Arredor de Xesús Cristo para setembro ou outubro 2016

 

Deus-pai-fillo-jesus-and-pomba-copy-1

 

Antes de abordar o tema do retorno de Xesús Cristo, paga a pena recordar algúns fundamental do cristianismo e, sobre todo, a vivir a fe no fin dos tempos.

 

Ser cristiáns ao fin dos tempos

 

 

Primeiro ser un cristián é comprender que Deus é o creador de todas as cousas e, polo tanto, tamén nós somos unha creación de Deus.

Enténdese tamén que Deus nos creou libres e dotados de libre arbítrio para que poidamos decidir nos como podemos utilizar este don marabilloso que Deus nos deu « Life ».

 

Para mellor comprender a Deus ea creación do home, eu convida vostede a ler o meu libro « O Rei Pastor de retorno escuro vén a luz » consulte o artigo sobre o libro: O Libro – The Preacher Retorno do Rei

 

Deus na súa infinita misericordia, deunos toda esta preciosa « vida », por desgraza, pouco apreciada no seu verdadeiro valor. A vida nos foi dada por Deus, sen esixir algo de nós a cambio. É un agasallo. Pero un día que a vida inevitablemente remata.

 

Para algúns, por desgraza, esta é a partir dunha tenra idade que a vida, para os demais cheguen alegremente cen anos ou máis.

 

E entón, logo tras o momento da morte do corpo, o alma aparece antes do seu creador.

 

Debemos entender que o tempo é unha creación de Deus e, polo tanto, no momento da morte, a alma chega directamente no momento do xuízo final.

 

Durante este xuízo tres opcións quedan dispoñibles para as almas.

 

Algúns que tivo unha perversión da vida será condenado a pasar a eternidade no inferno.

 

A gran maioría ter unha vida nin puro nin perversa « quente », con todo, tamén van pasar a eternidade no inferno.

 

Aqueles levar unha vida saudable respecto ea xustiza tamén ha percorrer a pesar das súas vidas exemplares pasar a eternidade no inferno.

 

Ser cristián é comprender que todas as almas son condenados á nacenza a pasar a eternidade no inferno. É unha certeza!

 

E eu non me permite dicir se o inferno será menos doloroso para algúns que para outros en base a actos cometidos durante as súas vidas.

 

Nada impuro pode entrar no reino do ceo e como somos todos os portadores do pecado orixinal ao final da nosa vida mortal na Terra, polo que estamos todos condenados a pasar a vida eterna no inferno.

 

Cal será o inferno ninguén sabe precisamente, con todo, no libro de Enoch temos unha visión xeral, observando que hai lugares no ceo ou están bloqueados para a eternidade todas as creacións de desobedecido a Deus. Xesús Cristo falou do inferno evoca Geena (pero nada di na Biblia que exactamente Geena) Eu tamén a hipótese de que este pode ser o inferno no meu artigo: comprensión para comprenderen DEUS HELL ,

 

É de temer que o inferno é un lugar onde hai vida eterna fóra do amor de Deus. Pero aínda está baixo o control e supervisión dos seus anxos. (Ver o libro de Enoch) https://victorpicarra.wordpress.com/le-livre-dhenoc/

 

Ser cristián é comprender que só o amor de Xesús Cristo pode permitir-nos a esperanza de escapar deste destino eternidade infernal planeado por Deus á humanidade desde a desobediencia de Adán e Eva.

 

Para ser un cristián é ser un pecador recoñecer e aceptar a gardar polo amor de Xesús Cristo, ese destino infernal.

 

Ser cristián é aceptar e vivir de acordo co ensino de Xesucristo no amor, paz, amor, compaixón e humildade.

 

Ser cristián é ser bautizado en auga, o Espírito e nacer de novo.

 

Polo bautismo en auga nos arrependermos dos nosos pecados e chegar a Xesús Cristo para ser gardado pola aceptación do seu amor e do sangue que derramou por nós na cruz.

 

A través do bautismo do espírito, pedimos a Deus para guiar as nosas vidas. Despois de recibir o bautismo na auga o cristián debe facer un achegamento persoal en oración para pedir a Deus para orientar e xestionar a súa vida.

 

Entón, andar na vida xa non polos desexos do corpo, pero os do Espírito.Este é o bautismo do Espírito.

 

Así que nacemos de novo na nosa vida terrena perseguir nosas vidas de amor, paz, amor, compaixón e humildade. Pero, no fervor de seguir o ensino de Xesús Cristo, servindo a Deus, observando os seus mandamentos e axudando aqueles que buscan a nosa axuda. Atención axuda trae non debe conducir a que o recibe a persistir nos seus pecados e malas accións. Nin levalo a negar o ensino de Xesús Cristo.

 

Cando fai unha axuda se fai responsable da utilización desta axuda.

 

Así, o feito de dar diñeiro a un drogadicto ou un borracho non permite que pensas que está revisando unha boa acción. Se lle pide diñeiro ofrecéndolle pan. Tamén o feito de dar diñeiro para aqueles que usan os nenos a mendigar non debe levalo a crer que está revisando unha boa acción. Se fai responsable deste abuso de nenos.

 

Despois da nosa vida na terra, o cristián aparece diante de Deus, para xuízo. E polo amor de Xesús Cristo, non vai directo ao inferno.

 

O cristián é xulgado, as obras da súa vida foron bos, ha para o reino dos ceos. As obras da súa vida non eran bos o suficiente, vai pasar polo purgatorio antes de entrar no Reino dos Ceos. Pero as obras da súa vida eran malas, ha ao inferno, aínda que se tornou un cristián.

 

Por dous mil anos que é así.

 

Pero estamos no fin dos tempos e as cousas cambian un pouco.

 

O que cambia é que, ao final dos tempos, Xesucristo debe volver á Terra para reinar alí para os mil anos que separan a humanidade do xuízo final.

 

E bos cristiáns agarda a volta de Xesús Cristo, na esperanza de que será moi pronto.

 

O reino de Cristo na Terra será un anticipo da eternidade, que vai vivir máis tempo, pero aínda vai pasar pola morte antes de ter unha vida eterna.

 

O mal será expulsado da terra durante o milenio. Imos vivir baixo o reinado de Deus en Paz e Amor.

 

Pero, porque existe unha mais, e é significativo. É que o retorno de Xesús Cristo debe ser como en dores de parto.

 

Así, ao longo do retorno de Xesús Cristo está próxima e maior vida é difícil para a humanidade.

 

Todos podemos ver que o pasar dos anos, especialmente desde o 29 de setembro de 2008, e momentos máis difíciles en todos os niveis. Ver o meu artigo: tres últimos SINAIS DO RETORNO DE JESUS ​​CRISTO NA TERRA!

 

Terra  : terremotos, erupcións volcánicas, tormentas, choivas torrenciais, furacáns, incendios, cambio climático, desmoronamentos, ruído ensurdecedor descoñecido e do solo colapsos creando enormes fendas.

 

Heaven: meteorito cae, erupcións solares, anuncia o regreso de Nibiru, o quecemento dos planetas do sistema solar, UFO.

 

Wildlife : Dead inexplicable por millóns cada ano de gando, animais salvaxes e aves e peixes.

 

Humanidade  : Ruin, epidemias, perda de valores, éxodo, violencia, guerras e rumores de guerras.

 

A Igrexa  : Apostasia é visible ao máis alto nivel. O papa repudiou as ensinanzas de Xesús Cristo, recoñecendo todas as relixións como camiños para Deus. Así esquecendo as propias palabras de Xesús Cristo,« Eu son o camiño a verdade ea vida; ninguén vén ao Pai senón por min! « 

 

Estas palabras de Xesús Cristo son fortes e non se prestan á controversia.

 

ruídos ensurdecedores descoñecidos pode ser interpretado como as trompetas do apocalipse. Https://youtu.be/mTOQvDzihTU

 

Todos estes eventos ocorren de forma desproporcionada e foron profetizado na Biblia para anunciar o fin dos tempos ea volta de Xesús Cristo.

 

Todo está feito por Deus para espertar a humanidade, pero, desgraciadamente, moi poucos parecen ser consciente dos momentos especiais en que vivimos.

 

Os homes pensan máis sobre o que van facer a próxima semana ou como van pechar o final do mes, en vez de orar a Deus para a salvación das súas almas, mesmo entre os cristiáns.

 

Con todo, os problemas e calamidades, a través do cal a humanidade vai empeorar e mesmo ata que o Señor Xesús Cristo.

 

Terribles momentos esperan por nós antes do retorno do Rei dos Reis Xesucristo.

 

Sabemos por inferencia de que os últimos momentos antes do seu regreso será o máis difícil.

 

Máis que nunca, hai que rezar e orar novo e de novo todos os días.

 

Debemos agradecer a Deus cada vez que a súa axuda e orar a Deus para guiar e protexer-nos en todo momento da nosa existencia, especialmente nestes tempos difíciles e apocalíptico.

 

Ser cristián é entender que o amor de Xesús Cristo é a man ofrecida por Deus para salvarnos do inferno.

 

Ademais de gardar as nosas almas do inferno polo seu amor a Xesús Cristo tamén pode aforrar algúns de nós antes do seu regreso físico para a Terra.

 

Quen serán gardados e pode formar a Igrexa de Xesucristo, que será transformado nunha sensación instantánea será un corpo de luz. Eles serán eliminados no ceo e vai acceder directamente da vida terrea para a vida eterna, sen morte.

 

Aqueles que son falecidos e que foron secuestrados se estivesen vivos.Será resucitado nun corpo de luz e tamén serán eliminados no ceo con aqueles que foron gardados da súa vida.

 

Xuntos, eles asistir á voda do Cordeiro será a alianza eterna que fará que Xesús Cristo coa súa Igrexa formada.

 

Se Deus está intentando espertar por todos os medios é que a maioría pode ser gardado e que pode moi ben ser parte da Igrexa de Xesucristo que serán eliminados.

 

Xesús Cristo é Deus ama o home!

 

Pero o home con quen quere pasar a vida eterna?

 

Non pense por un momento que o fin dos tempos é un absurdo, as probas son moitos, o fin dos tempos está realmente funcionando e nada vai impedir-lo.

 

Xesús Cristo está á porta e é tempo de esperanza de ser salvo, se arrepentir dos nosos pecados, os nosos erros, os nosos erros, os nosos erros e os nosos pensamentos impuros.

 

PROGRESS asina o retorno de Xesús Cristo

 

 

 

Tendo en conta a progresión dos sinais que son realmente na recta final antes do retorno de Xesús Cristo.

 

 

Eu expliquei no meu artigo tres últimos SINAIS DO RETORNO DE JESUS ​​CRISTO NA TERRA! Había tres sinais antes do retorno de Xesús Cristo.

 

01) A inauguración do Anti-Cristo

02) O terceiro reconstrución do templo en Xerusalén

03) Un conflito global ser acordado por Xesucristo no seu retorno

 

Para o primeiro sinal « anti-Cristo » , debemos entender que hai varios niveis.

 

En primeiro lugar dentro da igrexa, o Anticristo está formada por todos os sucesivos reis papas desde os acordos de Letrán.

 

O último papa « François » Personaliza esta anticristo que, baixo o disfrace do Cordeiro é un lobo que leva os cristiáns que seguen a directo ao inferno. Ver o meu artigo: A DECLARACIÓN OFICIAL DA MORTE DA IGREXA CATÓLICA

 

Segundo a profecía dos papas de Malaquias, o Papa Francis é o último papa. Quen se chama na profecía « Pedro, o Romano », o que levou a igrexa durante a tribulação antes da destrución de Roma e do retorno de Xesús Cristo.

 

A destrución de Roma non significa necesariamente a destrución da cidade de Roma por un gran terremoto, pero o colapso da Europa como a nova Roma « o oitavo rei do Capítulo XII do libro Apocalipse. » e, polo tanto, o sistema de Anticristo.

 

Sabemos a partir do libro da Apocalipse eo profeta Daniel, a gran tribulação últimos 42 meses.

 

Así como o papa Francis foi elixido o 13 de marzo de 2013 quizais devêssemos ver o regreso de Cristo á Terra en setembro ou outubro de 2016, probablemente durante a festa das trompetas.

 

Ver o meu artigo: O fin da última semana de DANIEL END END 2015 ou 2016

 

O anti-Cristo é tamén unha forma de Trindade demoníaca de dous animais e un falso profeta cuxo obxectivo é perseguir os cristiáns e oriente-los directamente no camiño do inferno.

 

Podemos facilmente comprender que os papas recentes son a besta descrita no libro da Apocalipse capítulo 17.

 

Por contra algúns ven Papa Francis falso profeta. Persoalmente creo que o Papa Francis é un dos dous animais do mar, o animal da terra sendo o primeiro Papa Bento XVI que moitos ex papa aínda está vivo. En canto ao falso profeta Sei de só un, cuxos seguidores perseguir os cristiáns.

 

É iso que se chama « Mohamed » , que a pesar de morto en 632 deu a luz a unha falsa relixión que serven islamitas e yihadistas.

 

02) O terceiro reconstrución do templo en Xerusalén

Esta reconstrución é un desexo real do pobo xudeu, pero Deus nunca permitirá que a reconstrución do templo preto da mesquita « Al-Aqsa » da falsa relixión do falso profeta.

 

O novo templo será o templo de Xesucristo descenderá do ceo« Xerusalén celeste »

 

03) Un conflito global ser acordado por Xesucristo no seu retorno

Este é o único e último tramo antes do retorno de Xesús Cristo.

 

Claro que esta guerra é iniciada desde 2012. Vemos a escala deste conflito que xa está globalizado e ganancias no poder e escala cada día.

 

Este conflito que vai levar Xesucristo no seu retorno.

 

Estamos en febreiro e que é anunciada nos medios está lonxe de ser reconfortante. Turquía e Arabia Saudita quere ir á guerra contra Siria. Os rusos e Irán se opoñen e prometen un retorno a estas novas belixerantes caixón se eles veñen para a Siria.

 

China pola súa condución da guerra contra os Estados Unidos e os seus aliados en África e en Siria no ámbito económico. Pola súa intervención militar no leste de forza, é só unha cuestión de tempo coa estratexia militar. Obviamente, os chineses van intervir en apoio das forzas rusas.

 

Foi nas chairas de Megiddo en Israel de que Xesús Cristo, segundo a Biblia debe deixar esta guerra .

 

Entón, cando a cadea de batallas estourido da Siria e Israel será atacado.A continuación, haberá berros e lágrimas, pero será demasiado tarde para chegar a Xesús Cristo e ser gardado. Porque este será o resultado da fin dos tempos que será cumprida co retorno de Xesús Cristo.

 

E é posible que sexa na análise destes sinais, para o mes de setembro ou outubro de 2016.

 

Este ano de 2016, xa sabemos que será peor que 2015 E, se Cristo non próximo neste ano 2016, hai que esperar algo terrible. Como un colapso económico, senón tamén para desastres tamaños grandes.

 

Nunca repetir-me o suficiente, eu non son un profeta , e eu xa traizoou varias veces obxecto dun curto período para o retorno do noso Señor Xesús Cristo. Por contra eu non estou mal sobre o agravamento de sinais de ano en ano .

 

Como eu estea moi enganado sobre o anuncio do regreso de Xesús Cristo, eu quero ser máis coidadoso e notar, que Xesús Cristo virá como un ladrón, e, polo tanto, non se sabe exactamente cando será o seu retorno.

 

Así como Agardo seu regreso este ano para o mes de setembro ou outubro segundo a miña análise dos sinais, pero debo dicir que Xesús Cristo pode vir para adiante e levar a súa igrexa a calquera hora antes do seu regreso.

 

Teño que dicir tamén que ese retorno pode ser máis tarde e intervir en 2017 ou 2018 para as que hai tamén signos de que vou explicar cando chegar a hora.

 

Entón comproba se, rezar e esperar o regreso inminente de Xesucristo, porque canto máis cedo vai volver e menos dor será brillante para a humanidade.

 

Este ano, en 2016, aínda que difícil para a humanidade a ser para nós, cristiáns, un ano de esperanza, o arrepentimento ea oración que Xesús Cristo nos mantén rexistrado no libro da vida eterna.

 

Arrependei-vos e moitos veñen a Cristo, se non quere pasar a eternidade no inferno.

 

No momento da redacción deste texto cada un aínda pode ser gardado.Deus lle deu o libre arbítrio e este é o momento de tomar o camiño correcto.

 

Veña Jesucristo, pedindo bautismo na auga a un cura, un pastor ou un cristián e entón orar novo e de novo para obter a protección do Espírito Santo de Deus para axudar, protexelo e guiar os seus pasos no medio do fin dos tempos de escuridade.

 

Amor, paz e alegría nos corazóns e casas en anticipación da eliminación da Igrexa para algúns eo rendemento do Monte dos Olivos, en Xerusalén do noso Señor e Rei Xesús Cristo, o único fillo de Deus polo seu reinado de Rei dos Reis de terra por mil anos que separan a humanidade do fin do mundo.

 

Convida a ler os meus artigos:

Se Xesucristo SLOW para vir, a Igrexa desaparecer en menos dunha xeración!

 

Finais da semana pasada DE DANIEL END END 2015 ou 2016

 

Como o tempo é a oración, convida-vos a rezar:

 

Oracións Pai Noso e Ave Maria

gañador