МОЛИТИСЯ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ІСУСА ХРИСТА

Доброго дня мої дорогі брати і сестри у Христі в усьому світі, я не є ні священик, ні пастор, ні пророком.

Я просто хочу попередити наших братів і сестер швидке повернення світу Ісуса Христа

Ісус Христос повертається найближчим часом і ми повинні підготуватися.

Попросіть, щоб Бог простив всі наші гріхи, і тепер ведемо життя, гідне любові Божої.

Стані благодаті скоро закінчується!

Я така людина, як і кожної зі стандартною життя, ніхто не попросив мене написати ці статті, ні Бога, ні людини.

Щоб зрозуміти, ви можете прочитати мої перші дві статтіПовернення Ісуса Христа для нашого покоління!  І   моя особиста точка зору на кінці і повернення Ісуса Христа

Тепер ви вже помітили, що наш світ переживає лиха в геометричній прогресії.

« Землетруси, цунамі, проливні дощі, шторми зі стандартів, виверження вулканів і золи паралізуючого повітряного транспорту, і нестандартні і невимовної катастрофи відбулося в Японії в березні 2011 року »   прочитати мою статтюапокаліптичні катастрофи ЯПОНІЇ

Тепер не втечеш населення планети подвоїлася населення земної кулі протягом 100 років. Що призвело до голоду, на жаль, ми спостерігаємо сьогодні в багатьох частинах світу.Прочитайте мою статтю 2011 – повернення підхід Ісуса Христа

Ви також, напевно, помітили, що війни буяють в кожному куточку світу, громадянські війни, локальних війн, повстань, революцій, криваві демонстрації, конфлікти з engament сил НАТО та ООН. Кров тече вільно в світі   -Туніс-Алжир-Єгипет РЕВОЛЮЦІЇ

Ви також чули звуки навколо майбутньої світової війни, який буде викликаний Іраном, чий президент Махмуд Ахмадінежадзаявив, що хоче стерти Ізраїль з карти світу. Див мою статтю  Повернення Ісуса Христа в пісні, єврейський народ і нашу молодь без посилання

Ви також бачили щодня, результат тисяч вигнані зі своїх будинків нещасного голодом, війною, насильством і катастрофи.

Ви також бачили, підйом в останні роки пандемії

Ми також можемо побачити по всьому світу відродження віри.

Ми також є свідками відродження арабських країн, голод і спрага свободи повстання проти своїх правлячих класів для вилучення крові, що вони хочуть кращого майбутнього.

Ми також бачимо щодня terrosristes намагається поневолити людей хаос.

Ми також побачили, 29 вересня 2008 крахом фондовій біржі на Уолл-стріт, які призвели світову економіку, оскільки економіка кіосків і не зміг оговтатися і навіть, навпаки, ситуація погіршується з кожним днем. Держав у всьому світі розоряються, оскільки вони накопичили борги вони більше не можуть платити страхові внески, і навіть менше капіталу.

Християни вбивають по всьому світу, їх майна та церков спалені або sacagées, просто тому, що вони християни!

Ми могли б також бачити у першій половині 2011 року, загибель незліченних птахів і риб всі померли ж загадковим, як раптове у всіх частинах світу і в той же час, особливо на початку 2011 року!

А так як щастя ніколи не приходить одна, у нас також є комета, яка увійшла в нашу Сонячну систему. « Інші підозрюють також слідувати » Хоча тисячі комет безперервно приводитися в рух навколо Сонця, він і ті, які слідують зовсім різні.

Перш за все слід зазначити, що NASA повідомляється дуже мало інформації на цю комету відкрили в 2010 році Російська Любительська, чиє ім’я він носить Єленін, він прийшов на початку 2011 року в нашій сонячній системі. Але ні його розмір, ні його маса повідомляється.

Зображення та інформація, яка надходить в крапельницю більш тривожною. Прочитайте мою статтю

ІСУС ХРИСТОС безліч нових грунт Землі можуть бути у 2011 або 2012 році

Ця комета, яка буде коричневий карлик з її сателітами в жовтні 2011 року може стати причиною затемнення дуже важливо.Слід зазначити, що пророцтво « Піо »http://www.1000questions.net/fr/padrepio/ надає три дні і три ночі тьми. Див мою статтю випробування віри .

