Pray UNTUK PULANGAN YANG Jesús Christ

Hello saudara-saudara yang tercinta saya dan saudara dalam Kristus di seluruh dunia, saya tidak paderi atau pastor atau nabi.

Saya hanya mahu memberi amaran kepada saudara-saudara kita pulangan berlaku di dunia Yesus Kristus

Yesus Kristus akan datang kembali tidak lama lagi dan kita harus menyediakan.

Minta Tuhan untuk mengampuni semua dosa kita dan kini sedang menjalankan kehidupan yang sesuai dengan kasih Tuhan.

Keadaan tangguh berakhir tidak lama lagi!

Saya seorang manusia seperti mana orang lain dengan kehidupan yang biasa, tiada siapa yang meminta saya menulis artikel ini, tidak Tuhan atau manusia.

Untuk memahami, anda boleh membaca pertama saya dua artikelPulangan Yesus Kristus untuk generasi kita!  Dan   pandangan peribadi saya pada akhir zaman dan kedatangan Kristus

Sekarang anda akan sedar bahawa dunia kita telah mengalami bencana pesat.

« Gempa bumi, tsunami, hujan lebat, ribut keluar standard, letusan gunung berapi dan abu melumpuhkan pengangkutan udara, dan malapetaka tidak standard dan tidak dapat dijelaskan yang berlaku di Jepun Mac 2011 »   membaca artikel saya malapetaka dahsyat JEPUN

Sekarang anda tidak akan terlepas daripada penduduk planet ini mempunyai dua kali ganda penduduk bumi dalam masa 100 tahun.Yang menyebabkan kebuluran yang malangnya kita lihat hari ini di banyak tempat di dunia. Baca artikel saya 2011 – Pulangan pendekatan Kristus Yesus

Anda juga mungkin mendapati bahawa peperangan banyak terdapat di setiap penjuru dunia, perang saudara, perang tempatan, pemberontakan, revolusi, demonstrasi berdarah, konflik dengan engament pasukan NATO dan PBB. Darah mengalir bebas di dalam dunia   Revolusi-Tunisia-Algeria-Mesir

Anda juga telah mendengar bunyi di sekeliling perang dunia masa depan, yang akan dicetuskan oleh Iran, yang mana PresidenMahmoud Ahmadinejad berkata beliau mahu menghapuskan Israel dari peta. Lihat artikel saya   Pulangan Yesus Kristus dalam lagu, orang-orang Yahudi dan belia kita tanpa merujuk

Anda juga dilihat setiap hari oleh keluaran beribu-ribu dihalau dari rumah mereka malang oleh kelaparan, oleh peperangan, oleh keganasan dan bencana.

Anda juga telah menyaksikan peningkatan dalam beberapa tahun kebelakangan ini wabak

Kita juga boleh melihat kebangkitan di seluruh dunia Iman.

Kami juga menyaksikan kebangkitan semula negara-negara Arab dengan lapar dan dahaga untuk pemberontakan kebebasan terhadap kelas-kelas pemerintah mereka untuk mengeluarkan darah yang mereka mahu masa depan yang lebih baik.

Kita juga melihat terrosristes harian cuba untuk menghambakan rakyat dengan huru-hara itu.

Kami juga melihat September 29, 2008 pasaran saham kemalangan di Wall Street yang membawa ekonomi dunia sejak gerai ekonomi dan gagal untuk kembali, malah sebaliknya keadaan itu semakin teruk hari demi hari. Negeri-negeri seluruh dunia yang rugi kerana mereka telah mengumpul hutang mereka tidak lagi boleh membayar premium dan modal pun kurang.

Kristian dibunuh di seluruh dunia, harta dan gereja mereka dibakar atau sacagées, hanya kerana mereka beragama Kristian!

Kami juga dapat melihat pada separuh pertama tahun 2011, kematian burung banyak dan ikan semua mati misteri yang tiba-tiba di semua bahagian dunia dan pada masa yang sama, terutamanya pada awal tahun 2011!

Dan kebahagiaan yang tidak pernah datang sahaja, kami juga mempunyai komet yang telah memasuki sistem suria kita. « Suspek lain juga mengikuti » Walaupun beribu-ribu komet mengedarkan secara berterusan mengelilingi matahari, dan mereka yang mengikuti agak berbeza.

Pertama, ia harus diperhatikan bahawa NASA menyampaikan maklumat yang amat sedikit pada komet ini ditemui pada 2010 oleh Amatur Rusia yang namanya ia mengandungi ELENIN, Ia datang pada awal tahun 2011 dalam sistem suria kita. Tetapi tidak saiznya tidak besar-besaran yang dilaporkan.

Imej dan maklumat datang ke penitis yang lebih membimbangkan.Baca artikel saya

ISA AL tuan rumah yang baru TANAH DARI BUMI MUNGKIN DALAM 2011 atau 2012

Ini komet, yang akan menjadi kerdil perang dengan satelit pada Oktober 2011 boleh menyebabkan gerhana yang sangat penting. Ia menyatakan bahawa nubuatan tentang « Padre Pio »http://www.1000questions.net/fr/padrepio/ menyediakan tiga hari dan tiga malam yang gelap. Lihat artikel saya UJIAN IMAN .

Semua fakta-fakta ini mungkin disebabkan oleh peluang atau pengaruh ELENIN komet. Adalah sangat mungkin! Dan bagi sesetengah ia malah « fantasi » mengapa tidak!

Tetapi kita saudara-saudara-saudara dalam Kristus di seluruh dunia, kita perlu terus menganalisis fakta-fakta ini.

Saya menjemput anda untuk membaca artikel saya Pengumuman kedatangan Yesus Kristus

Pada 14 Mei 1948, tarikh pembentukan negara Israel, seolah-olah satu tarikh penting bagi semua yang kita kini hidup!

Malah, seperti yang kita lihat pada graf bencana ini mula meningkat dengan pesat sejak kira-kira 1948.

Saham bencana alam di seluruh dunia mengikut jenis

http://www.notre-planete.info/geographie/risques_naturels/catastrophes_naturelles.php

Kita mesti menganggap bahawa semua ini sepadan dengan tanda-tanda yang diumumkan oleh Yesus Kristus dan juga dalam buku Apocalypse untuk memberitahu kita akhir zaman dan kembali ke bumi untuk mengadili bangsa-bangsa dan lelaki dan memerintah bumi untuk ribu tahun.

Dalam Injil Matius bab 24, kita lihat bahawa semua tanda-tanda ini mengumumkan kembali mula ditubuhkan pada tahun 1948 dengan pesat.

Oleh itu, kita mesti memahami bahawa pecutan kekerapan dan magnitud tanda-tanda adalah seperti sakit bersalin. Apabila sakit menjadi teruk dan kanak-kanak itu datang dekat!

Memandangkan semua tanda-tanda kekerapan dan mereka magnitud lengkung dan hampir menegak statistik (di atas), kedatangan Kristus sudah dekat!

