Molite za vrnitev Jezusa Kristusa

Pozdravljeni, moj dragi bratje in sestre v Kristusu po vsem svetu, jaz sem ne duhovnik ne pastor ali prerok.

Jaz samo želim opozoriti naše brate in sestre neposredne svetu vrnitev Jezusa Kristusa

Jezus Kristus je kmalu vrnil in se moramo pripraviti.

Prosite Boga, naj odpusti vse naše grehe in zdaj vodijo življenje vredno Božje ljubezni.

Stanje milosti konča kmalu!

Jaz sem človek, kot vsak drug s standardom življenja, nihče me je prosil, da napišete teh členov, niti Bog niti človek.

Da bi razumeli, si lahko preberete moj prvi dva člena Return Jezusa Kristusa za našo generacijo!  In   moj osebni pogled na koncu in vrnitev Jezusa Kristusa

Zdaj bo ste opazili, da naš svet je imel nesreče eksponentno.

« Potresi, cunamiji, hudih nalivov, nevihte ven standardi, vulkanski izbruhi in pepel ohromljen zračni promet, in nestandardnih in nepopisno katastrofa se je zgodilo na Japonskem marec 2011 »   prebral moj članek apokaliptični JAPAN katastrofo

Zdaj vam ne bo pobegniti prebivalstvo planeta se je podvojila prebivalcev zemlje v 100 letih. Kar je povzročilo, da je lakote na žalost smo videli danes v mnogih delih sveta. Preberi moj članek2011 – vrnitev pristopa Jezusa Kristusa

Prav tako verjetno že opazili, da je vojne bahajo v vsakem kotičku sveta, državljanskih vojn, lokalne vojne, upori, revolucije, krvave demonstracije, v nasprotju z engament sile Nata in ZN. Kri teče prosto v svetu   REVOLUTION-Tunizija-Alžirija-Egipt

Ste tudi slišali zvoke okoli prihodnjo svetovno vojno, ki bi ga sprožil Iran, katerega predsednik Mahmud Ahmadinedžad dejal, da želi Izrael izbrisati z zemljevida. Oglejte si moj članek   Return Jezusa Kristusa v pesmi, judovsko ljudstvo in naša mladina brez sklicevanja

Ti so tudi videli vsak dan, ki ga je izgon več tisoč pregnani iz svojih domov nesrečnih, ki jih lakota, vojna, nasilje in nesreče.

Ti so tudi videli porast v zadnjih letih pandemijah

Vidimo lahko tudi po vsem svetu oživljanje Faith.

Prav tako smo priča oživitev arabske države z lakoto in žejo po svobodi upor proti svoji vladajoči razredi za črpanje krvi, ki si želijo boljšo prihodnost.

Prav tako smo videli dnevne terrosristes poskušajo zasužnji ljudi, ki jih kaos.

Videli smo tudi 29. september 2008 borzne crash na Wall Streetu, ki so prinesle svetovno gospodarstvo, ker gospodarstvo stojnicah in ni Odklonijo nazaj in celo nasprotno stanje slabša iz dneva v dan.Držav vsega sveta so uničena, kot so jih nabrali dolgove, ne morejo več plačati premije in še manj kapitala.

Kristjani so umorjeni po vsem svetu, njihovo premoženje in cerkve spali ali sacagées, preprosto zato, ker so kristjani!

Lahko bi tudi videli v prvi polovici leta 2011, smrti nešteto ptic in rib umrli kot skrivnostno, kot nenadno v vseh delih sveta, in ob istem času, še posebej na začetku leta 2011!

In kot sreča nikoli ne pride sama, imamo tudi komet, ki je začela našega sončnega sistema. « Drugi osumljenec tudi slediti » Čeprav je na tisoče kometov neprestano krožijo okoli Sonca, je in tiste, ki sledijo, so precej različni.

Najprej je treba opozoriti, da je NASA komunicira zelo malo podatkov o tem komet odkril v letu 2010 z rusko Amateur, katere ime nosi elenin, je prišel v začetku leta 2011 v našem sončnem sistemu. Vendar pa so poročali niti njegove velikosti niti njegove mase.

Slike in podatki, ki prihajajo v kapalko so bolj zaskrbljujoče. Preberi moj članek

Jezus Kristus številne nove TAL na zemlji je lahko v 2011 ali 2012

Ta komet, ki bi bila rjava pritlikavka s svojih satelitov v oktober 2011 bi lahko povzročila mrk zelo pomembno. Treba je opozoriti, da je prerokba « Padre Pio » http://www.1000questions.net/fr/padrepio/ponuja tri dni in tri noči teme. Oglejte si moj članek TEST vere .

