Atter en lam i 2016!

emblem_of_the_holy_see-svg (1)

Jesus Kristus,

En Gud, One Earth, ett folk.

 

Bibelen forteller oss at Gud « er », og at han skapte universet, jorden og mennesket.

 

Ifølge den hebraiske kalenderen vil vi i år 2016, den 5777 th år av etableringen av menneskeheten av Gud.

 

Hva innrømme går mot vitenskapelige pseudo-bevis ved å spore menneskeheten mer enn en million år.

 

Gjennom historien, ble Bibelen lært menneskene å holde denne tråden av unionen mellom Gud og menneskeheten.

 

Alas, har mannen i stedet for å komme nærmere Gud ved denne undervisningen fortsatte å bevege seg bort.

 

Til tross for Bibelens lære, har mange misforståelser dukket opp over hele menneskehetens historie. Det var soltilbedere, månen og skumle imaginære guder. Menn har selv elsket som guder i eksempelet av faraoene.

 

Men mannen i den moderne verden var enda lenger fornærmelse mot Gud! Mannen har rett og slett avvist sin skaper eller verre mannen opptrer som om Gud ikke eksisterer.

 

Så Gud er ikke til stede i tankene til det moderne mennesket, begynte mannen å drømme om å bli en gud.

 

Frankrike til tross for Clovis og Joan of Arc, har fortsatt å voldshandling Gud hele sin historie (massakren av protestanter på St. Bartholomew, trolldomsforfølgelsene, arrestasjoner og henrettelser av tempelridderne og Jeanne Arc etc ..) og Frankrike har endelig sluppet Gud av staten i løpet av 1789 revolusjonen.

 

Republikken har ønsket å drive Gud fra livet til Frankrike i 1789, og vi ser hvor det til slutt fører.

 

227 år senere, er Frankrike Ødela, invadert og fratatt sin eiendom ved disse pseudo-fredelig inntrengere som er velkommen som betydelig, assistert, plassert, matet, omsorg gratis og selv betalt månedlig av våre skatter!

 

Men franskmennene er sannsynlig å leve « i fattigdom » til tross for en ofte smertefullt arbeid og laster mer tungt på magre familiebudsjett, « i elendighet » når truffet av arbeidsledighet.

 

I pensjonering er de beste i prekær og i verste fall i elendighet etter en lang levetid vanligvis svært smertefullt.

 

De franske folk blir stigmatisert og dømt til usikkerhet og elendighet til fordel for disse fremmede inntrengere som de ble tvunget av myndighetene til å leve sammen.

 

Denne live settet har en kostnad, og det er det franske folk som støtter det til store smerter « Skatter, avgifter, gebyrer og avgifter er alltid viktigere, mens sosiale ytelser reduseres til det punktet at det franske folk har store problemer i behandling.

 

Presidenten François Hollande har selv, i hvert fall i boken om hans eks-elskerinne, fornærmet hans folk ved å navngi dem: « Den tannløs ».

 

Dette uttrykket skammelig, skammelig, ydmykende og krenkende er likevel en refleksjon av virkeligheten, fordi det er sant at den franske ikke kan gro skikkelig.

 

Kostnaden for tannpleie og proteser er ofte uoverkommelige for mennesker som lever i fattigdom og elendighet, og de er faktisk ofte tannløs vesener.

 

Ved mot disse behandlingene og proteser er gratis for alle disse fremmede inntrengere!

 

Vi kristne forstår at det er fravær av Gud i livet til Frankrike som førte oss til denne apokalyptiske situasjon.

 

Og for å gjøre oss til å forstå at Gud ville disse fremmede « inntrengerne » er fra religion Lucifer « islam ».

 

Som vi ser hver dag vi lever i endetiden, og de vil ende med retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus.

 

Jeg har stort håp om at denne avkastningen for september måned eller måneden oktober 2016

 

Men vi må erkjenne at jeg allerede er galt, og jeg kan ikke utelukke at dette tidspunktet er jeg fortsatt feil.

 

Alas, må vi kanskje vente noen tiår retur av Herren.

 

Men jeg håper ikke fordi smertene er i gang (det er unektelig) og de ​​slår til med store krefter siden 29 september 2008.

 

Vi vet også at de vil forverres stadig å komme tilbake i herlighet i Jesu Kristi siden han kom tilbake må være som i smerter fødsel.

 

Så smerten er progressive og kan bare forverres mer!

