ALARMA FORZA DA FE NO AMOR DE JESUS ​​CRISTO

arbreciel

.

Deus anunciou ao home desde a creación da humanidade que o mundo« Terra » tivo unha vida e entón ela sería destruída ao final do último xuízo.

.

Deus dixo na Biblia polos seus profetas e seu único fillo Xesús Cristo todo o que ía ocorrer a finais da época e máis aló.

.

Tras o final dos tempos, Xesucristo volverá fisicamente á Terra para reinar por mil anos, ata o Xuízo Final e logo, algúns serán gardados e vivirán para sempre nunha nova Terra eo outro vai ao inferno.

.

Por incrible que pareza, despois de dous mil anos de espera, descubrimos que as profecías bíblicas e signos de alerta do retorno do noso Señor Xesús Cristo xa se fixeron na súa case totalidade e os que aínda non se fixeron, son ser cumprida.

.

Esta é unha realidade factual e verificable desde a conclusión dos primeiros signos foi a creación do Estado de Israel 14 de maio de 1948.

.

Desde esa data, en menos de 70 anos todas as profecías e presaxios do retorno de Xesús Cristo bíblicos que facer.

.

Debe notarse que é matemáticamente imposible que todas estas profecías e sinais bíblicos pode ser realizado á vez nun período tan curto.

.

Isto exclúe totalmente a oportunidade!

.

Cando ten eliminado o imposible nunha situación que é tan improbable que poida parecer non é a hipótese máis probable, pero unha realidade.

.

Como é matemáticamente imposible que o azar permitir a realización nun tempo tan curto (menos de 70 anos) dunha multitude de profecías bíblicas e signos que anuncian miles de anos desde o retorno de Xesús Cristo « O Mesías »

.

O retorno inminente de Xesucristo tornouse unha realidade e non un escenario probable.

°

ob_ecc958_10241985

.

Podemos, polo tanto, falar de seguro inminente retorno de Xesús Cristo.

.

O retorno do noso Señor Xesús Cristo se relaciona ben a nosa xeración.

.

É unha certeza, pero todos son libres para ignorala.

.

A análise persoal que fixen en vista da multiplicidade de profecías e sinais feitos desde 14 de maio de 1948 bíblicas, e aumentos exponenciais desde 29 de setembro de 2008, …

.

(Data que escollín a miña análise, como a data de inicio do anuncio a semana pasada polo profeta Daniel e, especialmente, a data de inicio dos últimos sete anos antes do retorno físico do noso Señor Xesús Cristo)

.

… Levoume a localizar o retorno do noso Señor Xesús Cristo entre os días 14 e 15 de setembro de 2015.

Isto nun total respecto ao ensino da Biblia e especialmente os Evanxeos:

.Matthieu 24 versículo 36

.

Para daquel día e hora ninguén sabe, nin os anxos do ceo, nin o Fillo, senón só o Pai.

.

Ler o meu artigo

O RETORNO DE JESUS ​​CRISTO quizais o 14 OU 15 de setembro de 2015!Durante a Festa das Trompetas  :

.

Á vista das profecías e presaxios, noticias do mundo confirma con forza en todos os ámbitos do inminente retorno inmediato do noso Señor Xesús Cristo.

.

Desafortunadamente, miles de veces desgraza, moitos homes e mulleres; especialmente entre os mozos, xa non cren en Deus, e moito menos Xesucristo!

.

Moitos convertéronse en egoísta, arrogante e prepotente, entregándose a luxuria e pracer de facer o mal.

.

Outros grupos se xuntaron yihadistas para asasinar os nosos irmáns, e todos os que poñer nos seus camiños.

.

Necesitamos só ollar para o que está pasando no Oriente Medio para ver que, obviamente, a guerra da Apocalipse « A Guerra do Armagedon » comezou desde marzo de 2012 en Siria.

.

Débese notar que a revolta en Siria comezou un ano antes, pero a revolta pasou a unha fase de guerra real, en marzo de 2012 coa chegada en Siria moitos yihadistas de todo o mundo para loitar contra os poderes constituídos para a introdución dunha xeneralizada en todo o Oriente Medio Yihad.

.

