DIE finale fase van die einde van die tyd!

 Die einde-time-2-290x166

 

 

Almal kan elke dag dat die wêreld verkeerd gaan sien.

Wêreld duik ondergang skare van families in armoede en onsekerheid.

 

Epidemies, ernstige en skaars siektes is legio en die dood van duisende mense elke jaar.

 

Dikwels broer moor ding oorloë woed in die noorde en die suide van die planeet.

 

Christene vervolg word, gemartel en vermoor is deur satan aanbidders (Islamitiese)

 

Geweld, verlies van waardes en verwerping van die geloof veroorsaak dat baie Christene buite die kerk.

 

Belangrike inligting word versprei in die media met baie besprekings, besprekings wat soms verkeerde inligting!

 

Man deur sy selfsug en gierigheid is die oorsaak van baie ongelukke hy daagliks in die gesig staar.

 

Elke dag wat verbygaan, is die nuwe sake na die bestaande bygevoeg.

 

As ‘n ongeluk gaan nooit alleen nie, die aarde en weer herinner ons elke dag dat niks op aarde vir ewig duur.

 

Swaar reën, vloede, aardbewings, orkane en storms woed regoor die wêreld met meer en meer frekwensie, krag en intensiteit.

 

Vee, wilde diere, voëls en visse sterf by die miljoene vir ‘n paar jaar sonder bekende redes. (2008)

 

Force is om te erken dat ons geslag beleef ‘n moeilike tyd, die uitkoms is ongelukkig nie sigbaar op die horison.

 

Maar dit moet ook erken dat ons huidige ellende in die Bybel voorspel die einde van die tye en die terugkeer van Jesus Christus 1000 jaar koning aan te kondig.

 

Wiskundig is dit onmoontlik dat so ‘n hoeveelheid van Bybelse profesieë en tekens gedoen deur ewekansige geslag.

 

Akkuraatheid:

Dat hierdie feite vervul vir seker omdat hulle besef dit nie, maar dit is die feit dat hulle dalk voorspel het op ‘n generasie wat maak wiskundig onmoontlik ewekansige intervensie uitgevoer word

Daniel

Sien my artikel:

Die laaste week van Daniël Ons skei van Jesus Christus

 

 

Ag, ten spyte van die sterkte van die tekens en profesieë prestasies, die Vatikaan weier die mensdom in te lig.

 

Wat is gesê in die verbygaan sy rol is « te lei en die mensdom voor te berei vir die koms van Jesus Christus!  »

 

Die pous nie aan sy missie lei die kerk, het hy verkies om die humanisme.

 

Sien my artikel:

Humanisme is nie ‘n Christelike waarde-

 

Christelike verraai en draai weg van die ware geloof deur die Vatikaan wat lei tot paaie wat lei nie tot God deur Jesus Christus.

 

Wakker

 

Lukas 18:08

« En wanneer die Seun van die mens kom, sal Hy wel die geloof op die aarde vind? « 

 

Vir dertig jaar, het die tekens sterker geword en ‘n paar eschatologists insluitende onder andere:

 

Dr Pierre Gilbert

( http://pleinsfeux.org )

En

Professor Henri Viaud-Murat

( http://bloghvm.wordpress.com )

 

Het alles wat hulle kon (boeke en konferensies), die wêreld se aandag te trek op die wederkoms van Jesus Christus.

 

Maar die openbare mening nie gereed was om bewus te wees van hierdie komende gebeurtenis, wat geen woorde kan die belangrikheid definieer en te meet vir die mensdom in die algemeen en vir elke synde in die besonder word.

 

En met die ontploffing van die Web (Internet) skare van blogs en video’s wêreldwyd en in alle tale het hulself toegewy aan die einde van die tye en die terugkeer van Jesus Christus.

 

Veral onder die duisende:

Die Benediktynse klooster van die Heilige Familie

( http://www.la-foi.fr/index.aspx )

.

Louis ALENCOURT

( http://legrandreveil.wordpress.com ) ,

.

Sentinel Mense

( http://sdupeuple.blogspot.fr/ ) ,

.

Christene van die Nuwe Testament

( http://patrickevangiles4dotcom.wordpress.com )

.

Claude IGNERSKI  wat geskryf het

‘N paar baie interessante boeke op die einde van die tye.