Vsa ta dejstva so lahko posledica možnost ali vpliv kometa elenin.To je čisto mogoče! In za nekatere je celo « fantasy » Zakaj pa ne!

Toda moji bratje in sestre v Kristusu po vsem svetu, moramo še analizirati ta dejstva.

Vabim vas, da preberete moj članek objavi vrnitev Jezusa Kristusa

14. maja 1948, datum nastanka izraelske države, se zdi ključna datuma za vse, ki smo zdaj v živo!

Kot lahko vidimo na tem grafu nesrečah začeli eksponentno povečuje od okoli 1948.

Stock naravnih nesreč po vsem svetu po vrsti

http://www.notre-planete.info/geographie/risques_naturels/catastrophes_naturelles.php

Moramo upoštevati, da vse to v skladu z znaki, ki ga je napovedala Jezusa Kristusa, in tudi v knjigi Apokalipse, da nam do konca časa in se vrniti na Zemljo, da sodniku narodi in moških in za odločanje zemljo za tisoč let.

V evangeliju po Mateju poglavje 24 vidimo, da so vsi ti znaki napovedujejo njegovo vrnitev začel ustanovljen leta 1948 eksponentno.

Zato moramo razumeti, da je pospešitev pogostnost in obseg znakov, kot so bolečine poroda. Ko je bolečina huda in otrok pride blizu!

Glede na vse te znake pogostost in velikost krivulje in skoraj navpični statistika (zgoraj), vrnitev Jezusa Kristusa je neizbežna!

