Viime viikon lopulla Daniel tai lopussa 2015 END 2016

33e65322

.

Jeesus Kristus-in-kunniaa

 

 

13. syyskuuta 2015 kirkko ei poistettu ja Jeesus Kristus ei palata Maahan tai 14 tai 15 syyskuu 2015!

 

Mitä tapahtui!

 

Ymmärtää, otetaan analyysia lopunajan selitetty edellisessä blogikirjoituksia.

 

Meille kristityille, viime viikolla Daniel on seitsemän vuoden jakson, joka päättyy vuoden ajan, jonka jälkeen Jeesus Kristus palaa maan päälle hallitsemaan maailmaa tuhat vuotta, kunnes tuomiopäivän.

 

Tänä viimeisen seitsemän vuoden aikana ihmiskunta elää koettelemuksista. Nämä koettelemuksia ovat hyvin vaikeita aikoja, koska he näkevät tuomionsa ja päivä Jumalan vihan.

 

Nämä rangaistukset on asteittainen, koska Jeesuksen Kristuksen paluuta on kuin synnytystuskissa ja tiedämme, että kivut ovat ja yhä elävä kunnes synnytyksen.

 

Ymmärrämme, että lopulta vaikein hetkiä eliniän « mies » maan päällä on viimeinen edeltävinä päivinä Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Edellisessä artikkeleita Selitin, että lopun aikoja alkoi 14 toukokuu 1948 aikaan luomisen Israelin valtion, koska kaikki kivut alkoivat tuona päivänä. Historia on siellä muistuttaa meitä ja todistaa sen.

 

Yksi vilkaisu viimeisen varmuudella voimme korostaa pahenemista ongelmia ihmiskunnan kyseisestä päivästä. Nämä ongelmat, olen myös mainitsin yksittäisiä blogikirjoituksia.

 

Huomaa viimeisen Raamatun viikolla ennustettiin profeetta Danielin noin 600 vuotta ennen ensimmäistä Jeesus Kristus ja kuten olemme jo nähneet sen todellinen seitsemäksi vuodeksi on täytettävä vuoden ajan.

 

Olen arveltu, että alkanut 29 syyskuu 2008 kanssa pörssiromahdus Wall Streetillä.

 

On selvää, että kyseisen päivämäärän jälkeen 29. syyskuuta 2008 profetioita ja raamatullinen varoitus merkkejä paluuta maan päälle meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen totta paljon voimaa, suuruuksien, intensiteetti ja suurella taajuudella.

 

Näemme nämä merkit että maailmanlaajuinen häviäminen on tasaisesti huonontunut siitä päivästä alkaen 29. syyskuuta 2008, jossa se ​​luotiin New Yorkin pörssissä hinta romahtaa kuuluisa -777,77 juuri sillä hetkellä aidan.   Kehotan teitä lukemaan kirjan Pierre Jovanovic 777.

 

Yksinkertaisella katsoa menneisyyteen pidämme kyseisestä ajankohdasta alkaen 29 syyskuu 2008 ja katastrofeja sää heikkeni niin satunnaisia ​​joka kolkassa planeetta.

 

Vastaavasti emme voi sivuuttaa, että vähitellen sen jälkeen maailma kärsii menetys kristillisten arvojen, nousun ääriliikkeiden, ja alussa todellinen sodassa islamistien vastaan ​​kristillisen kansoja.

 

Tänään myöhään 2015, ilmeisesti, on selvää, että koska 29 syyskuu 2008, seitsemän vuotta sen jälkeen, ihmiskunta elää hyvin vaikeaa aikaa.Turvattomuus, köyhyys, väkivalta ja sodat ovat päivittäin paljon ihmisiä.

 

Ihmiskunta elää hyvin vaikeita aikoja myös Yhdysvalloissa ja Euroopassa.

 

Voimme myös katsoa menneisyyteen, löytää että koska 2012 on todellinen vahvistus kaikista kriiseistä, katastrofit, onnettomuudet, väkivalta ja konfliktit, joista on tullut maailmansota monimuotoinen.

 

Todellakin, maaliskuussa 2012 maailma on sodassa. Se on kautta idässä ja erityisesti Syyriassa että armeijat monien maailman maissa taistelevat.

 

Kun otetaan huomioon kaikki nämä tosiasiat ovat merkkejä ja toteuttavat Raamatun profetian, olin esittänyt mahdollisuutta palata Jeesuksen Kristuksen 14 näkymä 15 syyskuu 2015.

 

Ilmeisesti viime viikolla Daniel alkoi 29 syyskuu 2008 ja oli hyvin päätökseen 29 syyskuu 2015 …!

 

Olemme kuitenkin kaikki nähneet lopussa syyskuu 2015, että vastoin analyysini, Jeesus Kristus ei ole palautettu ja hänen kirkko ei poistettu …!

 

Että pettymys kaikkien blogin lukijat, olen tietoinen ja ymmärrän vielä paremmin, että jaan että pettymys!

 

Tietenkin kuten tiedätte En ole profeetta enkä ole koskaan väittänyt olevansa.

 

Kuitenkin jopa ilman profeetta, voin sanoa voimaa, päättäväisyyttä ja vakuuttunut siitä, että Jeesuksen Kristuksen paluuta on itse asiassa hyvin lähellä.

 

Tämä toteamus johtuu suorituskykyä vahvuus, leveys, intensiteetti ja taajuus kaikki Raamatun profetiat ja kaikki merkit paluuta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Ne saavutetaan epäilemättä vahvuus, mittakaava ja suurempi taajuus vuodesta 29 syyskuu 2008.

 

Sitten, kun jokainen teistä, kysyin itseltäni, miten on mahdollista, että Jeesus Kristus ei ole vielä takaisin maan päälle, huolimatta saavuttamista kaikki merkit ja profetiat, myös sota-idän että kaikissa todennäköistä, että sota Harmagedonin on otettava Jeesuksen edessä hänen palata.

 

Olinko todella väärin? Ilmeisesti ainakin näennäisesti kyllä! Tämä olisi myös normaalia, koska vain Jumala tietää päivä ja tunti Jeesuksen Kristuksen paluuta!

 

Ongelmamme jos olen todella väärässä, että kaikki onnettomuudet että elämme maan päällä kaikilla aloilla, eivät ole mitään vieressä niille, jotka odottavat meitä kun tiedämme, että onnettomuudet ja kipu pahenee uudelleen ja uudelleen loputtomasti, kunnes paluu meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen!

 

Ja sitten me ymmärrämme, että meillä on todellinen ja vakava ongelma edessämme.

 

Kuten olen jo selittänyt minun edellinen artikkeleita, Jeesuksen Kristuksen paluuta voi tapahtua joka päivä, koska ensimmäinen merkki, joka tapahtui 14 toukokuu 1948, koska Jumala voi lyhentää kärsimykset ja kivut.

 

Määräaika loppuun aika on enintään elinikä syntynyt sukupolvi vuonna 1948 (14 toukokuu 1948 olento, kuten olemme jo nähneet, jona ensimmäinen merkki lopun ajoista).

 

Tästä pääsemmekin 2068 suurimpana elämä mies on 120 vuotta Raamatussa.

 

Mutta koska intensiteetti, vahvuus, koko ja tiheys merkkien ennakoitiin saavutuksia ja profetiat Jeesuksen Kristuksen paluuta, meidän on ymmärrettävä, että tämä paluu on käsillä.

 

Mutta sitten, jos en ole väärässä, miksi viive …!

 

Käytyjen keskustelujen jälkeen ja analyysejä tilanteesta, olen ehkä löytänyt selitystä.

 

Huomautus: 

Oma heijastuksia ja analyysi voi myös auttaa antamaan selitys uutisia sieppauksen varten 13 syyskuu 2015, teki meidän Brother Claude IGNERSKI.

Veljemme Claude on tehnyt hienoa työtä selittää kolme teosta paljon vuoden ajan. Kutsun teidät kaikki lukea.

Hän kärsi epäoikeudenmukaisesti todellinen lynkkaus Brothers ja Sisters syyttäen häntä on väärä profeetta.

Mutta en usko, että hän oli vielä osittain siksi huolimatta kiistaton tosiasia, että kirkko ei poistettu 13 syyskuu 2015 kun hän oli suunnitellut.

 

Anna ajatukseni ymmärtää,

Talouskriisi alkoi 29 syyskuu 2008 näyttää olevan selvästi aikaisin koettelemuksia, koska pörssiromahdus Wall Streetin ja täyttäminen merkkejä ja profetiat lopun ajoista, joka seurasi.

 

Tiedämme nämä koettelemuksia ovat seitsemän vuoden toimikaudeksi ja on jaettu kahteen osaan kolme ja puoli kunkin.

 

Ensimmäinen kysymys kysyin itseltäni:

Miksi Raamattu sanoo kahdesti kolme ja puoli?

Mainitseminen kerran, että toinen osa olisi vaikeampi kuin ensimmäinen.

Se oli helpompaa sanoa, että kipu tulee seitsemän vuotta progressiivinen …!

Koska mitään ei kirjoitettu mitään Raamatussa, tämä tarkkuus dual kolme ja puoli vuotta, joten on syytä olla niin mainitaan.

 

Ensimmäinen heijastus.

Kolme ja puoli vuotta 29 syyskuu 2008 tuo meille 29 maaliskuu 2012 ja toinen osa kolme ja puoli onnellinen loppu 29 syyskuu 2015.

 

Päivämäärä 29 syyskuu 2015 voi vain olla määräaika olla osa kirkon Jeesuksen Kristuksen poistetaan.

 

Mutta ne, jotka valittiin pysyä maan päällä päivään saakka sieppauksesta enkelit Jeesuksen Kristuksen.

 

Muista, että Raamattu sanoo Daniel 12 jakeessa 11:

« From hetkellä jokapäiväisen uhrin lakkaa kun Hävityksen kauhistuksen asennetaan, 1290 päivä tulee pass « .

 

1290 päivää ovat kolme ja puoli vuotta tai 42 kuukauden toisen osan koettelemuksista « suuri ahdistus »

 

Jakeessa 12 sanotaan:

« Siunattu  on se, joka odottaa ja menestyä 1335 päivää! « 

 

Uskon, että Jeesus Kristus on vapaaehtoisesti vasemmalle valitsi Hänen kirkkonsa jäsenten odottamaan (kuten jae 12 luvun 12 Daniel) maapallolla tehtävä että 1335 päivää.

 

Tämä seikka, jos en ole väärässä, kaksi kuukautta ja 21 päivää enemmän lisätään 29 syyskuu 2015. Tästä pääsemmekin 20 joulukuu 2015paluuta Jeesuksen Kristuksen odotimme syyskuussa 2015.

 

Fyysistä palauttamista Herramme Jeesuksen Kristuksen pitäisi edeltää poistamalla joitakin hänen kirkko.

 

Toinen ajatus:

Kuten sanoin hieman aiemmin tekstissä, mitään ei kirjoitettu Raamattuun mitään joten jos viimeisten seitsemän vuoden aikana on jaettu kahteen kertaa kolme ja puoli meidän täytyy ymmärtää, että voi olla kuollut aika kahden kolmen ja puolen.

 

Jolloin ensimmäinen osa kolme ja puoli vuotta suunnitellusti päättyneen 29 maaliskuu 2012 mutta toinen peli alkaa hieman myöhemmin.

 

Jolloin useita päivämääriä voidaan valita alkua suuresta ahdistuksesta.

 

Jakeessa 11 12 luvun Daniel

1) päivämäärä eroamisen Paavi Benedictus XVI: 28 helmikuu 2013

2) päivämäärä nimittäminen Franciscus: 13 maaliskuu 2013

Olen myös pidättää kolmannen kerran:

Yksi jossa paavi François puheenjohtajana Ristin tie: Perjantai 29. maaliskuuta 2013.

 

Jolloin Jeesuksen Kristuksen paluuta voisi tapahtua jälkipuoliskolla 2016 ja ehkä, kun juhla Rosh Hashanah 03 ja 04 lokakuu 2016.

 

Jeesuksen Kristuksen paluuta pitäisi edeltää poistamalla joitakin hänen kirkko.

 

Jos paluu Herran Jeesuksen Kristuksen tapahtuu myöhään 2015 tai myöhään 2016, voimme arvioida meille hyvin onnellinen, koska suuruus Jumalan tuomioiden on vähemmän vaikeaa, jos paluu viivästyi edelleen ajallisesti.

 

Sillä niin kuin kivut, surut ihmiskunnan todennäköisesti ole, jatkuu ja pahenee ja uudelleen, kunnes paluu meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Jos Jeesus Kristus ei tule, niin ilmeisesti me kärsimme paljon enemmän!

 

Siksi on erittäin tärkeää rukoilla ja rukoilla uudestaan ​​ja uudestaan ​​pyytää Jumalaa lyhentää meidän kärsimykset ja kivut mahdollistaa pikainen paluu Maahan Herramme ja kuningas, Jeesus Kristus hänen ainoa poikansa.

 

Aika pelastuksen on lähellä, mutta ennen pimeää päivää eteenpäin.

 

Vain rukous, usko ja rakkaus auttaa meitä viime pimeyden.

 

Pidä hyvin valaistu liekki uskomme.

 

Valvokaa ja rukoilkaa pikaista paluuta meidän Herramme ja Kuningas Jeesus Kristus ja Hi sielumme.

 

Rauhaa, rakkautta ja iloa koteihin odottaen siunattu päivä paluuta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

Voittaja


%d blogueurs aiment cette page :