.verwydering-van-LEGLISE-en die opbrengs-van-Jesus-Christus

Pierre Jovanovic  wat ook geskryf

‘n paar baie interessante werke   wat

777grand

 

Ek kan nie vergeet Rav Ron Chaya

Rav-Ron-Chaya

Ortodokse Jood het niks te doen met die Christendom

Maar met baie ander Rav hy leer Torah en kondig die naderende bekendstelling van die Messias (Christus)

Nou weet ons dat die Messias Jesus Christus is!

http://www.leava.fr/

 

 

Ons almal deur verskillende paaie en selfs atipiese besef eendag prestasies tekens en Bybelse profesieë vinnige fisiese terugkeer van ons Here Jesus Christus en deur ‘n onweerstaanbare krag, die aankondiging van die wêreld.

 

Ons verstaan ​​dat die terugkeer van Jesus Christus aan ons generasie en dat hierdie terugkeer sal wees as in die pyn van kindergeboorte.

 

So het ons elke wou ons eie manier in die tekens en profesieë sleutel te teiken ongeveer (soos die Bybel sê dat die datum en tyd verborge sal bly) die tyd van terugkeer.

 

Die belangrikste ding is om bewustheid aan al ons broers en susters wat Jesus Christus is werklik oor om terug te keer na die aarde in ooreenstemming met sy belofte in te samel.

 

Natuurlik, geneem in die ratte van ons materialistiese lewens is dit baie moeilik om swanger dat die terugkeer van Jesus Christus aan ons generasie wat sal lei tot die einde van die regering van die mens onder die oorheersing van Lucifer.

 

Dit is selfs meer moeilik om te dink terug dan dat die Pous praat nie die wêreld van die nabyheid van hierdie komende in te lig.

 

Dit is hierdie element (die rede waarom die pous noem nie) wat my die grootste probleem gevra as ‘n Christen, het ek eintlik geskryf het ‘n artikel oor hierdie baie Fort nooi u om te lees.

( die wilde diere van openbaring GEïDENTIFISEERDE! )

 

Ons leef in ‘n tyd van verwarring, want Lucifer dra sy laaste skote en hulle is die sterkste, mees gewelddadige en mees bose.

 

Ons is nie groot genoeg om hom te klop.

 

Dit is ‘n sekerheid en jy sou verkeerd wees om te dink hulle kan ‘n stryd teen Lucifer wen sonder God se hulp.

 

Ons kan eenvoudig skuil in gebed vir God se hulp al die probleme in die laaste dae te bowe te kom.

 

Nuus vanaf 29 September, 2008 (datum van die ineenstorting van die New York Stock Exchange) as ‘n kalender openbaar die bevordering van die einde van tye en die terugkeer van ons Here Jesus Christus.

 

Ek persoonlik sien dit op 29 September 2008, die begin van die laaste sewe jaar van die mens (die laaste week van Daniël) voor die terugkeer van ons Here en Koning, Jesus Christus, die enigste Seun van God wat daar gekruisig is twee duisend jaar, opgewek deur God die Vader aan die begin van die derde dag en opgevaar het na die hemel, veertig dae na sy opstanding.

 

Wat daarop dui die Fisiese terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg vir S eptember 2015!

 

Sien my artikel:

Die wederkoms van Jesus Christus die 14 OF 15 September 2015! Gedurende die Fees van Trompette

 

 

As ek nie ‘n fout maak, voor hierdie terugkeer moet gebeur ‘n baie meer.

 

Ons moet dus volg gebeure in die wêreld van die vordering van die einde van die tyd om te verstaan.

 

‘N Wêreld konflik met Israel ‘n sentrale kwessie,

Dit lyk vir my dat dit is wat plaasvind nou met Islamitiese aanvalle van Gaza in Israel .

 

Hierdie aanvalle word ‘n werklike oorlog, Israel te reageer op hierdie aanvalle deur ‘n intensiewe bombardering en grond te veg.

 

‘N Groot aardbewing moet ook plaasvind in Israel.

 

As ek in ‘n vorige artikel genoem, wanneer ons sien die vredesmagtein Israel, sal Jesus Christus terugkeer.

 

Dit is nutteloos om te dink dat alles in orde is en wat sal wees, Jesus Christus sal terugkeer, omdat die krag van vervulde profesieë sluit aan by die wet van wiskunde.

 

Inderdaad, as ek net klaar ‘n bietjie vroeër in die teks, is dit wiskundig onmoontlik dat so ‘n vloed van Bybelse profesieë kan deur die kans vervul word in minder as ‘n generasie.

