PALUU KARITSA vuonna 2016!

emblem_of_the_holy_see-svg (1)

Jeesus Kristus,

Yksi Jumala, yksi maapallo, yksi kansa.

 

Raamattu kertoo meille, että Jumala « on », ja että hän loi maailmankaikkeuden, maapallon ja ihmisen.

 

Mukaan heprealaisen kalenterin olisimme tänä vuonna 2016 5777 thvuosi ihmisen luominen Jumala.

 

Mitä myöntää vastoin tieteellistä pseudo-näyttöä jäljittämällä ihmiskunnan yli miljoona vuotta.

 

Kautta historian, Raamatussa opetettiin miehet pitää tämä kierre liiton Jumalan välillä ja ihmiskunnan.

 

Valitettavasti mies sen sijaan saada lähemmäksi Jumalaa tämän opetuksen on edelleen siirtää pois.

 

Huolimatta Raamatun opetuksen, monia väärinkäsityksiä on syntynyt yli ihmiskunnan historiassa. Oli auringonpalvojia, kuu ja pelottava kuvitteellinen jumalat. Ihmiset ovat jopa palvottu jumalia esimerkissä faaraoiden.

 

Mutta mies nykymaailman oli entisestään loukkaus Jumalaa! Mies on yksinkertaisesti hylännyt tekijältä tai huonompi ihminen toimii, jos Jumala ei olisi olemassa.

 

Jumala ei ole läsnä mielessä nykyihmisen, mies alkoi haaveilla tulossa jumala.

 

Ranska huolimatta Clovis ja Jeanne d’Arc, on jatkanut suuttumusta Jumalaa koko historiansa (joukkomurhan protestanttien St. Bartholomew, noitavainoja, pidätykset ja teloitukset Templars ja Jeanne Arc jne ..) ja Ranska on vihdoin julkaissut God valtio aikana 1789 vallankumouksen.

 

Tasavalta on halunnut ajaa Jumalan elämästä Ranskassa vuonna 1789 ja näemme missä se lopulta johtaa.

 

227 vuotta myöhemmin, Ranska on pilalla, tunkeutuu ja riistettiin hänen omaisuuden nämä pseudo-rauhallinen hyökkääjät jotka ovat tervetulleita merkittävinä avustamana, majoitettu, ruokitaan, hoidetaan ilmaiseksi ja jopa maksetaan kuukausittain meidän verot!

 

Silti Ranskan todennäköisesti elää « köyhyydessä » huolimatta usein tuskallista työtä ja paljon enemmän raskas niukkaa perheen budjetti,« kurjuudessa » törmätessä työttömyys.

 

Eläkkeelle he ovat parhaita tilapäisissä ja pahimmillaan kurjuudessa jälkeen pitkän käyttöiän yleensä hyvin kivulias.

 

Ranskalaiset ihmiset leimataan ja tuomittu epävarmuutta ja kurjuutta hyödyksi näiden ulkomaisten hyökkääjät, joiden kanssa he joutuivat hallitukset elää yhdessä.

 

Tämä live setti on kustannuksia ja se on Ranskan ihmisiä, jotka tukevat sitä paljon vaivaa « Verot, verot ja maksut ovat aina tärkeämpiä, kun taas sosiaalietuuksia vähentää siihen pisteeseen, että Ranskan ihmisillä on suuria vaikeuksia hoitoon.

 

Presidentti François Hollande on vielä ainakin kirjaan hänen ex-rakastajatar, loukkasivat hänen ihmiset nimeämällä ne: « hampaaton ».

 

Tämä ilmaus häpeällistä, häpeällistä, nöyryyttävä ja loukkaava on kuitenkin heijastusta todellisuutta, sillä on totta, että Ranskan ei voi parantua kunnolla.

 

Kustannukset hammashoidon ja hammasproteesit ovat usein estävät köyhyydessä elävien ihmisten ja kurjuutta, ja ne ovat itse asiassa usein hampaaton olentoja.

 

By näitä hoitoja ja hammasproteesit voivat vapaasti kaikkien näiden ulkomaisten hyökkääjät!

 

Me kristityt ymmärtävät, että se on ilman Jumalan elämässä Ranska, joka johti meidät tähän maailmanlopun tilanne.

