As Jesus Christus tarde KOM, het die kerk in minder as verdwyn GENERATION!

kerk-laan verdwyning

 

 

Soos ek, kan almal sien dat die wegraping van die Kerk nie plaasgevind het nie op 13 September en dat Jesus Christus nie fisies teruggekeer na die aarde op 14 of 15, of selfs aan die einde die maand van September 2015.

 

Ek in ‘n paar van my artikels wat hierdie opgawe kan voorkom op daardie tydstip het gespekuleer  en ek was verkeerd!

 

Dit is nie die eerste keer. Maar as jy reeds weet ek is nie ‘n profeet!

 

Dit beteken egter nie dat ons nie aan die einde van die tyd net voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

In plaas daarvan, die gebeure van September was eintlik baie sterk tekens.

 

Ons het ‘n beduidende gesien verergering van die Siriese oorlog deur die aktiewe deelname van die Russiese weermag en ‘n passiewe deelname vir die tyd van die Chinese weermag.

 

Ons het ook gevind dat Pous Francis het ‘n sensasionele verklaring tydens sy reis na die VSA tydens sy preek by katedraal St Patrick’s.

 

Vertaling van die Pous se stelling:

« Die kruis wys vir ons ‘n ander manier om sukses te meet. Ons is om saad te plant. God sien die vrugte van ons werk. En as by tye ons pogings en werke blyk te misluk en nie vrugte, moet ons onthou dat ons dissipels van Jesus Christus, en sy lewe, menslik gesproke, het geëindig in mislukking, die mislukking van die kruis. « 

 

Hy gewaag om te verklaar dat die lewe en offer van Jesus Christus, het gefaal aan die kruis « die mislukking van die kruis. »

 

Die pous is die hoogste leier van die Rooms-Katolieke Kerk, sy verklaring kan nie ligtelik geneem nie.

Dit is ‘n totale ontkenning van die goddelikheid van Jesus Christus en is gelykstaande aan ‘n amptelike aankondiging van die dood van die geloof in die Vatikaan en dus verder bevestig my artikel:  « Jesus Christus is ‘n accessoire en ‘n gedeelte van die Vatikaan museum »

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/09/22/jesus-christ-est-devenu-un-accessoire-et-une-piece-de-musee-du-vatican/

 

Sy verklaring is ‘n erkenning dat dit die geloof verloor het en Jesus Christus ontken.

 

« Dit is duidelik dat ons die Heilige Katolieke Kerk amptelik dood in die VSA by katedraal St Patrick’s in dawerende applous. « 

 

..

 

Hierdie stelling van Pous Francis is ‘n baie sterk Bybelse teken van die einde van die tye « Afvalligheid » wat die naderende wederkoms van Jesus Christus bekend gemaak word.

 

Deur sy woorde die pous het geformaliseer Afvalligheid Vatikaan kruisiging ons Heilige Katolieke Kerk.

 

Hy het sprakeloos alle Christene van die wêreld so sy kommentaar op « die mislukking van Jesus Christus » is onwaardig van ‘n opvolger van Petrus en belediging vir God, Jesus Christus, die kerk en geloof.

 

Vir ons Christene is, is die Pous Francis ná sy uitlatings die goeie herder en waardige verteenwoordiger van Christus op aarde en selfs die Vatikaan is ook nie meer die plek van die Kerk van die Heilige Stoel Katolieke.

Die Heilige Stoel van die Rooms-Katolieke Kerk is nou tot die terugkeer van ons Here Jesus Christus in die hart van elke Christen.

Ons het almal geword, my geliefde broers en susters, die wagters van die geloof en die woord van Jesus Christus.

 

Maar die pous bly amptelik die pous en ons moet dit respekteer.

 

Dit is in Jesus Christus, met sy terugkeer, dat Pous Francis verantwoordbaar sal wees; net almal van ons wil vir die saak. Moenie vergeet dat ons almal sondaars is!

 

Cross omvang

Jesus Christus, die enigste seun van God deur die liefde aanvaar vir ons te verneder, beledig, misbruik, gegesel  en uiteindelik gekruisig om ons te verlos van ons sondes.

Dit is deur die slagoffer, bloed en liefde van Jesus Christus dat die poorte van die hemel is oop vir ons.  

