REVELATION

Liitetty kuva

herääminen

 

21. toukokuuta oli päivä, joka näytti monille eskatologeille olevan kirkon sieppauksen.

 

Olin itse toivonut, että tämän toukokuun tai jopa huhtikuun kuukauden aikana voi tapahtua kirkon sieppausta.

 

Mutta mitään ei ole tapahtunut; aivan kuten se ei tapahtunut vuonna 2015, 2016 tai 2017, ja vain siksi, että Jumala päättää päivämäärän …. !

 

Joten miksi etsimme päivämäärää; kärsimättömyys, uteliaisuus, etsimisen ilo, halu löytää Jumalan salaisuudet … Voisin antaa sinulle paljon pahoja syitä.

 

Itse asiassa vain yksi pätevä syy johti etsimään mahdollisimman lyhyttä ajanjaksoa (koska vain Jumala tuntee päivämäärät) kirkon poistamiselle ja Jeesuksen Kristuksen paluulle.

 

Tämä syy on herättää omatunto ja erityisesti veljellimme ja sisaremme Jeesuksen Kristuksen herättäminen.

 

Varhaisimmasta lapsuudestani Jumalalla on aina ollut erittäin tärkeä paikka elämässäni: « Katolinen lapsuus, katekismi, yhteydenpito, YCW jne. »

 

Halusin levittää elämääni, Jumala on aina ollut siellä, jokapäiväisessä elämässäni, auttamaan minua ja opastaa minua. Ja silti en ole aina ollut käyttäytymismalli.

 

Kuten kaikki kristityt, tiesin, että jonain päivänä tulee aikakausi ja että Jeesus Kristus palaisi maan päällä.

 

Mutta mielessäni kuin miljoonien kristittyjen tänä päivänä tämä päivä oli kaukana ja jopa hyvin, hyvin pitkälle, niin pitkälle, että en ollut kaukaa kuvitellessani, että se olisi meidän sukupolvemme kannalta … Ja silti se on .

 

Tämä herääminen tietämättömällä kertaa, mitä meillä on, tapahtui minulle vuonna 2008, kuten olen jo selittänyt blogissa.

 

Ja siitä päivästä lähtien minun pienellä eskatologisella tietämykselläni olen etsinyt ja löytänyt Herran Jeesuksen Kristuksen sukupolvemme nopean paluun tärkeät todisteet (merkit ja profetiat).

 

Niinpä minä tulin, heijastusajan jälkeen, saarnaajan takaisin Jeesuksesta Kristuksesta.

 

Mutta se ei saa minua profeetta tai eskatologi, vaan yksinkertaisesti vaatimaton saarnaaja kuninkaan paluusta.

 

Tämän blogin kautta ilmoitan maailmalle, jossa on monia artikkeleita, jotka on käännetty kaikille kielille, Herramme ja Jeesuksen Kristuksen ainoan Jumalan poika.

 

Tämä paluu on todella lähellä, se on varmuus, koska se on meidän sukupolvemme puolesta ja hänen kirkonsa poistaminen voi jopa puuttua milloin tahansa.

 

On tiedettävä, että enintään seitsemän vuoden kuluttua kirkon poistamisesta tapahtuu Herramme Jeesuksen Kristuksen fyysinen paluu hänen tuhannenvuotisen vallansa puolesta.

 

On erittäin tärkeää ymmärtää tämä, koska tämän sukupolven aikakausi päättyy …

 

Kuten olen selittänyt blogissa, se on 14. toukokuuta 1948 luomalla Israelin valtion, joka aloitti viimeisen sukupolven.

 

Siksi on hyvin tärkeää, että jokainen voi herättää ja antaa Jeesukselle Kristuksen takaisin elämänsä sydämeen, jotta se voidaan pelastaa ja siten päästä iankaikkiseen elämään « hetkessä silmänräpäyksessä ». kirkko ja ilman kuolemaa.

Sen jälkeen irrottaminen on varmaa, hampaiden itku ja kynsi.

 

 

DOUBT

 

Tietenkin, kun kuulet täällä ja siellä, että Jeesus palaa, tavalliset kuolevaiset epäilevät sitäkin enemmän, koska hän ei näe mitään tulossa.

 

Yksi on tiedettävä ja ymmärrettävä, että tämä epäilys on vieläkin suurempi, kun onnea (ks. Matteuksen 24 jakeet 23-27-linkistä: AIKA )

 

Älä anna epäilyksen asettua sinuun, koska epäilys vie sinut pois Jeesuksesta Kristuksesta ja tuo sinut lähemmäs luciferia.

