GOD HET DIT die seël van die openbaring van die einde van die tye

Easter

 

Einde van die tyd

 

God is ook ingelig deur ‘n engel, die profeet Daniël oor die toekoms van die Joodse volk en die vervulling van die einde van die tyd.

 

Ons kan hierdie inligting, insluitend vind Daniel 9 in Daniel 12

 

Daniël het nie verstaan ​​al die onthullings gemaak en dan het aan die engel van God in vers 12.8 en dan die engel in vers 12,9 antwoord

 

 

00:08

Ek het gehoor, maar nie verstaan ​​nie; en ek het gesê: My heer, wat is die uiteinde van hierdie dinge?

 

 

12:09

Hy het gesê: Gaan heen, Daniël, want die woorde bly verborge en verseël tot die tyd van die einde .

 

 

Hierdie vers 9 van die profesie Daniël hoofstuk 12 is baie duidelik en baie belangrik, want dit vertel ons dat die einde van die tyd God sal openbaar wat hy tot nou toe verborge.

 

 

Die terugkeer van Jesus Christus!

 

 

 

Vandag is ons aan die einde van die tyd wou deur God, en voor die fisiese terugkeer van ons Here Jesus Christus vir sy duisend jaar regeer.

 

Hierdie stelling dat « ons is aan die einde van die tyd wou deur God, en voor die fisiese terugkeer van ons Here Jesus Christus vir sy vrederyk, »is nie ‘n voorspelling wat Ek doen, maar dit is ‘n eenvoudige verklaring van die vervulling van alle Bybelse waarskuwing tekens van die terugkeer van Jesus Christus.

 

‘N hersiening van die afgelope wys ons die lig van Bybelse profesieë en tekens dat die geskiedenis van die mens lyk geëindig het 14 Mei 1948 deur die skepping van die staat van Israel wat in die Bybel aan die einde tyd en toelaat dat progressiewe en massiewe terugkeer van die Joodse volk in die Heilige Land te leef « Jerusalem. »

 

Aankondiging van die eerste teken!

 

Ezekiel 36/24-28)

Ek sal julle uit die nasies gaan haal en julle uit al die lande bymekaar laat kom, en julle bring in jou eie land. Ek sal gooi oor julle skoon water, en jy sal rein wees; Ek sal julle reinig van al jul onreinhede en van al jul drekgode. Ek gee julle ‘n nuwe hart, en ek sal ‘n nuwe gees; Ek sal verwyder uit jou liggaam die hart van klip en gee jou ‘n hart van vlees.Ek sal my Gees in julle gee, en ek sal seker maak dat jy my voorskrifte volg en my verordeninge onderhou maak. Jy woon in die land wat Ek aan jul vaders gegee; jy sal my volk wees, en Ek sal julle God wees

 

Gesien vandag, 14 Mei 1948 was so natuurlik die eerste teken van die einde van die tye.

 

Alle profesieë en Bybelse waarskuwing tekens van die terugkeer van Jesus Christus om eksponensieel te voer sedertdien. Dit is ‘n werklikheid.

 

Dit ondersteun en te bewys dat die ontwaking van die mensdom die terugkeer van Jesus Christus aan te kondig, is in die skepping van die staat van Israel begin is deur God.

 

Ons geskiedenis van die mens word in ‘n bloedbad geëindig ná twee verskriklike wêreld oorloë.

 

Van 14 Mei 1948 tot en met die wederkoms van Jesus Christus, ons lewe en lewe die tyd van openbaring « die Apokalips » Die man besluit oor sy toekoms, maar hy het die wil van God ly.

 

Dit wou by God is ‘n verkorte tydperk eksponensiële van die lewe van die mens, sodat ons bewus raak, deur middel van hierdie ontwaking Bybels aangekondig dat die einde van die tyd loop.

 

So het ons sedert 14 Mei 1948 gesien het al die tegnologiese vooruitgang voorkom eksponensieel, as die toename in die bevolking van die aarde, hongersnood, siektes en pandemies, omgekeerd Goddelike waardes (gay huwelik is ‘n goeie byvoorbeeld) die aardbewings, stort reën, brande, vloede, storms en orkane, geweld, opstande en burgeroorloë en godsdienste behalwe die onverklaarbare dood van miljoene van die vis riviere en oseane miljoene voëls en die vee sterf ook sonder verduideliking vir ‘n paar jaar.