Die kruisiging van Jesus Christus is nie die gevolg van ‘n mislukking, maar die onmisbare offer wat hy homself die seun van God gemaak het, op te tree deur sy liefde die sondes van almal wat na hom toe kom en dus ons regverdig voor God die Vader.

Net soos God opgewek Jesus om die lewe ná drie dae in die graf, God deur die liefde, opoffering en bloed van Jesus Christus sal sy kwytskelding verleen en sal ry om die lewe by die laaste oordeel almal wat sal kom Jesus Christus.

So kan ons geniet die ewige lewe in die Paradys, want ons is, sal gered en sal vir ewig verenig Jesus Christus.

Jesus Christus is die enigste manier om die koninkryk van die hemel ingaan nie!

 

Ons moet weer en weer bid vir ons redding en daaglikse hulp van God wat noodsaaklik is om ons in hierdie moeilike tye van laat kry.

 

Ons moet ook bid vir die redding van Pous Francis, van alle mense, ons broers en susters en vir die spoedige terugkeer van ons Here Jesus Christus

 

Ons moet besef dat ons Kerk wat reeds en ongelukkig was steeds vervolg word in die wêreld, is nou amptelik dood.

 

So ons is my geliefde broers en susters is al rou en slegs wag vir ons Here en Koning Jesus Christus.

 

Die feit dat die pous uitdruklik ontken Jesus Christus sy getroue kerk eintlik vaar sterk daarop dui dat die afval is regtig nou voltooi en die algemeen.

 

Dat hy dan sal gebeur nou?

Natuurlik kan ek net bring elemente van reaksie in steierwerk aannames. 

Dit is aannames en die profesieë nie …!

 

Aan die kerk:

Pous Francis blyk die wêreld leier van ‘n organisasie van alle godsdienste word. Dit is beslis binnekort sal skep ‘n O rganization van R eligions kan genoem word   die « OF »  Sy kan in die beeld van die Verenigde Nasies « VN.  »

 

Nodeloos om te sê dat Christene wat by of ondersteun sulke humanistiese godsdienstige organisasie ver agter die onderrig van Jesus Christus sal wees nie.

 

Vir straf:

Niks het verander nie, sal hulle ongelukkig ritmes in ‘n ramp voortgaan en versterk weer en weer totdat die terugkeer van Jesus Christus.

 

In die oorlog van Armageddon

Ek bly oortuig dat dit in Sirië, en dit sal voortgaan met ‘n aanval op Israel wat begin met die begin van ‘n burgeroorlog te lewe met al hierdie aanvalle op Jode skielik ‘n mes.

 

Vir die wêreld ekonomie:

Hoewel Rusland en China ‘n onafhanklike stelsel van betalings en handel, sou dit dwaas wees om te glo dat die VSA die onvermydelike ineenstorting van die dollar nog sal aanvaar.

Die Amerikaanse vooraf om ons eerder reuse stap na ‘n wêreld sonder kontant en dus uitsluitlik op grond van krediet.

Die VSA wil om op te lê en baie waarskynlik dat die globale krediet bestuur word deur die EDF.

So sal die wêreld wees soos slawerny en die Fed sal die Algemene Credit planeet te hou, sal die VSA amptelik die meesters van die wêreld.

 

Vir die organisasie van die Wêreld Politiek:

Ons sal dit baie sigbaar op ‘n geopolitieke afdeling van die wêreld deur die skep van super groot magte:

 « Noord-Amerika – Rusland – CHINA – INDIA – Afrika – Europa – Australia – Suid-Amerika – JAPAN – KOREA » 

Soos jy kan sien die Ooste is nie op die lys, want dit blyk dat alles in plek is om Oos-Europa te integreer; waar die golwe van immigrante kom toevallig vestig en skuil in plaas van gaan vestig of skuil in Saoedi-Arabië in Egipte of ander Moslem lande met ‘n hoë digtheid.

Moenie dink dit was deur die kans wat hulle gekom het om te gaan sit en skuil in Europa sedert 1948!

 

Wat duidelik na wat ek dink ons maak ‘n groot vooruitgang.

Die groot verloorder in hierdie aannames sal natuurlik Christendom uitgestem in Europa.

