Openbaringen en KRACHT VAN GELOOF AAN HET EINDE VAN DE TIJD

jesus1-600x384

Waarom God wilde door de profetieën eeuwen aan ons te onthullen op voorhand van wat werd bereikt aan het einde van de tijd?

Inderdaad zien we dat sinds Adam en Eva, God niet meer fysiek gemanifesteerd aan mannen.

Adam en Eva konden zien en praten met God, omdat ze niet het lichaam van vlees had.

Het is pas wanneer ze God ongehoorzaam door het eten van de verboden vrucht, dat God gestraft door het bekleden van de huid van een dier (een menselijk lichaam).

Het feit dat ze in een lichaam van vlees maakt het onmogelijk voor de mens om te zien en horen God.

Toch God, houdt zijn liefde voor zijn schepping  « Man », ondanks zijn ongehoorzaamheid, onthuld door zijn engelen en profeten van de hoogtepunten van de geschiedenis van de mens, in het bijzonder wat er gebeurt met de tijd van het einde als een eindtijd is voor de mens is verstrekt door God.

De geschiedenis van de schepping van de mens werd opgenomen na verloop van tijd in verschillende boeken.

Sommige van deze boeken werd niet voldaan aan een enkele, met de naam vormen « bijbel »

Bijbel

De Bijbel bevat profetieën over 700 waarvan een kwart betrekking op het einde van de tijd, dat wil zeggen hoe het einde van de tijd is belangrijk voor God.

Voor ongeveer zesduizend jaar (5774 jaar volgens de Hebreeuwse kalender) met de geschiedenis van het Joodse volk werd Gods uitverkoren volk na de grote vloed, mensen wachten op het einde der tijden en de terugkeer van God op aarde.

Wanneer God zal terugkeren naar de aarde, kunnen mannen niet zien, horen en praat met hem als God te transformeren zodat ze een lichaam van vlees niet meer hebben, maar een lichaam van licht.

Dit is de reden waarom in de eerste brief van Paulus aan de Korintiërs – Hoofdstuk 15 ( koppeling hier ) , het zegt: 

« In een moment, in de een oogwenk, bij de laatste bazuin. De bazuin zal klinken en de doden zullen onvergankelijk opgewekt worden en wij zullen veranderd worden.  « 

Rekening houdend met de vervulling van bijbelse profetieën reeds gemaakt, zien we dat degenen die op de eindtijd en de wederkomst van Jezus Christus op aarde zijn bijna bijna klaar met uitzondering van de laatste drie

Dit zijn onbetwistbare feiten, kijk maar naar de wereld nieuws te beseffen dat de tijd waarin we momenteel leven zijn buiten de norm.

Zowel de activiteit van de Aarde (aardbevingen), weer in de houding, niet om de katastrofisch situatie van de wereldeconomie, oorlogen en geruchten van oorlogen, opstanden, geweld en andere tragedies, zoals de stijging van de te vermelden pijl van de islam zijn alle feiten geprofeteerd in de Bijbel tot het einde der tijden.

Geloof dan, moet het mogelijk maken dat iedereen deze uitbarstingen te ondersteunen en spanningspieken rampspoed zal helaas intensiveren tot aan de wederkomst van Jezus Christus op de Olijfberg naar mijn mening september 2015 tussen 14 en 15 tijdens het festival trompetten.

2044155542_1369068221

Geloof is een machtige kracht dankzij de totale en absolute vertrouwen!

Legioenen zijn zich niet bewust wat dat dwingen het Geloof!

Alleen God en zijn enige zoon Jezus Christus verdient onze volledige vertrouwen en absolute  « Geloof »  en dat ze geven ons het geloof nodig is om de duisternis die is binnengedrongen aarde, woont en harten kracht confronteren.

Jezus Christus zei dat hij over de aarde zou regeren op het einde van de tijd en we zijn zonder twijfel aan het einde van de tijd, zijn terugkeer op handen is.

Een index wordt onthuld in het boek Handelingen om zijn aanstaande terugkeer begrijpen.