 

Al hierdie feite is nog nie ‘n straf van God of die dag van sy toorn nie, maar nogtans daarin geslaag om deur sy begeerte om wakker te word!

 

Ek wil om te wys dat, hoewel die getal van die slagoffers is nog te veel en dat rampe is herhalende en buitenmaatse, die mensdom elke keer daarin geslaag om die chaos te vermy, een of ander manier die skade te herstel en voortgaan om te vorentoe.

 

Al hierdie feite is ingesluit in die Bybel. Hulle kom met meer krag, frekwensie en omvang vir die uitsluitlike doel om wakker te word!

 

Helaas, hierdie eksponensiële te openbaar dat ons leef die einde van die tye herlewing, want dit stel ons in staat om nie eens weet ongeveer die tyd van die terugkeer van ons Here Jesus Christus.

 

Mens sou dink dat dit die wil van God!

 

Sedert Jesus het gesê dat die Vader alleen weet daar was twee duisend jaar, die dag en die uur van sy terugkeer.

 

Maar nee!

 

God het in Daniel 12,9 dat die openbaring van die einde van die tye was verseël tot die einde!

 

So God wil hê ons om te soek en as ons was, elders in die Bybel is dit ‘n paar keer vir ons intelligensie genoem.

 

En hoekom God, as hy dit nie vind nie wat ons wou en ons moet dit duidelik in die Bybel dat die laaste sewe jaar van die Apokalips « Verdrukking » in twee dele sou verdeel word, die tweede bevat die dag van sy kwaad!

 

Daarom is ‘n belangrike teken moet die begin van die laaste sewe jaar van die lewe van die mens voor die wederkoms van Jesus Christus (die sewende week van Daniël) aan die wêreld openbaar en tot die mense op die datum van terugkeer van Jesus bekend gemaak, selfs Christus sonder alle tye laat weet ons nie die dag en die uur van sy terugkeer soos ons sê, Jesus Christus.

 

Net God weet die dag en uur van die wederkoms van Jesus Christus!

 

Nou dat ons verstaan, ondersteunende bewyse (verwesenliking en vervulling van Bybelse profesieë en tekens aankondig die terugkeer van Jesus Christus) aan die eksponensiële die lig van al die bogenoemde feite en werklike feitelike dat die einde van die tyd is begin van die 14 Mei 1948 en dat die prestasie in so ‘n kort tyd so ‘n groot hoeveelheid van die feite gerapporteer in die Bybel, kan nie in elk geval, gegewe die wet van waarskynlikhede, toeval.

 

Ons moet nou ‘n nuwe teken van die begin van die laaste sewe jaar van die mens voor die wederkoms van Jesus Christus te leer ken.

 

Hierdie belangrike teken is nog steeds ‘n ontleding van die verlede wat ons vind en effek September 29, 2008, was daar so ‘n belangrike persoon kan nie vergeet het teken.

 

Dit was die ineenstorting van die aandelebeurs Wall Street wat plaasgevind het op die fees van die engele, met ‘n negatiewe indeks -777.

 

Daar sal jy opgemerk het, is die aantal 777 is die nommer van die Godheid.

 

Ons daarop let dat hierdie teken was veral sterk en belangrike sedert 29 September 2008, het die Wêreld ondergang orde van die dag sterker steil baie van die manne en vroue van die wêreld in armoede en ontbering. (67 persone hou so veel geld as die helfte van die mensdom)

 

Bron:

http://www.agoravox.fr/actualites/societe/article/inegalites-meurtrieres-les-67-plus-150546

 

 

Sedert 29 September 2008 het die wêreld oorleef slegs deur skuld.

 

Dit is ook duidelik dat die Bybelse profesieë en tekens wat reeds eksponensieel besef sedert 14 Mei 1948, weer opgestaan ​​het in die krag, grootte en frekwensie vanaf 29 September 2008 tot baie sterk en daaglikse 2014 geword.

 

Een kyk na die huidige globale nuus hoogtepunte die verhoging van die diepte, omvang, krag en frekwensie van Bybelse profesieë en tekens het sedert 29 September 2008.

 

Baie van die wêreld is wat in armoede leef, nood en ellende en ly meer rampe van die aarde en weer.

 

Baie mense is ook gekonfronteer met opstande en burgeroorloë en godsdiens.

