Modlite sa za návratom Ježiša Krista

Dobrý deň, moji milovaní bratia a sestry v Kristu z celého sveta, ja nie som ani kňaz, ani prorok alebo pastor.

Chcem len varovať svojich bratov a sestry na svete bezprostrednej návrat Ježiša Krista

Ježiš Kristus príde čoskoro a my sa musíme pripraviť.

Opýtajte sa Boha, aby odpustil všetky naše hriechy a teraz vedie život hoden Božej lásky.

Stav milosti končí čoskoro!

Som človek ako každý iný so štandardným životom, nikto ma požiadal o napísanie týchto článkov, ani Boh, ani človek.

Aby ste pochopili, môžete si prečítať môj prvý dva články návrate Ježiša Krista pre našu generáciu!  A   môj osobný názor na koniec a návrat Ježiša Krista

Teraz ste si všimli, že náš svet zažíva katastrofy exponenciálne.

« Zemetrasenie, tsunami, prívalové dažde, búrky so štandardmi, sopečné erupcie a popol paralyzujúce leteckej dopravy, a non-standard a neopísateľné katastrofe došlo v Japonsku 03. 2011 »,   prečítajte si môj článok apokalyptickej katastrofe JAPAN

Teraz vám neunikne obyvateľov našej planéty sa zdvojnásobil počet obyvateľov Zeme v rámci 100 rokov. Čo malo za následok hladomory, ktoré bohužiaľ dnes vidíme v mnohých častiach sveta.Prečítajte si môj článok 2011 – návrat Ježiša Krista prístupu

Môžete tiež všimli, že oplývajú vojny v každom kúte sveta, občianskej vojny, lokálne vojny, vzbury, revolúcie, krvavé demonštrácie, konflikty s engament síl NATO a OSN. Krv tečie voľne na svete   , Tunisko, Alžírsko, Egypt REVOLÚCIA

Ste tiež počuli zvuky okolo budúcnosti svetovej vojny, ktorý by sa mal spustiť v Iráne, ktorého prezident Mahmúd Ahmadínedžádpovedal, že chce vymazať Izrael z mapy. Pozri môj článok   návrate Ježiša Krista v piesni, židovský národ a naša mládež bez odkazu

Môžete tiež vidieť každý deň exodus tisícov vyhnaných zo svojich domovov nešťastnej hladom, vojnou, násilím a katastrofy.

Môžete tiež videli vzostup v posledných rokoch pandémiou

Môžeme tiež vidieť po celom svete oživenie viery.

Okrem toho sme svedkami oživenia arabských krajín, hlad a smäd po slobode vzbure proti ich vládnucej triedy získať krvi, ktoré chcú lepšiu budúcnosť.

Vidíme tiež, denne terrosristes snažia zotročiť ľudí chaos.

Tiež sme videli, 29. septembra 2008 krach na burze na Wall Street, ktoré priniesli svetové ekonomiky, pretože ekonomika stánky a nedokázal sa odraziť a ba naopak sa situácia zhoršuje zo dňa na deň. Štáty z celého sveta, sú zničené, pretože majú nahromadené dlhy už nemôžu platiť poistné, a ešte menej kapitálu.

Kresťania sú zavraždený po celom svete, ich majetok a kostoly spálené alebo sacagées, jednoducho preto, že sú kresťania!

Mohli sme tiež vidieť v prvej polovici roku 2011, úmrtia nespočet vtákov a rýb, všetci zomreli za záhadných sú náhle vo všetkých častiach sveta a v rovnakom čase, a to najmä na začiatku roka 2011!

A pretože šťastie, nikdy nepríde sám, máme tiež kométy, ktoré vstúpilo do našej slnečnej sústavy. « Ďalší podozrivý tiež sledovať » I keď tisíce komét obiehajú okolo Slnka neustále, ale aj tie, ktoré nasledujú, sú úplne odlišné.

V prvom rade je potrebné poznamenať, že NASA komunikuje veľmi málo informácií o tejto kométe objavená v roku 2010 Russian Amateur, ktorého meno nesie Eleninu, to prišlo na začiatku roka 2011 v našej slnečnej sústave. Ale ani jej veľkosť, ani jej hmotnosť sú hlásené.

