.

 

Det er denne konflikten som kommer til å ta Jesus Kristus på hans tilbakekomst.

 

Vi er i februar og det som er annonsert i media er langt fra betryggende.Tyrkia og Saudi-Arabia vil gå til krig mot Syria. Russerne og Iran motsetter seg, og lover en retur til disse nye kiste belligerents hvis de kommer til Syria.

 

Kina for gjennomføringen av krigen mot USA og dets allierte i Afrika og Syria på det økonomiske området. For sin militære intervensjon i East makt, er det bare et spørsmål om tid med militær strategi. Tydeligvis kineserne vil gripe inn for å støtte de russiske styrkene.

 

Det var på slettene i Megiddo i Israel at Jesus Kristus ifølge Bibelen må stoppe denne krigen .

 

Så når dagens kamper overløp av Syria og Israel vil bli angrepet. Da blir det rop og tårer, men det vil være for sent å komme til Jesus Kristus og bli frelst. Fordi dette vil bli utfallet av endetiden som vil bli oppfylt med retur av Jesus Kristus.

 

Og det er mulig at det er i analysen av disse tegnene, for måneden september eller oktober, 2016.

 

I år 2016 har vi allerede vet at det vil bli verre enn 2015. Men er Kristus ikke følger med i dette året 2016, bør vi forvente noe forferdelig. Slik som en økonomisk kollaps, men også til katastrofer store størrelser.

 

Jeg har aldri gjenta meg selv nok, jeg er ikke en profet , og jeg har allerede jukset gjentatte ganger rettet mot en kort periode for retur av vår Herre Jesus Kristus. Av cons jeg ikke feil om forverring av skilt år til år .

 

Som jeg er mye feil om kunngjøringen av avkastningen av Jesus Kristus, jeg ønsker å være mer forsiktig, og du gjør oppmerksom på, at Jesus Kristus vil komme som en tyv, og derfor ingen vet nøyaktig når blir hans retur.

 

Så godt som jeg avvente hans tilbake i år til september måned eller oktober ifølge min analyse av skiltene, men jeg må si at Jesus Kristus kan komme frem og ta hans kirke som helst før han kom tilbake.

 

Jeg må også si at denne avkastningen kan være senere, og gripe inn i 2017 eller 2018 som det er også tegn på at jeg vil forklare når den tid kommer.

 

Så sørg for, be og håpe den forestående retur av Jesus Kristus, fordi jo raskere vil det gå tilbake og mindre smerte vil være lyse for menneskeheten.

 

I år i 2016, men vanskelig for menneskeheten å være for oss kristne et år med håp, anger og bønn om at Jesus Kristus holder oss registrert i boken om evig liv.

 

Vend om og mange kommer til Kristus hvis du ikke ønsker å tilbringe evigheten i helvete.

 

På tidspunktet for dette skriftlig hvert som fortsatt kan lagres. Gud ga deg fri vilje, og dette er tiden for å ta den rette veien.

 

Kom til Jesus Kristus ved å stille vann dåpen til en prest, en pastor eller en kristen og deretter be igjen og igjen for å få beskyttelse av Den Hellige Ånd til å hjelpe deg, beskytte deg og lede dine skritt i begivenhetenes endetiden mørke.

 

Love, Peace and Joys i hjertene og hjemmene i påvente av fjerning av kirken for noen og avkastningen på Oljeberget i Jerusalem til vår Herre og Konge Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud for hans regjeringstid av kongenes konge på jorden i tusen år skiller menneskeheten dommedag.

 

Jeg inviterer deg til å lese mine artikler:

IF JESUS ​​KRISTUS treg til å komme, kirken forsvinne på mindre enn en generasjon!

 

Slutten av forrige uke AV DANIEL END END 2015 ELLER 2016

 

Etter hvert som tiden er å Prayer Jeg inviterer dere til å be:

 

BØNNER Vår far og Hail Mary

Victor