Die terugkeer van Jesus Christus tot September of Oktober 2016

 

God-die-Vader-kind-Jesus-en-duif-kopie-1

 

Voordat die aanspreek van die onderwerp van die wederkoms van Jesus Christus, dit is die moeite werd om te onthou ‘n paar fundamentele Christelike en veral om die geloof in die eindtyd leef.

 

WEES Christene die eindtyd

 

 

Eers ‘n Christen is om te verstaan ​​dat God is die Skepper van alle dinge en daarom ook ons ​​is ‘n skepping van God.

Dit is ook verstaan ​​dat God ons geskep gratis en toegerus met vrye wil, sodat ons onsself te besluit hoe ons hierdie wonderlike gawe wat God ons « Life » gegee het gebruik.

 

Om God en die skepping van die mens beter te verstaan, ek nooi jou uit om my boek te lees « Die Prediker Koning van Return van die duisternis kom lig » sien die artikel oor die boek: The Book – Die Prediker Return of the King

 

God in sy oneindige genade het ons almal hierdie kosbare « lewe » gegee ongelukkig min waardeer op sy werklike waarde. Die lewe is aan ons gegee deur God sonder om iets van ons eis in ruil. Dit is ‘n geskenk.Maar eendag dat die lewe onvermydelik eindig.

 

Vir sommige, helaas, dit is van kleins af dat die lewe tot stilstand kom, vir ander hulle bereik vrolik honderd jaar of meer.

 

En dan, net ná die oomblik van die dood van die liggaam, verskyn die siel voor sy skepper.

 

Ons moet verstaan ​​dat die tyd is ‘n skepping van God en dus op die oomblik van die dood van die siel kom direk by die tyd van die laaste oordeel.

 

Tydens hierdie verhoor drie opsies is dan beskikbaar vir siele.

 

Sommige wat `n afwyking van die lewe moes word gedoem om ‘n ewigheid in die hel.

 

Die oorgrote meerderheid het ‘n lewe nie suiwer nie perverse het « Warm » nogtans ook gaan spandeer ewigheid in die hel.

 

Diegene wat lei ‘n gesonde lewe met respek en regverdigheid sal ook gaan ten spyte van hul voorbeeldige lewens spandeer ewigheid in die hel.

 

Om ‘n Christen is om te verstaan ​​dat al die siele is veroordeel by geboorte tot ewigheid in die hel. Dit is ‘n uitgemaakte saak!

 

En ek niks laat my toe om te sê as die hel minder pynlik vir ‘n paar as vir ander gebaseer op dade gepleeg tydens hul lewens sal wees.

 

Niks skandeliks kan die koninkryk van die hemele en as ons almal draers van die erfsonde aan die einde van ons sterflike lewe op aarde, so is ons almal verdoem tot die ewige lewe deur te bring in die hel.

 

Wat sal die hel niemand presies weet egter in die boek van Henog het ons ‘n oorsig, en let op dat daar plekke in die hemel of gesluit vir ewig alle skeppings God het verontagsaam. Jesus Christus het gepraat van die hel roep Gehenna (maar niks sê in die Bybel wat presies Gehenna) Ek het ook vermoed dat hierdie hel in my artikel mag wees: verstand om te verstaan ​​GOD HEL ,

 

Dit word gevrees dat die hel is ‘n plek waar die ewige lewe bestaan ​​buite God se liefde. Maar steeds onder die beheer en toesig van sy engele.(Sien die boek van Henog) https://victorpicarra.wordpress.com/le-livre-dhenoc/

 

Om ‘n Christen is om te verstaan ​​dat slegs die liefde van Jesus Christus ons in staat kan stel om te hoop om hierdie helse ewigheid lot beplan deur God aan die mensdom sedert die ongehoorsaamheid van Adam en Eva te ontsnap.

 

Om ‘n Christen is om ‘n sondaar te erken en te aanvaar om gered te word deur die liefde van Jesus Christus, die helse lot.

 

Om ‘n Christen is om te aanvaar en leef volgens die leer van Jesus Christus in liefde, vrede, liefde, deernis en nederigheid.

 

Om ‘n Christen is gedoop in water, die Gees en nie weer gebore word.

 

Deur die doop met water tot bekering ons van ons sondes en kom na Jesus Christus gered word deur die aanvaarding van sy liefde en die bloed Hy vir ons gestort het aan die kruis.

 

Deur die doop van die Gees vra ons God om ons lewens te lei. Na ontvangs van die waterdoop die Christelike n persoonlike benadering in gebed moet maak om God te vra om te lei en te bestuur sy lewe.

 

So loop in die lewe nie meer deur die begeertes van die liggaam, maar dié van die Gees. Dit is die doop van die Gees.