Handelingen 2: 17  « In de laatste dagen, zegt God, dat Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees en uw zoon en uw dochters zullen profeteren, en uw jongelingen zullen gezichten zien, en uw ouden zullen dromen dromen: zelfs op mijn dienstknechten en op. mijn dienstmaagden in die dagen zal Ik Mijn Geest uitstorten, en zij zullen profeteren.  Ik zal wonderen geven in de hemel boven en tekenen op de aarde beneden, bloed en vuur, en rookdamp tonen; De zon zal veranderd worden in duisternis, en de maan in bloed, voordat de dag des Heren , de grote en heerlijke. dag Dus wie roept de naam van de Heer, zal behouden worden.  »  Lees meer

Wij merken op dat het duidelijk is, zal de zon veranderd worden in duisternis en de maan in bloed, voordat de dag des Heren ,

Als we nader in op dit fenomeen wordt verwacht. Het is een Viertal  diemoet beginnen in 2014 en eindigen in 2015.

zon en maan

De volgende Tetrad zal niet plaatsvinden voor  »  vijfhonderd jaar ,  »

Het is ondenkbaar en onmogelijk om zelfs vijf eeuwen verslechtering rampen voorspeld voor het einde der tijden.

Op 20 maart 2015 zullen we de totale eclips van de zon: De zon zal veranderd worden in duisternis

En 04  april 2015 zullen we de totale eclips van de maan hebben en de maan in bloed,

De 13 september 2015 is een gedeeltelijke zonsverduistering

En 28 september 2015 is een totale maansverduistering

Dus we kunnen begrijpen dat Jezus Christus niet fysiek zal terugkeren op de Olijfberg voor alleen twee totaal verduisteringen van de zon 1 ° 20 maart en 2 van de maan 4 april 2015.

We kunnen ook begrijpen door het lezen van de verzen 29-30 vanhoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs voor de twee totale zonsverduisteringen 20 maart 2015 en de maan 4 april 2015, zal het iets gebeuren vreselijk op Aarde

29 Terstond na de verdrukking dagen , zal de zon verduisterd worden, zal de maan niet zijn licht te geven, zullen de sterren van de hemel vallen, en de krachten der hemelen zullen bewogen worden.

Het lijkt erop dat deze dagen van nood zijn de dagen van de toorn van God die de zonsverduistering van het viertal, die ramp zeer buitenmaatse land en het weer, maar ook de top van de grote zal voorafgaan verdrukking de laatste oorlog, of in ieder geval een nucleair conflict.

30 dan zal het teken van de Zoon des mensen verschijnen aan de hemel, alle stammen der aarde wenen, en zullen den Zoon des mensen zien komen op de wolken des hemels, met grote kracht en heerlijkheid

In vers 31, het lijkt me dat dit na de opstanding van de doden in Christus , het verwijderen van de christenen in de hemel, die zal worden gezuiverd (als verdrukking) na verwijdering van de kerk en vurig die wordt doorgegeven door de grote verdrukking en de dag van de toorn van God zal worden veranderd en zal gaan naar bedrijven die zijn dood herrezen Christus in de hemel te ontmoeten om hem te vergezellen bij zijn terugkeer naar de Olijfberg .

Engel met trompet

 31 En hij zal zijn engelen uitzenden met luid bazuingeschal en zij zullen zijn uitverkorenen verzamelen uit de vier windstreken, van het ene uiterste der hemelen tot het andere.

Geloof moet ook leiden ons om te begrijpen dat voor de fysieke terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg, de opstanding van de doden in Christus en het verwijderen van de christenen tijdens de grote verdrukking wordt gezuiverd en de dagen van de toorn van God, moet hij de ontvoering van zijn vurige kerk produceren zullen worden uitgenodigd voor het bruiloftsmaal van het Lam.

Dit bevestigt nog in hoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs vinden we in vers 24

24 Want er zullen valse messiassen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderen verkondigen te misleiden, indien mogelijk, ook de uitverkorenen.

Dit vers 24 Mat. Toegetreden 24 vers 17 act 2 .  Ik zal wonderen geven in de hemel boven en tekenen op de aarde beneden, bloed en vuur, en rookdamp tonen;

We zien in vers 24 Mat 24 is het niet meer mogelijk om te verleiden de uitverkorenen zo vurig kerk heeft al voor 20 maart is verwijderd, in 2015 zal optreden wanneer de totale eclips van de zon.