http://www.lirelabible.net/parcours/voir_ref.php?cle=393

 Evangelij po Mateju poglavja 24

Kot je Jezus šel, ob odhodu iz templja, njegovi učenci prišel k njemu poudariti stavbe.
Ampak on je rekel: Vidite to? Vam povem resnico, ne ostane tukaj niti kamen na kamnu, ki se ne odpravlja.
Sedel je na Oljski gori. In učenci prišli k njemu v zasebni, rekoč: Povej nam, ko se to zgodi tam in kaj bo znamenje tvoje prihajajo in konec sveta?
Jezus jim je odgovoril, Pazi, da vas kdo ne zavede.
Za mnoge so prišli v moje ime in govorili: Jaz sem Kristus. In prevarati veliko ljudi.
Ste slišali o vojnah in govorice o vojnah: videli, da se vi ne težavah: morajo te stvari se dogajajo. Ampak to ne bo trajalo.
Za dvig se narod proti narodu in kraljestvo proti kraljestvu in tam bo, na različnih krajih lakote in potresi.
To bo začetek gorja.
Potem vas bodo dostaviti na stisko, in se ubil: in vi se sovražili vseh narodov zaradi mojega imena.
In potem se mnogi spotaknil, in se izdala, sovražiti drug drugega.
Mnogi lažni preroki bo dvignil in zavajanja veliko.
In ker se krivde ne manjka, se ljubezen veliko hladnega voska.
Vendar pa mora biti shranjen kdo ustraje do konca.
Ta evangelij kraljestva bo oznanjen po vsem svetu, za pričo reče vse narode. Nato se konec.
Torej, ko boste videli sramoti opustošenje, govorili z Daniel prerok, v svetem mestu, da tisti, ki bere, bodite previdni! –
Nato jih pustite, ki so v Judeji pobegnil v gore;
tisto, kar je na strehi, naj ne pride dol, da tisto, kar je v njegovi hiši;
in on, ki je na tem področju ne vrne nazaj, da svoj plašč.
Gorje ženskam, ki so noseče in tistim, ki bi suck v tistih dneh!
Molite, da vaš let ne pozimi, niti v soboto.
Kajti potem je velika stiska, da ni bilo tako od začetka sveta do zdaj, in nikoli ne bo.
In če so bili skrajšani tistih dni, se ne meso shranili, a zavoljo izvoli se je treba skrajšati te dni.
Če je nekdo rekel, tukaj je Kristus, ali lo tam, ne verjamem.
Kajti pojavili lažni Kristusi in lažni preroki bo pokazal, velika znamenja in čudeže zavajanja, če je mogoče, tudi izvoli.
Glej, sem ti rekel prej.
Torej, če ste rekli, Glej, on je v puščavi, ne gredo, tukaj je v sobah, ne verjamem.
Za kot strela prihaja z vzhoda, in sveti celo reče zahoda, tako bo tudi s prihodom Sina človekovega.
Kjerkoli trupa je, da se orli zbrali skupaj.
Takoj po stiski tistih dni bo sonce zatemnjeno, luna ne bo dal luči, zvezde padale z neba, in pristojnosti nebes se pretrese.
Potem znamenje Sina človekovega na nebu, vsi rodovi zemlje žalovati, in so videli Sina človekovega, ki prihajajo v oblakih neba z močjo in veliko slavo.
On bo poslal svoje angele z glasnim klicem trobente in zbrali bodo njegove izvoli od štirih vetrov, od enega konca neba do drugega.
Zdaj se naučijo prilika drevesa fig. Ko postane njena podružnica ponudbe in izpostavlja listi, vi veste, da je poletje blizu.
Podobno je, ko vidiš vse te stvari, veste, da je Sin človekov je v bližini vrat.
Jaz povem po resnici, ta generacija se ne sme premakniti, dokler vse te stvari.
Nebo in zemlja bosta prešla, vendar moje besede, ne, ne uminuti.
Kot je za dan in uro, nihče ne ve, niti angeli v nebesih, niti Sin, ampak samo Oče.
To je bilo v dneh Noe, tako bo tudi s prihodom Sina človekovega.
Za v dneh pred poplavami so jedli in pili, se poročil in poroki svoje otroke do dneva, Noe vstopil v ladjo;
in so osumljeni ničesar, dokler poplav je prišel in jih vzel vse stran: tako bo tudi s prihodom Sina človekovega.
Potem bo dva moška v področju bo, eno je treba sprejeti in drugih levo;
Dve ženski bo mletje v mlinu bo, eno je treba sprejeti, in drugi levi.
Pazi torej: vi ne veste, za kaj uro doth vaš Gospod prihaja.
Ampak to vem, če bi gospodar znan v kaj gledajo tat bo prišel, ko je gledal, in ne bi zapustil svoj dom break.
Zato vam, pripravite se, ker je Sin pride človek na uro, ko vi, da ne.
Kaj je torej zvesti in modri služabnik, ki svojo Jahve je vladar nad svojo družino, da se jim meso, v pravem času?
Blagoslovljen je, da je uslužbenca, njegov gospodar, ko se mu pride našli tem!
Jaz povem po resnici, bo on ga postavi nad vse svoje blago.
Ampak, če se da zlo služabnik pravijo v svojem srcu, My lord zamude njegovega prihoda,
če se začne premagati svoje tovariše jesti in piti z pijani;
Gospodar tega služabnika bo prišel dan, ko ga gleda, ne za njega in zdaj ne ve,
jo na koščke, in imenuje mu dela s hinavci: tam je jok in škripanje z zobmi.

Matthew Poglavje 25

Torej je nebeško kraljestvo primerjamo reče ten device, ki je svoje svetilke in šel naprej, da izpolnjujejo ženin.
Pet jih je bilo neumno in pet pametno.
Neumno je svoje svetilke in ni olje z njimi;
pa pametno je njihove svetilke, olje v svoja plovila.
Medtem ko je ženin tarried, vsi slumbered in spala.
Sredi noči smo jokal, Glejte, ženin iti ven, da ga spoznam!
Potem vse tiste device nastala in obrezane svoje svetilke.
Neumno je dejal, da pametno, Dajte nam od svojega olja, ker naše svetilke gredo ven.
Toda pametno odgovoril: Ne, tam ne bi bilo dovolj za nas in za vas, vi pojdite raje na njih, ki prodajajo in kupujejo zase.
Medtem ko so šli za nakup, je prišel ženin, in tiste, ki so bili pripravljeni šel z njim v poročno dvorano in vrata so zaprta.
Kasneje druge device prišel prav, pravi Gospod, Gospod, odpri nam.
Ampak on je rekel, vam povem resnico, ne veš.
Pazi torej: za vi veste niti dan, niti uro.
To je kot človek dogaja potovanje imenovano svoje uslužbence in jim zaupane svoje premoženje.
Dal five talente v enem, dveh, na drugo in tretje, da vsak po svojih zmožnostih, in je odšel.
On, ki je prejel pet talentov šel in trdil, in je osvojil še pet talentov.
Podobno je tisti, ki so bili dvakrat pridobil še dve.
Tisti, ki so imeli enega prejel šel in izkopali v zemljo in skril magistrski denar.
Long potem, mojster teh uslužbencev vrnili in poravnati račune z njimi.
On, ki je prejel pet talentov prišel in prinesel pet drugih talentov, in rekel: Gospod, vam dostavijo mi pet talentov: Evo, sem pridobil še pet.
Njegov mojster mu je rekel: Bravo, dobri in zvesti služabnik: ti si bil zvest čez nekaj stvari, sem si postavil nad veliko stvari: vstop v veselje svojega gospodarjev.
On, ki je prejel dva talenta je prišel in rekel:, Gospod, vam dostavijo me dva talenta: Evo, sem pridobil še dve.
Njegov mojster mu je rekel: Bravo, dobri in zvesti služabnik: ti si bil zvest čez nekaj stvari, sem si postavil nad veliko stvari: vstop v veselje svojega gospodarjev.
On, ki je prejel en talent prišel naprej in rekel: Gospod, sem vedel, da si ti človek težko, izkoriščanje, kjer nisi sejal, in zbiranje kjer niste Vijati ;
Bal sem se, in sem šel in skril svoj talent v zemljo tukaj, da tisto, kar je tvoje.
Njegov mojster je odgovoril, zlobni in nedejavnega služabnik, boste vedeli, da sem izkoristila, kjer sem sejal ne, in zbira, kjer nisem prebrano?
Potem bi vam dal svoj denar, da bankirji, in na moji vrnitvi, sem dobil tisto, kar je bilo moje z obrestmi.
Odstranite torej talent in ga dajte tistemu, ki ima deset talentov.
Za vsako tisti, ki je, in on ima obilo, a od njega, da je nima, je treba odvzeti še tisto, kar je
In nedobičkonosne služabnik, ga vrgel v tamu, kjer bo jok in škripanje z zobmi.
Ko pride Sin človekov v svoji slavi in ​​vsi angeli, sedi na prestol svoje slave.
Vsi narodi se bodo zbrali pred njim. On bo ločen jih enega od drugega, kot pastir ločuje ovce od koz;
in se je postavil na svojo pravico ovce in koze na levi.
Nato se je kralj reci jim na svojo desnico, Come, vi blagoslovljeni mojega Očeta, podedovali kraljestvo pripravljeno za vas od ustanovitve sveta.
Za Lačen sem bil in ste mi dali meso: žejen sem bil in ste mi dali piti: Bil sem tujec in ste me sprejeli,
Bil sem nag in ste me oblekli, bolan sem bil in ste me obiskali: sem bil v zaporu in ste prišli k meni.
Pravični odgovor nanj, « Gospod, kdaj smo te videli lačnega in dal tebi, da bi jedli, ali žejni in dal ti pijačo?
Kdaj smo te videli tujca in mi tebi, ali gola in si obleko?
Kdaj smo te videli bolan ali v ječi in smo prišli k tebi?
In kralj odgovor: jaz povem po resnici, ko ste to storili reče vsaj od teh mojih bratov, je, da mi, da ste jih naredili.
Nato bo rekel tistim na levi, Odhod od mene, prekleti, v večni ogenj je bil pripravljen za hudiča in njegove angele.
Za Lačen sem bil in mi niste dali meso: žejen sem bil in mi niste dali piti;
Bil sem tujec in ste me ni vzel v: nag in ste me oblekli, ne: bolan sem bil in v ječi in ste me obiskali, ne.
Prav tako bodo odgovor, Gospod, kdaj smo te videli lačnega ali žejen ali tujca ali nagega ali bolnega ali v ječi, in le še nismo videli?
In on je odgovoril: Jaz povem po resnici, če tega še niste storili to reče ena od teh najmanj, to je mi, da vam ni storila.
In ti oditi v večno kazen, a pravični do večnega življenja

Moji dragi ljubljeni bratje in sestre, moramo ohraniti dobro osvetljeno plamen naše vere, dvignite glavo, medtem ko preostali skromno, vendar ponosni, da je kristjan.

Naš pristop dobave, ne slabi, kljub težavam odraščanja dnevno!

Zavedati se moramo, da živimo ob koncu časov in da se bo končala z vrnitvijo Jezusa Kristusa na Oljski gori.

To vrnitev je zelo hitro, znaki so očitna.

Ne moremo vedeti, niti dan, niti uro vrnitev našega Gospoda, ampak Jezus Kristus je težave, da nas pustite v evangelijih, (zlasti Poglavja 24 evangelija Matthew je, zgoraj), znaki napoveduje čas se je vrnil, da bomo lahko sami pripravimo.

Tokrat smo od 14 maj 1948. Zavedati se moramo! Preberi moj članek Return Jezusa Kristusa, za našo generacijo!

Naša dolžnost je, kot vojaki Kristusa, sporočamo, njegovo vrnitev.

Moramo pomagati nekristjani iskati krst, da bi lahko rešil več. Toda spoštovanje svobodne volje! prebral moj članek ČE NE verjame v Boga, berejo, poskusite in presenečeni boste

Jezus Kristus nas ljubi in je skozi ta ljubezen, ki prihaja nazaj na zemljo, da nas reši.

Naš svet nima prihodnosti brez korenitih sprememb in mi bi vsi sužnji, če Jezus Kristus je bil počasen. Preberi moj članek Kakšna je prihodnost MAN ON EARTH

Razumeti moramo, da veliko stvari na zemlji so še vedno skrivnost, da nas, in ne vemo veliko stvaritev Boga.

Naš prvi tok življenja se zdi, da pridejo na koncu in kmalu bo Jezus nas uči vse, ki so še vedno skrite. Preberi moj članek Trenutek resnice

Ali so širjenje ognja naše vere vse okoli nas, saj bo kmalu prepozno in potem bo jok in škripanje z zobmi za zamudniki!

Molite bratje in sestre, molite, intenzivno in znova, še vedno v stalnem občestvu z Bogom po molitvi in ​​moliti težko za takojšnjo vrnitev Jezusa Kristusa

Molimo tako, da je trpljenje, bolečino, lakoto, bolezni, vojne in človeške uničujočih ustaviti norost!

Pred vrnitev Jezusa Kristusa na Oljski gori, mu bo zamaknjenosti Cerkve Jezusa Kristusa .

Ta cerkev, upam, da globoko v mojem srcu, da slišim od vas in vas vabim, da pripravijo.

Poravnali svoje življenje, da mir s tistimi, s katerimi ste jezni.

Molite, Ljubi svojega bližnjega in obdržati absolutno in neomajno zaupanje v Jezusa Kristusa.

On je dal svoje življenje za nas upravičiti pred Bogom, da je zaupanje in ljubezen imenovano Faith in mi bo kmalu izkazalo!Preberi moj članek TEST vere

V prihodnjih tednih lahko slišite ničesar, ne glede na očitno nevarnost, da vas čaka, se prepričajte, da Bog bedi nad nami in karkoli se zgodi, vas prosimo, da sveti plamen svojo vero v Boga in v Jezusa Kristusa.

Ugotovljeno je bilo 2000 let čakajo, da vidite vrnitvi našega kralja Jezusa Kristusa, in to pričakovanje konča kmalu!

Jezus Kristus hoče zmagovalci! Bodite močni in molite k Bogu, da se uprejo skušnjavi in ​​je treba dostaviti od zla. Brez pomoči Boga so izgubljeni smo!

Za ne-kristjanov, sem vas pozivam, da mislim, da zelo resno v smislu svojega življenja.

Vabim vas, da prava pot k Bogu po Jezusu Kristusu v vas se krstiti.

Mir, Ljubezen v srcih

Bog ohraniti in zaščititi vsi v prestop teme, ki prihajajo, in molim k Bogu, da vsakdo najde svojo pot, da luč sveta v Jezusa Kristusa.

Moji dragi bratje in sestre, naslednje bližnjice vodijo do nekaj mojih člankov na koncu časa, odstranjevanje cerkve in se vrniti v zemljo našega Gospoda Jezusa Kristusa.

Petek – sobota – nedelja – Jezus Kristus

Papež Benedikt XVI

Križanje Jezusa Kristusa

Zamaknjenosti Cerkve in vrnitev ROI   »

Vrnitev Jezusa Kristusa, za našo generacijo!

ODSTRANJEVANJE žena

END zgodovine na svetu, bo napisal sama zdaj   »

KMALU

Neizpodbiten dokaz

Beautiful lekcijo življenja in vere

ČE NE verjame v Boga, berejo, poskusite in presenečeni boste

Ljubezen in mir v srcih

2012

Končni čas, VERSKA NOVICE pridruži.

Neizpodbiten dokaz o obstoju Boga in do konca tega sveta z vrnitvijo Jezusa Kristusa na Zemlji

Kakšna je prihodnost MAN ON EARTH

Poroka JAGNJET

Moj osebni pogled na koncu in vrnitev Jezusa Kristusa

Trenutek resnice

Končni čas je prišel!   »

delavec na enajsti uri

Sporočila iz LAST TIME

Končni čas je prišel!

Cerkev Jezusa Kristusa

Kakšna bo vaša izbira?

Tunizija-Alžirija-Egipt-REVOLUTION

RAZLAGA VRAČILA Jezusa Kristusa

2011 – vrnitev pristopa Jezusa Kristusa

PANDORA BOX

Razodetja o končni čas in vrnitev Jezusa Kristusa

Illuminati in Devil v Razodetju

ISLAM, kaj prihodnost za zahodne družbe?

HOPE v Božji ljubezni v napovedi Jezusa Kristusa

Objava vrnitev Jezusa Kristusa

Apokalipso, prihodnost sveta   »

MOLITEV Oče naš in Zdrava Marija

Apokaliptični katastrofi JAPAN

Za ljubezen, Jezus Kristus je premagal in zmagati še enkrat!

Vera in zaupanje v ljubezen do Jezusa Kristusa

COMET elenin znak vrnitev Jezusa Kristusa

ALERT Jezusu Kristusu, našem KING prispe

TEST vere

2011 Cerkev Jezusa Kristusa

COMET elenin znak vrnitev Jezusa Kristusa

Jezus Kristus številne nove TAL na zemlji je lahko v 2011 ali 2012

ISLAM, civilne vojne in terorizma

2011, World War III!

Jezus Kristus je naša zadnja možnost!

Jezus Kristus smo objavili!

2011, World War III!

Antikrist se zdi, da je treba opredeliti!

Znaki veliko vrnitev Jezusa Kristusa, Rapture, Tribulation in Antichrist

Gotovost hitro vrnitev Jezusa Kristusa

2011-2012, dokler se ne vrne Jezusa Kristusa

Return Jezusa Kristusa – Oče John Paul REGIMBALD pojasnil, je že leta 1983 Iluminati « apostoli Satan »

Novega svetovnega reda, dokler Jezusa Kristusa   »

Vrnitev Kristusa se bo zgodilo v bolečine poroda

V pričakovanju Jezusa Kristusa, življenje gre naprej   »

Vrnitev Jezusa Kristusa v pesmi, judovsko ljudstvo in naša mladina brez sklicevanja

 

Danes je čas za molitev, ker bodo dnevi in ​​noči bolj težko in da bo trajal do vrnitve našega Gospoda Jezusa Kristusa. Watch in bodite potrpežljivi, Jezus Kristus prihaja kmalu!

Blagri

Blagor ubogim v duhu,  
za nebeško kraljestvo je njihov. 
Blagor krotkim, 
ker oni bodo podedovali zemljo. 
Blagor tistim, ki žalujejo,  
morajo biti potolaženi bodo. 
Blagor tistim, ki lakoto in žejo po pravičnosti,  
se za biti zadovoljni. 
Blagor usmiljenim,  
za se dobijo usmiljenje 
Blagor čistim v srcu,  
ker oni bodo videli Boga. 
Blagor tistim, ki delajo za mir,  
za imenovani bodo Božji Sin. 
Blagor preganjani za pravičnost,  
za nebeško kraljestvo je njihov. 
Blagor vas, če vas žalitev, če ste preganjani in obrekovanje, če ste v vsakem primeru zaradi mene. 
Veselite in z veseljem, za velika je vaša nagrada v nebesih.

Oče naš 

Oče naš, ki si v nebesih

To je posvečeni vaše ime.

Pridi tvoje kraljestvo.

Zgodi se tvoja volja na zemlji kot v nebesih.

Daj nam danes naš vsakdanji kruh.

In odpusti nam naše dolge, kakor tudi mi odpuščamo

svojim dolžnikom nas.

In ne vpelji nas v skušnjavo.

Ampak nas hudega. Tako je to.

  Zdrava Marija 

Zdrava Marija

Zdrava Marija milosti polna

Gospod je s teboj.

Blagoslovljena ti med ženskami, in Jezus,

sad tvojega telesa je blagoslovil.

Sveta Marija, Mati božja,

molili za nas grešnike,

sedaj in v naši smrtni uri.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.