 

So is ons wedergebore in ons aardse lewe voortsetting van ons lewens in liefde, vrede, liefde, deernis en nederigheid. Maar in die ywer om die onderrig van Jesus Christus te volg, om God te dien deur die waarneming van sy gebooie en help diegene wat ons hulp te soek. Versigtigheid help bring nie een wat dit ontvang om te volhard in hulle sondes en slegte dade lei. Ook lei jou na die lering van Jesus Christus ontken.

 

As jy ‘n hulp maak wat jy verantwoordelik is vir die gebruik van hierdie hulpmiddel geword.

 

So die feit van die gee van geld aan ‘n dwelmverslaafde of ‘n dronk nie toelaat dat jy dink dat jy die hersiening van ‘n goeie daad. As hy jou vra geld bied hom brood. Ook die feit van die gee van geld aan diegene wat kinders gebruik om te bedel moet jy nie lei om te glo dat jy die hersiening van ‘n goeie daad. Jy word wat verantwoordelik is vir die misbruik van kinders.

 

Na ons lewe op aarde, verskyn die Christelike voor God vir die oordeel.En deur die liefde van Jesus Christus, hy is nie reguit hel toe gaan.

 

Die Christelike geoordeel word, indien die werke van sy lewe was goed, sal hy gaan na die koninkryk van die hemele. As die werke van sy lewe was nie goed genoeg nie, sal dit deur die vagevuur te slaag voor die aanvang van die koninkryk van die hemele. Maar as die werke van sy lewe was sleg hy sal hel toe gaan, selfs al het hy ‘n Christen.

 

Vir tweeduisend jaar is dit so.

 

Maar ons is aan die einde van die tyd en dinge verander ‘n bietjie.

 

Wat verander is dat Jesus Christus aan die einde van die tyd moet terugkeer na die aarde om daar as Koning heers tot die duisend jaar wat die mensdom van die laaste oordeel sal skei.

 

En ‘n goeie Christene wag ons die wederkoms van Jesus Christus in die hoop dat dit binnekort sal wees.

 

Die heerskappy van Christus op aarde sal wees ‘n voorsmaak van die ewigheid, sal ons langer leef, maar dit sal steeds deur die dood te slaag voordat hy ‘n ewige lewe.

 

Evil sal verban uit die aarde tydens die Millennium. Ons sal lewe onder die heerskappy van God in liefde en vrede.

 

Maar, want daar is ‘n maar, en dit is belangrik. Is dit die wederkoms van Jesus Christus moet wees soos in die geboortepyne.

 

So oor die wederkoms van Jesus Christus is naby en langer lewe is moeilik vir die mensdom.

 

Ons kan almal sien dat soos die jare verbygaan, veral sedert 29 September 2008 en moeilikste tye op alle vlakke. Sien my artikel: DIE LAASTE DRIE tekens van die wederkoms van Jesus Christus op aarde!

 

Aarde  : aardbewings, vulkaniese uitbarstings, storms, stort reën, orkane, vure, klimaatsverandering, grondverskuiwings, onbekende oorverdowende geraas en grond ineenstortings skep groot skeure.

 

Hemel: meteoriet val, son uitbarstings, kondig die terugkeer van Nibiru, verhitting van die sonnestelsel planete, UFO.

 

Wildlife : Dooie onverklaarbare deur miljoene elke jaar van vee, wilde diere en voëls en visse.

 

Die mensdom  : Ruin, epidemies, verlies van waardes, Eksodus, geweld, oorloë en gerugte van oorloë.

 

Die Kerk  : Afvalligheid sigbaar op die hoogste vlak. Die pous het die onderrig van Jesus Christus verwerp deur te erken alle godsdienste as paaie na God. So vergeet van die baie woorde van Jesus Christus, « Ek is die weg die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie! « 

 

Hierdie woorde van Jesus Christus is ‘n sterk en nie hulself leen tot omstredenheid.

 

Onbekend oorverdowende geluide kan geïnterpreteer word as die Apokalips trompette. Https://youtu.be/mTOQvDzihTU

 

Al hierdie dinge gebeur so buitenmaatse en is voorspel in die Bybel om die eindtyd en die wederkoms van Jesus Christus aan te kondig.

 

Alles word gedoen deur God aan die mensdom wakker, maar ongelukkig baie min lyk om bewus te wees van die spesiale tye waarin ons leef.

 

Mans dink oor wat hulle volgende naweek sal doen of hoe hulle die einde van die maand sal sluit, in plaas van om te bid tot God vir die redding van hulle siele, selfs onder Christene.

 

Tog al die probleme en rampe waardeur die mensdom sal vererger en selfs tot die Here Jesus Christus.

 

Verskriklike oomblikke wag ons voor die wederkoms van die Koning van die konings, Jesus Christus.

 

Ons weet deur afleiding dat die laaste oomblikke voor sy terugkeer die hardste sal wees.

 

Meer as ooit moet ons bid en bid weer en weer elke dag.

