GUD HAR ÅPNET DET SEAL av åpenbaringen av endetiden

Påske

 

END TIME

 

Gud ble informert av en engel, profeten Daniel om fremtiden til det jødiske folk og oppfyllelsen av endetiden.

 

Vi kan finne denne informasjonen, inkludert Daniel 9 i Daniel 12

 

Daniel forstod ikke alle de åpenbaringer gjort, og deretter slått til Guds engel i vers 12,8 og deretter engelen svarte i vers 12,9

 

 

12:08

Jeg har hørt, men jeg forsto ikke; og jeg sa: Min herre, hva skal være den siste av disse ting?

 

 

12:09

Han sa: Gå, Daniel, fordi ordene er lukket og forseglet inntil tidspunktet for slutten .

 

 

Dette verset 9 av profetien Daniel kapittel 12 er veldig eksplisitt og svært viktig fordi det forteller oss at endetiden Gud vil avsløre hva han hittil hadde skjult.

 

 

The Return of Jesus Christ!

 

 

 

I dag er vi på slutten av tiden villet av Gud, og før den fysiske retur av vår Herre Jesus Kristus for sin tusenårige regjeringstid.

 

Denne påstanden om at « vi er på slutten av tiden villet av Gud, og før den fysiske retur av vår Herre Jesus Kristus for hans tusenårsrike, » er ikke en profeti om at jeg gjør det, men det er en enkel redegjørelse for oppfyllelsen av alle bibelske advarsel tegn på retur av Jesus Kristus.

 

En gjennomgang av fortiden viser oss lys av bibelske profetier og tegn på at historien om mannen synes å ha avsluttet 14 mai 1948 ved opprettelsen av staten Israel gitt i Bibelen til slutten tid og tillater progressiv og massiv retur av det jødiske folk til å leve i det hellige land« Jerusalem ».

 

Kunngjøring av første tegn!

 

Esekiel 36/24-28)

Jeg vil ta deg fra blant folkene, samle dere fra alle land, og bringe deg inn i landet. Jeg vil helle over deg rent vann, og du skal bli rene; Jeg vil rense deg fra all urenhet og fra alle deres avguder. Jeg gir dere et nytt hjerte, og jeg vil sette en ny ånd; Jeg vil fjerne fra kroppen din hjertet av stein og gi deg et hjerte av kjød. Jeg vil legge min Ånd i deg, og jeg vil sørge for at du følger mine forskrifter og være nøye med å observere mine lover. Du bor i det landet jeg gav deres fedre; du vil være mitt folk, og jeg vil være deres Gud

 

Jeg har sett i dag, 14. mai 1948 har blitt så åpenbart det første tegn på endetiden.

 

Alle profetiene og bibelske advarsel tegn på retur av Jesus Kristus for å utføre eksponentielt siden da. Det er en realitet.

 

Dette støtter og bevise at oppvåkningen av menneskeheten til å kunngjøre retur av Jesus Kristus, ble startet av Gud i etableringen av staten Israel.

 

Vår historie of Man er ferdig i et blodbad etter to forferdelige verdenskriger.

 

Fra 14. mai 1948 til retur av Jesus Kristus, vi lever og bor tidspunktet for åpenbaring « The Apocalypse » Mannen bestemmer over sin fremtid, men han led Guds vilje.

 

Dette villet av Gud er en kondensert periode eksponensiell av livet til mannen, slik at vi blir oppmerksomme på, gjennom denne oppvåkningen bibelsk annonsert at endetiden er i gang.

 

Dermed har vi sett siden 14 mai 1948 alle de teknologiske fremskritt skjer eksponentielt, som økningen i befolkningen av jorden, hungersnød, sykdommer og pandemier, omvendt guddommelige verdier (homofilt ekteskap er en god eksempel) jordskjelv, voldsomme regnskyll, branner, oversvømmelser, stormer og orkaner, vold, opptøyer og borgerkriger og religioner foruten de uforklarlige dødsfall av millioner av elver fisk og hav millioner fugler og storfe dø også uten forklaring i flere år.