 

Ja tehdä meidät ymmärtämään, Jumala halusi nämä ulkomaiset « hyökkääjät » ovat peräisin uskonnosta Luciferin « Islam. »

 

Kuten näemme päivittäin elämme lopun aikoja ja ne päättyvät kanssa meidän Herramme ja kuningas Jeesus Kristus.

 

Minulla on paljon toivoa, että tämä tuotto syyskuun tai kuukausi lokakuu 2016

 

Meidän on kuitenkin tunnustettava, että olen jo väärässä, enkä voi sulkea pois, että tällä kertaa olen silti väärin.

 

Valitettavasti meidän on ehkä odotettava muutama vuosikymmen paluuta Herran.

 

Mutta toivottavasti ei, koska kipu aloitetaan (joka on kiistaton) ja ne iskevät suurella voimien 29 päivästä syyskuussa 2008.

 

Tiedämme myös, että ne heikentävät yhä palata kunniassa Jeesuksen Kristuksen, koska hänen paluun on oltava kuin synnytystuskissa.

 

Joten kipu on progressiivinen ja voi vain pahentaa lisää!

 

Jos Jeesus Kristus palaa tänä vuonna 2016, meillä on pian vapautettava kaikista näistä kivut elämän. Sen vuoksi on tärkeää pysyä yhteydessä Jumalaan rukouksen pyytäen anteeksi päivittäin syntimme, virheemme, virheemme, meidän pahoja tekoja ja meidän epäpuhtaita ajatuksia.

 

Meillä on elämässämme kirkastamaan kristillisiä arvoja auttamalla kaikkia niitä, jotka pyytävät meiltä apua myös näiden hyökkääjät.

 

Meillä on kuitenkin myös puolustaa kulttuuriamme, historia, arvomme ja maa Ranska.

 

Huomaa, että sanon Ranskassa, on voimassa kaikissa Euroopan maassa tunkeutuu ikään kuin kielemme, meidän tarinoita ja meidän maat ovat erilaisia, meidän kristillinen usko on yhteinen.

 

Haluan selventää, että se on heikkous hallituksemme kannustaa kaikkia kansojen exodus, jotka tulevat ei vain Syyriasta, vaan ympäri maailmaa etsimään parempaa elämää Euroopassa ja erityisesti Ranskassa.

 

Viimeisinä päivinä ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta tullaan kanssa vaikein määritelmän ihmiskunnan. Meidän täytyy rukoilla voimakkaasti kaiken tehtävä tänä vuonna, 2016.

 

Tämä jättää vain vähän aikaa tuoda eniten olentojen Kristukselle kasteen kautta.

 

On myös ehkä, että kaste tarjotaan kaikille maahanmuuttajille että Jumala lähetti heidät Euroopassa. Joten älä epäröi ehdottaa kastetta kaikille, jotka pyytävät apua.

 

Ajatella, että jos Jumala olisi halunnut, voisimme olla käytössä kaikkien perheiden maahanmuuttajien.

 

Pysyvät nöyrä ja kiittää Jumalaa rakkaudesta, joka johtaa meidät huolimatta syntimme, virheemme, virheemme, meidän pahoja tekoja ja meidän epäpuhtaita ajatuksia.

 

Valitettavasti jos Jeesus Kristus on hidasta ja hän palaa myöhemmin, joten meillä on suuri ongelma vuonna 2017.

 

Tämä on presidentinvaaleihin Ranskassa ja kukin omantuntonsa menee äänestää ehdokasta heidän valintansa.

 

Sen pitäisi kuitenkin olla tietoisia siitä, että tasavalta on varjo itsestään ja sen suvereniteetin on poistettu ja sen valuutta.

 

Vaikutus ja vaikutus Ranskan maailmassa périclitent yhä lähtien General De Gaulle.

 

Jos mitään ei tehdä pysyvästi pysäyttää ja kääntää hyökkäyksen, tulevina vuosina tulee olemaan ranskalainen vähemmistö kristittyjen ja tasavallan jos se vielä olemassa, mutta ei ole enää maallinen ja Koraanin tämä muutos on demokraattisesti gallupit.

 

Viranomaiset ovat kiellettyä puhua totta ihmisille. Joten ei lukuja virallisesti olemassa määrästä Ranskan muslimeja mutta kuka tahansa voi nähdä jokaisessa kaupungissa, jokaisessa naapurustossa että islamilaiset yhteisöt ovat yhä tärkeämpiä Ranskassa ja Euroopassa.