Na miña análise para o retorno de Xesús Cristo na Terra entre 14 e 15 de setembro de 2015, a Guerra da Apocalipse « Armageddon » iníciase á vez que o inicio da gran tribulação, e por iso durar ata o regreso Xesús Cristo, que debe rematar despois do seu regreso á Terra.

.

A guerra do Armagedom parece tomar unha nova dimensión con esta coalición de corenta estados contra ese exército de yihadistas « Estado Islámico en Iraq e do Levante (EIIL) »

.

Tamén debemos comprender que esta guerra vai empeorar día a día como o retorno de Xesús Cristo debe ser como en dores de parto, con máis e máis dor ata o último momento, que é o que Física do rendemento do Monte dos Olivos, en Xerusalén.

.

Actualmente, Israel, e todo en Xerusalén, xa foi obxecto de ataques terroristas por estes loitadores EIIL!

.

Xesús Cristo, antes de regresar fisicamente na terra debe proceder coa retirada da igrexa non está destinado a soportar o día da ira de Deus, que debe ocorrer antes do seu retorno.

.

Pero cales serán parte da igrexa o día do arrebatamento!

A declaración de fe:

.

Incontables son aqueles no mundo que non son cristiáns.

.

E entre os que son cristiáns, moitas son tamén as que non están habitadas por certa fe e que non seguen os mandamentos de Deus e as ensinanzas de Xesús Cristo.

.

Esta terrible situación é exacerbada por unha apostasía verdadeiramente global.

.

Isto é serio, porque unha morea moi pronto Xesucristo eliminará súa igrexa e moitos serán eliminados. Mentres eles están seguros para gañar un lugar na igrexa de Xesucristo serán eliminados.

.

Necesitamos entender que Xesús Cristo, fillo de Deus, estaba alí dous mil anos, ao final dos seus tres anos de predicación, insultado, humillado, maltratado, chicoteado, torturado, humillado e finalmente crucificado.

.

Pero nunca, nunca, Xesucristo nos abandonou porque aceptou seu sufrimento ata a morte para a nosa salvación!

.

E nós, os meus amados irmáns, cantos de nós abandonaron Xesucristo deixando súa igrexa!

.

Xesús preguntoulle a Pedro para construír a súa igrexa e da igrexa é « unha e indivisible » chámase « a Igrexa Católica »!

.

Moitos dos nosos irmáns que aínda deixou a igrexa católica e pensar máis preto de Xesucristo, cando en realidade eles repudiado por deixar a súa igrexa.

.

Claro que estes irmáns son moitas veces habitado por unha certa fe e están realmente convencidos a continuación e, nunha igrexa disidente, o camiño certo a Deus a través de Xesús Cristo.

.

Lamento dicir, pero eles están errados! Para abandonar a Igrexa de Xesús Cristo « A Igrexa Católica » eles abandonaron Xesucristo sufriu a nosa salvación!

.

Xesús Cristo, non nos abandona, el sufriu por nós, ata o seu último suspiro na cruz.

.

O noso Señor Xesús Cristo aceptou todos os sufrimentos para o perdón dos nosos pecados e, así, permitir-nos poñerse no reino dos ceos co seu amor e non polo noso mérito.

.

Entón, se nós cometemos pecados, aínda os podemos ser parte da igrexa que se eliminou, se pidamos perdón a Deus, se nos arrependermos e endereitarse, se a nosa vida.

.

Pero se abandonarmos Xesucristo e abandonar a súa Igrexa « A Igrexa Católica », mentres inconscientemente damos a Xesús Cristo e súa igrexa en breve será eliminado.

.

Claro que entendo que moitos cren que ter fe sen formar parte da Igrexa Católica, eles serán beneficiados coa eliminación.

.

Eu digo a eles todos, incluíndo pastores, guías, sacerdotes disidentes igrexas e outros líderes relixiosos de todas as igrexas fóra da Igrexa Católica, están errados.

.

Sería criminal para suxerir que, tendo abandonado a Cristo, deixando a súa igrexa, eles serían gardados e os que os seguen.

.

Fóra da Santa Igrexa Católica non hai salvación!

.

.

.

Con todo,

Sei, e estou consciente das grandes dificultades e traxedias vividas pola Igrexa Católica ao longo de décadas. El é infiltrada por maçons, por apóstolos de Lucifer, por persoas descaradamente por aproveitadores e ata pederastas.