 

Alle disse fakta er ennå ikke en straff fra Gud eller den dagen hans vrede, men klarte likevel av sitt ønske om å våkne opp!

 

Jeg ønsker å vise at selv om antallet ofre er fortsatt for mange og at katastrofer er repeterende og overdimensjonert, menneskeheten hver gang klart å unngå kaos, liksom reparere skaden og fortsette å fremover.

 

Alle disse fakta ble tatt med i Bibelen. De forekommer med mer styrke, frekvens og omfang for det formål å våkne opp!

 

Akk, dette eksponentiell å avsløre at vi lever i endetiden vekkelse, for det tillater oss ikke å vite selv omtrent på tidspunktet for retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Man skulle tro at dette er Guds vilje!

 

Siden Jesus sa at Faderen alene visste at det var to tusen år, dagen og timen for hans retur.

 

Men nei!

 

Gud sa i Daniel 12.9 at åpenbaringen av endetiden ble forseglet til slutten!

 

Så Gud ønsker at vi skal søke, og som vi var, andre steder i Bibelen kalles det flere ganger til vår intelligens.

 

Og hvorfor Gud, hvis han ikke finner ut at vi ønsket og vi har det klart i Bibelen at de siste sju årene av Apocalypse « Prøvelser » ville bli delt inn i to deler, inneholder den andre dagen av sitt sint!

 

Derfor et viktig tegn må avsløre for verden i begynnelsen av de siste syv årene av livet til mannen før retur av Jesus Kristus (den syvende uken av Daniel) og selv gjort kjent for menn til datoen for retur av Jesus Kristus uten å hele tiden la oss kjenner ikke dagen eller timen for hans gjenkomst som vi sa Jesus Kristus.

 

Bare Gud kjenner dagen og timen for retur av Jesus Kristus!

 

Nå som vi forstår, støtte bevis (realisering og oppfyllelse av bibelske profetier og tegn varslet retur av Jesus Kristus) til den eksponentielle visning av alle de ovennevnte fakta og faktiske saklig at endetiden er startet fra 14 mai 1948 , og at oppnåelse på så kort tid som for en stor mengde fakta rapportert i Bibelen, kan ikke i alle fall gitt loven om sannsynligheter, være tilfeldig.

 

Vi må nå finne et nytt skilt å vite i begynnelsen av de siste syv årene av mannen før retur av Jesus Kristus.

 

Denne viktig tegn er fortsatt en analyse av fortiden som vi finner og effekten den 29 september 2008, har det vært en så viktig person kan ikke ha glemt tegn.

 

Det var børskrakket på Wall Street som skjedde på festen for englene, med negativ indeks -777.

 

Det vil du ha lagt merke til er nummer 777 er antall Guddommen.

 

Vi merker oss at dette skiltet var spesielt sterk og viktig siden 29. September 2008, florerer World ruin sterkere stuper mye av menn og kvinner i verden i fattigdom og nød. (67 personer holde så mye penger som halvparten av menneskeheten)

 

Kilde:

http://www.agoravox.fr/actualites/societe/article/inegalites-meurtrieres-les-67-plus-150546

 

 

Siden 29. september 2008 verden overlever bare av gjeld.

 

Det er også klart at de bibelske profetier og tegn som allerede er realisert eksponentielt siden 14 mai 1948, økte igjen i kraft, omfang og hyppighet fra 29. september 2008 til å bli svært kraftig og daglig 2014.

 

En se på dagens globale nyhets høydepunkter økende dybde, omfang, kraft og hyppighet av bibelske profetier og tegn som er gjort siden 29. september 2008.

 

Store deler av verden har levd i fattigdom, nød og elendighet og lider flere katastrofer på jorden og vær.

 

Mange er også møtt med opprør og borgerkriger og religion.