Всі ці факти можуть бути через випадковість або вплив комети Єленін. Цілком можливо! А для декого це навіть « фантазія » чому б і ні!

Але ми брати і сестри у Христі в усьому світі, ми повинні продовжити аналіз цих фактів.

Я запрошую вас прочитати мою статтю оголошення повернення Ісуса Христа

14 травня 1948, дати створення держави Ізраїль, здається, ключовою датою для всіх, що ми зараз живемо!

Дійсно, як ми бачимо на цьому графіку лиха починають збільшуватися експоненціально, оскільки близько 1948 року.

Запас природних катастроф по всьому світу за типом

http://www.notre-planete.info/geographie/risques_naturels/catastrophes_naturelles.php

Ми повинні враховувати, що все це відповідає ознаки оголосила Ісусом Христом, а також у книзі Апокаліпсис, щоб сказати нам кінець часу і повернутися на землю, щоб судити народи і чоловіків і правити землею тисяч років.

В Євангелії від Матвія, розділ 24 ми бачимо, що всі ці ознаки оголосив про своє повернення почав створювати в 1948 році в геометричній прогресії.

Тому ми повинні розуміти, що прискорення частоти і масштабів ознаки схожі на болі при пологах. Якщо біль дуже сильний, і дитина наближається!

Враховуючи всі ці знаки, їх частота і масштаби кривої і майже вертикальна статистики (вище), повернення Ісуса Христа неминуче!

http://www.lirelabible.net/parcours/voir_ref.php?cle=393

 Євангеліє від Матвія Глава 24

Коли Ісус відправився на виїзд храму, учні Його не прийшли до нього, щоб вказати на будівлях.
Але він сказав: Чи бачите це? Я кажу вам правду, не залишиться тут навіть камінь на камені, який не відновлюється.
Він сидів на горі Оливній. І приступили до Нього учні самотньо й спитали: Скажи нам, коли, що там відбувається і що буде ознака приходу Твого й кінця світу?
Ісус сказав їм у відповідь: Стережіться, щоб хто не звів вас.
Бо багато хто прийде в Ім’я Моє, кажучи: Я Христос. І зведуть багатьох людей.
Ви почуєте про війни і про воєнні чутки: дивіться, щоб вас не турбує, бо цьому повинно трапитися. Але це не буде останнім.
Для нація підніметься на народ і царство на царство, і там буде, в різних місцях голод та землетруси.
Це буде початок хвороб.
Тоді видаватимуть вас на муки і вбивати вас, і ви будете ненавидіти всі народи, через мого імені.
І тоді багато спотикаються, і зрадить, щоб ненавидіти один одного.
Багато фальшивих пророків і зведуть багатьох.
І через розріст беззаконня в достатку, любов багатьох охолоне.
Витерпить аж до кінця спасеться.
Це Євангеліє Царства буде проповідана по всьому світу, на свідоцтво всім народам. Тоді прийде кінець.
Отже, коли ви побачите ту гидоту спустошення, що про неї звіщав пророк Даниїл, у святому місці, що той, хто читає, будьте обережні! –
Тоді хто в Юдеї, нехай утікають в гори;
те, що на покрівлі, нехай той не сходить узяти те, що в його будинку;
і того, хто в полі не вертається взяти свою мантію.
Горе вагітним жінкам і тим, хто годує грудьми в ті дні!
Моліться, щоб не трапилося це в зимовий час, ані в суботу.
Бо тоді буде велика лиха, що не було такого, з початку світу аж досі, і ніколи не буде.
І якщо не скоротилися ті дні, ніяка плоть бути збережені, але через вибраних ті дні буде скорочений.
Якщо хтось сказав, тут Христос, або ось, там, в це не вірю.
Бо постануть христи неправдиві, і неправдиві пророки, і будуть чинити великі ознаки та чуда, щоб спокусити, якщо можливо, і вибраних.
Ось, Я наперед сказав вам.
Так що якщо ви сказали: ось, він знаходиться в пустелі, не ходи, тут в кімнатах, в це не вірю.
Бо, як блискавка виходить від сходу і до заходу, так буде і прихід Сина Людського.
Скрізь, де труп, там орли зібралися разом.
Відразу ж після скорботі тих днів, сонце затьмиться, місяць не дасть свого світла, зорі спадуть з неба, і сили небесні порушаться.
Потім знамення Сина Людського на небі, всі племена земні і побачать Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних із великою потугою й славою.
Він пошле Ангелів Своїх з трубою гучний заклик, і зберуть Його вибраних від чотирьох вітрів, від краю небес до краю їх.
Відтепер дізнатися притчу про смоковниці. Коли віття його м’які і кинеться листя, то знаєте, що близько літо.
Аналогічним чином, коли ви все це побачите, знайте, що Син Людський у двері.
Я кажу вам правду, це не перейде цей рід, як всі ці речі.
Небо і земля минуться, але слова Мої не минуться.
Що ж стосується день і годину ніхто не знає, ні ангели небесні, ані Син, тільки Отець.
Що було за днів Ноя, так буде і прихід Сина Людського.
Бо в дні перед потопом їли, пили, женилися й одружитися на їхніх дітей до того дня, коли Ной увійшов у ковчег,
і вони нічого не підозрювали, поки не прийшов потоп і не винищив всіх: так буде і прихід Сина Людського.
Тоді двоє чоловіків будуть у полі, він візьметься, а другий ліворуч;
Дві жінки будуть подрібнення в млині, один візьметься, а другий ліворуч.
Тож пильнуйте, бо: бо не знаєте, котрого дня прийде Господь ваш.
Але це ви знаєте, якщо господар будинку знав, у яку сторожу прийде злодій, він дивився, і не буде залишити свій будинок відпочинку.
Таким чином, ви, будьте готові, бо Син Людський прийде в час, коли ви й не думаєте.
Що ж вірний і мудрий раб, якого пан поставив над своїми челядниками давати своєчасно поживу?
Блаженний той раб, що пан його прийде та знайде, що робить так!
Я кажу вам правду, він поставив його над усіма своїми товарами.
Але якщо це зло слуга скаже в серці своєму, пане мій затримки його прибуття,
якщо він починає бити його товаришів, щоб їсти та пити з п’яницями;
Пан раба прийде день, коли він не чекає на нього, і тепер він не знає,
його на шматки, і піддасть його однією долі з лицемірами: там буде плач і скрегіт зубів.

Матвія Глава 25

Так Царство Небесне десяти дів, що побрали каганці свої, і вийшли назустріч женихові.
П’ять з них були дурними і п’ять мудрими.
Нерозумні ж, узявши каганці, не взяли із собою оливи;
але мудрий, узявши каганці, масла в судинах.
У той час як наречений забарився, всі вони задрімали й поснули.
У середині ночі, ми плакали: Ось молодий виходьте назустріч йому!
Тоді встали всі діви, і каганці свої.
Нерозумні ж сказали до мудрих: Дайте нам із своєї оливи, бо наші гаснуть.
А мудрі відповідали: ні, не було б достатньо для нас і для вас, підіть краще до продавців, і купіть собі.
Коли ж пішли вони купувати, прийшов жених, і ті, хто готові ввійшли з ним у весільний зал, і двері були зачинені.
Пізніше інші діви приходять і, кажучи: Господи, Господи, відчини нам.
Але він сказав, я кажу вам правду, я вас не знаю.
Тож пильнуйте, бо, бо ви не знаєте ні дня, ні години.
Це все одно що людина збирається в подорож називають своїх слуг і передав їм своє майно.
Він дав п’ять талантів в одному, двох, в іншій, і третій, кожному по його здібностях, і він пішов.
Той, хто отримав п’ять талантів, негайно пішов, сперечалися, і він виграв ще п’ять талантів.
Точно так само той, хто отримав два отримали ще два.
Той, хто отримав один пішов і закопав його в землю, і сховав срібло пана.
Незабаром після цього майстер раби ті, повернувся і розрахувався з ними.
Той, хто отримав п’ять талантів, приніс іще п’ять талантів і сказав: Господи, ти дав мені п’ять талантів, ось я придбав ще п’ять.
Його господар сказав йому: Гаразд, рабе добрий і вірний! У малому ти був вірний у малому, я поставив тебе над багатьма речами: увійди до радощів пана свого.
Той, хто отримав два таланти, і сказав: Господи, ти дав мені два таланти: ось, я придбав ще два.
Його господар сказав йому: Гаразд, рабе добрий і вірний! У малому ти був вірний у малому, я поставив тебе над багатьма речами: увійди до радощів пана свого.
Той, хто отримав один талант, вийшов уперед і сказав: Господи, я знав, що ти людина жорстока, пожинаючи, де не сіяв, і збираєш, де не віяти ;
Я боявся, і я пішов і таланта твого сховав у землі тут, взяти те, що за вами.
Господар відповів: Рабе лукавий і лінивий, ви знали, що я пожинати, де не сіяв, і збираю, де не навіяні?
Тоді ви повинні вкласти свої гроші в банки, а після повернення, я отримав те, що було моє з прибутком.
Заберіть тому талант і дайте тому, у кого десять талантів.
Бо кожен, хто, і він буде й додасться, але від нього, що не має, відніметься навіть те, що він
І збиткових слуга, кинули його до зовнішньої темряви, де буде плач і скрегіт зубів.
Коли прийде Син Людський у славі Своїй і всі святі Ангели, він сидить на престолі слави Своєї.
Всі народи будуть зібрані перед ним. Він відділить одних від інших, як пастир відділяє овець від козлів;
і він поставить овець по праву, а кіз зліва.
Тоді скаже король скажи їм: праворуч Його: Прийдіть, благословенні Отця Мого, наслідуйте Царство, уготоване вам від створення світу.
Бо Я голодував був Я, і ви дали мені їсти м’ясо: я прагнув і ви напоїли Мене: Я був мандрівником і ви прийняли Мене,
Я був нагий, і ви одягнули Мене, був хворий, і ви відвідали, у в’язниці Я був і прийшли ви до мене.
Праведні промовляючи: «Господи, коли ми бачили Тебе голодним, і дав тобі поїсти, або спраглим, і напоїли?
Коли ми бачили Тебе подорожнім, і ми тебе, чи нагим і зодягли?
Коли ми бачили Тебе хворим, чи в в’язниці, і ми прийшли до Тебе?
І король відповідає: я кажу вам правду, коли ви зробили одному з моїх братів найменших, для мене, що ви зробили.
Тоді скаже й тим, ліворуч: Ідіть від Мене, прокляті, у вогонь вічний був приготований дияволу і ангелам його.
Бо Я голодував був Я, і ви не дали мені їсти м’ясо: я прагнув і ви не дали Мені пити;
Я був мандрівником, і ви не брали Мене, був нагий, і ви одягнули Мене; а я був хворий і в в’язниці і не відвідали Мене.
Крім того, вони дадуть відповідь, Господи, коли ми бачили Тебе голодним, або спраглим, або мандрівником, чи нагого, чи недужого, чи в тюрмі, і тільки ми не бачили?
І він відповів: я кажу вам правду, коли ви ще не зробили одному з цих мірі, це мені, що ви не робили.
І ці підуть на вічную муку, а праведники в життя вічне

Мої дорогі дорогі брати і сестри, ми повинні підтримувати добре освітленому полум’ям нашої віри, підняти голову, залишаючись скромним, але пишається тим, що християнин.

Наші підходи до освоєння коштів, а не ослаблення, незважаючи на щоденні труднощі ростуть!

Ми повинні усвідомити, що ми живемо в кінці часів і що вони будуть закінчуватися повернення Ісуса Христа на горі Єлеонській.

Це повернення найближчим часом, ознаки очевидні.

Ми не можемо знати ні дня, ні години повернення нашого Господа, але Ісус Христос взяв на себе працю, щоб повідомити нам в Євангелії, (зокрема, глави 24 Євангелія від Матвія, вище), ознаки оголосивши час його повернення, щоб ми могли підготувати себе.

На цей раз ми з 14 травня 1948 року. Ми повинні знати!Прочитайте мою статтю Повернення Ісуса Христа для нашого покоління!

Це наш обов’язок, як солдат Христа, щоб оголосити про своє повернення.

Ми повинні допомогти нехристиян шукати хрещення для того, щоб ще може бути врятована. Але повага свободи волі!прочитати мою статтю , ЯКЩО ВИ НЕ ВІРЯТЬ У БОГА, READ, спробуйте і ви будете здивовані,

Ісус Христос любить нас, і саме завдяки цій любові, який повертається на Землю, щоб врятувати нас.

Наш світ не має майбутнього без радикальних змін, і ми всі раби, якщо Ісус Христос був повільним. Прочитайте мою статтюЩО МАЙБУТНЄ ДЛЯ ЛЮДИНИ НА ЗЕМЛІ

Ми повинні розуміти, що багато чого на землі, як і раніше загадка для нас, і ми не знаємо, більша частина творіння Божого.

Наш перший курс життя, здається, підійшла до кінця, і незабаром Ісус буде вчити нас все, що ми як і раніше приховані. Прочитайте мою статтю момент істини

Розповсюджують полум’я нашої віри все навколо нас, як і незабаром буде занадто пізно, і тоді там буде плач і скрегіт зубів для запізнилися!

Моліться, брати і сестри, помолимося інтенсивно і знову, залишатися в постійному спілкуванні з Богом через молитву і молитися важко для якнайшвидшого повернення Ісуса Христа

Будемо молитися, щоб страждання, біль, голод, хвороби, війни і людської руйнівної зупинити безумство!

До повернення Ісуса Христа на горі Єлеонській, Ісус буде підхоплення Церкви Ісуса Христа .

Ця церква, я сподіваюся, що в глибині душі, щоб почути від вас, і я запрошую вас, щоб підготуватися.

Випряміть життя, помиритися з тими, з ким ви сердитесь.

Молись, люби ближнього твого і зберегти абсолютне і непохитну віру в Ісуса Христа.

Він віддав своє життя, щоб виправдати нас перед Богом, що довіру і любов називається віра, і ми незабаром буде доведено!Прочитайте мою статтю випробування віри

У найближчі тижні ви можете почути що-небудь, незалежно від очевидної небезпеки, яка чекає вас, будьте впевнені, що Бог спостерігає за нами, і що б не сталося, будь ласка продовжувати горіти полум’я вашої віри в Бога і в Ісуса Христа.

Було дві тисячі років чекають, повернення нашого Царя Ісуса Христа, і це очікування скоро закінчується!

Ісус Христос хоче переможців! Будь сильним і молитися Богу, щоб протистояти спокусі і позбутися від зла. Без допомоги Божої ми пропали!

Для не-християн, я закликаю вас думати, думати дуже серйозно за змістом вашого життя.

Я запрошую вас взяти правильний шлях до Бога через Ісуса Христа в вас хрещення.

Мир, любов в серцях

Нехай Бог зберегти і захистити всіх на перетині темрява настає час, і я молю Бога, щоб кожен знаходить свій шлях до світло світу в Ісусі Христі.

Мої дорогі брати і сестри, наступні посилання, що ведуть до деяких з моїх статей про кінець часів, видалення церкви та повернення на землю Господа нашого Ісуса Христа.

П’ятниця – субота – неділя – Ісуса Христа

Папа Бенедикт XVI

Розп’яття Ісуса Христа

Захоплення Церкви і повернення ROI   »

Повернення Ісуса Христа, для нашого покоління!

ВИДАЛЕННЯ ДРУЖИНА

Кінець історії світу буде написана сама зараз   »

НЕЗАБАРОМ У ПРОДАЖУ

Незаперечний доказ

Гарний урок життя і вірі

ЯКЩО ВИ НЕ ВІРЯТЬ У БОГА, READ, спробуйте і ви будете здивовані,

Любов і мир в серцях

2012

Кінець світу, Релігійні новини сполук.

Незаперечні докази існування Бога і кінець цього світу з поверненням Ісуса Христа на Землі

ЩО МАЙБУТНЄ ДЛЯ ЛЮДИНИ НА ЗЕМЛІ

Шлюб Агнця

Мій особистий погляд на цілі й повернення Ісуса Христа

Момент істини

Час закінчення приїхав!   »

працівник у одинадцяту годину

ЗВЕРНЕННЯ В ОСТАННІЙ РАЗ

Час закінчення прибув!

Церква Ісуса Христа

ЯКИМ БУДЕ ВАШ ВИБІР?

Туніс-Алжир-Єгипет-РЕВОЛЮЦІЇ

Пояснення для повернення Ісуса Христа

2011 – повернення підхід Ісуса Христа

PANDORA BOX

Одкровення кінці часів і повернення Ісуса Христа

Іллюмінати і Диявола в Одкровенні

ІСЛАМ, що майбутнє для західного суспільства?

НАДІЯ НА ЛЮБОВ Бога в повернення Ісуса Христа

Оголошення про повернення Ісуса Христа

Апокаліпсис, майбутнє світу   »

Молитва Отче наш і Радуйся, Маріє

Апокаліптичні катастрофи ЯПОНІЇ

Для любові Ісус Христос переміг і виграти ще раз!

Віра і довіру в любові Ісуса Христа

Знак COMET Єленін про повернення Ісуса Христа

ALERT нашого Ісуса Христа KING ПРИБУВ

Випробування віри

2011 Церква Ісуса Христа

Знак COMET Єленін про повернення Ісуса Христа

ІСУС ХРИСТОС безліч нових грунт Землі можуть бути у 2011 або 2012 році

ІСЛАМ, громадянською війною і тероризмом

2011, Третя світова війна!

Ісус Христос є наш останній шанс!

ІСУС ХРИСТОС ми оголосили!

2011, Третя світова війна!

Антихрист, як видається, визначені!

Ознаки значного повернення Ісуса Христа, вознесіння, скорботи і Антихрист

Впевненість у швидке повернення Ісуса Христа

2011-2012 очікуванні повернення Ісуса Христа

Повернення Ісуса Христа – Отець Іван Павло REGIMBALD пояснили вже в 1983 році ілюмінатів « апостоли Сатани »

Новий світовий порядок до Ісуса Христа   »

Повернення Христа буде відбуватися в більш пологів

В очікуванні Ісуса Христа, життя продовжується   »

Повернення Ісуса Христа в пісні, єврейський народ і нашу молодь без посилання

 

Сьогодні прийшов час для молитви, тому що дні і ночі буде складніше, і вони триватимуть до повернення нашого Господа Ісуса Христа. Дивитися і бути терплячим, Ісус Христос гряде скоро!

Блаженств

Блаженні вбогі духом,  
бо наблизилось Царство Небесне належить їм. 
Блаженні лагідні, 
бо вони успадковують землю. 
Блаженні засмучені,  
бо вони втішаться. 
Блаженні голодні і спраглі правди,  
бо вони наситяться. 
Блаженні милостиві,  
бо помилувані вони будуть 
Блаженні чисті серцем,  
бо вони Бога побачать. 
Блаженні миротворці,  
бо вони будуть наречені Син Божий. 
Блаженні переслідувані за праведність,  
бо наблизилось Царство Небесне належить їм. 
Блаженні Вам, якщо ви ображаєте, якщо вас переслідує і наклеп, якщо ви в будь-якому випадку через мене. 
Радійте і веселіться, бо ваша велика на небесах.

Отче наш 

Отче наш, що єси на небесах!

Це святиться ім’я Твоє.

Нехай прийде Царство Твоє.

Хай буде воля Твоя на землі як на небі.

Дай нам сьогодні хліб наш насущний.

І прости нам провини наші, як і ми прощаємо

тих, хто боржникам нашим.

І не введи нас у спокусу.

Але визволи нас від лукавого. Нехай буде так.

  Радуйся, Маріє 

Радуйся, Маріє

Радуйся, Маріє благодатна

Господь з Тобою.

Благословенна Ти між жонами, і Ісус,

Плід лона твого благословенний.

Свята Марія, Матір Божа,

моліться за нас, грішних,

зараз і в годину нашої смерті.

Віктор

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.