Ik nodig u uit om mijn artikel te lezen op de data van de Apocalyps

160_F_14646443_L4bwJR0VptCXHA0wM0s40r6bQJ3uuBd5

De opname van de kerk zou kunnen zijn voor dit einde van het jaar 2014!

Degenen die een deel van de kerk van Jezus Christus zal zijn en worden verwijderd, zullen alle christenen die ervoor hebben gekozen om hun leven rechtzetten door hun ziel te zuiveren.

God gaf ons de Tien Geboden die belangrijk en urgent te volgen om een ​​deel van de vrome gemeente van Jezus Christus zullen worden verwijderd zijn geworden.

Om een ​​deel van de gemeente van Jezus Christus te zijn, moet hij wil, gedoopt worden, acht de tien geboden van God, door het gebed God vragen om vergeving voor alle zonden en vraag Jezus Christus onze redder .

Word soldaten van Christus verspreiden zo breed mogelijk het woord« Jezus Christus komt spoedig »

Ik nodig u uit om contact met de blog-adres van de prediker terugkeer van de koning aan al uw contacten, zoals je ziet de tijd is kort en er zijn veel mensen die ver van God en Jezus Christus en dat we moeten brengen op de goede weg.

Help ook het grootste aantal tot Jezus Christus om gered te worden.

Jezus Christus, de zoon van God, hij gaf zijn leven in het lijden om ons te redden.

We doen wat we kunnen voor onze geliefde broeders en zusters in Jezus Christus ontvangen goederen het woord « Jezus Christus komt spoedig » en kunnen voorbereiden op deze ongekende gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheid sinds Noach.

De Tien Geboden

De-geboden-van-God

En God sprak al de woorden hier : « Ik ben de Here, uw God, die u uit Egypte bracht, uit het huis van de slavernij.

1 – Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht.

2 Gij zult doen geen afgod, geen beeld van wat er daar boven in de hemel of beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Gij zult niet buigen voor hen, om hen te aanbidden.

Want Ik, de HEERE, uw God, ben een ijverig God onder degenen die mij haten, Ik Die de misdaad der vaderen aan de zoon, de derde en vierde generatie, maar hen die Mij liefhebben en Mijn geboden onderhouden Ik houd ze mijn loyaliteit aan de duizendste generatie. 

3 – Je hoeft de naam van de Here, uw God, niet invoqueras tevergeefs, want de Heer zal niet ongestraft laat hem die zijn naam beroept tevergeefs.

4 Gij zult een gedenkteken sabbat, een heilige dag. Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen: maar de zevende dag is de sabbat ter ere van de Here, uw God, gij zult geen werk, gij, noch uw zoon niet, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch de immigrant die woont in uw stad. Want in zes dagen heeft de HERE de hemel en de aarde gemaakt, de zee en alles wat in hen, maar Hij rustte op de zevende dag.

Daarom zal de Heer de sabbat gezegend en heilig verklaard. 

5 – Eer uw vader en uw moeder, dus kan verlengd worden in het land, dat u de HEERE uw God geeft zijn.

6 – Gij zult niet doodslaan.

7 – Gij zult niet echtbreken.

8 – Gij zult niet stelen.

9 – Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.

10 – Gij zult niet het huis van uw naaste begeren, zult gij uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, iets dat hem toebehoort niet begeren « .

Wij zijn eigenlijk het zien van wat ik net uitgelegd in de laatste tijd vóór de wederkomst van Jezus Christus.

Maar de hoogtepunten recente beproevingen te wachten staan ​​en we moeten voorbereiden.

Aardbevingen, stormen, overstromingen, cyclonen, orkanen en andere rampen buitenmaatse gaan zelfs de grond raken met meer kracht en meer schade zelfs dan in voorgaande jaren.

Sommige van onze broeders en zusters nog steeds lijden onder de ergste schanddaden en zal zeker worden aangewezen als verantwoordelijk voor kwaad eigendom.

Oorlogen, rellen en geweld zal generaliseren over een groot deel van de aarde.

Lucifer zal hard getroffen en zelfs zeer sterk. Hij weet nu dat hij heeft zeer weinig tijd.

Voor ons is de tijd van genade zal ook binnenkort tot een einde komen wat betekent dat het al snel te laat om deel uit te maken van de vrome gemeente van Jezus Christus zullen worden verwijderd zijn.