 

Voimme kaikki nähdä vaikeita aikoja, joita elämme maapallolla, siihen pisteeseen, että voimme tuntea itsemme hylkäämämme.

 

Näemme islamismin, terrorismin, väkivallan, sotien nousua ja suuren maailman konfliktin uhkaa. On jotain pelättävää jättää kotiin jopa päivänvalossa.

 

 

HOPE

 

Mutta minä kerron teille rakkauden ja uskon voimasta, nousen ylös, nosta päätäsi ja ylpeydestä ja arvostamaan olla lopunajan kristittyjä.

 

Pidä uskonnon liekki palaa, koska odotustamme on lyhyt nyt.

 

Levitä meille Jeesuksen Kristuksen rakkautta auttamalla ja rakastamalla toisiamme. Pian ja pian rakkaamme ja odotuksemme palkitaan.

 

Ymmärrämme, että nykyinen suru olimme Raamatussa ilmoitettu, ei surra, mutta jotta voimme iloita, koska nämä onnettomuudet ovat osoitus välittömästä palauttamisesta Herramme ja kuningas Jeesus Kristus, joka mukaan ennustusten ja lupauksensa palauttaa pian pelastaakseen meidät ihmiskunnalle tulevista suurista kärsimyksistä.

 

Älkäämme tuomitsemme näinä aikoina onnettomuuksia, jotka kuuluvat ihmiskuntaan, koska se oli tarpeellista biblikally, että ne tapahtuvat.

 

Puolusta uskomme ja kirkollamme, mutta älä osallistu kaikkiin humanistisiin uskonnollisiin ylilyönteihin.

 

 

ILMOITUS

 

Jumala äärettömässä rakkaudessaan haluaa suurimman osan pelastamisesta, ja siksi hän odottaa sopivaa hetkeä Jeesuksen Kristuksen kirkon herättämiseksi.

 

Ymmärrämme, että ihmiskunta tulee kokemaan kolmannen voimakkaan hetken olemassaolostaan « kirkon valloittaminen » , ensimmäinen on luomakunta , toinen Jeesuksen Kristuksen ensimmäinen tuleminen, toinen on toinen Jeesus Kristus hänen tuhatvuotisen ääneen.

 

Tulimme pian toisen ihmisen kolmesta elämänjaksosta.

 

kpl kierros: neljä tuhat vuotta on luomisen ja ensimmäinen Jeesus Kristus.

 

nd kierros: kaksi tuhat vuotta on kahden tulemuksen Kristuksen.

 

rd kierros: tuhatvuotisen hallituskauden Jeesuksen ennen loppua tämän kuolevaisten maailmaan.

 

On syytä huomata, että jokainen sykli on kestoltaan puolet siitä, mitä se edeltää, ja että meillä on yhteensä seitsemän tuhatta vuotta, jotka on ilmoitettu Raamatullisesti maailman luomisesta.

 

On tärkeää, että jokainen ymmärtää, että Jumalan luomuksia monia käsittämätöntä pikku ihmisen aivot ja ne, jotka ovat kaukana Kristuksesta tulee lopettaa varten yksinvallalle olentoja kuvitteellisen evoluution.

 

Me olemme Jumalan luominen ja pian kohtaamme luojamme.

 

Lopetan tämän artikkelin eskatologisella videolla ja linkillä seurata tämän eskatologin videoita, jotka suosittelen hänen työnsä laadulle.

 

Kutsun teitä rakkailta veljellit ja sisaret Jeesuksen Kristukselta katsomaan saatavuudella ja suurella huomiolla tätä videota, joka vahvistaa, että herätyksen aika on niin lähellä, että se voi puuttua milloin tahansa!

video

Loppu lopun aikojen profetioiden lukemisesta

 

Listat hänen videoistaan ​​ajan loppuun

 

Tekijän videon sivuston osoite

Théonoptie

https://www.youtube.com/channel/UCKgVDz8801RzNi4ro1iHgLQ/feed

 

Kiitos kaikille blogin lukijoille ympäri maailmaa ja pyydän anteeksi, että nämä videot ovat vain ranskaksi.

 

Kehotan myös lukemaan tai lukemaan artikkelin uudelleen:

KOLME viimeistä merkkiä Jeesuksen Kristuksen palauttamisesta maalle!

 

Pyydä Jeesuksen Kristuksen rakkautta aina olla sinun ja perheesi, rakkaat veljeni ja sisareni, Jeesuksessa Kristuksessa.

Nähdään pian

voittaja