 

Ons moet God dank elke keer as sy hulp en bid tot God te lei en ons te beskerm in elke oomblik van ons bestaan, veral in hierdie moeilike tye en apokaliptiese.

 

Om ‘n Christen is om te verstaan ​​dat die liefde van Jesus Christus is die hand wat aangebied word deur God om ons te red van die hel.

 

Benewens die redding van ons siele uit die hel deur sy liefde sal Jesus Christus ook ‘n aantal van ons red voor sy fisiese terugkeer na die aarde.

 

Diegene wat gered sal word en sal die Kerk van Jesus Christus te vorm, sal hulle omskep word in ‘n oomblik gevoel sal ‘n liggaam verlig wees.Hulle sal in die hemel verwyder en sal direk van die aardse lewe na die ewige lewe bekom sonder dood.

 

Diegene wat oorlede is en wat ontvoer as hulle gelewe het. Sal opgewek word in ‘n liggaam van die lig en sal ook verwyder word in die hemel met diegene wat gered is van hul lewe.

 

Saam woon hulle die bruilof van die Lam sal die ewige verbond wat Jesus Christus sal maak met sy kerk gevorm wees.

 

As God is besig om ons wakker met alle middele is dat die meerderheid gered kan word en dit kan goed wees deel van die Kerk van Jesus Christus wat jou sal verwyder word.

 

Jesus Christus en God is lief vir die man!

 

Maar die man met wie hy wil die ewige lewe te spandeer?

 

Moenie dink vir ‘n oomblik dat die eindtyd is nonsens, die bewyse is baie, is die einde van die tyd regtig loop en niks sal dit stop.

 

Jesus Christus is voor die deur en dit is tyd vir hoop om gered te word, om hulle te bekeer van ons sondes, ons skild, ons foute, ons foute en ons onsuiwer gedagtes.

 

PROGRESS tekens dat die wederkoms van Jesus Christus

 

 

 

In die lig van die vordering van die tekens is ons werklik in die pylvak voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

 

Ek verduidelik in my artikel DIE LAASTE DRIE tekens van die wederkoms van Jesus Christus op aarde! Daar was drie tekens voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

01) Die onthulling van die Antichris

02) Die derde heropbou van die tempel in Jerusalem

03) ‘n globale konflik word deur Jesus Christus ooreengekom op sy terugkeer

 

Vir die eerste teken « anti-Christus » ons moet verstaan ​​dat daar ‘n hele paar vlakke.

 

Eerste in die kerk, die Antichris is gevorm van al die opeenvolgende konings pouse sedert die Lateraanse ooreenkomste.

 

Die laaste pous « François » personaliseert hierdie antichris wat onder die dekmantel van die Lam is ‘n wolf wat Christene wat die reguit volg na die hel lei. Sien my artikel: DIE amptelike verklaring van die dood van die Katolieke Kerk

 

Volgens profesie van die pouse Maleagi se Pous Francis is die laaste pous. Wie is vernoem in profesie « Peter die Romeinse », wat die kerk gelei tydens die verdrukking voor die vernietiging van Rome en die wederkoms van Jesus Christus.

 

Die vernietiging van Rome beteken nie noodwendig die vernietiging van die stad Rome deur ‘n groot aardbewing, maar die ineenstorting van Europa as die nuwe Rome « die agtste koning van Hoofstuk XII van die Apokalips boek. » en dus die Antichris stelsel.

 

Ons weet uit die boek van die Apokalips en deur die profeet Daniël, die groot verdrukking laaste 42 maande.

 

So as Pous Francis verkies 13 Maart 2013 ons moet dalk kyk na die wederkoms van Christus na die aarde in September of Oktober 2016, waarskynlik tydens die fees van basuine.

 

Sien my artikel: DIE einde van die laaste jaarweek van Daniël END END 2015 OF 2016

 

Die anti-Christus is ook ‘n vorm van demoniese drie-eenheid van twee diere en ‘n valse profeet wie se doel is om Christene te vervolg en lei hulle direk in die pad van die hel.

 

Ons kan maklik verstaan ​​dat onlangse pouse is die dier in die Boek van die Apokalips Hoofstuk 17 beskryf.

 

Deur teen sommige sien Pous Francis valse profeet. Ek persoonlik glo dat die Pous Francis is een van die twee diere van die see, die diere van die aarde om die voormalige Pous Benedictus XVI dat baie ex-Pous nog leef.Soos vir die valse profeet wat ek weet van net een, wie se volgelinge vervolg Christene.

 

Dit is wat genoem word « Mohammed » wat al dood in 632 het geboorte gegee aan ‘n valse godsdiens wat Islamiete en jihadiste dien.

 

02) Die derde heropbou van die tempel in Jerusalem

Dit rekonstruksie is ‘n ware begeerte van die Joodse volk nie, maar God sal nooit die heropbou van die tempel naby die moskee « Al-Aqsa » van die valse godsdiens van die valse profeet toelaat.