Natuurlijk zal het niet te laat om Jezus Christus te komen en deel uitmaken van de tweede verhuizing zijn plaats naar de hemel Jezus Christus bij zijn terugkeer naar de Olijfberg te voldoen.

Maar het zal gaan door de dag van de toorn van God en het gezicht van al die rampen die zal vegen over de Aarde.

Deze sterke calamiteiten zal plaatsvinden na de opname van de gemeente en vurig de terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg niet stoppen.

We moeten ook begrijpen dat voor de opname van de gemeente, er zal een tijd zijn wanneer het te laat is om te profiteren van de staat van genade, want velen zijn geroepen zal zijn. (Christenen wereldwijd)

de bruiloft van het Lam

En weinigen zullen worden gekozen (De fanatieke kerk zullen verwijderd worden) naar de bruiloft van het Lam in de hemel wonen.

In het boek van de Apocalyps hoofdstuk XXII wordt gezegd in vers 11

Maar de zondaar zonden, en dat de mens smerige nog: en dat een goede man nog in leven in de put, en de heilige blijven heilig te zijn.

Dit hoofdstuk geldt voor de opname van de gemeente. Dus ik denk dat er een datum voor het einde van de staat van genade zijn.

Op die datum zal niet langer deel uitmaken van de kerk van Jezus Christus te zijn.

Het zal dan worden opgeslagen te zuiveren op het einde van de verdrukking door de dag van de toorn van God.

Gebed, vragen om vergeving en bekering tot God zal dan moeten worden verwijderd en opgeslagen in de hemel aan Jezus Christus te ontmoeten.

Deze keer denk ik dat het zal worden 15 april 2014 , zijnde de datum van het feest van Pascha, maar ook de datum van de eerste van de Blood Moon Tetrad.

Als dit het geval is, na die datum de verdrukking zullen serieus verergeren op alle gebieden.

Helaas als je deze piek wachten bij rampen en andere calamiteiten tot Jezus Christus te komen, dan kan het te laat zijn om een ​​deel van de opname van de gemeente vurig zijn.

Jezus reikt uit om ons te redden!

God wil de mens

Gaat u in te voeren of te wachten en missen de vervoering.

Natuurlijk zult u dit bericht niet te horen door de priester tijdens de mis.

Maar ons geloof moeten onze ogen openen en ons toelaten om de gebeurtenissen in het licht van de Bijbel en de leer van Jezus Christus te analyseren.

kerk-kanaal verdwijning

Onze katholieke kerk is stervende  en in sommige kerken zijn er nog meermosselen .

Ik nodig u uit al mijn goederen geliefde broeders en zusters in Jezus Christus om gered te worden als je wilt om een ​​terugkeer naar de basis door de Bijbel te lezen en in het bijzonder hoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs en het boek van de Apocalyps te maken.

God wil dat we gered worden en dat is de reden waarom na gestraft Adam en Eva voor hun ongehoorzaamheid, God bleef ons houden en ons helpen in het dagelijks leven.

Het is door deze liefde die God stuurde ons er tweeduizend jaar Jezus Christus zijn enige zoon om ons te redden door het kopen via zijn offer onze zonden waarvan de oorspronkelijke zonde die ons ervan weerhoudt het zien en horen van God.

Het is door de liefde die God ons door zijn engelen en profeten van de hoogtepunten van de mensheid en het einde der tijden op de hoogte.

Binnenkort zal het te laat zijn om Jezus Christus te komen in het ontvangen van het eeuwige leven door het verwijderen van de trouwe en fanatieke kerk.

Als u denkt dat ons aardse leven zal beter worden en alles is zonder tussenkomst van Jezus Christus terug naar normaal weten dat je het mis.

Open je ogen! Wakker worden voordat het te laat is.

De 27 april 2014 zou wel eens de dag waarop het te laat zal zijn en er zullen kreten van geween en tandengeknars.

Lucifer, zal binnenkort ontketenen al zijn kracht, zijn listen en verleidingen om een ​​groot aantal van Ames te trekken.

Dus bidden en bidden opnieuw en opnieuw aan God en Jezus Christus ons te helpen en ons te beschermen in ons dagelijks leven.