.

Sei, e estou consciente de que o Vaticano está claramente se fixo a sede do anticristo.

.

Sei, e estou consciente de que Xesús Cristo converteuse nunha peza de museo, no Vaticano.

.

Sei, e estou consciente de que hai unha vontade, dictada polo Vaticano a todos os seus asistentes, para a igrexa se adapta á vida moderna, isto tradúcese en máis represión nas igrexas confesionais, as ameixas ou auga bendita na fonte e agora hai comuñóns sen confesións.

.

Sei, e estou consciente das comparacións vergonzosos para a igrexa católica coas relixións paganas e ser sacrilexio cometidos no seu medio.

.

Papa e dignatarios ata a participar do gran día con invitados doutras relixións pagás para oracións na Basílica de San Pedro, en Roma.

.

Si, sei, e estou en conta que a nosa Santa Igrexa Católica está a morrer, é insultado, maltratado, humillado, torturado e mortificada que vai finalmente crucificado como foi o noso Señor Xesús Cristo.

.

Claro que eu desacordo co papado que quere unificar todas as relixións e crear cuartos con oracións compartidas de todas as relixións.

.

Claro que eu desacordo co papado que quere facer o novo valor humanismo da Igrexa Católica. (Humanismo pon o home no centro de todo, mentres que a Igrexa Católica é Deus que está no centro de todo) hai unha lixeira diferenza! non pode atopar!

.

Claro que non estou de acordo cos anti-papas que teñen éxito de Jean vinte e tres anos, que se negou a obedecer á petición da Santísima Virxe María, rexeitando-se a revelar, en 1960, o terceiro segredo de Fátima.

.

A lista sería longa para enumerar todas as diverxencias entre o papado e os verdadeiros membros da Santa Igrexa Católica.

.

A pesar de todas as diverxencias « e son lexión, » non debemos abandonar a nosa Santa Igrexa Católica, porque é a igrexa orixinal que foi creado por Pierre, a petición de Xesucristo.

.

A nosa Santa Igrexa Católica sofre Mártires no fin dos tempos!

.

Temos o deber, como cristiáns e soldados de Cristo para afrontar os seus agresores e non renuncia, porque Xesús Cristo non nos abandonou.El sufriu por nós, ata o seu último suspiro de vida.

.

Entón, polo amor de Xesús Cristo e de Deus, ten o meu amado de volta á Igrexa Católica Santísima. É a nosa casa ea nosa familia.

.

Discutir cos sacerdotes sobre o fin dos tempos, para pedir auga bendita en ameixas xuntos e orar ó Señor para o seu retorno rápido.

.

Estamos no fin dos tempos e, de súpeto, como unha caída de enerxía este mundo vai espertar co arrebatamento da igrexa!

.

Será demasiado tarde para ser gardado!

.

Convida a ler ou reler a parábola dos traballadores na 11ª hora.

.

.

Enlace á parábola dos traballadores na 11ª hora: Mateo capítulo 20 13/01

http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Matthieu_4.htm

Como pode ser comprendido por ler esta parábola, pero cada pouco chegar a Xesús Cristo e un membro da súa igrexa, que en breve será eliminado.

                                                           

  Mea culpa

mea-cut

 

.

Actualmente vivimos a apostasía da igrexa e da fe, moitos cristiáns que deixaron a Igrexa Católica e moitos máis son aqueles sen fe perdida e sen igrexa.

.

Este é un feito e mundo concreto. E iso é dramático!

.

É na xeración de menos de 40 anos é o maior número de persoas que se afastaron da fe de Deus e Xesús Cristo.

.

É tamén na xeración de menos de 40 anos son tamén aqueles que non tiveron a oportunidade de facer cristiáns ou membros da Santa Igrexa Católica.

.

Nós anciáns, non temos cumprido o noso papel como irmáns máis vellos e abandonaron os nosos irmáns máis novos na beira da estrada da Fe.

.

Por suposto, desculpas son tan numerosos como hai individuos responsables.

.

Pero os feitos están aí e son moi concreta e real.

.

Os nosos mozos non son atraídos pola igrexa e moitos nin sequera saben quen é Xesús Cristo!

.

E que a culpa é nosa, nós máis vellos.

.