 

Die nuwe tempel sal die tempel van Jesus Christus sal uit die hemel neerdaal « die hemelse Jerusalem »

 

03) ‘n globale konflik word deur Jesus Christus ooreengekom op sy terugkeer

Dit is die enigste en laaste stuk voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

Dit is duidelik dat hierdie oorlog is begin sedert 2012. Ons sien die omvang van die konflik wat reeds geglobaliseerde en winste in krag en skaal elke dag.

 

Dit is hierdie konflik wat gaan Jesus Christus neem by sy terugkeer.

 

Ons is in Februarie en wat in die media aangekondig is ver van gerusstellend. Turkye en Saoedi-Arabië wil gaan na die oorlog teen Sirië.Die Russe en Iran teenstaan ​​en belowe ‘n terugkeer na hierdie nuwe kis oorlogvoerendes as hulle na Sirië kom.

 

China vir die gedrag van die oorlog teen die VSA en sy bondgenote in Afrika en Sirië in die ekonomiese veld. Vir sy militêre ingryping in Oos kragtig, dit is net ‘n kwessie van tyd saam met militêre strategie. Dit is duidelik dat die Chinese sal ingryp in die ondersteuning van die Russiese magte.

 

Dit was in die vlaktes van Megiddo in Israel wat Jesus Christus volgens die Bybel moet hierdie oorlog te stop .

 

So wanneer die huidige gevegte oorloop van Sirië en Israel sal aangeval.Dan sal daar uitroepe en trane, maar dit sal te laat wees om Jesus Christus te kom en gered word nie. Omdat dit die uitslag van die eindtyd wat vervul sal word met die wederkoms van Jesus Christus sal wees.

 

En dit is moontlik dat dit in die ontleding van hierdie tekens, vir die maand van September of Oktober, 2016.

 

Vanjaar 2016, het ons reeds weet dat dit erger sal wees as 2015. En as Christus nie komende in vanjaar 2016, moet ons iets verskrikliks verwag.Soos ‘n ekonomiese ineenstorting, maar ook om rampe groot mate.

 

Ek het nooit genoeg herhaal myself, ek is nie ‘n profeet , en ek het al herhaaldelik verneuk fokus op ‘n kort tydperk vir die terugkeer van ons Here Jesus Christus. Deur nadele ek is nie verkeerd oor die vergroting van die tekens jaar tot jaar .

 

Soos ek baie mis oor die aankondiging van die terugkeer van Jesus Christus, ek wil meer versigtig te wees en jy let, dat Jesus Christus sal kom soos ‘n dief, en dus niemand weet presies wanneer sy terugkeer wees.

 

Sowel as ek wag vanjaar sy terugkeer na die maand van September of Oktober volgens my analise van die tekens, maar ek moet sê dat Jesus Christus na vore kan kom en sy kerk altyd voor sy terugkeer.

 

Ek moet ook sê dat dit terugkeer later kan wees en in te gryp in 2017 of 2018 waarvoor daar ook tekens dat ek sal verduidelik wanneer die tyd aanbreek.

 

So maak seker dat, bid en hoop dat die wederkoms van Jesus Christus, want hoe gouer dit sal terugkeer en minder pyn sal helder vir die mensdom wees.

 

Hierdie jaar in 2016, hoewel moeilik vir die mensdom te wees vir ons Christene ‘n jaar van hoop, bekering en gebed dat Jesus Christus hou ons geregistreer is in die boek van die ewige lewe.

 

Bekeer julle en baie kom om Christus as jy nie wil hê om die ewigheid in die hel.

 

Ten tyde van hierdie skrywe elke kan nog gered word. God het jou vrye wil en dit is die tyd om die regte pad te neem.

 

Kom na Jesus Christus deur te vra waterdoop ‘n priester, ‘n pastoor of ‘n Christen en dan bid weer en weer om die beskerming van die Heilige Gees van God ontvang om jou te help, jou beskerm en lei jou stappe in die dik van die eindtyd van die duisternis.

 

Liefde, Vrede en vreugdes in die harte en huise in afwagting van die verwydering van die Kerk vir ‘n paar en die opbrengs op die Olyfberg in Jerusalem van onse Here en Koning Jesus Christus, die enigste seun van God vir sy regering van Koning van die konings van die aarde vir ‘n duisend jaar skei die mensdom doem.

 

Ek nooi jou uit om my artikels lees:

As Jesus Christus traag om KOM, naamlik die gemeente verdwyn in minder as ‘n generasie!

 

Einde van verlede week van DANIEL END END 2015 OF 2016

 

Met verloop van tyd is om Prayer Ek nooi jou uit om te bid:

 

GEBEDE Onse Vader en gegroet Maria

Victor