We zullen snel weten de uitkomst van de geschiedenis van de mens.

Soms zijn onze Schepper, laat ons omdat we weten de dag noch het uur.

Maar alle tekenen het erover eens dat dit is heel erg snel en misschien zelfs 2014 ten aanzien van de verwijdering van de kerk en 2015 met betrekking tot de terugkeer van Jezus Christus fysiek op de berg van olijfbomen.

kaars kandelaar-anim

Waakt en goed verlicht de vlam van ons geloof, en Daring Geloof  in God en Jezus Christus als ons geloof zal ons redden.

Ik nodig u uit om deze video te bekijken


Data van de Tetrad

15 Nisan 5774 (15 april 2014): totale maansverduistering, het feest van het Pascha.

14 Tishri 5775 (8 oktober 2014): Totale maansverduistering, Loofhuttenfeest.

29 Adar 5775 (20 maart 2015): totale eclips van de zon, net voor het begin van het religieuze jaar.

15 Nisan 5775 (4 april 2015): totale maansverduistering, het feest van het Pascha.

29 Elul 5775 (13 september 2015): Gedeeltelijke eclips van de zon, net voor het begin van het kalenderjaar.

15 Tishrei 5776 (28 september 2015): Totale maansverduistering, Loofhuttenfeest.

Wachten op alles wat goed is en die naar verwachting gebeuren, allemaal inhet gebed  de kracht om in de duisternis vooruit.

sentinelle3JEZUS CHRISTUS IS MIJN KONING

Ik nodig u uit om de Bergrede gelezen

Evangelie volgens Matteüs hoofdstuk 5

5.1
En nu de scharen zag, ging hij de berg op, en nadat hij ging zitten, kwamen Zijn discipelen tot Hem.
 

05:02
Toen opende hij zijn mond en leerde hen, zeggende:
 

05:03
Zalig zijn de armen van geest, want het Koninkrijk der hemelen behoort tot hen!
 

05:04
Zalig zijn de zachtmoedigen, want zij zullen vertroost worden!
 

5.5
Zalig zijn de zachtmoedigen, want zij zullen het aardrijk beërven!
 

5.6
Zalig zijn zij die hongeren en dorsten naar gerechtigheid, want zij zullen verzadigd worden!
 

5.7
Zalig zijn de barmhartigen, want hun zal barmhartigheid geschieden!
 

05:08
Zalig zijn de reinen van hart, want zij zullen God zien!
 

05:09
Zalig zijn de vredestichters, want zij de zoon van God genoemd worden!
 

05:10
Zalig zijn die vervolgd worden om de gerechtigheid, want het koninkrijk der hemelen behoort tot hen!
 

05:11
Zalig zijt gij, wanneer de mensen smaden u en u vervolgen en liegende allerlei kwaad van u omwille van mij.
 

05:12
Verblijdt en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen, want alzo hebben zij vervolgd de profeten, die voor u geweest zijn.
 

05:13
Jullie zijn het zout van de aarde. Maar als het zout zijn kracht verliest, waarmede zal het u doen? Het dient alleen te worden weggegooid en vertrapt door mannen.
 

05:14
Gij zijt het licht der wereld. Een stad op een berg ligt, kan niet verborgen;
 

05:15
en we hebben geen lamp aan en zet haar onder de korenmaat, maar ze zet het op de standaard, en zij schijnt voor iedereen in het huis.
 

05:16
Laat uw licht alzo schijnen voor de mensen, dat zij uw goede werken mogen zien, en uw Vader verheerlijken die in de hemel.
 

05:17
Denk niet dat ik gekomen ben om de wet of de profeten: Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar te vervullen.
 

05:18
Want Ik zeg u de waarheid: zolang de hemel en de aarde vergaat, is het niet vergaan van de wet een jota of een tittel totdat alles zal zijn geschied.
 

05:19
Wie dan een van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen alzo zal geleerd hebben, die zal de minste genaamd worden in het Koninkrijk der hemelen, maar wie ze doet en leert, deze groot heten in het Koninkrijk der hemelen.
 

05:20
Want Ik zeg u, tenzij uw gerechtigheid overtreft die van de schriftgeleerden en Farizeeën, zult gij het Koninkrijk der hemelen binnengaan.
 