 

Ek het verduidelik in my artikel ( die wilde diere van openbaring GEïDENTIFISEERDE! ) Hoekom die Pous praat nie met die wêreld van die glorieryke terugkeer van ons Here.

 

Dit is dus nie nodig Vatikaan Raad om te wag voor te berei vir die wederkoms van Christus.

 

Onthou die profesie

van die tien meisies

‘Matthew 25

( End Time )

Diegene wat gereed was, kan verwyder word deur die man, maar ander mense wat aan die slaap was en was nie bereid nie kon kry in die troue die saal, die deure gesluit gebly.

 

In my beskeie mening is dit goed om baie gou na die wegraping van die kerk verwag.

 

Christus se verwysing na Noag vir die einde van die tyd, ek sien dit ontvoering rondom 10 November 2014.

 

Sien my artikel:

 

Datums van die Apokalips EN DIE wegraping van die kerk onthul!

 

Dit is baie naby en dit sal goed gebeure in die wêreld, wat is die vertoonvenster van die chronologie van die einde van die tye aangekondig te sien wees, is almal wat voorberei is deur ‘n opregte berou.

 

Ek wil byvoeg dat ons broer Louis Alencourt in sy blog die Groot Ontwaking, het die moontlikheid van die terugkeer van ons Here Jesus Christus vir hierdie jaar 2014.

 

En ons broer Claude IGNERSKI sien die wegraping van die kerk in September 2015 en die fisiese terugkeer van ons Here Jesus Christus 2021.

 

In elk geval die terugkeer van ons Here is baie naby.

 

Met sy terugkeer dit sal uitreik en dan stop al hierdie gruweldade wat deur baie broers en susters wat nie bereid was.

 

Maar jy, my geliefde broers en susters wat jy elke dag voor te berei suiwering van julle, opreg bid en bekering van al jou foute, sondes, jou sondes en julle bose werke, weet dat Jesus Christus vergewe jy deur die bloed Hy werp vir die vergifnis van al ons sondes.

 

Baie binnekort sal daar baie skielik die verwydering van al sy getroue kerk.

 

Bid vir een van hulle!

 

 

Baie gou is daar uitroepe van geween en gekners van tande van diegene wat Jesus Christus en al ons broers en susters wat onvoorbereid sal wees verwerp sal wees.

 

Dan: Dare geloof in God en Jesus Christus!

 

Ek het nog nooit herhaal myself genoeg nie, « Ek is nie ‘n profeet nie, so ek kan verkeerd wees en ek het gesê dat ek reeds mislei »

 

Maar daar is een ding is ek seker is, is dat ons nou in die gesig staar die einde van die tye en dae sal moeiliker wees om terug te keer van Jesus Christus!

 

Ons kyk na die verlede kan ons sien dat dit is van die    14 Mei 1948   dat stygende probleme van die mensdom het en sedert    September 29, 2008    sien ons ‘n oplewing in al hierdie probleme.

 

Daar is ‘n eksponensiële kontinuïteit sal die terugkeer van ons Here Jesus Christus hou.

 

 

Hierdie versnelling van rampe en rampe is wou deur God om ons aandag te kry sodat ons verstaan ​​dat die terugkeer van Jesus Christus in die hemel en op die aarde verkondig.

 

Die uitdaging van die komende gebeure te verstaan, sal ek byvoorbeeld dat elkeen van ons gedroom om eendag die lotery te wen.

Weet dat die belangrikste trekking werd niks in vergelyking met die ewigheid in liefde en vrede wat goedgunstiglik aangebied word deur die liefde van Jesus Christus.

 

So kom na Jesus Christus, word gedoop, berou, wees nederig, maar waardige en trots om ‘n Christen te wees, want ten spyte uitgestel, beledigings, dreigemente en geweld wat ons daagliks gemaak en al ons broers en susters in die wêreld wat ons kan binnekort leef vir ewig saam met Jesus Christus in liefde, blydskap, vrede en voorspoed nooit iets mis.

 

Al my items deur die volgende skakel:

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

 

Vrede, liefde en vreugdes in die harte en in die lobby terwyl hulle wag vir die wegraping van die kerk vir ‘n paar en vir ander die fisiese terugkeer van ons Here en Koning, Jesus Christus, die enigste seun van God op die berg van olywe vir sy 1000-jarige heerskappy.

 

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.