 

« Die wieg van die Christelike geloof 

Islamitiese geword! « 

 

Die Rooms-Katolieke Kerk lyk gedoem om te verdwyn, en ek dink dit kan gebeur in minder as ‘n generasie!

 

Ons sien dat Satan is ‘n politikus en as Jesus Christus is nie die komende, het hy die geloof op sy terugkeer te vind. (Lukas 18: 7,8).

 

Dit is my geliefde broers en susters in Jesus Christus, die toekoms van ons kerk en ons toekoms Christelike blyk te wees bedreig deur geopolitieke voorspellings groot strateë en politici van die planeet.

 

Wat kan en wat moet ons doen!

Ons kan deur middel van die wettige middele om teen die besluit deur hierdie hoë globale beleidmakers om te help om die politieke partye wat die stryd teen immigrasie verkiesings program kies besluite.

Maar ons sal verantwoordelikheid vir die gevolge dra …! (Geweld en burgeroorloë!)

 

Ons kan ook demonstreer en die vraag, maar dit is seker dat ons sal gaan vir die goddelose.

 

So laat ons onthou dat Jesus Christus ons gevra het om die geloof in Hom te hê, om te help, om ons naaste lief te hê en draai die ander wang as dit ons tref.

 

So ons enigste hoop lê in die geloof in ons Here en Koning Jesus Christus, die enigste seun van God wat belowe het om te kom op en verlos ons om die einde van die tyd.

 

Jesus Christus het belowe om te kom op en verlos ons om die einde van die tyd en dan is ons verseker dat hy sy belofte stiptelik sal hou. Dit is ‘n sekerheid.

 

Hou die geloof in sy Woord, want sy woord is die waarheid.

sentinelle3

Jesus Christus is my Koning

 

Ons moet almal vurig bid vir sy spoedige terugkeer omdat ons sien dat die einde van die tye reeds gemaak.

 

Ek weet dat baie van ons broers en susters is teleurgesteld omdat die ontvoering is nie gehou in die maand van September 2015.

 

Maar die Here se wederkoms op hande is, en dit kan weer dalk vanjaar gebeur, 2015.

 

Baie tekens toelaat om dit te oorweeg nie, maar God is die een wat die dag en tyd van die wederkoms van Jesus Christus te besluit.

 

Wat belangrik is vir elkeen van ons is om te bid en vra God vir hulp aan die diep duisternis wat die wêreld binnegeval en dat verduister die lig van die geloof van baie van ons broers en susters te steek.

kers kers-Anim

Laat die vlam van ons geloof goed verlig en veilig van die verdorwenheid van die wêreld sodat dit afgaan in die newels van die tyd.

 

Jesus Christus is voor die deur. Maar slegs God besluit wanneer of daar sal tref. So kyk en bly in die liefde van Jesus Christus en in ooreenstemming met die wette van God.

 

Laat ons bly wees, want al die tekens en profesieë kondig alledaagse sterk die wederkoms van Jesus Christus.

 

Hou die geloof in die sekerheid van sy spoedige terugkeer.

 

In afwagting van die wederkoms van Jesus Christus bid en help diegene wie God stuur ons.

 

Laat ons verseker wees dat God ons liefhet en dat Sy Heilige Gees ons sal help elke dag tot die terugkeer van Jesus Christus.

 

Onthou dat die hulp van God moet ons hier in die gebed vra met opregtheid en oortuiging wanneer ons dit nodig het te kry.

 

God het vir ons vrye wil en dus nie ingryp in ons lewens as ons hom nie vra nie.

 

Ek nooi jou uit om God te vra om jou lewe te lei in die daaglikse om te bly op die regte spoor.

 

Dit is nie die tyd om te wankel, Jesus Christus met ons gou en terugkeer ons lewens verander sal word.

 

Om te weet wat sal gebeur na die terugkeer van Jesus Christus, ek nooi jou uit om my artikel te lees:

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2015/02/12/a-la-fin-du-monde-la-terre-sera-detruite/

 

 

Asseblief Geliefde broers en susters in Christus kommunikeer blog adres om jou kontakte.

https://victorpicarra.wordpress.com/

 

Laat ons almal soldate van Christus en die werk om die verspreiding van die goeie woord « Jesus Christus is gou terug te kom »

 

Waak en bid.

Laat liefde en vrede van Jesus Christus is op almal van julle.

Victor