Chamando todos os non-crentes

Ateos

Para todos aqueles que non viñeron a Xesucristo sabe que a Igrexa Católica Santísima vai recibe-lo se quere participar.

.

Ser bautizado en auga por un cura, polo irmán ou unha irmá,

.

Peza perdón a Deus por todos os seus pecados e oriente-lo na súa vida,

.

Arrepinta-se de todos os seus pecados e malas accións,

.

Endereitarse a súa vida e pedir a Xesús Cristo por medio da oración, para ser o seu salvador persoal e recibe-lo na súa igrexa.

.

Veña camiñar connosco no camiño estreito do amor, fe e humildade que conduce a Deus a través do amor de Xesús Cristo.

.

Sexa humilde, pero orgulloso e digno de facer cristiáns e estar tranquilo e manter fervoroso na súa fe na nosa Santa Nai a Igrexa Católica.

.

Manteña coidadosamente a chama da vosa fe ben iluminado para estar na Igrexa de Xesús Cristo, porque en breve será eliminado.

.

A vida para a eternidade está Xesús Cristo, que vai atopar.

.

Chamando todos os vicarios da Igrexa Católica Santo

.

Sacerdotes

.

Moi solemnemente, pido a todos os vicarios da nosa Santa Nai a Igrexa Católica de ter unha distancia máxima co papado, que sorprendentemente levou a igrexa cara ao abismo, incluíndo alianzas con outras relixións e provoca numerosas cristiáns ao inferno.

.

Siga o seu corazón e facer-se de novo os soldados valentes e fervorosos de Xesucristo como os nosos irmáns, e todos aqueles que desexan facer-se, teñen gran necesidade de ti.

.

A igrexa está a morrer e ela ten de todos vostedes.

.

Mateo 18 5.verset

Pois eu vos digo a verdade, ata que o ceo ea terra pasen, non pasará da lei un jota ou un til, ata que todo se cumpra.

.

É esencial promover rapidamente,  « ata na rúa e mesmo en centros comerciais! «  o bautismo da Igrexa Católica e campañas organizadas, para que, como moitos de nosos novos irmáns tamén poden ser gardados.

.

Hai bautismo bautismo de auga, como os batismos de desexo e sangue, é só blasfemia que levar a Lucifer todos aqueles que aceptan a todos aqueles que dan e os que recoñecen .

.

A nosa Santa Igrexa Católica debe redescubrir os seus valores, o dogma ea fe.

.

Vostede e os vicarios da Santa Igrexa Católica, Santos Soldados de Xesús Cristo, tamén ten que espertar e traballar nunha emerxencia para levar o rabaño ovella perdida.

.

Xesús Cristo está a benvida en breve e vai pedir-nos todas as contas!

.

Que responder a volta do Señor?

.

Todas as chamadas para os nosos irmáns

Xesucristo

humanidade

Xuntos, debemos actuar para dar vida e significado ao ensino do noso Señor, Mestre e Rei Xesús Cristo, o único fillo de Deus.

.

O retorno de Xesús Cristo semella inminente e unha nova vida promete ser para a humanidade.

.

O reinado de Xesucristo está próxima, vai levar un milenio de amor, paz e prosperidade por toda a Terra.

.

Pero para vivir este milenio de amor e felicidade en paz e prosperidade, debemos ser gardados por Xesús Cristo.

.

Algunhas serán gardadas e será eliminado como asistir á voda do Cordeiro.

.

Será unha alianza eterna real que Xesús Cristo pode establecer con todos os membros da súa igrexa, el eliminou.

.

Outros serán gardados, pero eles deben primeiro afrontar o período da gran tribulação, co retorno físico do noso Señor Xesús Cristo no Monte das Oliveiras, en Xerusalén

.

Deben resistir ás tentacións dos apóstolos de Lucifer e sobrevivir á persecución de cristiáns que non foron eliminados.

Ligazón

.

Afastar-se de todas as relixións falsas que atraen vostede ao abismo eo inferno.

.

Voltar ou na Igrexa Católica Santísima, malia as súas traxedias e todos os ataques que sofre apóstolos de Lucifer.

.

Debemos defender a Igrexa Católica, porque é a casa do noso Señor Xesús Cristo, e por iso tamén é a nosa casa.