Obrázky a informácie, ktoré prichádzajú do kvapkadla sú alarmujúce. Prečítajte si môj článok

Ježiš Kristus rad nových zemskou pôdu môže byť v roku 2011 alebo 2012

Táto kométa, ktorý by bol hnedý trpaslík s jeho satelity v októbri 2011 by mohla spôsobiť zatmenie veľmi dôležité. Je potrebné poznamenať, že proroctvo o « Padre Pio »http://www.1000questions.net/fr/padrepio/ ponúka tri dni a tri noci tma. Pozri môj článok Test of Faith .

Všetky tieto skutočnosti môžu byť dielom náhody, alebo vplyvu kométy Eleninu. To je celkom možné! A pre niektorých je to dokonca « fantasy » Prečo nie!

Ale my sme bratia a sestry v Kristu z celého sveta, musíme ďalej analyzovať tieto skutočnosti.

Vyzývam vás, aby ste si môj článok Oznámenie o návrate Ježiša Krista

14. mája 1948, deň vzniku štátu Izrael, zdá sa kľúčové dátum pre všetkých, že teraz žijeme!

V skutočnosti, ako môžeme vidieť na tomto grafe katastrofy začať zvyšovať exponenciálne pretože asi 1948.

Zásoby prírodných katastrof na celom svete podľa typu

http://www.notre-planete.info/geographie/risques_naturels/catastrophes_naturelles.php

Musíme vziať do úvahy, že toto všetko zodpovedá znamenie oznámil skrze Ježiša Krista, a tiež v knihe Zjavenie, aby nám na konci času a vrátiť sa na zem, aby súdiť národy a ľudí, a vládnuť krajine pre tisíc rokov.

V Matúšovom evanjeliu v kapitole 24 vidíme, že všetky tieto príznaky oznámil svoj návrat začal stavať v roku 1948 exponenciálne.

Musíme preto pochopiť, že zrýchlenie na početnosť a závažnosť príznakov, ako sú bolesti pôrodu. Keď bolesť je ťažká a dieťa sa blíži!

Vzhľadom k tomu všetky tie znaky ich frekvenciu a rozsah krivky a takmer zvislé štatistiky (pozri vyššie), návrat Ježiša Krista sa blíži!

http://www.lirelabible.net/parcours/voir_ref.php?cle=393

 Evanjelium podľa Matúša Kapitola 24

Ako Ježiš vystúpil na odchode z chrámu, pristúpili k nemu učeníci ho upozorniť na budovy.
Ale on povedal: Vidíš to? Hovorím vám pravdu, nebude zůstaven túto kameň na kameni, ktorý sa nezmení.
On sedel na Olivovej hore. Aj pristúpili k nemu učeníci súkromia, riekli: Povedz nám, kedy sa to stane a čo tam bude znamenie tvojho príchodu a konca sveta?
Ježiš im odpovedal:, Majte sa na pozore, aby vás niekto nezviedol.
Lebo mnohí prídu v mojom mene, vraveli: Ja som Kristus. A zvedú mnoho ľudí.
Budete počuť o vojnách a zvesti o vojnách: Pozrite sa, aby ste neboli starosti, lebo tieto veci musí stať. Ale to nebude trvať.
Alebo povstane národ proti národu a kráľovstvo proti kráľovstvu a bude na rôznych miestach hlad a zemetrasenie.
To bude začiatok trápenie.
Potom sa bude dodávať vám súženie a budú vás zabiť, a budete v nenávisti u všetkých národov, pretože moje meno.
A potom sa mnohí zakopnutia, a zradí, aby sa navzájom nenávidia.
Mnohí falošní proroci povstanú a zvedú mnohých.
A pretože neprávosť sa hemží, sa láska mnohých vosku za studena.
Ale kto vytrvá až do konca, bude spasený.
Toto evanjelium o kráľovstve sa bude hlásať po celom svete na svedectvo všetkým národom. Potom sa ku koncu.
Takže keď uvidíte ohavnosť spustení, hovorí skrze Daniele proroka, na mieste svätom, že ten, kto číta, buďte opatrní! –
Potom tí, ktorí budú v Judsku, nech utečú do hôr;
to, čo je na streche, nech nezostupuje, aby to, čo je v jeho dome;
a on, že je v tejto oblasti sa vrátiť späť, aby si vzal plášť.
Beda tým ženám, ktoré sú tehotné a pre tých, kto kojí v tých dňoch!
Modlite sa, aby utekanie vaša nebolo v zime, ani v sobotu.
V prípade potom musí byť veľké utrpenie, že nedošlo k žiadnej takej od začiatku sveta až doteraz, a nikdy nebude.
A ak tie dni boli skrátené, žiadne telo uložiť, ale pre vyvolených sú tie dni skrátené.
Ak niekto hovorí, tu je Kristus, a hľa tam, neverte tomu.
Lebo povstanú falošní Kristovia a falošní proroci budú veľké divy a zázraky, aby oklamal, ak je to možné, aj vyvolených.
Hľa, povedal som vám to vopred.
Takže ak ste povedal, Hľa, je na púšti, nechoďte, tu je v miestnostiach, neverte tomu.
Lebo ako blesk vychádza od východu a svieti až na západ, tak bude aj príchod Syna človeka.
Tam, kde je telo, tam sa zhromaždia orly.
Hneď po súžení tých dní slnko zatmie, mesiac so svojou Sep, hviezdy padajú z neba a nebeské mocnosti sa zachvejú.
Potom znamenie Syna človeka na nebi, všetky kmene zeme smúti, a uvidia Syna človeka prichádzať na nebeských oblakoch s veľkou mocou a slávou.
On vyšle svojich anjelov s hlasným trúbením a zhromaždia jeho vyvolených od štyroch vetrov, od jedného konca neba na druhý.
Učí podobenstvo o figovníku. Keď jeho vetva pučia a vyháňa lístie, viete, že leto je blízko.
Podobne, keď vidíte všetky tie veci, vedzte, že Syn človeka je pri dverách.
Hovorím vám pravdu, táto generácia neprejde, kým všetky tieto veci.
Nebo a zem sa pominú, ale moje slová sa nepominú.
Pokiaľ ide o deň a hodinu nikto nevie, ani anjeli v nebi, ani Syn, ale Otec sám.
To bolo v dňoch Noema, tak bude aj príchod Syna človeka.
V dňoch pred potopou jedli a pili, ženili sa a brať si ich deti až do dňa, Noe vošiel do korábu;
a sú podozrivé nič, kým neprišla potopa a zmietla všetkých: tak bude aj príchod Syna človeka.
Potom sa dvaja muži budú na poli, jeden bude vzatý a druhý sa ponechá;
Dve ženy sa mletí v mlyne, jeden bude vzatý a druhý sa ponechá.
Sledujte teda: lebo neviete, v ktorú hodinu Pán váš prísť má.
Ale viete, v prípade, že pán domu vedel, v čom sledovať zlodej príde, on sa pozeral, a nechcel opustiť svoj domov break.
Preto ste sa pripravte, lebo Syn človeka príde v hodinu, kedy sa nenazdáte.
Čo je teda verný a múdry služobník, ktorého pán urobil vládcom nad svojim služobníctvom, aby im dával pokrm v pravý čas?
Blahoslavený sluha, ktorého jeho pán, keď príde, nájde to robí!
Hovorím vám pravdu, ustanovil ho nadovšetko svoj tovar.
Ale ak ten zlý sluha v srdci povedal: Pane môj oneskorenie jeho príchodu,
Ak sa začne biť svojich spoločníkov jesť a piť s opilcami,
Pán toho sluhu príde v deň, kedy sa hľadí sa na neho a teraz nevie,
ju na kusy, a menoval ho jeho časť s pokrytci: tam bude plač a škrípanie zubov.

