SOYO O CAMIÑO A VERDADE E A VIDA, NULL VEN AO PADRE A TRAVÉS DE ME

Resultado da procura de imaxes de "SOYO CAMIÑO A VERDADE E A VIDA", NULL NO COLOCA AO PADRE A TRAVÉS DE ME "

 

 

 

Como xa dixen nas miñas publicacións do blog, estamos vivindo o período de fin de tempo que acabará inexorablemente co regreso de Xesucristo á Terra polo seu reinado de mil anos.

 

Esta oración de Xesús Cristo é de tal forza e poder que non deixa espazo para a interpretación ou calquera outra relixión para ir a Deus.

Por iso, debemos preguntarnos por que o Papa recoñece a todas as relixións como camiños verdadeiros para Deus.

Que é a herexía papal máis.

 

O período de finalización comezou o 14 de maio de 1948 coa creación do Estado de Israel.

 

De feito, o 14 de maio de 1948 pola creación dun estado xudeu, o pobo xudeu despois de 2000 anos de éxodo obtivo o perdón de Deus por rexeitar e crucificar o Mesías aos que se negaron a recoñecer en Xesús de Nazaret  » Xesús Cristo. Pero este perdón de Deus non lles dá acceso ao reino dos ceos ao final dos tempos.

O pobo xudeu será como moitas persoas forzadas a esperar ata o final do reinado de mil anos de Xesús Cristo e a segunda resurrección para esperar entrar no reino dos ceos.

 

Ao final do período de tempo final, só algúns cristiáns mortos serán resucitados.

 

algúns cristiáns vivos « A Igrexa » cambiará nun momento e pasará da vida mortal á vida eterna, sen pasar pola morte simplemente polo Amor de Jesucristo.

 

Esta é a promesa de Xesucristo e ninguén pode dubidar da palabra do Fillo de Deus que deu a súa vida para redimirnos dos nosos pecados e así permitirnos acceder ao reino de Deus, non por mérito senón por o seu amor.

 

Notarás que teño especificado que só certos cristiáns estarán preocupados pola resurrección e polo paso da vida mortal á vida eterna sen pasar pola morte.

 

Os que estarán preocupados serán os cristiáns que recibiron o bautismo de auga (só o bautismo válido), que pediron a Xesucristo o seu salvador, quen pedira a Deus que perdoe por todos os pecados cometidos e quen teñen arrepíntese e sinceramente arrepíntese dos seus pecados.

 

Máis que nunca, todos deben endereitarse e seguir o ensino de Jesucristo (Amor, Perdón e Fe).

 

Á vista de todos os sinais bíblicos que anuncian o regreso do Señor Xesús Cristo, que se cumpren diariamente con forza e poder, estamos seguros de que este retorno é inminente.

 

Por suposto, somos a última xeración antes desta volta, temos a certeza desde 1948. Mt 24.34

A xeración é moi curta e moi longa pero realmente estamos moi preto deste regreso.

 

Desde a creación do meu blog en 2009, anunciou que este retorno pode intervir o ano en curso. Por suposto que non pasou.

 

Pero este ano 2018 é moi especial porque o tempo dunha xeración bíblica é 70 anos e 1948 + 70 = 2018.

 

Tendo en conta a forza, o poder, a periodicidade e a anchura de todos os signos bíblicos que se cumpriron e cumprían en 2018, definitivamente estamos ao final do período bíblico do final do tempo. .

 

Espérase que o festival de trompeta de 2018 verá o retorno do noso Señor Xesús Cristo para a eliminación da súa « Igrexa ».

 

Entón, reza para que os nosos nomes non sexan borrados do libro da vida porque os que non foron secuestrados « cristiáns e outros » pasarán pola ira do Día de Deus, que será un momento moi difícil para os que queren volver a Xesús -Cristo.

 

Este período será moi difícil porque a igrexa deixará de estar presente na Terra. Estará no ceo para testemuñar o matrimonio do Cordeiro, será o pacto eterno ante Deus que Xesús Cristo establecerá cos membros da súa igrexa.

 

Despois da eliminación da Igrexa de Jesucristo, este mundo será entregado completamente e completamente ás forzas satánicas ata o regreso físico de Xesucristo no monte de Olives polo seu reinado de 1000 anos.

 

Xa estamos a ver todos os excesos eo aumento da forza do islamismo. Imaxina o mundo sen todos eses cristiáns son borradas e un Islam que deixarán de freo, con cada vez máis poderosos e devastadores desastres sociedades devastadas e os pobos que sofren de pobreza e inseguridade.

 

ESTA SERÁ A NORMA DA VIOLENCIA.

 

Si, é certo que os que teñen fe e que lle pediron a Xesucristo que guíe a súa vida serán salvados, pero todos os demais coñecerán a ira de Deus.

 

Lembre sempre estas palabras de Xesucristo

« Eu son o camiño da verdade e da vida, ninguén chega ao pai só a través de min. « 

 

Chegou o momento a entender que as nosas vidas cambiarán drasticamente de súpeto así como a oruga convértese nunha bolboreta que nos moveremos da vida eterna á vida e é moi pronto.

Pode ser o 11 de setembro de 2018.

Invítovos a ver este video que explica a particularidade de 2018.

 

Podes ver a magnitude dos terremotos por esta ligazón a continuación

https://www.emsc-csem.org/#2w

Terremotos recentes en todo o mundo (durante as últimas 2 semanas)

 

Vela pronto

gañador