FIN DE SEMANA DE DANIEL último ou rematar 2015 END 2016

33e65322

.

Xesús Cristo-in-gloria

 

 

O 13 de setembro de 2015, a igrexa non foi eliminado e Xesús Cristo non retornou á Terra ou o 14 ou 15 de setembro, 2015!

 

Que pasou!

 

Para entender, imos dar a análise da fin veces explicado nos meus posts anteriores.

 

Para nós, cristiáns, a última semana de Daniel é o período de sete anos, que remata a finais da época, tras o que Xesús Cristo volverá á Terra para gobernar o mundo por mil anos ata o Xuízo Final.

 

Durante este período de sete anos, a humanidade vai vivir traballos.Estas traballos serán tempos moi difíciles, porque ven o castigo eo día da ira de Deus.

 

Estas castigos será gradual, xa que o retorno de Xesús Cristo será como en dores de parto e sabemos que as dores son e serán cada vez máis vívida ata o parto.

 

Entendemos que, ao final, os momentos máis difíciles do tempo de vida do « home » na terra serán os últimos días previos a volta de Xesús Cristo.

 

Nos meus artigos anteriores expliquei que o fin dos tempos comezou a 14 de maio de 1948, no momento da creación do Estado de Israel, porque todas as dores comezaron nesa data. A historia está aí para nos lembrar e probalo.

 

Unha mirada ao pasado con certeza permítenos destacar un agravamento dos problemas da humanidade a partir desa data. Estes problemas, eu tamén xa mencionei meus posts individuais.

 

Nótese que a última semana bíblica foi profetizado polo profeta Daniel uns 600 anos antes da primeira chegada de Xesús Cristo e como xa vimos que un termo real dos sete anos que completar o fin dos tempos.

 

Eu supor que comezou o 29 de setembro de 2008 co crash da bolsa en Wall Street.

 

Está claro que, desde esa data de 29 de setembro de 2008, as profecías bíblicas e signos de alerta do retorno á terra do noso Señor Xesús Cristo facer realidade con moita forza, magnitudes, intensidade e con grande frecuencia.

 

Vemos estes sinais de que a destrución global ten empeorado constantemente desde esa data de 29 de setembro 2008, onde foi creado polo colapso dos prezos New York Stock Exchange co famoso -777,77 no momento preciso da cerca.   Convida a ler o libro de Pierre Jovanovic 777.

 

Cun simple ollar para o pasado, podemos ver a partir desa data, de 29 de setembro de 2008 desastres e calamidades do tempo empeorou tan extraordinario en todos os recunchos do planeta.

 

Así mesmo, non podemos ignorar que, gradualmente, desde entón, o mundo sofre a perda dos valores cristiáns, a onda de extremismo, eo inicio dunha verdadeira guerra trabada polos islamitas contra os pobos cristiáns.

 

Hoxe finais de 2015, obviamente, está claro que desde 29 de setembro de 2008, sete anos, dende entón, a humanidade vive momento moi difícil. A inseguridade, a pobreza, a violencia e as guerras son o lote diario de persoas.

 

A humanidade vive tempos moi difíciles, incluíndo Estados Unidos e Europa.

 

Podemos tamén cunha mirada ao pasado, considerar que desde 2012 hai unha amplificación real de todas as crises, catástrofes, calamidades, violencia e conflitos que teñen se tornado unha guerra mundial multifacetado.

 

De feito, desde marzo de 2012, o mundo está en guerra. É a través Medio e particularmente en Siria que os exércitos de moitos países do mundo están loitando.

 

Tendo en conta todos estes feitos son sinais e cumprimento da profecía bíblica, eu levantara a posibilidade dun retorno de Xesús Cristo para o 14 de setembro de ver 15, de 2015.

 

Obviamente, a última semana de Daniel comezou a 29 setembro de 2008 e foi ben concluído ata o 29 de setembro de 2015 …!

 

Con todo, todos temos visto a finais de setembro 2015, que contrariamente á miña análise, Xesucristo non foi devolto ea súa igrexa non fora eliminado …!

 

Que decepción entre os lectores do blog, xa sei e eu entendo aínda mellor que comparto que decepción!

 

Claro que como xa sabes que eu non son un profeta e nunca dixo ser.

 

Con todo, aínda sen ser un profeta, podo dicir con forza, determinación e convicción de que o retorno de Xesús Cristo é realmente moi próximos.

 

Esta declaración é debido ao desempeño de forza, amplitude, intensidade e frecuencia de todas as profecías bíblicas e todos os sinais de retorno do noso Señor Xesús Cristo.

 

Son realizadas sen dúbida, con forza, escala e maior frecuencia desde 29 de setembro do 2008.

 

Entón, como cada un de vós, eu me preguntaba como é que Xesús Cristo non é aínda de volta á Terra, a pesar da realización de todos os sinais e profecías, incluíndo a guerra co Oriente que en todos probabilidade é que a guerra do Armagedom debe levar Xesucristo no seu retorno.

 

Eu estaba realmente mal? Ao parecer, polo menos aparentemente, si! Isto tamén sería normal, xa que só Deus sabe o día ea hora do retorno de Xesús Cristo!

 

O problema que enfrontamos se realmente estou mal, é que todas as calamidades que vivimos na terra en todos os campos, non son nada, ao lado dos que nos esperan, como sabemos que as calamidades e dor vai peor novo e de novo sen parar ata o retorno do noso Señor Xesús Cristo!

 

E entón entendemos que temos un problema real e grave antes de nós.

 

Como xa se explica nos meus artigos anteriores, o retorno de Xesús Cristo pode ocorrer todos os días desde o primeiro sinal de que tivo lugar o 14 de maio, 1948, porque Deus pode reducir os sufrimentos e dores.