http://www.lirelabible.net/parcours/voir_ref.php?cle=393

 Injil Matius Bab 24

Seperti Yesus pergi, semasa meninggalkan kuil, pengikutnya datang kepadanya untuk menunjukkan bangunan.
Tetapi dia berkata: Kamu lihat ini? Saya katakan ini benar, tidak tertinggal di sini satu batu ke atas lain yang tidak dibalikkan.
Beliau duduk di atas Bukit Zaitun. Dan murid-murid datang kepada beliau secara peribadi, berkata, beritahu kami, apabila yang berlaku di sana dan apa yang akan menjadi tanda kedatangan-Mu dan akhir dunia?
Yesus menjawab mereka, Ambil perhatian bahawa tidak ada manusia menipu anda.
Bagi ramai boleh datang dalam nama saya berkata, saya adalah Kristus.Dan hendaklah menipu ramai orang.
Anda mendengar tentang peperangan dan khabar angin peperangan: lihat kamu menjadi tidak bermasalah, kerana perkara-perkara ini mesti berlaku.Tetapi ia tidak akan lepas.
Bagi negara akan bangkit terhadap negara, dan kerajaan melawan kerajaan: dan akan ada, dalam kebuluran pelbagai tempat dan gempa bumi.
Ini akan menjadi permulaan kesedihan.
Kemudian mereka akan menyampaikan kamu kepada kesengsaraan, dan hendaklah membunuh kamu dan kamu akan dibenci semua bangsa, kerana nama saya.
Kemudian banyak akan tersandung, dan hendaklah mengkhianati, membenci antara satu sama lain.
Banyak nabi palsu akan bangkit dan menipu banyak.
Dan kerana kezaliman akan melimpah ruah, kasih sayang banyak akan lilin sejuk.
Tetapi orang yang bertahan hingga akhir akan diselamatkan.
Ini injil kerajaan akan mengajar di seluruh dunia menjadi saksi kepada semua bangsa. Sesudah itu, akhirnya.
Maka apabila kamu melihat kebencian yang ketandusan, yang disebut oleh nabi Daniel, di tempat yang kudus, bahawa dia yang membaca-berhati-hati! –
Kemudian hendaklah mereka yang berada di Judaea melarikan diri ke gunung;
apa yang ada di puncak rumah itu tidak datang untuk mengambil apa yang ada dalam rumahnya;
dan dia yang ada di ladang janganlah kembali untuk mengambil pakaiannya.
Celakalah wanita yang hamil dan mereka yang memberi menghisap pada zaman itu!
Berdoalah agar penerbangan anda tidak berada dalam musim sejuk, tidak pada hari Sabat.
Untuk itu akan kesusahan yang besar, yang tidak ada apa-apa sejak awal dunia sampai sekarang dan ada tidak akan.
Dan melainkan jika hari itu dipendekkan, daging tidak akan disimpan, tetapi untuk kepentingan umat pilihan mereka hari boleh dipendekkan.
Jika seseorang berkata, di sini adalah Kristus, atau lo ada, jangan mempercayainya.
Untuk maka hendaklah timbul Mesias-mesias palsu dan nabi-nabi palsu akan menunjukkan tanda-tanda besar dan keajaiban untuk menipu, jika boleh, malah umat pilihan.
Sesungguhnya, saya telah memberitahu anda terlebih dahulu.
Jadi jika anda berkata, Lihatlah, Ia ada di padang pasir, tidak pergi, di sini ia dalam bilik, jangan mempercayainya.
Sebab sama seperti kilat yang datang dari timur, dan terang walaupun kepada barat, hendaklah juga kedatangan Anak manusia.
Di mana-mana karkas itu, ada burung helang akan dihimpunkan.
Sejurus selepas kesusahan dari hari-hari matahari gelap, bulan tidak akan memberikan cahayanya, bintang-bintang gugur dari langit, dan kuasa-kuasa langit akan goncang.
Kemudian tanda Anak Manusia di langit, semua puak-puak bumi meratap, dan mereka melihat Anak Manusia datang di awan langit dengan kuasa dan kemuliaan yang besar.
Dia akan menghantar malaikat-Nya dengan meniup sangkakala yang kuat, dan mereka akan berkumpul memilih dari empat penjuru, dari satu hujung langit yang lain.
Sekarang belajar perumpamaan tentang pohon ara itu. Apabila cawangannya menjadi tender dan sebagainya meletakkan daun, kamu tahu musim panas yang berhampiran.
Begitu juga, apabila anda melihat semua perkara ini, tahu bahawa Anak manusia di muka pintu.
Saya katakan ini benar, generasi ini tidak akan berlalu, sehingga semua perkara ini.
Langit dan bumi akan berlalu, tetapi perkataan-Ku tidak akan berlalu.
Bagi hari dan jam tidak ada, tidak tahu bahkan malaikat dari langit, atau Anak tetapi Bapa sahaja.
Ini pada zaman Nuh, hendaklah juga kedatangan Anak manusia.
Untuk beberapa hari sebelum banjir mereka makan dan minum, berkahwin dan berkahwin dengan anak-anak mereka sehingga hari Nuh masuk ke bahtera itu;
dan mereka yang disyaki apa-apa sehingga air bah itu datang dan melenyapkan mereka semua, maka hendaklah juga kedatangan Anak manusia.
Kemudian dua orang lelaki akan di medan, satu akan diambil dan yang lain akan ditinggalkan;
Dua wanita akan mencanai di kilang, seorang akan dibawa dan yang lain akan ditinggalkan.
Watch Oleh itu, kerana sesungguhnya kamu tidak tahu apa jam Tuhanmu sentiasa datang.
Tetapi tahu ini, jika tuan rumah tahu apa yang menonton pencuri akan datang, beliau melihat, dan tidak akan meninggalkan rehat rumahnya.
Oleh itu, anda, bersedia kerana Anak Manusia itu datang pada jam apabila kamu tidak berfikir.
Maka apakah hamba yang setia dan bijaksana, yang tuannya telah dibuat ke atas pemimpin keluarganya, memberi mereka daging pada musim disebabkan?
Berbahagialah hamba yang tuannya apabila dia datang akan mendapat berbuat demikian!
Saya katakan ini benar, beliau akan menetapkan dia atas semua barang-barang beliau.
Tetapi jika hamba yang jahat akan berkata dalam hatinya, tuan saya kelewatan kedatangannya,
jika ia mula memukul sahabatnya untuk makan dan minum dengan mabuk;
Tuan hamba yang akan datang hari ketika dia tidak looketh untuknya dan kini dia tidak tahu,
kepada kepingan, dan melantik beliau bahagian dengan orang-orang munafik: maka hendaklah menangis dan gertakan gigi gigi.