Matthew Kapitola 25

Takže Kráľovstvo nebeské je pripodobnený desiatich pannách, ktoré vzali lampy a vyšli naproti ženíchovi.
Päť z nich bolo pochabých a päť múdry.
Pochabé vzali lampy a vzal si so sebou olej;
ale múdry vzali lampy, olej v nádobkách.
Keď ženích neprichádzal, na všetky prišla ospalosť a zaspali.
V stredu v noci, volali sme: Hľa, ženích vyjsť mu v ústrety!
Potom všetky tie panny vstal a dávali do poriadku svoje lampy.
Pochabý povedal múdry, Dajte nám oleja svojho, lebo naše lampy ísť von.
Ale múdry odpovedal: Nie, tam by nemal byť dosť pre nás a pre vás, choďte radšej k nim, ktoré predávajú, a kúpte sebe.
Kým oni išli kúpiť, prišiel ženích, a tí, ktorí boli ochotní s ním išiel do svadobnej siene a dvere boli zatvorené.
Neskôr prišli aj ostatné panny a vraveli: Pane, Pane, otvor nám.
Ale povedal som vám povedal pravdu, ja vás nepoznám.
Bdejte teda, lebo viete ani deň ani hodinu.
Je to ako človek, ísť na cestu, zavolal svojich služobníkov a zveril im svoj majetok.
Dal päť hrivien na jedného, ​​dva, do druhej, a tretí, každému podľa jeho schopností, a odišiel.
Ten, ktorý dostal päť hrivien, a argumentoval, a on vyhral ďalších päť hrivien.
Podobne ten, ktorý získal dve získal ďalšie dve.
Ten, ktorý dostal jeden šiel, vykopal v zemi a ukryl peniaze svojho pána.
Dlho potom, čo sa pán tých sluhov vrátil a usadil sa s nimi účty.
Ten, ktorý dostal päť hrivien vzal, podal ďalších päť hrivien, a povedal:, Pane, ty je mi päť hrivien: Hľa, som získal ďalších päť.
Jeho pán mu povedal:, Výborne, dobrý a verný, ty si bol verný po pár vecí, som si za veľa vecí: vstupovať do radosti svojho pána.
Ten, ktorý dostal dve hrivny prišiel a povedal:, Pane, ty je mi dve hrivny: Hľa, som získal ďalšie dve.
Jeho pán mu povedal:, Výborne, dobrý a verný, ty si bol verný po pár vecí, som si za veľa vecí: vstupovať do radosti svojho pána.
Ten, ktorý dostal jeden talent predstúpil a povedal: Pane, vedel som, že si tvrdý človek, žneš, kde si nesial, a zhromaždenie, kde ste sa oddeliť zrno od pliev ;
Bál som sa, a ja som išiel a ukryl svoj talent v zemi, zober si to, čo je vaše.
Jeho pán odpovedal, zlý a lenivý sluha, viete, že som sa zožne, kde som rozsieval nie, a zbieram, kde som sa provívaná?
Potom by ste mali dať svoje peniaze bankárov, a po mojom návrate, som dostal to, čo bolo moje so záujmom.
Odnášať preto talent, a dať mu to, kto má desať hrivien.
Lebo každý, kto má, a on bude mať hojnosť, ale od toho, kto nemá, bude odňaté aj to, čo
A toho neužitočného sluhu, obsadil ho do vonkajšej temnoty, kde bude plač a škrípanie zubov.
Keď príde Syn človeka vo svojej sláve a všetci anjeli, sedí na tróne svojej slávy.
Všetky národy budú zhromaždené pred ním. Bude sa oddeliť jedny od druhých, ako pastier oddeľuje ovce od capov,
a on sa stanoví ovce po pravici a kozlov potom na ľavici.
Potom sa kráľ povedal im po pravici: Poďte požehnaní môjho Otca, zaujmite kráľovstvo pre vás pripravené od stvorenia sveta.
Lebo som bol hladný a dali ste mi jesť: mal som smädný a dali ste mi piť: Bol som a pritúlili ste ma,
Bol som nahý, a obliekli ste ma, bol som chorý a navštívili ste ma: bol som vo väzení, a prišli ste za mnou.
Odpoveďou mu spravodliví, ‘Pane, kedy sme ťa videli hladného, ​​a dali ti najesť, alebo smädného a dali ti piť?
Keď sme ťa videli ako pocestného, ​​a sme ťa, alebo nahého, a obliekli sme ťa?
Kedy sme ťa videli chorého alebo vo väzení, a prišli sme k vám?
A kráľ odpovie: Ja potom pravdu hovorím vám, keď ste to až do týchto mojich najmenších bratov, je mi, že ste vykonali.
Potom povie tým na ľavici: Odíď odo mňa, zlorečení, do večného ohňa bol pripravený pre diabla a jeho anjelov.
Lebo som bol hladný, a nedali ste mi mäso: mal som smädný, a nedali ste mi piť;
Bol som cudzinec a vy mňa nie: nahý, a zaodeli ste ma ne: bol som chorý a vo väzení a navštívili ste ma nie.
Tiež odpovie, Pane, kedy sme ťa videli hladného, ​​smädného, ​​pocestného, ​​nahého, chorého alebo vo väzení, a len sme nevideli?
A on odpovedal: Ja potom pravdu hovorím vám, keď ste robili jednému z týchto najmenších, to mi, že si to neurobil.
A títo pôjdu do večných múk, ale spravodliví do večného života

Moji drahí milovaní bratia a sestry, musíme udržiavať dobre osvetlené plameňom našej viery, zdvihnúť hlavu, zatiaľ čo zostávajúce skromný, ale hrdý na to, že je kresťan.

Naše dodacie prístup, nie oslabenie, aj cez každodenné problémy dospievania!

Musíme si uvedomiť, že žijeme na konci časov, a že skončí s návratom Ježiša Krista na hore Olivovej.

Tento návrat je veľmi skoro, príznaky sú nezameniteľné.

Nemôžeme vedieť, deň ani hodinu návrat nášho Pána, ale Ježiš Kristus vzal na problémy, dajte nám v evanjeliách (najmä kapitoly 24 Matúšovho evanjelia, vyššie), znamenie uverejnení v čase jeho návratu, takže sa môžeme pripraviť sami.

Tentoraz sme sa od 14.mája 1948. Musíme si byť vedomí! Prečítajte si môj článok návrate Ježiša Krista pre našu generáciu!

Je to naša povinnosť ako vojaci Krista, oznamuje jeho návrat.

Musíme pomôcť non-kresťania hľadať krst, aby viac mohli byť spasení. avšak pri rešpektovaní slobodnej vôle! prečítajte si môj článok AK neveria v Boha, čítanie, a pokúsiť sa budete prekvapení

Ježiš Kristus nás miluje a práve táto láska, ktorá príde späť na zem, aby nás zachránil.

Náš svet nemá budúcnosť bez radikálnych zmien a my by sme všetci otroci Ak Ježiš Kristus bol pomalý. Prečítajte si môj článokAká je budúcnosť muž na Zemi

Musíme pochopiť, že veľa vecí na Zemi sú stále záhadou pre nás, a my nevieme veľa stvorenia Božie.

Naša prvá beh života vyzerá, že príde ku koncu a čoskoro sa Ježiš nás učí všetko, čo sme stále skryté. Prečítajte si môj článokOkamih pravdy

Sa šíri plameň našej viery všade okolo nás, ako skoro bude príliš neskoro, a potom tam bude plač a škrípanie zubov na oneskorencov!

Modlite sa, bratia a sestry, modlime sa intenzívne a znovu, byť v stálom spojení s Bohom v modlitbe a modliť sa tvrdo bezodkladný návrat Ježiša Krista

Modlime sa, aby sa utrpenie, bolesť, hlad, choroby, vojny a ľudské deštruktívne šialenstvo zastaviť!

Pred návratom Ježiša Krista na hore Olivovej, že bude Rapture Cirkvi Ježiša Krista .

Tento kostol, dúfam, že hlboko vo svojom srdci, že počujem od vás a pozývam vás na prípravu.

Narovnať svoj život, mier s tými, s ktorými sa hneváš.

Modli sa, miluj svojho blížneho a udržať absolútnu a neochvejnú dôveru v Ježiša Krista.

On dal svoj ​​život, aby nás ospravedlniť pred Bohom, že dôvera a láska názvom Faith a čoskoro sa ukázalo! Prečítajte si môj článokTest of Faith

V nasledujúcich týždňoch môžete počuť všetko, bez ohľadu na zjavné riziko, že vás čaká, uistite sa, že Boh bdie nad nami a nech sa stane čokoľvek majte zapálil plameň vašej viery v Boha a Ježiša Krista.

To bolo dvetisíc rokov čakal, návrat kráľa nášho Ježiša Krista, a tento predpoklad končí čoskoro!

Ježiš Kristus chce víťaza! Buďte silní a modliť sa k Bohu, aby odolali pokušeniu a budú dodávané od zlého. Bez pomoci Boha stráca nám!

Pre non-kresťania, vás pozývam, aby ste si myslieť, že veľmi vážne v zmysle svojho života.

Vyzývam vás, aby ste si správnu cestu k Bohu skrze Ježiša Krista vo vás krstom.

Mier, láska v srdci

Boh môže udržať a chrániť každý prechod z temnoty prichádza, a modlím sa k Bohu, že každý nájde svoju cestu ku svetlu sveta v Ježišovi Kristovi.

Drahí bratia a sestry, čo vedie k nasledujúce klávesové skratky Niektoré z mojich článkov na konci času, odstránenie cirkvi a návrat na Zem nášho Pána Ježiša Krista.

Piatok – sobota – nedeľa – Ježiš Kristus

Pápež Benedikt XVI

Ukrižovanie Ježiša Krista

Extázy cirkvi a návrat ROI   »

Návrat Ježiša Krista, pre našu generáciu!

ODSTRÁNENIE manželky

Koniec sveta histórie sa zapíše sama teraz   »

PRIPRAVUJEME

Nezvratný dôkaz

Krásne lekcie života a viery

AK neveria v Boha, čítanie, a pokúsiť sa budete prekvapení

Láska a mier v srdciach

2012

Konca, náboženské správy sa pripojí.