 

O prazo para o fin dos tempos é o tempo de vida máximo da xeración nacida en 1948 (14 de maio de 1948 que, como xa vimos, a data do primeiro sinal do fin dos tempos).

 

Isto lévanos a 2068 como o máximo da vida do home é de 120 anos na Biblia.

 

Pero, dada a intensidade, forza, tamaño e frecuencia dos sinais que anuncian realizacións e profecías do retorno de Xesús Cristo, debemos entender que este regreso é inminente.

 

Pero entón, se non estou enganado, porque o atraso …!

 

Despois de discusións e análises da situación, que pode ter atopado unha explicación.

 

Nota: 

Miñas reflexións e análises tamén poden axudar a proporcionar unha explicación para a noticia do secuestro para 13 de setembro, 2015, feito polo noso irmán Claude IGNERSKI.

Noso Irmán Claude fixo un traballo notable en explicar tres obras moito o fin dos tempos. Convida todos vostedes a ler.

Sufriu linchamento inxustamente real, irmáns acusándoo de ser un falso profeta.

E aínda así creo que aínda estaba en parte porque, a pesar do feito innegable de que a igrexa non foi eliminado 13 de setembro de 2015, como tiña planeado.

 

Deixe os meus pensamentos para entender,

A crise económica que comezou o 29 de setembro de 2008 parece ser, obviamente, os primeiros traballos, dado o crash da bolsa de Wall Street e do cumprimento dos sinais e profecías do fin dos tempos que se seguiron.

 

Sabemos que esas traballos son para un mandato de sete anos e divídense en dúas partes de tres anos e medio cada.

 

Primeira pregunta que eu me pregunta:

Por que a Biblia di dúas veces tres anos e medio?

Mencionar de novo que a segunda parte sería máis difícil do que a primeira.

Era máis fácil dicir que a dor será de sete anos de progresivo …!

Como nada está escrito para calquera cousa na Biblia, esta precisión dobre tres anos e medio para que haxa unha razón para ser tan mencionado.

 

Primeira reflexión.

Tres anos e medio despois do 29 de setembro de 2008 nos trae 29 marzo de 2012 ea segunda parte de tres anos e medio final feliz 29 de setembro de 2015.

 

A data de 29 de setembro de 2015 pode ser só o fin do prazo para formar parte da Igrexa de Xesucristo serán eliminados.

 

Pero os que foron elixidos para permanecer na terra ata o día do secuestro polos anxos de Xesucristo.

 

Lembre que a Biblia di en Daniel 12 versículo 11:

« Desde o momento en que o sacrificio diario cesará cando a abominação da desolación instalarase, 1.290 días vai pasar ».

 

Os 1290 días son tres anos e medio ou 42 meses do segundo traballos parte « a gran tribulação »

 

No versículo 12, lemos:

« Bendito  o que espera e ter éxito en 1335 días! « 

 

Creo que Xesús Cristo voluntariamente deixou os membros electos da súa igrexa que esperar (como no versículo 12 do capítulo 12 de Daniel) na Terra para facer que os 1335 días.

 

Este feito, se non me engano, dous meses e 21 días máis para ser engadido a 29 de setembro de 2015. Isto nos leva a 20 decembro de 2015 para o retorno de Xesús Cristo esperabamos para setembro 2015.

 

O retorno físico do noso Señor Xesús Cristo debe ser precedida pola eliminación de un pouco de súa igrexa.

 

Meu segundo pensamento:

Como dixo un pouco máis cedo no texto, nada está escrito na Biblia para nada polo que se os últimos sete anos son divididos en dúas veces tres e media, a continuación, debemos entender que pode existir un tempo morto entre os dous períodos de tres anos e medio.

 

Caso en que a primeira parte dos tres anos e medio como planeadas que remata o 29 de marzo de 2012, pero o segundo xogo comeza un pouco máis tarde.

 

Caso en que varias datas pode ser seleccionado para o inicio da gran tribulação.

 

No versículo 11 do capítulo 12 de Daniel

1) A data da renuncia do Papa Bieito XVI: O 28 de febreiro de 2013

2) A data de nomeamento do Papa Francis: O 13 de marzo de 2013

Eu tamén deter unha terceira vez:

Un onde o Papa François preside a Vía-Sacra: O venres de marzo 29, de 2013.

 

Caso en que o retorno de Xesús Cristo podería ter lugar no segundo semestre de 2016 e, tal vez, con motivo da celebración do Rosh Hashanah a 03 e 04 de outubro de 2016.

 

O retorno de Xesús Cristo debe ser precedida pola eliminación de un pouco de súa igrexa.

 

O retorno do Señor Xesús Cristo ocorre a finais de 2015 ou finais de 2016, podemos estimar connosco moi felices porque a magnitude dos xuízos de Deus será menos difícil o retorno foi adiado máis no tempo.

 

Porque, como as dores, os sufrimentos da humanidade probablemente non, seguir e empeorar e de novo ata o retorno do noso Señor Xesús Cristo.

 

Se Xesucristo non é inminente, entón, obviamente, imos sufrir moito máis!

 

Polo que é moi importante orar e rezar unha e outra vez a pedir a Deus para acurtar os nosos sufrimentos e dores que permitan un regreso rápido a Terra do noso Señor e Rei, Xesucristo, o seu único fillo.

 

O tempo de liberación está próximo, pero antes de que os días sombríos por diante.

 

Soamente a oración, fe e amor vai axudarnos a través da última escuridade.

 

Manter ben acendeu a chama da nosa fe.

 

Vigiai e rogade para o rápido retorno do noso Señor e Rei Xesús Cristo ea Ola das nosas almas.

 

Paz, amor e alegría en casas na expectativa do día bendicido do retorno do noso Señor Xesús Cristo.

Gañador


%d blogueurs aiment cette page :