 

Vuonna selvää, että on tärkeää näiden yhteisöjen on huikea!

 

Tukea gallupit näissä löyhä politiikka islamilaisen muuttoliikkeen se siirtyy pois uskossa, kristinuskon ja Jeesuksen Kristuksen.

 

Tuomari ja tuomitaan maahanmuuttajat myös siirtyä pois uskossa, kristinuskon ja Jeesuksen Kristuksen.

 

Mutta älä unohda, että hyväntekeväisyys alkaa itsensä ja meidän täytyy omistaa.

 

Joten mitä päätöksiä tehdään meidän luottamushenkilöiden kaikkiin näihin hyökkääjät maahanmuuttajia, meidän on varmistettava, että päätöksiä sovelletaan rakkaudella ja Christian hyväntekeväisyyteen.

 

Aikana, jolloin miehet hylätä Jumalaa sanoen « humanistit » he ovat enemmän huolissaan kohtalosta toisia oman kohtalonsa ja kohtalosta sielunsa.

 

Näin ollen on todennäköistä, että presidentinvaalien jälkeen, riippumatta vaalien lausuntoja ja lupauksia, muuttovirrat edelleen lakaista koko Euroopassa ja erityisesti Ranskassa.

 

Samat syyt aina samat vaikutukset, että islamistit olivat idässä, he tekevät sen Euroopassa.

 

Väkivalta, sisällissodan ja uskonsotaan siis varmasti elävöittävät katkera jälkimainingeissa jälkeen Ranskan presidentinvaalien. Jos ei ennen !!!

 

Maailmassa, jossa paavi itse on menettänyt uskonsa jopa tunnistaa kaikki uskonnot totta ja päätyvät Jumalalle, joten on ymmärrettävää, että monet sisarukset joka piti todellisen merkityksen usko on yhä rajoitettu.

 

Rajoitettu myös yhä vapauttamme. Pian me varmasti ei ole vapautta tuomita kaikkia säädöksiä vastaan ​​kristillisen uskomme, vastoin kirkkojen ja väkivaltaa vastaan ​​meidän sisarukset Ranskassa ja muualla maailmassa.

 

Joten rakkaat veljet ja sisaret, olen kirjoittanut kaksi kirjaa ensimmäinen ovi otsikossa blogin nimi. « Saarnaaja on Kuninkaan paluu » ja alaotsikon « From pimeys tulee valoa » Tämä kirja ensimmäisessä osassa osoittautuu Jumalan olemassaolosta ja selittää, miksi hänen monet luomuksia, jotka ihminen ja mikä on kohtalo, jotka päättivät seurata Jumalan tahtoa. Toinen osa tätä kirja sisältää joitakin minun artikkeleita I pidetään tärkeänä ja säästää mahdollisen sulkemisen blogin vasten tahtoani.

 

Toinen kirja otsikko « France, Civilization ja tasavallan tuuliajolla » ja jonka alaotsikko on « Saarnaaja Kuninkaan paluu » selostettu ensimmäisessä osassa, miten me petettiin ja petti juoni fatidiquement löytää itsemme lopussa aikaa orjuudessa. Se selittää myös, miten Ranska voi päästä pois tästä kiima, « paluu Ranskan kuningas, » jos paluuta Jeesuksen pitäisi tehdä muutaman vuosikymmenen. Toinen osa tämän kirjan sisältää myös joitakin minun artikkeleita olen myös harkita säästelemään mahdollista sulkemista blogin vasten tahtoani.

 

Mitä tahansa tapahtuu, meidän Herramme Jeesus Kristus on meidän sukupolvi, se on ehdoton varmuus! Ja se ei kärsi kiistatta!

 

Mutta Raamattu kertoo myös, että kun Jeesus Kristus palaa tosi usko on lähes kadonnut Maasta.

 

Joten vaikka olen vakuuttunut välitöntä uhkaa paluu ja ripeydestä Herramme Jeesuksen Kristuksen vuodeksi 2016, tosiasia on, että saatan olla väärässä ja että molemmat kirjat varmasti auttaa sinua koska vain Jumala tietää, mitä viholliset pystyvät Faith.

 

Näemme ja huomauttavat, että vuodesta 2008 kristinusko on alas tuonelaan. Veljemme ja sisaremme tapetaan maailmanlaajuisesti yleinen välinpitämättömyys meidän luottamushenkilöiden. Huomaamme, että islam käynyt sotaa kristittyjä vastaan.

 

27 syyskuu 2015 Franciscus on jopa kieltänyt Jeesuksen Tuomiokirkossa St. Patrick Yhdysvalloissa, mikä vastaa virallista ilmoitusta kuoleman katolisen kirkon tekemä Franciscus, joka oli jo evätty ominaisuudet funktion paavin kun nimitettiin 13 maaliskuu 2013.

 

Huomaamme, että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä enemmän « kristityt »ovat erikseen mainita ja laittaa telakka.

 

tumma päivää eteenpäin, joten päätin kirjoittaa kaksi kirjaa, jotka ovat hyödyllisiä valmistella huomaamaton kokouksia tai salassa välttämättömyys varhaiskristityt tai voit jopa evankelioida ja uudelleen, kunnes paluu Herran.

 

Toivoen kuitenkin, että tämä ei ole välttämätöntä ja että tällä kertaa on hyvä ja että Jeesus Kristus on todella takaisin tänä vuonna 2016 syyskuun tai lokakuun luulen, kun juhlan trumpetit välillä 03 ja 4 lokakuu.

 

Selitin blogissa viime viikolla Raamatun lopun aikaan seitsemän vuoden ajan ollut ennustanut profeetta Danielin noin 600 vuotta ennen ensimmäistä Jeesus Kristus.

 

Viimeisten seitsemän vuoden sulkea ajan loppuun, on rangaistus Jumalan. Todetaan ennustuksen, että tämä seitsemän vuoden aikana on kaksi kertaa kolme ja puoli vuotta ja että toisella kolme ja puoli vuotta, kipu on paljon kirkkaampi.

 

Kuten ilmoitin minun artikkeli Jeesuksen paluu Kristuksen 14 TAI 15 syyskuu 2015! Juhlapäivänä trumpetit paluuta Jeesuksen täytyi puuttua lopussa seitsemän vuoden ahdistuksen, Alussa paikalla 29 syyskuu 2008 jälkeen pörssiromahdus Wall Street koska voima on huomata, että sen jälkeen kaikki heralding merkkejä ja ennustukset paluuta Jeesuksen tapahtuvat yhä enemmän voimaa ja suuruutta.

 

Paluu Herramme joutui puuttumaan syyskuuhun tai lokakuussa 2015. Ja kuitenkin me kaikki todettiin, että se oli virhe. Silti kipu oli todellinen ja kasvava 29 päivästä syyskuussa 2008.

 

Virhe Luulen tehnyt se ei ottanut huomioon, että ennustus mainitut kaksi kertaa kolme ja puoli vuotta.

 

Olen vihdoin ymmärtänyt, että jos ennustus totesi kahdesti kolme ja puoli vuotta on kuollut aika kahden kolmen ja puolen vuoden ajan.

 

Ensimmäinen kausi päättyi maaliskuussa 2012 suuren kyltin taivaissa joka on valitettavasti huomiotta, koska se on suhteeton ja odottamaton: Espanjan kielen video.

Toinen osa kolme ja puoli alkaa mielestäni nimittämällä Franciscus 13 maaliskuu 2013 ja on selvää, että kipu jatkuu ja pahenee yhä kaikilla aloilla.

 

Kolme ja puoli jälkeen 13 maaliskuu 2013 tuo meidät 13 syyskuu 2016!

 

Joten, meidän on uskallettava myöntää. Analyysi kaikki merkit ja ennustukset mainitaan Raamatussa ilmoittaa Jeesuksen Kristuksen paluuta paljastaa pitkä lista kaikenlaisia ​​tapahtumia, että elämme maapallolla.

 

Katastrofit, maanjäristykset, tulipalot, rankkasateet, myrskyt, hurrikaanit, Exodus, epidemiat, nälänhädät, väkivaltaa, sotia ja sanomia sodista, terrorismista, menetys arvoista, lukemattomia kuolemia kalojen, lintujen ja villieläinten ja karjan ilman selitystä päivittäin elämän planeetan ja ihmiskunnan. Näitä tapahtumia ennustanut ilmoittaa paluuta Herran ja kuningas, Jeesus Kristus ainoa poika Jumalan tulossa hallitsemaan maan päällä tuhat vuotta eteenpäin, kunnes tuomiopäivän.

 

Kyllä oudolta kuin se saattaakin tuntua olemme ehkä noin tavata luoja.

 

Haluan olla varovainen ja sanoa ehkä, ja myöntää, että olen vielä ehkä kerran virheellisesti.

 

En ole profeetta tiedät jo, ja niin minulla ei ole häpeä myöntää olla väärässä. Jos Jeesus Kristus jätti meille merkkejä on tehdä meidät näyttämään ja odota antaa meille voimaa ja toivoa tarpeen voittaa vaikeudet, jotka liittyvät loppuun ajan.

 

Se on hyvä uutinen meidän Herramme.

 

Mutta voitte kuvitella, että jos on hyvä uutinen, on myös huonoja uutisia.

 

Ensimmäinen huono uutinen on, että tulevat kuukaudet tulevat olemaan hirveän vaikeaa, koska olemme johtaa hyvin lähellä päivänä Jeesuksen Kristuksen paluuta ja että viimeisinä päivinä tulee olemaan vaikeinta. Ne kellonaika on Jumalan vihan.

 

Siksi on erittäin tärkeää lähikuukausina erittäin ahkera rukouksessa, pyytäen anteeksiantoa ja parannusta. Sen jälkeen se voi hyvinkin olla liian myöhäistä !!!

 

Toinen huono uutinen on, että en tiedä, jos seurakunnan tempaukseen on viime hetkellä tai ennen kellonajan ja Jumalan viha.

 

Rukoile rakkaat sisarukset jotta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, ei ole hyötyä viivästyi, koska kipu on enemmän sietämätön monille meistä.

 

Emme kuitenkaan voi olla huolimatta oikeellisuuden analyysini johti odottamaan muutaman vuoden paluuta Herramme ja etukäteen pyydän anteeksi.

 

Tavat Herran ovat, ja olen löytänyt, usein käsittämätön!

 

Jos meidän on odotettava muutamia vuosikymmeniä se on hyvin vaikeaa ja kiinnitän huomiota siihen, että valheet seuraajia vastustajan Kristuksen ovat paljon suurempia kuin ne näkyvät, ja minä sinut katsella tämä video tässä blogissa sivulla:  »  HERE   «  saada käsityksen suuruudesta valheiden kestämme vuosikausia iästä maapallon.

 

Rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa Kehotan teitä tilata teokseni Edilivre kaksi versiota.

 

Jumala siunatkoon teitä ja pitää sinut oikeaan ja hyveellinen rakkauden tiellä, rauhan, oikeudenmukaisuuden, myötätuntoa ja nöyryyttä, että me jäljittää Jeesuksen ja johtaa hänen Jumalalle.

 

Jotta ymmärrettäisiin paremmin, mitä odottaa ihmiskunnan kehotan teitä lukemaan artikkeli paluu Jeesuksen Kristuksen syyskuu TAI lokakuu 2016

 

Juutalainen juhla trumpetit pidettäväksi 03 ja 04 lokakuu 2016 pitäisi yllättää meidät kaikki edessä maapallon …. !

 

voittaja

 


EDILIVRE

Editions Edilivre – APARIS

175 boulevard Anatole France

Bat A, 2. kerros

93200 Saint Denis

Puh: 01 41 62 14 40 / Faksi: 01 41 62 14 50

http://www.edilivre.com/contacts

 

 

 

Sen sulkeminen Tässä artikkelissa huomasin televisiossa että kauhu oli vielä lyödä monia perheitä pommi Belgiassa.

Belgia

Todistan täällä syvän surun ja kutsua kaikki rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa rukoilemaan uhrien ja heidän perheilleen.

 

Älä kuuntele vihata mutta nämä halveksittavat teot saavat meidät ymmärtämään, että terroristit suorittavat teurastuksen nimissä Jumalan he kutsuvat Allah!

 

Islam on uskonto Lucifer ja alusta lähtien islamistien puhuvat rakkauden aseet kädessä!

 

Ja sanoa, että paavi väitti, että kaikki uskonnot ovat oikeita ja ne ovat myös polkuja Jumalalle!

 

Älä unohda hetken, että Jeesus Kristus sanoi  :

 « Minä olen tie totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun! « 

 

Jumala siunatkoon teitä.

voittaja


%d blogueurs aiment cette page :