DJIHAD ENNEN SEITSEMÄN TRUMPETIN LOPPUUN 27. LOKAKUUTA 2017

Olemme useiden vuosikymmenien ajan havainneet, että elämä on yhä vaikeampaa ja monimutkaisempaa ihmiskunnalle.

 

Tähän on useita syitä, jotka johtuvat maailmanlaajuisista, taloudellisista, taloudellisista, poliittisista, yhteiskunnallisista ja uskonnollisista vaikeuksista.

 

Voimme myös huomata, että planeetalla on myös suuria häiriöitä, jotka aiheuttavat maanjäristyksiä, tsunami, syklonit, myrskyt, hurrikaanit, tulipalot ja rankkasateet.

 

Meidän on myös huomattava, että vuodesta 2008 lähtien miljoonat luonnonvaraiset ja kotimaiset linnut, kala ja eläimet ovat kuolleet ilman selitystä vuosittain ympäri maailmaa.

 

Meidän on myös lisättävä kaikki ihmisen alkuperän aiheuttamat katastrofit ja kaikki tämä sodan, uhrien ja terrorismin ja islamilaisen väkivallan ilmapiirissä.

Maailma näyttää muuttuneen hulluksi!

 

Kaikilla näillä tosiseikoilla on vain yksi ainoa kohta. Se on joukko raamatullisia profetioita, jotka ennakoivat ajan loppua, jota seuraa Jeesuksen Kristuksen paluu maan päällä.

 

Jos kaikki näyttää osoittavan, että elämme erityisesti ja vaikeina aikoina, jotka osoittavat voimakkaasti, että elämme ajan loppua, on tärkeää tietää, milloin ajan loppua alkoi ymmärtää, kun Jeesus Kristus palaa.

 

Kuten olen jo selittänyt blogissa, se oli itse Jumala, joka laukaisi ajan loppuajan alussa sellaisen merkin, jota kukaan ei voi vilpittömästi kiistää.

 

Tämä merkki on Israelin valtion perustaminen 14. toukokuuta 1948.

 

Jumala oli tuominnut juutalaisen kansan vaeltamaan aina ajan loppuun asti ja 14. toukokuuta 1948 Jumala antoi anteeksi ja antoi tämän kansan asteittaisen palaamisen hänen entisiin maihinsa. Ja uskollisesti sanaansa Jumala antoi autiolleen kukoistaa jälleen 2000 vuoden ajoituksen jälkeen.

 

Tämän vuoksi Jumala kertoi maailmalle, että ajan loppu oli alkanut.

 

Apostolen Matteuksen evankeliumin luvussa 24, jakeet 32-33-34-35 ja 36, ​​Jeesuksen Kristuksen profetian itse osoittaa meille hyvin tärkeän merkityksen loppukausien alusta ja sen kestosta.

 

32 Opettakaa itsesi vertailulla, joka on peräisin viikunapuusta. Heti kun sen oksat tulevat pehmeiksi ja lehdet kasvavat, tiedät, että kesä on lähellä.

33 Samoin, kun näet kaikki nämä asiat, tiedä, että Ihmisen Poika on lähellä ovea

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei mene pois, eikä kaikki tämä tapahdu.

35 Taivas ja maa menevät pois, mutta minun sanani eivät katoa.

36 Niin kuin päivä ja tunti, kukaan ei tiedä, en taivaan enkelit, eikä Poika vaan Isä yksin.

 

Tiedämme varmasti, että vuonna 1948 syntynyt sukupolvi ei kulje ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta. Mutta tämä voi tuoda meidät jopa vuoteen 2068 raamatulliseen maksimivuoteen 120 vuotta.

 

Kuitenkin kaikki näyttää osoittavan, että tämä paluu Herran Jeesuksen Kristuksen kirkkauteen on tulossa. Todellakin voimme nähdä, että ihmiskunnan kärsimykset ovat vahvoja ja jatkuvaa, ja kun Herran Jeesuksen paluu on rinnastettavissa Raamatussa lapsen syntyyn, tuskat ovat aina vahvempia ja voimakkaampia kunnes adventtiin.

 

Erittäin tärkeä merkitys Raamatussa tämän paluun Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkaudelle on maailmanrikkomus, josta maailma ei palaa. On selvää, että 29. syyskuuta 2008 meillä on maailmanlaajuinen taloudellinen ja taloudellinen tuho.

 

Toinen tärkeämpi astrologinen merkki ilmestyi taivaalle 23. syyskuuta 2017. Jotta ymmärtäisivät tämän merkin merkityksen, lue luvun Ilmestyskirjan luku 12 (alla ja lähdekoodin kanssa)

 

Huomiota apokalypse-kirjan luvun 12 apokalypsien merkkien ymmärtämiseksi on ymmärrettävä luku 17 . (Linkki)

 

Tässä luvussa 17 opimme, että Johanneksen hengellisen sieppauksen aikana hänellä oli visio paavi Johannes Paavali II: n, joka on kuudes kuninkaiden kuningas. Seitsemäs kuninkaan ollessa paavi Benedict XVI ja kahdeksas kuningas Pope Francis mutta Benedict XVI on myös kahdeksas kuningas, koska hän on edelleen elossa.

Ilmestys 12

 

01  Taivaan ilmestyi suuri merkki: nainen, jolla oli auringon viitta, kuu hänen jalkojensa alla ja kruunu kaksitoista tähteä päässään. (Huom)Astrologinen merkki 23. syyskuuta 2017 video   (linkki)

02  Hän on raskaana, hän itkee, synnytyksen kivussa ja kidutuksessa.

03  Taivaassa ilmestyi toinen merkki: suuri tulipunainen lohikäärme, seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja kummallakin seitsemällä päällä diademia. (Huom.) Papa Francis, joka sanoo olevansa Rooman piispa, ja siksi hänellä on kardinaalin yhtenäinen puku. Hän on papin monarkian päämies, joka koostuu seitsemästä kuninkaasta (sekä kahdestasesta) ja kymmenestä sarveista, jotka ovat uskonnot, jotka antavat hänelle uskollisuutta World Religion ( Video)

04  Hänen häntä, vetämällä kolmasosa taivaan tähdistä, heitti heidät maahan. Lohikäärme tuli seisomaan ennen synnyttävää naista, jotta hän saisi syödä lapsen syntymästä. (Huomaa ) Taivaan taistelu tapahtuu myös maan päällä. Maapallon lohikäärme on siis Paavi Francis ja tähdet maan päällä ovat siten kristittyjä, jotka ovat antaneet islamilaiselle väkivallalle

05  Ja hän synnytti pojan, miehen lapsen, kaikkien paitsi paimenen, joka vei heidät raavin valtikkain. Lapsi vietiin Jumalan puolelle ja hänen valtaistuimelleen,

06  ja Nainen pakenemaan erämaahan, missä Jumala on valmistanut hänelle paikan, että hänet ravitaan siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.

07  Sitten taivaassa oli taistelu: Michael ja hänen enkelinsä joutuivat taistelemaan lohikäärmettä vastaan. Myös Dragon taisteli enkelinsä kanssa , (Huomaa) Jeesuksen Kristuksen paluuta, jonka odotimme 23. syyskuuta 2017 , seurakunnan sieppausta ei tapahtunut tuona päivänä. Se puuttuu hieman myöhemmin Jumalan tahdon mukaan, koska taistelu taivaalla ei ole päättynyt ja saatana uskoo yhä voittavansa.

08  Mutta hän ei ollut vahvin; heille ei ole enää mitään paikkaa taivaassa.

09  Kyllä, hänet hylättiin, suuri lohikäärme, alkuperän käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatana, koko maailman viettelijäksi. Ja hänet heitettiin maahan, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssaan.

10  Ja minä kuulin voimakkaan äänen taivaassa ja julistaen: « Katso, Jumalan Jumala, pelastus, voima ja valta, katso, hänen Kristuksensa voimat ». Sillä hän on hyljännyt veljiämme syyttäjän, joka syytti heitä päivällä ja yönä meidän Jumalamme edessä.

11  He itse voittaivat hänet Karitsan veren kautta, jonka sanat olivat todistajia; irrallaan omasta elämästään, he menivät niin pitkälle kuin kuolivat.

12  Tehkää sitten ilo, ja te, joilla on kotisi taivaassa! Voi maa ja meri: paholainen on tullut sinun tykös, täynnä suurta raivoa; hän tietää, että hänellä on vähän aikaa jäljellä. « 

13  Ja kun Lohikäärme näki, että hänet heitettiin maahan, hän alkoi vaeltaa naisen, joka oli synnyttänyt miehen lapsen . (Huomautus)Ongelmat ovat vielä huonompi tosi Jeesuksen Kristuksen seurakunta tullaan huonosti toteutetaan odottava poisto.

14  Niin saivat naisen kaksi siipeä suuri kotka lentää erämaassa, paikkaan, jossa se on ravittu jonkin aikaa, kaksi aikaa ja puoli aikaa(huomautus) (kolme vuotta ja puoli) pois käärmeen läsnäolosta. (Huom.)Kirkon sieppaaminen

15  Ja hänen suustansa, käärme heittäytyi niinkuin joen veden juurensa takana, niin että se kulki tämän virran kautta. (Huomaa) Viimeinen yritys estää kristittyjen sieppaamista.

16  Mutta maa tuli Naisen avuksi, ja maa avasi suunsa ja nielaisi joen, joka oli valettu lohikäärmeen suulla. (Huom.) Onneksi Jumala seuraa ja auttaa kaikkia kristittyjä uskollisia Jeesukselle Kristuksen aikana ylistyksen aikana.

17  Ja sitten lohikäärme vihastui naiseen ja meni sotaan muille hänen jälkeläisilleen, jotka pitävät Jumalan käskyt ja pitävät todistuksen Jeesuksesta . (Huomaa) Tässä jakeessa selitetään, että kirkon sieppauksen jälkeen kristittyjä, joita ei ole siepattu, metsästetään.

18  Ja seisoi hiekka meren rannalla.

 

Apokalypseen 12 luku ilmoittaa seurakunnan hurmoksen ja Jeesuksen Kristuksen paluuta varten 1260 päivää, 42 kuukautta tai kolme ja puoli vuotta ryöstelyn jälkeen.

 

Joten luultavasti, jos uhraus ryhtyy välittömästi mukaan maaliskuun 2021 loppuun  hieman ennen pääsiäisjuhlia, meillä on paluu Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauteen.

 

Tämä lupaa kolme ja puoli vuotta suurta kärsimystä kristityille, jotka ovat jääneet maan päällä ennen Jeesuksen Kristuksen fyysistä paluuta.

 

Meidän on kuitenkin huomattava, että inhimillinen kärsimys lopun ajat ovat jo vahvistuu huomattavasti maaliskuusta 2011 arabikevään kuulosti syntymän jihad joka ilmeisesti on raamatullinen sota lopun ajoista,

Jihad alkoi kuninkaan papeuden Benediktiin XVI: n aikana!

DJIAH, End Timesin sota

 

(ks. Ilm. 12 jakeissa 3 ja 4)

 

Maaliskuusta 2011 lähtien maailma on elänyt ISLAMin rytmissä, vallankumouksissa, suolistossa, sisällissodat ja uskonnot ovat luopuneet jihadista ja terrorismista maailmanlaajuisesti.

 

Islam sen Jihad hyökkäsi maailmassa sekä laillisen maahanmuuton ja laittoman yhä monet siirtolaiset pakenevat sotia joillekin, kurjuutta muille mutta myös joitakin tehdä terroritekoja, raiskauksesta, ryöstöstä, hajoamisesta, kirkkojen tuhoamisesta ja muslimien massojen radikalisoitumisesta.

 

Kun määrä muslimien Länsi radikalisoituneita päivittäin, tulee fundamentalistit ja ostentatiously näyttää perjantai rukoukset kaduilla jonka tavoitteena on tehdä pröystäilevä islamilaisen käännyttämistä, mikä on huomattava ole yleisesti kielletty muslimimaat.

 

Vastaavasti muslimien naiset näyttävät itselleen pukeutuneina mustat tai värilliset verhot, jotka peittävät heidät täydentämään. Kädet piilotetaan myös käsineillä. Joskus myös mustat lasit peittävät silmänsä. On huomattava, että monissa muslimimaissa nämä varusteet eivät ole yleisyys vaan pikemminkin paikallisviranomaisten erittäin pahasti havaittua fundamentalismin muotoa.

 

Lännessä koemme kaikki nämä pröystäilevä iskujen islamilaisten fundamentalistien yhtä vahva joukko monet muslimit väittävät voimaa ja päättäväisyyttä, että länsimaisissa yhteiskunnissa kertaiseksi käännynnäisiään vaatimukset, pröystäilevä, kulttuuri-, barbaarista ja palvonta.

 

He vetoavat voimakkaasti ja pakottavat skandaalin, että kansanterveyspalveluissa muslimien naisia ​​tutkitaan vain naisten lääkäreillä, mutta he myös vaativat ruokalistoja (halal) lapsilleen

 

He asettavat rituaalejaan, heidän sovituksiaan ja kulttinsa julkisiin palveluihin ja työpaikoihin, jotka ovat tarvittavia tiloja ja rukousaiheita.

 

He tappavat eläimet (lampaat) kaduilla teurastettaviksi niiden rituaalien mukaan. Nämä eläimet teurastetaan kauhistuttavissa olosuhteissa ilman kuvausta kauhusta.

 

Karja on teurastettu teurastamoissa, joissa ristiriidassa tavat ja terveyden Länsi tullin ja ranskalaiset erityisesti, jotka haluavat eläimet tainnutetaan ennen teurastusta ilman kiinni eikä aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä näille eläimille.

 

Ruokakaupoissa he vaativat erikoistuneita hyllyjä (halal). Ranskassa he ovat jopa kieltäneet joulupukit julkisissa rakennuksissa huolimatta kaksituhatta vuotta vanhasta kristillisestä kulttuuriperinnöstä.

 

Vähitellen länsimaisen yhteiskunnan ajautua Islam, joka alkaa toteuttamaan barbaarisia lakeja kuten sharia joka muun barbarities rankaisee muslimit leikkaamalla heidän kätensä ja jalkansa.

 

Julkiset vapaudet, instituutit, kulttuuri, tullit ja tullit vähenevät vähitellen, vähän enemmän joka päivä ennen fundamentalistia, jihadia ja barbaarista islamia.

 

On selvää, että ennen vuotta 2011, vaikka olisivat ajautuneet, länsimaalaiset hyväksyivät yleensä länsimaiden lakien, tapojen ja tapojen, joissa he olivat päättäneet tulla elämään.

 

Maaliskuussa arabikevytti ylivoimaisen perspektiivin fundamentalistiselle islamille, joka syöksyi koko maailmaan pelkäämään terrorismia, pelkoa, joka elää ja tuntee muslimeja, jotka olivat yleisesti lämpimiä ja tervetulleita ja jotka ovat näiden fanaattisten islamilaisten hullujen fanaatikkojen ensimmäiset uhrit.

 

On syytä panna merkille, että nämä valitettavat tuomitaan myös helvettiin, koska he kieltävät Jeesuksen Kristuksen.

 

Nähdäksesi kaikki nämä ääri-islamilaiset ajautumat, jotka uskovat näiden barbaarien jihadistit, tuntuu käsittämättömältä sellaisessa maassa kuin Ranskassa (ihmisoikeusmaa).

 

Ja vielä tosiasiat ovat olemassa, ja ilmeisesti maailman hallitusten johtajat näyttävät voimattomilta tätä maailmanlaajuista sivilisaatioongelmaa vastaan!

 

Ymmärrä, että kirkon sieppauksen jälkeen islamin ei ole varaa eikä rajoituksia.

 

Lopetan tämän osan islamiin sanomalla ranskalaisille muslimeille, joka on otettu JFK: n avajaispuheesta

 

Älä kysy, mitä maanne voi tehdä puolestasi, mutta kysy itseltäsi, mitä voit tehdä maassasi.

 

Jos Jumala on jättänyt meidät vähän aikaa ennen houkutusta, meidän on tehtävä katumus kaikista pahoista teoistamme ja pyytämään anteeksiantoa kaikista synneistämme.

 

Aikaa lasketaan ja päivittäistä rukousta tarvitaan.

 

Huomaa lopuksi, että profeetta Danielin viimeinen raamatullinen viikko, joka on seitsemän vuotta kestänyt, täytyy päättyä ajan loppuun ennen Messiaan paluuta, jonka me tiedämme on Jeesus Nasaretista.

 

Olin tämän viimeisen viikon alku 29. syyskuuta 2008, jolloin se kesti seitsemän vuotta myöhemmin vuoden 2015 trumpetifestivaaleille. Oli selvää, että olin väärässä ja voisin olla taas väärässä mitä minä aion ilmoittaa sinulle.

 

Nyt, kun suuri taivaan merkki on täytetty 23. syyskuuta 2017 jälkeen, voimme päätellä, että Jeesuksen Kristuksen paluuta odotetaan noin 42 kuukautta myöhemmin eli vuonna 2021.

 

Seitsemäs viikko (seitsemän vuotta) alkoi 42 kuukautta sitten vuonna 2014.

 

Ja erästä päivämäärää on 27. huhtikuuta 2014, joka on päivämäärä, jolloin paavi Francis on John Paul II: n ja John XXIII: n beatifikaatio, joka, kuten olen jo selittänyt artikkelissani blogissa, on ‘Antikristuksen.

Tämä on provosointi ja loukkaus Jumalalle. Lue artikkelini: alla oleva linkki.

Jumalan lopullinen järkytys

 

Tämä selittäisi, miksi Jumala aloitti ajan lopun alkamisen 14. toukokuuta 1948 ja jätti Saatanan mahdollisuuden päättää itselleen ajankohdasta, jolloin tämä viimeinen ajanjakso päättyy, mikä sulkee ajan loppuun.

 

Mutta Jumala voi päättää lyhentää tätä kestoa …. !

 

Tässä tapauksessa, kun tämä päivämäärä 27. huhtikuuta 2014 Danielin viimeisen viikon alun päivämääränä (7 vuotta, 84 kuukautta), ennusti loppuaikaa. 42 kuukautta, 3 ja puoli vuotta myöhemmin, tuo meille 27.10.2017 , puolet siitä seitsemän vuoden jaksosta.

 

Kirkon sieppaaminen, jota toivoimme 23. syyskuuta 2017, voisi olla noin 27. lokakuuta 2017, mikä olisi päivämäärän kärsimysten sijaan.

 

Siihen asti kipuja jatkuu koko maapallon. Tämä on varmuus ja meidän täytyy rukoilla, että Jumala auttaa ja suojelee meitä.

 

Samoin meidän on rukoiltava ja toivottavaa, että kirkon sieppauksen jälkeiset ajat lyhennetään lupaukseksi Jeesuksesta Kristuksesta Matteus 24: stä 22 ja että hänen fyysinen palaaminen maan päälle tapahtuu hyvissä ajoin ennen vuotta 2021.

 

Toivottavasti vuonna 2018 otetaan huomioon se, että 70-vuotiaan raamatullinen sukupolvi tuo meidät vuoteen 2018 lähtien vuodesta 1948, joka on loppupäiden alkamispäivä.

 

22 Ja jos näinä päivinä lyhennettäisiin, ei kukaan tule pelastumaan; mutta valituksi tulemisen vuoksi näitä päiviä lyhennetään.

 

Jumala siunaa teitä kaikkia rakkaita veljiä ja sisaria kohtaan Jeesuksessa Kristuksessa ja johdattaa sinut näiden vaikeiden aikojen läpi, joiden loppua olemme alkaneet nähdä.

 

voittaja