05:21
Je hebt gehoord dat er gezegd is: Gij zult niet doden, en wie moorden zullen worden gestraft door de rechters.
 

05:22
Maar Ik zeg u, wie is boos tegen zijn broeder, zal vervallen aan het gerecht en wie zegt tot zijn broeder: Raka! verdient het om gestraft te worden door de gemeente, en wie zegt: Gij dwaas! verdient het om gestraft te worden door het vuur van de hel.
 

05:23
Zo gij dan uw gave brengt naar het altaar en u daar herinnert, dat uw broeder iets tegen u heeft,
 

05:24
vertrekken daar uw gave voor het altaar, en ga eerst verzoen u met uw broeder, en komt dan en offert uw gave.
 

05:25
Maak vrienden snel met je aanklager, terwijl u op de weg met hem, opdat Hij u niet te leveren aan de rechter, en de rechter u den dienaar, en gij in de gevangenis geworpen.
 

05:26
Ik zeg u, gij zult niet vertrekken van daar, totdat gij den laatsten penning betaald.
 

05:27
Je hebt gehoord dat er gezegd is: Gij zult niet echtbreken.
 

05:28
Maar ik zeg u dat wie naar een vrouw kijkt reeds overspel heeft gepleegd met haar in zijn hart.
 

05:29
Als uw rechteroog u tot zonde verleidt, ruk het uit en werp het van u, want het is u nut, dat een uwer leden verloren ga en niet uw gehele lichaam in de hel geworpen .
 

05:30
En indien uw rechterhand u ergert, houwt ze af en werpt ze van u; want het is u nut, dat een uwer leden verga, en niet uw gehele lichaam in de te gaan Gehenna.
 

05:31
Er is gezegd, ‘Wie zijn vrouw moet haar een scheidbrief geven.
 

05:32
Maar ik zeg je dat iedereen die zijn vrouw verstoot, behalve voor huwelijkse ontrouw, veroorzaakt ze een overspelige vrouw te worden, en iedereen die de gescheiden vrouw trouwt, pleegt overspel.
 

05:33
Jullie hebben gehoord dat gezegd werd in de oudheid: Gij zult den eed niet breken, maar houdt bij de uitoefening van de Heer wat je hebt je eed.
 

05:34
Maar Ik zeg u, Zweer niet, noch bij den hemel, omdat hij is de troon Gods;
 

05:35
noch bij de aarde, want het is zijn voetbank noch bij Jeruzalem, omdat zij is de stad van de grote Koning.
 

05:36
En zweert niet bij uw hoofd, omdat gij niet een wit of zwart haar te maken.
 

05:37
Uw woord zij ja, nee, nee, het meer dan uit den boze.
 

05:38
Je hebt gehoord dat er gezegd is: Oog om oog en tand om tand.
 

05:39
Maar ik zeg je niet om het kwaad te weerstaan. Als iemand je slaat op de rechterwang, keer hem ook de andere.
 

05:40
Als iemand wil om te betogen tegen u en neem uw tuniek, laat hem ook den mantel.
 

05:41
Als iemand je dwingt een mijl te gaan, gaat met hem twee.
 

05:42
Geef hem, die je vraagt, en niet van hem weg te zetten die wil van u lenen.
 

05:43
Je hebt gehoord dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben en uw vijand haten.
 

05:44
Maar ik zeg u: Hebt uw vijanden lief, zegent ze, die u vervloeken, doet wel degenen, die u haten, en bidt voor wie u smadelijk behandelen en u vervolgen;
 

05:45
zodat u bent de zoon van uw Vader, Die in de hemelen is: want Hij laat zijn zon opgaan over bozen en goeden en laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen.
 

05:46
Als je liefhebt, die u liefhebben, wat loon hebt gij? Tollenaars omdat ze niet hetzelfde doen?
 

05:47
En als u uw broeders groet alleen, wat moet gij meer dan anderen? De heidenen niet ze hetzelfde doen?
 

05:48
Weest dan gijlieden volmaakt, gelijk uw hemelse Vader volmaakt is.

Vrede en vreugde in de harten en huizen in afwachting van de gezegende dag van de opname van de gemeente voor een aantal fervente en de terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus op de Olijfberg.

God houdt van ons en we houden we?

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.