Nezvratný dôkaz o existencii Boha a na konci tohto sveta s návratom Ježiša Krista na zemi

Aká je budúcnosť muž na Zemi

Svadba Baránkova

Môj osobný názor na koniec a návrat Ježiša Krista

Okamih pravdy

Čas konca je tu!   »

pracovník v hodine dvanástej

POSOLSTVO od minule

Čas konca je tu!

Cirkev Ježiša Krista

Aká bude vaša voľba?

Tunisko, Alžírsko, Egypt revolúcia

Vysvetlivky k návratu Ježiša Krista

2011 – návrat Ježiša Krista prístupu

PANDORA BOX

Zjavenie o konci časov a návratu Ježiša Krista

Ilumináti a Diabol v Zjavení

Islam, Aká bude budúcnosť západnej spoločnosti?

Nádej v Božej lásky v návrate Ježiša Krista

Oznámenie o návrate Ježiša Krista

Apokalypsa, budúcnosť sveta   »

Modlitba Otče náš a Zdravas Mária

Apokalyptickej katastrofe JAPAN

Pre lásku Ježiša Krista, ktorý porazil aj vyhrať znova!

Viera a dôvera v lásku Ježiša Krista

COMET Eleninu znamení návratu Ježiša Krista

ALERT Ježiša Krista, nášho KING príde

Test of Faith

2011 Cirkev Ježiša Krista

COMET Eleninu znamení návratu Ježiša Krista

Ježiš Kristus rad nových zemskou pôdu môže byť v roku 2011 alebo 2012

Islam, občianska vojna a terorizmus

2011, svetová vojna!

Ježiš Kristus je naša posledná šanca!

Ježiša Krista Oznámil!

2011, svetová vojna!

Antikrist sa zdá byť označené!

Známky veľký návrat Ježiša Krista, Rapture, súženia a Antikrist

Istotu skorý návrat Ježiša Krista

2011-2012 až do návratu Ježiša Krista

Návrat Ježiša Krista – Otec John Paul REGIMBALD vysvetlil už v roku 1983 Ilumináti « apoštoli Satana »

Nový svetový poriadok, až Ježiš Kristus   »

Návrat Krista sa objaví v bolesti pri pôrode

V očakávaní Ježiša Krista, život ide ďalej   »

Návrat Ježiša Krista v piesni, židovský národ a naša mládež bez odkazu

 

Dnes je čas na modlitbu, pretože dni a noci budú ťažšie a vydrží až do návratu nášho Pána Ježiša Krista. Sledujte a byť trpezlivý, Ježiš Kristus sa blíži!

Blahoslavenstvá

Blahoslavení chudobní duchom,  
lebo sa priblížilo nebeské kráľovstvo je ich. 
Blahoslavení tichí, 
lebo oni zdedia zem. 
Blahoslavení sú tí, ktorí smúti,  
lebo oni budú potešení. 
Blahoslavení hladujú a smädom po spravodlivosti,  
lebo oni budú spokojní. 
Blahoslavení milosrdní,  
lebo im sa dostane milosrdenstva 
Blahoslavení čistého srdca,  
lebo oni uvidia Boha. 
Blahoslavení pokojní,  
lebo oni budú nazývaný syn Boží. 
Blaze prenasledovaným pre spravodlivosť,  
lebo sa priblížilo nebeské kráľovstvo je ich. 
Blaze ak budete urážať, ak ste prenasledovaní a ohovárania, ak ste v každom prípade kvôli mne. 
Radujte sa a jasajte, lebo veľká je vaša odmena v nebi.

Otče náš 

Otče náš, ktorý si na nebesiach

To je posvätené tvoje meno.

Príď kráľovstvo tvoje.

Tvoja vôľa sa staň na zemi ako v nebi.

Daj nám dnes náš každodenný chlieb.

A odpusť nám naše viny, ako i my odpúšťame

tí, ktorí sa proti nám previnili.

A neuveď nás do pokušenia.

Ale zbav nás od zlého. Nech.

  Hail Mary 

Hail Mary

Zdravas Mária milosti plná

Pán s tebou.

Požehnaná si medzi ženami, a Ježiša,

plod života tvojho, je požehnaný.

Svätá Mária, Matka Božia,

modlite sa za nás hriešnikov,

teraz iv hodinu smrti našej.

Víťaz

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.