Die wag op die terugkeer van Jesus Christus

Resultaat van beeldsoektog vir "Terugkeer van Jesus Christus"

 

Aangesien die tekens van die einde van die tyd vervul is, verstaan ​​ons dat die terugkeer van Jesus Christus naderhand is.

 

Soos ek alreeds alreeds in my blogposte genoem het, is hierdie tekens vervul sedert 14 Mei 1948, wat die datum van die skepping van die staat ISRAEL is. Die Joodse volk is deur God veroordeel om tot die einde van die tyd te dwaal

 

Ons weet dus in ooreenstemming met Bybelse profesie dat ons sedert 14 Mei 1948 die tydperk van hierdie Bybelse tyd geleef het.

 

Ek kondig vir ‘n paar jaar in die blog aan dat elke jaar wat begin, erger sal wees as die een wat voorafgaan, want die terugkeer van Jesus Christus moet in die Bybel vervul word, soos die van ‘n geboorte. En wie is altyd meer lewend tot die koms.

 

Daar moet kennis geneem word dat my aankondigings nie profesieë is wat ek maak nie, maar dit is bloot die openbarings van Bybelse profesieë.

 

Ek spesifiseer dat op hierdie onderwerp van pyn het ek nie ‘n fout gemaak sedert die skepping van die blog in 2009 nie.

 

Maar dit is ook duidelik dat ek sedert 2009 die moontlikheid van die terugkeer van Jesus Christus vir die huidige jaar vrygestel het en daar, ja daar, erken ek met nederigheid dat ek elke jaar ‘n fout gemaak het.

 

Wat is meer natuurlik, aangesien ek nie ‘n profeet is nie, en nooit aanspraak gemaak het op enige persoonlike en persoonlike openbaringe van God nie!

 

My foute is menslik en ek erken nederig en aanvaar hulle.

 

Dit word gesê, dit is nie minder waar dat die tekens en profesieë sedert 14 Mei 1948 met toenemende krag en frekwensie vervul word nie.

 

Dit maak die pyn sterker en sterker. Maar ook dat hulle nie sal ophou groei soos die jare verbygaan nie.

 

Die ure, dae, maande en jare sal dus vir die mensdom al hoe moeiliker word tot die fisiese terugkeer van ons Here Jesus Christus op die Olyfberg.

 

Ons wag moet ons in elk geval nie verhinder om te leef nie en selfs die teendeel!

 

My artikels moet jou aanmoedig om na Jesus Christus te kom om gered te word wanneer die tyd kom!

 

Ons moet verstaan ​​dat God en Jesus Christus ons gelukkig wil ken en dat geluk in ons hart is, ten spyte van al die probleme van die lewe.

 

Ons moet absoluut deur daaglikse gebed en hoe ons leef in voorbeeldige, waardigheid en trots van ons geloof, ons sit en onder die beskerming van God en die liefde van Jesus Christus wat ons in staat sal stel bly bevorder in die eindtyd van die duisternis wat die wêreld binnegeval en sal verder verdik tot die Here se wederkoms.

 

Kom ons neem hierdie geleentheid uit om ons lewens uit te reik en help almal wat vir ons hulp vra om na Jesus Christus te kom.

 

Kom ons wees trots om Christene en waardig is om die einde van die tyd en die liefde van Jesus Christus geniet, want dit is die enigste weg na God.

 

Dit beteken dat alle ander godsdienste vals is en nooit tot God lei nie!

 

Dit beteken ook dat al die pouse wat ‘n ander waarheid en ‘n ander evangelie verkondig, wegbeweeg van God en die liefde van Jesus Christus. Erger, hulle lei almal wat hulle volg op paaie van misleiding.

 

Natuurlik wil ons almal met nuuskierigheid die datum van die terugkeer van ons Here Jesus Christus ken.

 

Maar Jesus Christus het dit duidelik gemaak dat net God die Vader dit geweet het.

 

Vir Liefde het Jesus Christus tog aan ons geopenbaar dat die geslag wat die tekens van die einde van die tyd sal sien, sy wederkoms in glorie sal ken.

 

So alhoewel ons weet nie presies wanneer Jesus Christus terugkeer kan ons ten minste verstaan ​​dat hierdie opbrengs is op hande, want die tyd ‘n Bybelse geslag is 70 jaar en dat hierdie tydperk is nou binnekort oorskry tot 14 Mei 2019. Maar Bybel sê ook dat ‘n lang geslag 80 jaar kan bereik.

 

Dit stel ons ‘n nuwe sperdatum tot 2028 en weet dat tye verkort sal word (Mattheüs 24). Ons kan die opkoms van die wederkoms van ons Here Jesus Christus, wat die enigste Seun van God en ons Koning is, verstaan.

 

Baie moeilike tye sal steeds die wêreld met groot krag tref voordat ons die wederkoms van ons Here Jesus Christus kan sien.

 

Wanneer jy sien dat die gruweldade van hierdie tye gebeur, hou die Geloof en dink nie vir ‘n oomblik en op geen manier dat God en Jesus Christus ons verlaat het nie.

 

Weet net, selfs as jy dit nie verstaan ​​nie en jy het die versoeking om dit te veroordeel, moet dit alles bereik word.

 

Hou dus in alle omstandighede geloof en sit jou lewe in jou hande en die wil van God en die liefde van Jesus Christus.

 

Hou asseblief aan die brand die vlam van julle geloof en bid daagliks, soggens en saans en in alle omstandighede dat die Heilige Gees van God lei jou stappe en beskerm jou in die donkerheid wat meer die aarde en die mensdom dek.

 

So moeilik as wat jy in die nabye toekoms lyk, weet en wees oortuig dat God en Jesus Christus ons liefhet, en na die verskriklike pyn van gebeure sal Jesus Christus terugkeer.

 

Hou Geloof

Victor