Matius Bab 25

Oleh itu, kerajaan syurga disamakan kepada ten dara, yang mengambil lampu mereka dan berangkat untuk bertemu pengantin lelaki.
Lima daripada mereka yang bodoh dan lima bijaksana.
Yang bodoh mengambil lampu mereka dan mengambil minyak tidak dengan mereka;
tetapi bijak mengambil lampu mereka, minyak di kapal mereka.
Walaupun pengantin lelaki tinggal, mereka semua slumbered dan tidur.
Di tengah-tengah malam, kita menangis, Ketika pengantin lelaki keluar untuk bertemu dengannya!
Kemudian semua orang dara bangun dan dipotong lampu mereka.
Yang bodoh berkata kepada yang bijak, berilah kami minyak anda kerana lampu kami keluar.
Tetapi bijak menjawab: Tidak, tidak akan cukup untuk kami dan untuk anda, pergi kamu bukan kepada mereka yang menjual, dan membeli untuk diri kamu sendiri.
Sementara mereka pergi untuk membeli, pengantin lelaki datang, dan orang-orang yang bersedia pergi dengan dia ke dalam dewan perkahwinan dan pintu telah ditutup.
Kemudian anak dara lain juga datang dan berkata, Tuhan, Tuhan, buka kepada kami.
Tetapi katanya, saya katakan ini benar, saya tidak tahu anda.
Watch Oleh itu, kerana sesungguhnya kamu tidak tahu hari atau jam.
Ia seperti seorang lelaki pergi dalam perjalanan yang dipanggil hamba-hambanya dan diamanahkan kepada mereka hartanya.
Dia memberikan five bakat dalam satu, dua, yang lain, dan ketiga, kepada setiap orang mengikut kemampuannya, dan dia meninggalkan.
Sesiapa yang telah menerima lima bakat pergi dan berhujah, dan dia memenangi lima lagi bakat.
Begitu juga, orang yang telah menerima dua mendapat dua lagi.
Sesiapa yang telah menerima satu pergi dan digali di dalam tanah dan menyembunyikan wang tuannya.
Lama kemudian, tuan hamba mereka kembali dan menetap akaun dengan mereka.
Sesiapa yang telah menerima lima bakat datang dan membawa five bakat lain, dan berkata, Tuhan, anda dihantar kepada saya five bakat: tiba-tiba, saya telah mendapat lima lagi.
Tuannya berkata kepadanya, Syabas, hamba yang baik dan setia: engkau telah setia atas beberapa perkara, saya menetapkan anda lebih banyak perkara: membuat kegembiraan tuan anda.
Sesiapa yang telah menerima dua bakat datang dan berkata, Tuhan, anda dihantar kepada saya dua bakat: tiba-tiba, saya telah mendapat dua lagi.
Tuannya berkata kepadanya, Syabas, hamba yang baik dan setia: engkau telah setia atas beberapa perkara, saya menetapkan anda lebih banyak perkara: membuat kegembiraan tuan anda.
Beliau yang telah menerima bakat orang pergi ke depan dan berkata: Tuhan, aku tahu bahawa engkau seorang yang keras, meraih di mana anda tidak menabur, dan mengumpul di mana anda tidak memisahkan ;
Saya takut, dan saya pergi dan menyembunyikan bakat anda di dalam tanah di sini, mengambil apa yang anda.
Tuannya menjawab, hamba yang jahat dan malas, anda tahu bahawa saya meraih di mana saya tidak sowed, dan mengumpul di mana saya tidak winnowed?
Kemudian anda patut meletakkan wang saya ke bank, dan kembali, saya menerima apa yang saya sendiri dengan penuh minat.
Oleh itu, mengambil bakat, dan memberikannya kepada orang yang mempunyai sepuluh bakat.
Bagi kepada setiap seorang yang mempunyai, dan dia hendaklah mempunyai banyak tetapi dari dia yang telah tidak boleh diambil walaupun apa yang dia
Dan hamba tidak menguntungkan, masukkan dia ke dalam kegelapan luar, di mana akan ada tangisan dan gertakan gigi gigi.
Apabila Anak Manusia datang dalam kemuliaan, dan semua malaikat, dia duduk di atas takhta kemuliaan-Nya.
Semua bangsa akan dikumpulkan di hadapan-Nya. Dia akan memisahkan mereka satu sama lain sebagai seorang gembala memisahkan domba dari kambing;
dan dia hendaklah menetapkan kambing di sebelah kanan dan kambing-kambing di sebelah kiri.
Kemudian Raja itu berkata kepada mereka pada tangan kanannya, Marilah kamu diberkati Bapa saya, mewarisi kerajaan yang disediakan untuk anda daripada asas dunia.
Bagi saya lapar dan kamu memberi saya daging: saya dahaga dan anda memberi saya minum: saya orang yang tidak dikenali dan anda dialu-alukan saya,
Saya telanjang dan anda berpakaian saya, saya telah sakit dan kamu melawat saya: saya berada di penjara dan anda datang kepada saya.
Jawapan yang benar-Nya, « Tuhan, bilakah kami melihat anda lapar dan memberi engkau makan, atau haus dan memberi kamu minum?
Bila kita melihat anda orang yang tidak dikenali dan kami kepadamu, atau telanjang dan pakaian Anda?
Bila kita lihat kamu sakit atau dalam penjara, dan kami datang kepada-Mu?
Dan Raja itu menjawab: Aku katakan ini benar, apabila anda telah melakukannya kepada orang-kurangnya ini saudara-saudara saya, adalah untuk saya bahawa anda dibuat.
Kemudian dia akan berkata kepada orang di sebelah kiri beliau, Bertolak dari saya, mengutuk, ke dalam api yang kekal telah disediakan untuk syaitan dan malaikat-malaikatnya.
Bagi saya lapar dan anda memberi saya daging: saya dahaga dan anda memberi saya minum tidak;
Saya adalah orang yang tidak dikenali dan anda membawa saya tidak dalam: bogel dan anda berpakaian saya tidak: saya sakit dan di dalam penjara dan anda melawat saya tidak.
Mereka juga akan menjawab, Tuhan, bilakah kami melihat kamu lapar atau haus atau seorang asing atau telanjang atau sakit atau dalam penjara, dan hanya ada kita tidak dilihat?
Dan dia menjawab: Aku katakan ini benar, apabila anda tidak melakukannya kepada salah satu kurangnya, itu saya bahawa anda tidak melakukan.
Dan ini boleh pergi jauh ke dalam azab yang kekal, tetapi orang benar ke dalam hidup kekal

Saudara-saudara yang dikasihi dan saudari, kita perlu mengekalkan baik menyalakan api iman kita, angkat kepalanya manakala selebihnya merendah diri tetapi bangga menjadi seorang Kristian.

Pendekatan penyampaian kami, janganlah lemah, walaupun masalah harian membesar!

Kita mesti sedar bahawa kita hidup di akhir zaman dan bahawa mereka akan berakhir dengan kedatangan Yesus Kristus di atas Bukit Zaitun.

Kembali ini tidak lama lagi, tanda-tanda yang terang.

Kita tidak boleh tahu sama ada hari ataupun jam kedatangan Tuhan kita, tetapi Isa telah mengambil masalah untuk kita dalam Injil, (khususnya dalam Bab 24 daripada Injil Matius, di atas), tanda-tanda mengumumkan masa kembali supaya kita dapat menyediakan diri kita sendiri.

Kali ini kita sejak 14 Mei 1948. Kita mesti sedar! Baca artikel sayaPulangan Yesus Kristus untuk generasi kita!

Adalah menjadi tanggungjawab kita sebagai askar Kristus, mengumumkan kembali.

Kita perlu membantu bukan Kristian untuk mendapatkan pembaptisan supaya lebih boleh diselamatkan. Tetapi menghormati akan bebas! membaca artikel saya JIKA ANDA TIDAK PERCAYA DALAM Allah, BACA, CUBA DAN ANDA AKAN SURPRIZED

Yesus Kristus mengasihi kita dan ia adalah melalui Cinta ini yang datang kembali ke bumi untuk menyelamatkan kita.

Dunia kita tidak mempunyai masa depan tanpa perubahan radikal dan kita akan semua hamba jika Isa Al-lambat. Baca artikel sayaAPA MASA DEPAN UNTUK MAN ON EARTH

Kita mesti memahami bahawa banyak perkara yang di bumi masih menjadi misteri kepada kita, dan kita tidak tahu banyak ciptaan Tuhan.

Kursus pertama hidup kita seolah-olah berakhir dan tidak lama lagi Isa akan mengajar kita semua bahawa kita masih tersembunyi.Baca artikel saya Sebaik sahaja kebenaran

Adakah menyebarkan api iman kita semua di sekeliling kita kerana ia tidak lama lagi akan terlambat dan kemudian akan ada tangisan dan gertakan gigi gigi untuk latecomers!

Berdoalah saudara-saudara saya, marilah kita berdoa sangat dan lebih lagi, kekal dalam perhubungan yang berterusan dengan Allah melalui solat dan berdoa keras untuk mengembalikan segera Yesus Kristus

Marilah kita berdoa supaya penderitaan, kesakitan, kelaparan, penyakit, peperangan dan kegilaan manusia berhenti merosakkan!

Sebelum kedatangan Yesus Kristus di atas Bukit Zaitun, diaakan menjadi keghairahan Gereja Yesus Kristus .

Gereja ini, saya berharap dalam hati saya untuk mendengar dari anda dan saya menjemput anda untuk menyediakan.

Meluruskan hidup anda, berdamai dengan orang-orang yang anda marah.

Berdoalah, cinta jiran anda dan menyimpan keyakinan mutlak dan tidak berbelah bahagi di dalam Yesus Kristus.

Dia memberikan hidupnya untuk membenarkan kita di hadapan Allah, amanah yang dipanggil cinta dan iman dan kita akan dibuktikan!Baca artikel saya UJIAN IMAN

Dalam beberapa minggu akan datang anda boleh mendengar apa-apa, tanpa mengira bahaya yang jelas yang menanti anda, pastikan jam tangan Tuhan ke atas kita dan apa yang berlaku sila simpan menyalakan api iman anda di dalam Tuhan dan dalam Yesus Kristus.

Ia telah dua ribu tahun menunggu untuk melihat kembali Yesus Kristus Raja kami, dan harapan ini berakhir tidak lama lagi!

Isa mahu pemenang! Kuat dan berdoa kepada Allah untuk menolak godaan dan dihantar dari kejahatan. Tanpa bantuan Allah, kita hilang!

Untuk bukan-Kristian, saya menggesa anda untuk berfikir, berfikir secara serius dalam pengertian hidup anda.

Saya menjemput anda untuk mengambil jalan yang lurus kepada Allah melalui Yesus Kristus di dalam kamu yang dibaptiskan.

Damai, Cinta di hati

Semoga Allah menjaga dan melindungi semua orang di persimpangan yang gelap akan datang, dan saya berdoa kepada Allah setiap orang yang menemui jalan untuk cahaya di dunia di dalam Yesus Kristus.

My Brothers sekalian dan Sisters, berikut jalan pintas menuju ke beberapa artikel saya di akhir zaman, penyingkiran gereja dan kembali ke bumi Tuhan kita Yesus Kristus.

Jumaat – Sabtu – Ahad – Yesus Kristus

Pope Benedict XVI

Penyaliban Yesus Kristus

The Pengangkatan Gereja dan pulangan ROI   »

Kedatangan Yesus Kristus, untuk generasi kita!

PEMINDAHAN ISTERI

The AKHIR sejarah dunia akan ditulis oleh dirinya kini   »

Coming Soon

Bukti yang tidak dapat disangkal

Pelajaran indah kehidupan dan iman

JIKA ANDA TIDAK PERCAYA DALAM Allah, BACA, CUBA DAN ANDA AKAN SURPRIZED

Cinta dan kedamaian dalam hati

2012

MASA AKHIR, PADA AGAMA BERITA menyertai.

Bukti yang tidak dapat disangkal kewujudan ini Allah dan akhirnya dunia ini dengan kedatangan Isa Al-Masih di Bumi

APA MASA DEPAN UNTUK LELAKI PADA BUMI

THE perkahwinan Anak Domba

Saya melihat peribadi di akhir zaman dan kedatangan Kristus

Sebaik sahaja kebenaran

Akhir zaman telah tiba!   »

pekerja pada jam kesebelas

PERUTUSAN MASA TERAKHIR

Akhir zaman telah tiba!