 

Hvis Jesus Kristus kommer tilbake i år 2016, vil vi snart bli frigjort fra alle disse smertene i livet. Det er derfor viktig å være i fellesskap med Gud gjennom bønn å be om tilgivelse hver dag for våre synder, våre feil, våre feil, våre onde gjerninger og vår urene tanker.

 

Vi har i våre liv markere våre kristne verdier ved å hjelpe alle som spør oss om hjelp blant disse inntrengerne.

 

Men vi må også forsvare vår kultur, vår historie, våre verdier og vårt land Frankrike.

 

Merk at jeg sier for Frankrike er gyldig for alle land i Europa er invadert som om vårt språk, våre historier og våre land er forskjellige, er vanlig vår kristne tro.

 

Jeg skal klargjøre at det er svakheten i våre regjeringer oppfordrer alle folk i utvandringen som kommer ikke bare fra Syria, men fra hele verden søker et bedre liv i Europa, og spesielt i Frankrike.

 

De siste dagene før Jesu Kristi gjenkomst vil være med den tøffeste definisjonen av menneskeheten. Vi må be sterkt for alt som skal gjøres i år 2016.

 

Dette etterlater svært lite tid til å bringe flest vesener til Kristus gjennom dåpen.

 

Det er også kanskje for at dåpen skal tilbys til alle innvandrere som Gud sendte dem i Europa. Så ikke nøl med å foreslå dåpen til alle som ber om din hjelp.

 

Tror at hvis Gud hadde villet, kunne vi være på plass for alle familier av migranter.

 

Forbli ydmyk og takker Gud for den kjærlighet som fører oss til tross for våre synder, våre feil, våre feil, våre onde gjerninger og vår urene tanker.

 

Akk, om Jesus Kristus er treg i å komme og han kom tilbake til senere, så vi får et stort problem i 2017.

 

Dette vil være presidentvalget i Frankrike, og hver på sin samvittighet vil gå til å stemme for kandidaten for sine valg.

 

Det bør likevel være oppmerksom på at republikken er en skygge av seg selv og sin suverenitet har blitt avskaffet og sin valuta.

 

Innflytelse og påvirkning av Frankrike i verden périclitent stadig siden General De Gaulle.

 

Hvis ingenting blir gjort for å permanent stoppe og reversere invasjonen, i de kommende årene vil være franske minoritets kristne og Republikken hvis den fortsatt eksisterer, men er ikke lenger sekulær og koran denne endringen vil være demokratisk på meningsmålingene.

 

Myndighetene har forbudt å si sannheten til folket. Så ingen tall offisielt eksisterer på antall franske muslimer, men alle kan se i hver by, i alle nabolag at islamske samfunn blir stadig viktigere i Frankrike og Europa.

 

I Åpenbart er betydningen av disse samfunnene svimlende!

 

Støtte i meningsmålingene disse lax retningslinjer for islamsk migrasjon vil den bevege seg bort fra troen, kristendommen og Jesus Kristus.

 

Dommer og fordømmer innvandrere vil også bevege seg bort fra troen, kristendommen og Jesus Kristus.

 

Men ikke glem at veldedighet begynner med seg selv og vi må for å eie.

 

Så uansett hva de beslutninger som våre folkevalgte til alle disse inntrengerne innvandrere, må vi sørge for at beslutninger blir brukt med kjærlighet og kristen nestekjærlighet.

 

I en tid da menneskene forkaster Gud og sa « humanister » de er mer bekymret for skjebnen til andre som sin egen skjebne og skjebnen til deres sjeler.

 

Det er derfor sannsynlig at etter presidentvalget, uansett valg uttalelser og løfter, trekkende strømmer fortsette å feie over hele Europa, og spesielt i Frankrike.

 

De samme årsaker alltid produsere de samme effektene, at islamistene var i øst, vil de gjøre det i Europa.

 

Vold, borgerkrig og religionskrig vil derfor absolutt live opp bitter etterspill etter det franske presidentvalget. Hvis ikke før !!!

 

I en verden der paven selv har mistet troen opp til å gjenkjenne alle religioner som sant og som stier som fører til Gud, så det er forståelig at mange av våre brødre og søstre som holdt den sanne betydningen av tro blir stadig begrenset.

 

Begrenset også stadig vår frihet. Snart vil vi absolutt ikke ha frihet til å fordømme alle handlinger mot vår kristne tro, mot våre kirker og mot vold på våre brødre og søstre i Frankrike og resten av verden.

 

Så mine kjære brødre og søstre, jeg har skrevet to bøker om den første døren i tittelen på bloggen navn. « Predikanten av Return of the King »og undertittelen « Fra mørket kommer lyset » Denne boken i første del beviser Guds eksistens og forklarer hvorfor hans mange kreasjoner som menneske og hva som vil skje med de som valgte å følge Guds vilje. Den andre delen av denne boken inneholder noen av mine artikler jeg ansett som viktig og lagre en mulig nedleggelse av bloggen mot min vilje.

 

Den andre boken med tittelen « Frankrike, Civilization og Republic drift » og hvis undertittel er « The Preacher Return of the King » forklart i den første delen hvor vi ble lurt og sviktet historien linjen fatidiquement å finne oss selv på slutten av tiden i slaveri. Den forklarer også hvordan Frankrike kan komme ut av denne brunst, « en retur av kongen av Frankrike, » dersom avkastningen av Jesus Kristus skal gjøres i et par tiår. Den andre delen av denne boken inneholder også noen av mine artikler har jeg også som viktig å lagre en mulig nedleggelse av bloggen mot min vilje.

 

Uansett hva som skjer, er avkastningen av vår Herre Jesus Kristus for vår generasjon, er det en absolutt sikkerhet! Og det lider ikke skygge av tvil!

 

Men Bibelen forteller oss også at når Jesus Kristus kommer tilbake til den sanne tro har nesten forsvunnet fra jorden.

 

Så selv om jeg er overbevist om nær forestående retur og punktlighet av vår Herre Jesus Kristus for året 2016, gjenstår det faktum at jeg kan ta feil, og at begge bøkene vil sikkert hjelpe deg fordi bare Gud vet hva fiendene er i stand til å tro.

 

Vi ser og observerer at siden 2008 har kristendommen ned til dødsriket.Våre brødre og søstre blir drept over hele verden i den generelle likegyldighet av våre folkevalgte. Vi finner at islam førte krig mot de kristne.

 

Den 27. september har 2015 Frans selv fornektet Jesus Kristus i katedralen St. Patrick i USA, tilsvarende en offisiell erklæring om døden av den katolske kirken laget av Frans, som allerede hadde nektet attributtene til funksjonen pavelig når utnevnt 13 mars 2013.

 

Vi finner at jo mer tiden går, jo mer vi « kristne » er blinket ut og satt på tiltalebenken.

 

mørke dager fremover, så jeg bestemte meg for å skrive to bøker som vil være nyttig for å forberede diskré møter eller hemmelig av nødvendighet som de første kristne, eller du kan selv evangelisere og igjen til Herrens gjenkomst.

 

Håper imidlertid at dette ikke er nødvendig, og at denne tiden er god og at Jesus Kristus virkelig er tilbake i år 2016 for måneden september eller oktober, tror jeg i anledning festen av trompeter mellom 03 og 4. oktober.

 

Jeg forklarte i bloggen den siste uken av den bibelske endetiden, en periode på syv år hadde blitt profetert av profeten Daniel noen 600 år før den første kommer Jesus Kristus.

 

De siste sju årene til å lukke slutten av tid, er Guds straff. Det fremgår av profetien om at denne syv-års periode består av to ganger tre og et halvt år og som i løpet av andre tre og et halvt år, vil smertene være mye lysere.

 

Som jeg varslet i min artikkel Jesu gjenkomst Kristus må 14 eller 15 september 2015! Under festen for TRUMPETS retur av Jesus Kristus måtte gripe inn på slutten av de sju årene med trengsel, begynnelsen jeg plassert til 29 september 2008 etter børskrakket på Wall Street, fordi kraften er å merke seg at siden da alle varslet tegn og profetier om Jesu Kristi gjenkomst er forekommende med mer og mer kraft og størrelse.

 

Avkastningen av vår Herre måtte gripe til september eller oktober 2015. Og likevel vi alle fant ut at det var en feil. Men smertene var reell og økende siden 29 september 2008.

 

Feilen jeg tror jeg gjorde ved å ikke ta hensyn til at profetien er nevnt to ganger tre og et halvt år.

 

Jeg endelig forstått at hvis profetien uttalt to ganger tre og et halvt år er en dødtid mellom de to periodene på tre og et halvt år.

 

Den første perioden endte i Mars 2012 av et stort skilt i himmelen som dessverre ignorert som det var uforholdsmessig og uventet: Spansk språk video.

Den andre delen av tre og et halvt begynner etter min mening med ansettelsen av Frans 13 mars 2013 , og det er klart at smertene vil fortsette og forverre stadig på alle områder.

 

Tre og et halvt år etter den 13 mars 2013 bringer oss til den 13 september 2016!

 

Så må vi våge å innrømme. Analysen av alle tegn og profetier nevnt i Bibelen for å kunngjøre retur av Jesus Kristus åpenbarer den lange listen over alle slags arrangement som vi lever på jorden.

 

Katastrofer, jordskjelv, branner, styrtregn, stormer, orkaner, Exodus, epidemier, hungersnød, vold, krig og rykter om krig, terrorisme, tap av verdier, utallige dødsfall av fisk, fugler og dyr og husdyr uten forklaring er daglig livet av planeten og menneskeheten. Disse hendelsene ble profetert å kunngjøre retur av Herren og Kongen, Jesus Kristus den eneste sønn av Gud kommer til å regjere på jorden i tusen år for å komme frem til dommedag.

 

Ja rart som det kan virke vi er kanskje i ferd med å møte vår skaper.

 

Jeg ønsker å være forsiktige og si kanskje, og innrømmer at jeg er ennå kanskje en gang i feil.

 

Jeg er ikke en profet du allerede vet, og så jeg har ingen skam i å innrømme kunne være galt. Men hvis Jesus Kristus forlatt oss skiltene er å gjøre oss til å se og vente mens gir oss styrke og håp er nødvendig for å overvinne vanskelighetene knyttet til slutten av tid.

 

Det er den gode nyheten om retur av vår Herre.

 

Men du kan forestille deg at hvis det er gode nyheter, det er også dårlige nyheter.

 

Den første dårlige nyheten er at de kommende månedene kommer til å bli fryktelig vanskelig som vi fører svært nær dagen for retur av Jesus Kristus og at de siste dagene vil være den vanskeligste. De vil være den tiden av dagen for Guds vrede.

 

Det er derfor svært viktig i de kommende månedene for å være svært flittig i bønn, be om tilgivelse og anger. Etter det kan godt være for sent !!!

 

Den andre dårlige nyheten er at jeg ikke vet om rusen av kirken vil være i siste minutt eller før tiden på dagen for Guds vrede.

 

Be mine kjære brødre og søstre, slik at retur av vår Herre Jesus Kristus er ikke til nytte forsinket fordi smertene vil bli mer uutholdelig for mange av oss.

 

Men vi kan være til tross for riktigheten av min analyse førte vente noen år til retur av vår Herre og på forhånd beklager jeg.

 

De Herrens veier er, og jeg har funnet, ofte ugjennomtrengelig!

 

Hvis vi må vente et par tiår vil det være svært vanskelig, og jeg gjør oppmerksom på at løgnene til tilhengerne av motstanderen av Kristus er mye større enn de ser ut, og jeg inviterer deg til å vise denne videoen på denne bloggen siden:  »  HER   «  for å få et inntrykk av omfanget av løgnene vi tåle for aldre på en alder av jorden.

 

Kjære brødre og søstre i Kristus Jesus Jeg inviterer deg til å bestille bøkene mine til Edilivre to utgaver.

 

Gud velsigne deg og holde deg i riktig og dydig kjærlighetens vei, for fred, rettferdighet, medfølelse og ydmykhet at vi spores Jesus Kristus og fører ham til Gud.

 

For en bedre forståelse av hva som venter menneskeheten, oppfordrer jeg deg til å lese artikkelen min retur av Jesus Kristus september eller oktober 2016

 

Den jødiske festen for trompeter som skal avholdes 03. og 04.10.2016 skal overraske oss alle i ansiktet av jorden …. !

 

Victor

 


EDILIVRE

Editions Edilivre – Aparis

175 boulevard Anatole France

Bat A, 2. etasje

93200 Saint Denis

Tlf: 01 41 62 14 40 / Fax: 01 41 62 14 50

http://www.edilivre.com/contacts

 

 

 

I avsluttende denne artikkelen, jeg la merke til på tv som skrekk var fortsatt rammet mange familier i bombeangrep i Belgia.

belgia

Jeg vitner her min dype sorg og invitere alle mine kjære brødre og søstre i Kristus å be for ofrene og deres familier.

 

Ikke hør på hate, men at disse avskyelig handlinger gjør oss til å forstå at terroristene gjennomføre slaktingen i navnet på en gud de kaller Allah!

 

Islam er religionen til Lucifer og siden oppstarten islamistene snakker om kjærlighet våpen i hånd!

 

Og sier at paven hevdet at alle religioner er sanne, og de er også veier til Gud!

 

Ikke glem for et øyeblikk at Jesus Kristus sa  :

 « Jeg er veien, sannheten og livet, ingen kommer til Faderen uten ved meg! « 

 

Gud velsigne deg.

Victor