 

I lys av denne nye omfanget av katastrofer og alle de bibelske profetier og skilt laget, forstår vi at han ikke kunne være en sterkere og mer tydelig tegn til å annonsere til verden i begynnelsen av den siste uken av Daniel (syv siste årene av Apocalypse)

 

Alle disse fakta er reelle, faktiske og viktige utviklingen siden 14 mai 1948, mer fortsatt eksponentielt økt siden 29 september 2008, er helt i tråd med de bibelske profetier og tegn annonsert for endetiden og retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Det er ikke lenger mulig i god tro for å tvile på at vi lever siden 29 september 2008 de siste syv årene av livet til mannen før den fysiske retur av Jesus Kristus på Oljeberget for sin tusenårige regjeringstid .

 

Vi kan også se og si at åpenbaringen av slutten av tiden var god, i henhold til Guds vilje, forseglet til slutten av tid.

 

Det er bare fra disse datoene at åpenbaringen ble gjort i verden med makt av oppfylte profetier.

 

Før den 14 mai 1948 ingen kunne forutse at endetiden ville fungere fordi alle de bibelske profetier og tegn er gjort etter denne datoen.

 

På samme måte kan den uforlignelige skilt annonserer siste uken i Daniel ikke bli kjent før han innser den 29 september 2008.

 

Åpenbaringen av slutten av tiden var godt forseglet av Gud til slutten av tid!

 

De siste dagene vil være det vanskeligste vi vet. retur av Jesus Kristus på Oljeberget er planlagt for september 2015!

Eller syv år etter at den 29 september 2008

 

Sannsynligvis i anledning festen av trompeter mellom 14 og 15 september.

 

Se min artikkel

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/02/25/revelations-et-force-de-la-foi-a-la-fin-des-temps/

Dette er ikke en profeti.

 

Det er en analyse og en logisk funn av oppfyllelsen av alle profetiene og bibelske skilt laget.

 

Alarmen høres kraftig ut,

 

Men det er ingen så døv som de som nekter å høre, og det er ingen så blinde som de som nekter å se.

 

En eksponentiell visning av alle bibelske profetier og skilt laget fra 14. mai 1948 og igjen eksponentielt Forverret ennå siden 29 september 2008, kan vi ikke innrømme det åpenbare:

 

– Slutten av tiden har startet 14 mai 1948 med etableringen av staten Israel.

 

– Den syvende uken av Daniel begynte med børskrakket i Wall Street 29 september 2008

 

Avkastningen av Jesus Kristus

 

The Return of Jesus Kristus vil være i slutten av syv år startet 29 september 2008 er derfor i 2015 er det en åpenbar visshet!

 

Se min artikkel om datoene for the Apocalypse:

Datoer for apokalypsen OG bortrykkelsen KIRKENS avduket!

Vi vet at den siste uken av Daniel bør deles inn i to deler.

Dn 09:27 –  Og han vil styrke en pakt med mange. Tid en uke; og tid til en halv uke skal han slaktoffer og matoffer, og den fløyen av Temple vil være ødeleggelsens vederstyggelighet til slutten, til slutten tildelt den øde. « 

 

The book of the Apocalypse Johannes forteller oss også at den andre halvparten (42 måneder) av de siste sju årene vil bli verre enn den første og vil inneholde selve dagen av Guds vrede perioden.

 

Halvparten av forrige uke er mars 2012.

 

I mars 2012, var det et viktig tegn i himmelen, at den eneste forklaringen vi har funnet var å glemme at hadde funnet sted.

 

« En svart sfære av enestående størrelse, muligens større enn vår egen planet har vært koblet til solen for mer enn tjuefire timer fra 8. mars 2012-14 timer den 11. mars 2012 Eliza 15 timers universell tid. « 

 

Selv qu’inexpliqué er en reell og konkret faktum, identifisert av NASA

 

 

Se min artikkel

https://victorpicarra.wordpress.com/2013/01/15/les-signes-dans-les-cieux-sont-visibles-jesus-christ-arrive-bientot/

 

Siden kometer og meteoritter beiteområder mer eller mindre er en daglig realitet og meteorsvermene også faller med økende frekvens på Jorden siden mars 2012.

 

Vi kan si at omfanget av disse fenomenene utgjør de tidlige tegnene på himmelen til å bli videreført med større fremtid for å komme på dagen for Guds vrede tegn.

 

Vi er på slutten av våre forventninger og dagene som følger vil derfor ved force ting veldig vanskelig for oss alle.

 

På den ene siden vil fristelser bli sterkere som det gjenstår å satan svært lite tid til å gjennomføre sin plan mot Gud og oss mennesker.

 

Og for det andre på dagen for Guds vrede må også skje før retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Alt dette gir oss et glimt av de store vanskeligheter for den 10 september måneder igjen.

 

Vi må handle raskt og for å komme til Jesus Kristus og å spre det gode budskap « Jesus Kristus kommer snart, og det er logisk å 2015. »

 

Se min artikkel

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2013/09/14/le-retour-de-jesus-christ-peut-etre-le-14-ou-15-septembre-2015-au-cours-de-la-fete-des-trompettes-3/

 

Jeg inviterer deg til å publisere denne artikkelen på blogger, send til alle dine venner og bekjente på linken i artikkelen og bloggen slik at så mange som mulig har informasjon og bli frelst.

 

Jesus Kristus kommer snart, er det en visshet og synet av alle de bibelske profetier og tegn gjort det til 2015.

 

Jomfru Maria, kom vi til å hjelpe sin opptreden på Fatima men det avslørt tre små barn, og ment å bli offentliggjort i god tid, har ikke vært fullt.

 

Informasjon ble preget visste hemmelighold av paver og Vatikanet.

 

Det bør bemerkes at paven og Vatikanet anerkjent åpenbaringene av Jomfru Maria på Fatima som mirakuløs, og likevel er de fortsatt treffer den hemmelige informasjonen det avslørt.

 

Se min artikkel

 

TREDJE SECRET OF FATIMA Return of JESUS ​​KRISTUS PÅ JORDEN – sannheter!

 

Mange pastorer og eschatologists rett og slett for å kunngjøre at vi er på slutten av tiden uten å avsløre enten startdato eller sluttdato vil være avkastningen av Jesus Kristus.

 

Andre er tapt i beregningene hvis presset at sluttdato ikke si hva som helst.

 

Gud åpenbarer bare fakta innen utgangen av tiden han hadde forseglet til endetiden.

 

Vi er på slutten av tid og må sees hver dag!

 

Vi må ha mot til å erkjenne at vi er syndere og be for vår frelse kom for dagen Jesus Kristus vil fjerne sin menighet som en tyv når vi gjør det vi vil ikke vente.

 

Jesus Kristus vil fysisk tilbake til Oljeberget i 2015, er det åpenbare, det vil mest sannsynlig i løpet av festen av trompeter mellom 14 og 15. september i 2015.

 

Alas, jeg har funnet noen sikkert tegn annonsere datoen for bortrykkelsen av Kirken.

 

I min artikkel

Datoer for apokalypsen OG bortrykkelsen KIRKENS avduket!

 

Jeg antyder en mulighet for fjerning for i år, mest sannsynlig i november måned i 2014.

 

Men det er meget mulig at bortrykkelsen av menigheten til å skje nå, og kanskje for påske, og vi er nesten der

 

Påske begynnelsen Mandag 14 april Tirsdag 22 april kveld i skumringen.

 

Christian påskedag 21. april.

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god påske (s) 2014 Kjærlighet, tilgivelse og omvendelse.

 

Kom til Jesus Kristus, er det ennå ikke for sent. Men snart vil det være gråt og tenners gnissel for sent.

 

Jesus Kristus elsker oss til tross for våre feil og synder.

 

Be Gud om tilgivelse for våre ugjerninger og be til frelse for vår sjel og våre kjære brødre og søstre.

Gud vokte deg hele dagen for hans vrede som skjer.

Victor

 

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :