Age vero, utcunque magnus, et quod raptus Ecclesiae,
.
Et iterum venturus est in Christo Iesu;
Quod est in ostio,
.
.
Jesum Christum venire, cum Scriptura iam ut de hac re omnino patet.
Nunc autem quod est in ostio intelligimus Christum Prophetarum signa sunt plures anni completi exponentially.
Ita glorioso ejus immineat,
Sed non sciunt cum bibulis, et in ecclesia, ex eo, uti sperabat.
Scriptura dicit, quod solus Pater scit super hora diei.
Signa autem Scriptura continet prophetias, et etiam multis uersibus propius ad nos quaerere date.
Quid ergo faciemus?
Quotidie per vivere secundum mores?
Quid dicam, quod cum factum fuerit, videbitur utique et Deus non vult scire, quod tempore Christi reditum?
Donec cogitare et ratiocinari, qui innumerabiles sunt, et iniquitas
Quod ipsa etiam Scriptura commemorat : venit Iesus, putas, inveniet fidem in terra (Luc. 18,8)
Ignarus imminente adventum Christi non satis est, debemus curare aut fratres qui non curo notitia.
Hoc nos docet, cupiditatis etiam proximam tempus dolor ac sequi vigila Apocalypsi auctu tempus vigilate.
Eodem prope tempore scire possumus dirige nos praeparare ad fratres nostros, et ministratis plurimos Jesu Christi in salutem.
Adhuc sumus in tempore gratiae, ut in regnum caelorum aditus sine caritate Christi meritum.
.
Vita ad vitam terrenam Visne
nisi per mortem,
.
Prophetiæ quotidie monstra commouere reditum nostrum Jesum Christum.
Unde illi flamma comburens enuntiarit fides mundum ut servare quam plurimos ad Jesum Christum et salus.
Et bene posset probare recensuerunt, inveneruntque palmulas proximo electorum Dei
Et ego non sum propheta, etiam si male de temporibus.
Certum autem Iesu Christi reditus non imminet umbra est dubium;
Vestibulum variis vt dixi postes, primum signum amet reditum Christi Iesu
.
» Initium est consummationem seculi «
May XIV, MCMXLVIII
.
Haec est dies, quando de statu creationis Israel.
Putas me,
.
Cum completi fuerint in signum, et Prophetarum exponentially.
Necessarium fuit ad initium scire datum sit ultima septimana septem annos Daniel etiam tempus, antequam ultimum reditum Christi Iesu in corpore hominis historiam in montem Olivarum .
Initium die posui tribulationibus
.
Initium Apocalypsi septem annis
September XXIX, MMVIII
.
Homo est hoc tempus Crack Curabitur. Ruina igitur adhuc crescens et orbis, infirmata est dies.
Mundum in transitu aliquet beatiorem!
Putas me:
Apocalypsis coepi, imminet reditum Christi Iesu;
.
Sic positum in fine terra tribulationis et fieri reditus ad Christum septem annis post.
.
Et reditum Christi Iesu
Ad montem qui vocatur Oliveti
XIV, et XV mensis Septembris, inter MMXV
.
Hoc tempus congruens cum festum tubarum
.
Tantum pars ubi nemo est prospicit diem neque horam;
Putas me:
XIV aut XV mensis Septembris AD Iesum Christum reditu MMXV, In die solemni, in tubis ductilibus
.
Hoc est maximum omnium « raptus Ecclesiae »
Hoc inveniri possit Ipsum (Approx.) quia quod est maximum, non pro Christianis cunctis scire removeri diluvium hominum cladem terra violentia ante reditum incidere, ut Iesus Christus in monte Olivarum.
Hoc tempus, iam in priore infeliciter mea incensus sum, inveni, nullo accipiens opus ipsum in lucem statim correspondentia dies a tempore pro confirmatione Noe et nostro.
Habui usus est Dies XII Octobris MMXIV.
Post dies autem reprehendo correspondentia est inter Iudaeos et Christianos, erit fasti circa X November MMXIV, qui sunt ab Ecclesia tollendum fervens.
Die et hora nemo scit nisi solus Deus, sed quod interest circum tempora temporibus convivia repperi et tubis in MMXV MMXIV
Et raptus Ecclesiae
Circum
N 0 0 I II I IV ovember
.
XXIV review capitis versus XXXVII est Evangelii secundum Matthaeum
XXXVII Hoc erat in diebus Noe, ita erit et adventus Filii hominis.
Iesus Christus revelavit apostolis qui autem in diebus Noe ita spectare intelligere faciet unus.
Si autem Christus in terris, quia inter bonum reditus Augustus XIV et XV MMXV, in Genesi de lumine Noe diluvium anno elapso intelligimus quo intravit Noe in arcam, et domus ejus: inter tempus exierunt.
/ /
Dempto itaque fervens ab ecclesia fiat, anno ante in ratione prima die mensis primi Judaeorum Festum Hashanah Exordium est ad September MMXIV XXV
Similiter est etiam interesting quod prope sunt dies et temporum novissima delectus iaculis eclipsium Solis et Lunae Tetrad.
/ /
Hoc anno, mense secundo septimodecimo die, qua intravit Noe in arcam,
Secundo, septimodecimo die mensis Novembris MMXIV X
Notandum autem, quod ante mensem eclipsis habetur
October VIII, MMXIV , et in solemnitate tabernaculorum numerum lunae
Credo in arcam Noe raptus Ecclesiae sunt circum circa X November MMXIV
/ /
Septimodecimo die mensis septimus est arca Domini super montem
Septimo decimo die mensis huius septimi, MMXV X Mai
Notandum autem, quod ante mensem eclipsis habetur
IV Aprilis, MMXV totalis eclipsis lunae et Pascha nostrum
Cum in arca Noe adhuc puto monti de Hierusalem caelestem in terris applicabo MMXV May X
Prope diem hanc, de qua in civitate Ierusalem a caelo in terras adventum.
Adventu eius in Ierusalem caelestem,
May I II I, 0, 0 V
.
/ /
Inter haec duo (consurgens coelestem Ierusalem redeunte temporum Christi in Monte Olivarum) quod sit implenda per versibus 22-42 Evangelii capite XXIV Matthaeum. link: In novissimis diebus
Duas kidnappings
.
XXIII versu (vers. XXIV, iam non amplius potest corrumpere quasi remota)qui in fide fervidus eligantur et dealbentur paravi. X November MMXIV
Secundo exponit versibus XXXI, XL diebus et purificantur Christiani erunt tribulationibus XLI.
Profecto in caelo sunt ad Christum, qui in adventu eius surget, et inter XIV XV Septembris MMXV.
Sciendum tamen est, quod prima non evidenter expressum est remotio explicatione versuum 23-30 XXIV Evangelii secundum Matthaeum, cap.
/ /
Hic sequenti anno, primo mense, prima die mensis, aperiens Noe in arcam et insequenti anno, primo mense, prima die est a XIV / XV Septembris MMXV Hashanah capitis diem.
Notandum quod deficeret nobis pridie
September XIII, MMXV Solis eclipsis partialis
Puto esse reditum Christi Iesu corporis inter Augustus XIV et XV MMXVcelesti Hierusalem aperietur.
/ /
Noe mense secundo septimodecimo die protulit viginti
est in vigesimo et septimo die secundi mensis December IX, MMXV
Notandum, quod sumus ante mensibus eclipsis
September XXVIII, MMXV etiam totalis eclipsis et in sollemnitate tabernaculorum
Si vidi puto incipiet millesimus MMXV December IX ecclesie de Ierusalem caelesti.
The Millenium
Circum
December IX, MMXV
.
Tempore Noe post earn diem laetatur terra familiae Noe.
Post tempus ad finem incipit in diem Iesu Christi Regnum « Millenium. «
.
Et tria signa ad tempus reditu reliquum adhuc tamen propheticae Christi in Monte Olivarum.
.
I) Antichristus Tabor
II) Tertia instaurationem templi Hierosolymitani
III) De Bello qu’arrêtera Iesum Christum estis in adventu eius
.
Putas me,
Reditu ULTIMA tria signa Iesu Christi in terris;
.
Notandum, quod non habet locum in his tribus signis ecclesia
Post remotionem consequenter conficitur.
.
Reliquum est, ut
De duobus testibus
.
Frater Noster Ludovice Alencourt auctor turpis » Et magna excitatio « edidit a hypothesis, qua utor.
.
Posset esse:
.
Nelson Mandela,
Ariel Sharon.
.
Donec ut dictum
http://legrandreveil.wordpress.com/2014/01/09/mandela-schumacher-sharon-et-lapocalypse/
.
De Antichristi edidi identitate articulus potest
.
Vide Art
Sed et bestiae Apocalypsis idem!
.
Si vidi,
Deus sedet super sedem iam est actu ;
.
Quo in casu, et te mensibus erit difficile legere Evangelium secundum Matthaeum 24, cap.
Link:
.
Evangelica lectio, hic factus est in XXIV apud Matthaeum de lumine, ut iaculis est eu neque intelligent omnes maneat, quibus humanum genus in adventu mensibus.
Inquisitione proficiente In Apocalypsi, quod caret sane momenti est tempus valde nobis proxima :
.
May I, 0 II I IV A příl
Hoc est in die sollemni paschae tempus, sed etiam ad primum numerum lunae Tetrad.
Sciens quod non sine ratione, quia ipsum est primum diem red quatuor mensium.
Principium puto, quod fit ultimo capitulo augmentum amet omnem dolorem ipsum.
Et sic sapere, et nunc ad orandum Deum per orationem sic remanerent nomina nostra non deleri de libro vitae.
Orandum est passio plurimorum et augebit salvatur.
Sit mundum praedicate Evangelium Christi milites.
.
Quod Christus Jesus venit cito
Et
Nisi forte hoc etiam anno,
.
Ecce video quattuor rubrum lunae rationibus.
Link
http://www.youtube.com/watch?v=sIfoUmzIGMg&list=UUw75fygRlsSCKVNzdlFAxcg
.
Link
Pater Noster Pater noster, et Ave Maria
.
Dilecti Fratres et Sorores in Christo, qui prope diem redemptionis non moveantur flamma tuenda fide nostra, fame oleum perniciosum;
Quin propheta asperis unicum et nos videre possumus omnes.
Prope est, quam Iesum Christum reditu ad ostium!
Excludere non potest in ea esse dies.
Reditus in posterioribus annis Iesu Christi.
Sed certum est quod ingressus novissima tempora.
Quare etiam atque etiam augere Difficultates reditus Christi ad adventum eius esse, ut in generatione et cruciabatur ut pariat.
Homines autem possunt interrogare, ut tu putas, quousque acceleratio prosequenda perpetuum dolorem!
Generatio quae in Apocalypsi (natus MCMXLVIII) vivere potest usque ad MMLXVIII super), vel ad vitam, quod est currently notus maximum CXX.
Tu forsitan putas, quod puteus ‘adepto in quod in dies crescit usque quod molestum est?
May XIV Clepsydra vertitque in MCMXLVIII parturio aetatum ac postea;
Christus Jesus venit,
Quod certum est;
.
Id referre tantum utrum velit petere, ut quisque salvari possit.
Dicendum quod necesse est unicuique nostrum Iesum Christum, Evangelium annuntiat reditum quam latissime per orbem.
Tangi sine gratia
Milites et resuscitati.
Pax, et domos, in corde et gaudia amore raptus Ecclesiae aliquod expectabat adventum Christi corpore et aliis in montem Olivarum.
Benefaciat vobis Deus, et vos protegat fratres carissimi, a reditus exspectantibus dominum et regem nostrum Iesum Christum, Filium eius unicum.
In anno MMXIV, ut summa rerum ad hominem;
Gloria in excelsis Deo, et in saecula saeculorum saecula.
Amen
Victor
Votre commentaire