 

In die lig van hierdie nuwe skaal van rampe en al die Bybelse profesieë en tekens gedoen, ons verstaan ​​dat hy nie kon wees om ‘n sterker en meer duidelike teken om aan te kondig aan die wêreld die begin van die laaste week van Daniël (sewe laaste jare van die Apokalips)

 

Al hierdie feite is real, feitelike en belangrike ontwikkelinge sedert 14 Mei 1948, meer nog eksponensieel toegeneem sedert September 29, 2008, is ten volle in ooreenstemming met die Bybelse profesieë en tekens aangekondig vir die einde van die tye en die terugkeer van ons Here Jesus Christus.

 

Dit is nie meer moontlik nie in goeie trou te twyfel dat ons leef sedert September 29 2008 het die laaste sewe jaar van die lewe van die mens voor die fisiese terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg vir sy duisend-jaar heerskappy .

 

Ons kan ook sien en sê dat die openbaring van die einde van die tyd was goed, volgens die wil van God, verseël tot die einde van die tyd.

 

Dit is slegs van hierdie datums dat die openbaring in die wêreld gemaak deur die krag van vervulde profesieë.

 

Voor 14 Mei 1948 niemand kon voorspel dat die einde van die tyd sal werk nie, want al die Bybelse profesieë en tekens wat na daardie datum.

 

Net so kan die onnavolgbare teken aankondiging verlede week van Daniël nie bekend sal word voordat hy besef September 29, 2008.

 

Die openbaring van die einde van die tyd was goed verseël deur God tot aan die einde van die tyd!

 

Die laaste dae sal die moeilikste wat ons ken. wederkoms van Jesus Christus op die Olyfberg is geskeduleer vir September 2015!

Of sewe jaar ná September 29, 2008

 

Waarskynlik op die geleentheid van die fees van basuine tussen 14 en 15 September.

 

Sien my artikel

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/02/25/revelations-et-force-de-la-foi-a-la-fin-des-temps/

Dit is nie ‘n voorspelling.

 

Dit is ‘n analise en ‘n logiese bevinding van die vervulling van alle profesieë en Bybelse tekens gemaak.

 

Die alarm klink harder,

 

Maar daar is niemand so doof soos diegene wat weier om te hoor, en daar is niemand so blind as diegene wat weier om te sien.

 

‘N eksponensiële die lig van al die profesieë en tekens wat van 14 Mei 1948 en weer eksponensieel Vererger nog sedert September 29, 2008, kan ons nie die voor die hand liggend erken:

 

– Die einde van die tyd het begin 14 Mei 1948 met die skepping van die staat van Israel.

 

– Die sewende week van Daniël begin met die ineenstorting van die aandelebeurs Wall Street September 29, 2008

 

Die terugkeer van Jesus Christus

 

Die wederkoms van Jesus Christus sal wees aan die einde van sewe jaar begin September 29, 2008 is dus in 2015 is dit ‘n duidelike sekerheid!

 

Sien my artikel oor die datums van die Apokalips:

Datums van die Apokalips EN DIE wegraping van die kerk onthul!

Ons weet dat die laaste week van Daniël moet in twee dele verdeel word.

Dn 9:27 –  En hy sal ‘n verbond met baie versterk. Tyd om ‘n week; en tyd tot ‘n halwe week sal hy slagoffer en spysoffer laat, en die vlerk van die Tempel sal die gruwel van die verwoesting wees tot aan die einde, tot aan die einde wat aan die wildernis. « 

 

Die boek van die Apokalips van Johannes vertel ons ook dat die tweede helfte (42 maande) van die afgelope sewe jaar erger as die eerste sal wees, en sal die werklike dag van die toorn van God tydperk bevat.

 

Helfte van verlede week is Maart 2012.

 

In Maart 2012, was daar ‘n belangrike teken in die hemel, dat die enigste verduideliking wat ons gevind het, was om te vergeet wat gebeur het.

 

« ‘N swart gebied van ongekende omvang, moontlik groter as ons planeet Aarde het verbonde aan die son gebly vir meer as vier en twintig uur vanaf 8 Maart 2012 14 uur op 11 Maart 2012 O 15 uur universele tyd. « 

 

Hoewel qu’inexpliqué is ‘n ware en beton Trouens, word geïdentifiseer deur NASA

 

 

Sien my artikel

https://victorpicarra.wordpress.com/2013/01/15/les-signes-dans-les-cieux-sont-visibles-jesus-christ-arrive-bientot/

 

Sedert komete en meteoriete weiding meer of minder is ‘n daaglikse werklikheid en meteoriete val ook met ‘n toenemende frekwensie op die aarde sedert Maart 2012.

 

Ons kan sê dat die omvang van hierdie verskynsel vorm die vroeë tekens in die hemel met ‘n groter toekoms voortgesit word om te kom op die dag van die toorn van God tekens.

 

Ons is aan die einde van ons verwagtinge en die dae wat volg, sal dus deur die krag dinge baie moeilik vir ons almal.

 

Aan die een kant, sal versoekings sterker geword as dit moet nog satan baie min tyd sy plan teen God uit te voer en ons manne.

 

En tweedens op die dag van die toorn van God moet ook gebeur voor die wederkoms van onse Here Jesus Christus.

 

Al hierdie gee ons ‘n kykie van die groot probleme vir 10 September oorblywende maande.

 

Ons moet vinnig optree en na Jesus Christus te kom en die goeie nuus te versprei « Jesus Christus is binnekort en dit is logies om te 2015. »

 

Sien my artikel

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2013/09/14/le-retour-de-jesus-christ-peut-etre-le-14-ou-15-septembre-2015-au-cours-de-la-fete-des-trompettes-3/

 

Ek nooi jou om hierdie artikel te publiseer op jou blogs, stuur na al jou vriende en kennisse die skakel van die artikel en die blog sodat soveel as moontlik mense die inligting en gered word nie.

 

Jesus Christus is binnekort, is dit ‘n sekerheid en die oë van al die Bybelse profesieë en tekens het dit tot 2015.

 

Die maagd het, het ons sy verskyning by Fatima om te help, maar dit aan die lig gebring drie klein kindertjies en bedoel om openbaar gemaak word op die regte tyd, het nie ten.

 

Inligting geslaan het geweet geheimhouding deur die pouse en die Vatikaan.

 

Daar moet kennis geneem word dat die Pous en die Vatikaan erken die verskynings van die maagd Fatima as wonderbaarlike, en tog het hulle getref die geheime inligting wat dit aan die lig gebring.

 

Sien my artikel

 

DERDE GEHEIM VAN FATIMA die terugkeer van Jesus Christus op aarde – Waarhede!

 

Baie pastore en eschatologists eenvoudig om aan te kondig dat ons aan die einde van die tyd sonder om óf die aanvang van die datum of die einde datum sal die terugkeer van Jesus Christus te wees.

 

Ander is verlore in berekeninge As gestoot die einde datums nie net sê iets nie.

 

God openbaar net feite deur die einde van die tyd het hy verseël het tot die einde van die tyd.

 

Ons is aan die einde van die tyd en moet elke dag gesien word!

 

Ons moet die moed om te erken dat ons sondaars is en bid vir ons redding gekom het vir die dag Jesus Christus sal Sy kerk verwyder soos ‘n dief wanneer ons dit doen sal ons nie wag nie.

 

Jesus Christus sal fisies terug te keer na die Olyfberg in 2015, is dit voor die hand liggend is, sal dit waarskynlik gedurende die Fees van Trompette tussen 14 en 15 September 2015.

 

Ag, ek het nie gevind nie seker teken die aankondiging van die datum van die wegraping van die Kerk.

 

In my artikel

Datums van die Apokalips EN DIE wegraping van die kerk onthul!

 

Ek stel voor ‘n moontlikheid van die verwydering vir hierdie jaar, waarskynlik in die maand van November 2014.

 

Maar dit is baie moontlik dat die wegraping van die kerk plek nou en miskien te neem vir Paasfees en ons is amper daar

 

Pasga begin Maandag 14 April Dinsdag 22 April aand teen skemer.

 

Christelike Paasfees Maandag 21 April.

 

Ek wens julle almal ‘n gelukkige Paasfees (s) 2014 liefde, vergifnis en bekering.

 

Kom na Jesus Christus, is dit nog nie te laat nie. Maar binnekort sal daar geween wees en gekners van die tande van die laat.

 

Jesus Christus ons liefhet ten spyte van ons foute en sondes.

 

Vra God se vergifnis vir ons misstappe en bid vir die redding van ons siele en ons geliefde broers en susters.

God waak jy al die dag van sy toorn het gebeur.

Victor

 

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.