.

Tamén será a casa de todos os nosos novos irmáns, que veñen a Cristo polo bautismo en auga, a demanda de perdón e arrepentimento, que endereitarse as súas vidas e pedir a Xesús Cristo a través da oración para ser o salvador e Deus para guiar as súas vidas.

.

Eles, entón, recibir o Espírito Santo de Deus e ser un membro da Santísima Igrexa de Xesucristo!

.

O tempo é moito máis grave e importante do que pode imaxinar, Xesucristo está benvida moi pronto e no seu retorno, el atopou unha igrexa unida ou que vai atopar homes e mulleres pelexando pola súa túnica.

.

Non tomar parte en todas estas disputas que manteñen a fe dos cristiáns eo camiño correcto e xusto, amor, paz, compaixón e humildade que trazamos Xesús Cristo e con Deus.

.

Vemos todos os días que as atrocidades son cometidas contra os nosos irmáns en particular en Oriente Medio e África.

.

Oramos por todos os grandes mártires da tribulação, incluíndo as vítimas inocentes de yihadistas.

.

Segue noticias do mundo, por que é o reloxo do fin dos tempos.

.

Xesús Cristo está a benvida en breve e volver á Terra, que vai preguntar-nos todas as contas!

.
Para entender mellor ler Mateo capítulo 25.

Ligazón

Fin dos Días

.

Unha pequena taxa sobre o noso moi interesante e Homossexualidade Francis Papa!

Vídeos en español sobre a homosexualidade

Débese notar que todos somos pecadores e que Deus perdoa, a través do sacrificio de Xesús Cristo para todos os que piden perdón, se arrepentir e endereitarse as súas vidas.

.

Outros que non se arrepentir, eles non van formar parte da igrexa será eliminado.

.

É unha certeza, pero non hai que xulgalos para non ser xulgado.

.

Con todo, non podemos aceptar que a homosexualidade é recoñecida pola Igrexa como unha sexualidade normal e natural, porque a Biblia prohibe.

.

Obviamente noso Papa, en nome da Igrexa recoñece oficialmente a homosexualidade como un sexo natural.

.Agissant E contra o ensino de Deus e Xesús Cristo.

.

Un pouco denier palabra neste artigo.

 

Somos todos pecadores!

Polo tanto, non teña vergoña de seus pecados. 

 

 

Comece arrepentimento e arrepender-se de ter cometido.

.

Pedir perdón a Deus e endereitarse a súa vida.

.

Se caeu en pecado, entón se erguer, certamente vai vir de novo e de novo, pero o importante é levantar, a lamentar, para endereitarse a súa vida e volver para o camiño certo!

.

Vostede non admitir batido!

.

Deus sempre estará contigo ata que pedirte para perdoalo-lo, sempre que se arrepentir dos seus pecados.

.

Andamos meus amados irmáns en Cristo no camiño estreito do amor e da fe que conduce a Deus.

.

E as caídas son numerosos!

.

Somos como bebés recén nacidos aprendendo a andar.

.

Debemos aceptar as nosas caídas, levantarse e saír.

.

Así, tornamo connosco fillos de Deus, aprendendo cos nosos erros, os nosos pecados e os nosos erros como os recén nacidos que están aprendendo a estar en pé e andar e, a continuación, facer-se homes e mulleres.

.

Afastar-se do mal e as tentacións

Proscribir das súas mentes odios e resentimentos,

Vivir en Paz e Amor

E Deus ha guía-lo en toda a súa vida,

Se preguntar a el.

 

Eu pido a todos vostedes, os meus amados irmáns en Xesucristo, por favor circule en todo o mundo este artigo e comunicar enderezo do blog para todos os seus contactos.

.

https://victorpicarra.wordpress.com/

.

O tempo está pasando e noso Señor  que de cada un de nós para estender a palabra « Jesucristo está a benvida en breve »

.

Podes ver todas as entradas de blog por este link.

.

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

.

Paz, amor e alegrías nos corazóns e na lareira, en anticipación do arrebatamento da igrexa para algúns e para outros o retorno físico ao Monte das Oliveiras, o noso Señor e Mestre, Xesús Cristo, noso King, que é o único fillo de Deus.

Que Deus guíe e bendiga a todos

Vencedor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :