GOD BESKERM Christene AL-KOCH!

 4472788_3_cbbb_un-van-militia-Christene-die-village_99dbb2cfde9a6e45d6b7fe047556dc69

 

Vanjaar 2015 soos ek gesê het in my artikel 1 Januarie (skakel  HIER  ) ons leef en sal lewe nog ‘n baie sterk oomblikke van die einde van die tyd, want hoe groter die wederkoms van Jesus Christus is naby en gebeure is sterk , kragtige, helder en plofbare. 

 

Een kyk na die jaar wat verby is en die katastrofiese buitengewone bewyse van die globale situasie in alle gebiede verskyn aan ons op ‘n manier so duidelik dat ‘n mens moet wees blind nie te sien of ‘n slegte geloof soos lig lyk donker.

 

In die eerste kwartaal van 2015, sal God bewustheid vir die mensdom (skakel samel  HIER ) ervaar ons die pyn geprofeteer in die Bybel die aankondiging van die terugkeer na die aarde van sy enigste seun, en geliefdes, Jesus Christus, ons Verlosser en ons Koning wat sal terug kom met ons die wêreld gedurende die duisend jaar wat ons skei van die finale oordeel te regeer.

 

Ons moet verstaan ​​dat ons leef in die afgelope jaar, my geliefde Christen broers en susters van die wêreld, die tyd van vervolging en geloof.

 

Die vervolging van Christene is nou wêreldwyd en op ‘n groot skaal deur burgeroorloë, terreur dade en fisiese, morele en mondelings.

 

ISLAM regdenkende die pad Ooste, veroordeel woede en wreedheid deur bloedige gebeure, die karikature van sy profeet Mohamed, gaan so ver as die vlag van ons geliefde FRANCE te brand en die agteruitgang van ons ambassades.

 

Hoe dan kan ons respek het vir die hordes van fanatici wat wreed skree « dood » aan Christene en Frans.

 

Hoe kan ons respek het vir ‘n leër van bloed dorstige fanatici en die dwase in die naam van ‘n God wat hulle Allah noem hulle broers en susters verdraagsaam en open-minded Moslems en ons broers en susters Oosterse Christene doodmaak .

 

Hoe kan ons eis respek vir veragtelike wesens wat oortree vermink en doodmaak diegene wat weier om te onderwerp aan barbaarse wette wat daarop gemik is om « die man » slaaf van fanatici wat vir die doel van verneder man ‘n lewe van slawerny te aanvaar.

 

Dit moet erken word dat hierdie afskuwelike wesens, fanatici, Islamiete en terroriste soek om te bereik deur die krag, oorlog en terreur, ‘n nuwe beskawing op aarde « Islam » .

 

So dit moet gesê word en verduidelik hierdie wilde hordes fanatiese Islamitiese terroriste as hulle besluit om terug te keer om te borg of uit te voer aanvalle in die land van menseregte en die burger van die « FRANCE », of elke wese is vry om te leef sy geloof, sy godsdiens en kultuur ten opsigte van individuele vryhede en wette van die Republiek , laat ons in geen geval ongestraf misdade gepleeg in Frankryk en regoor die wêreld teen die mense van Frankryk, sy waardes en sy Republiek .

 

Vredestyd   

Die reaksie van Frankryk sal altyd  deur sy reg en geregtigheid en sy krag sal altyd sy reg en geregtigheid wees.

 

Oorlog,

GOD ontferm van ons vyande !!!

 

 

Die wette van die Republiek is sekulêre en die Moslems van Frankryk, Frans gebore live soos elke Franse in ooreenstemming met die wette van die Republiek, sy tradisies en sy gewoontes, sy aanbidding, kulturele en republikein.

 

Vir Moslems geword Franse deur die Franse nasionaliteit hulle aanvaar waardes, wette en gebruike van die VSA en Frankryk en sy Republiek enmoet voldoen.

 

Vir nie Franse Moslems woon in Frankryk wat nie meer aanvaar die waardes en wette van die Franse Republiek, hulle het ‘n probleem dat hul verantwoordelikheid op te los.

 

Die Franse Stille Oseaan en pasifiste.

Vreedsame omdat hulle leef in vrede

Pasifiste, want hulle help ander in vrede te leef

 

Ons, die Franse, is mans en Vrede vroue leef in vrede en in die naam van vrede en liefde wat ons verwelkom die slagoffers van tirannie en help in die raamwerk van die « VN » en al die behoeftige mense slagoffers van tiranne en bloeddorstige kranksinniges.

Frankryk aan te val en sy mense is ‘n misdaad teen die vrede en liefde van God en dit sal nooit ongestraf bly!

 

Islamiete

 

Raak nie my Franse broers en susters, Jode, Moslems, ateïste, Christene of enige godsdiens hoegenaamd!

 

Islamitiese fanatici en terroriste, julle wat pleit jihad teen ons beskawing en ons samelewing, jou straf is naby en dit sal kom uit die hemel .

 

Dit sal groot wees en sal vervul word

deur die wil van God!

 

Islamiete, dan smag jy God om jou te help en doof bly op jou gebede en jou trane.

 

Bekeer of kyk na die lug!

 

Aan al die ongelukkige slagoffers van hierdie bloedige mal, ek wil jou vertel wat God sien jou lyding en dat die dag van verlossing naby is, dan is jou beloning sal groot wees.

 

Versigtig, Courage, geduld en gebed.

 

Geliefde broers en susters in Christus, God het ons lief en sal ons help as dit help ons broers en susters van Al-KOCH wat is ‘n oase van liefde en vrede in die hel van Irak!

Link artikel Christene Al-Koch te Druk   HIER 

 

 

God het alle mense wat van goeie wil seën.

Liefde, vrede en vreugde in die harte en in die lobby in afwagting van die terugkeer in heerlikheid op aarde van ons Here Jesus Christus.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.