DALAM GEREJA Yesus Kristus

APA AKAN PILIHAN ANDA?

Tunisia-Algeria-Mesir-Revolusi

PENERANGAN UNTUK PEMULANGAN Jesús Christ

2011 – Pulangan pendekatan Kristus Yesus

Pandora Box

Ayat-ayat itu MASA AKHIR DAN PEMULANGAN Jesús Christ

Illuminati dan Iblis dalam Wahyu

ISLAM, Apa Masa Depan bagi masyarakat Barat?

HARAPAN DALAM CINTA Allah DALAM NYATA DARI Jesús Christ

Pengumuman kedatangan Yesus Kristus

THE Apocalypse, MASA DEPAN DUNIA   »

SEMBAHYANG Bapa Kami dan Salam Maria

Dahsyat malapetaka JEPUN

Bagi mengasihi Yesus Kristus telah dikalahkan dan menang lagi!

Iman dan kepercayaan dalam kasih Yesus Kristus

THE tanda ELENIN komet kedatangan Yesus Kristus

ALERT Jesús Christ KING KAMI TIBA

UJIAN IMAN

2011 DI GEREJA Yesus Kristus

THE tanda ELENIN komet kedatangan Yesus Kristus

ISA AL tuan rumah yang baru TANAH DARI BUMI MUNGKIN DALAM 2011 atau 2012

ISLAM, AWAM PERANG DAN KEGANASAN

2011, Perang Dunia III!

ISA AL ADALAH PELUANG TERAKHIR KAMI!

Yesus Kristus kami mengumumkan!

2011, Perang Dunia III!

Antikristus nampaknya dikenal pasti!

Tanda-tanda kembali besar Yesus Kristus, Rapture, Tribulation dan Dajjal

Yang pasti pulangan yang cepat Yesus Kristus

2011-2012 menunggu kedatangan Yesus Kristus

Pulangan Yesus Kristus – Bapa John Paul REGIMBALD sudah menjelaskan pada tahun 1983 Illuminati « rasul syaitan »

Dunia New Order sehingga Yesus Kristus   »

Pulangan Kristus akan berlaku dalam sakit bersalin

Pada menjangkakan Yesus Kristus, hidup terus   »

Kedatangan Yesus Kristus dalam lagu, orang-orang Yahudi dan belia kita tanpa merujuk

 

Hari ini, sudah tiba masanya untuk solat kerana hari dan malam akan menjadi lebih sukar dan mereka akan berlangsung sehingga kedatangan Tuhan kita Yesus Kristus. Watch dan bersabar, Yesus akan datang segera!

Ucapan-ucapan

Berbahagialah orang-orang miskin di dalam roh,  
untuk kerajaan Syurga mereka. 
Berbahagialah yang lemah lembut, 
kerana mereka akan mewarisi bumi. 
Berbahagialah orang yang berdukacita,  
kerana mereka akan dihibur. 
Berbahagialah orang yang lapar dan dahaga untuk soleh,  
kerana mereka akan berpuas hati. 
Berbahagialah rahmat,  
kerana mereka akan mendapatkan rahmat 
Berbahagialah yang suci hatinya,  
kerana mereka akan melihat Allah. 
Berbahagialah yang membuat kebaikan,  
kerana mereka boleh dipanggil anak Tuhan. 
Berbahagialah yang dianiaya kerana kebenaran,  
untuk kerajaan Syurga mereka. 
Berbahagialah anda jika anda menghina jika anda dianiaya dan fitnah jika anda berada di mana-mana kerana saya. 
Bersukacitalah dan gembira, kerana amat besar ganjaran anda di syurga.

Bapa kami 

Bapa kami yang di syurga seni

Itu nama anda akan dikuduskan.

Engkau datang kerajaan.

Engkau akan dilakukan di bumi seperti di syurga.

Beri kami hari ini roti harian kita.

Dan ampunkanlah kami meraba kita sebagai kita memaafkan

orang-orang yang menceroboh terhadap kami.

Dan janganlah membawa kami ke dalam godaan.

Tetapi bebaskan kami daripada kejahatan. Jadi ada.

  Salam Maria 

Salam Maria

Salam Maria penuh rahmat

Tuhan adalah dengan anda.

Berbahagialah engkau di kalangan wanita, dan Isa,

buah rahim engkau diberkati.

Suci Maryam, Ibu Tuhan,

mendoakan orang-orang berdosa kita,

sekarang dan pada jam kematian kita.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.