ALARM FORCE OF TRO PÅ KJÆRLIGHETEN TIL JESUS ​​KRISTUS

arbreciel

.

Gud kunngjorde for mennesket siden skapelsen av menneskeheten at verden « Earth » hadde et liv, og da ville det bli ødelagt ved slutten av forrige dom.

.

Gud sa i bibelen ved sine profeter og hans eneste sønn Jesus Kristus alt som ville skje i slutten av tid og utover.

.

Etter slutten av tiden, vil Jesus Kristus fysisk tilbake til Jorden for å regjere i tusen år, til dommedag og litt til, skal bli frelst og vil leve evig på en ny jord, og den andre vil gå til helvete.

.

Utrolig som det kan virke, etter to tusen år med venting, finner vi at de bibelske profetier og advarsel tegn på retur av vår Herre Jesus Kristus er allerede laget i sin kvasi-helheten og de som ennå ikke er gjort, er blir oppfylt.

.

Dette er en saklig og verifiserbar virkelighet siden ferdigstillelsen av de første tegnene var opprettelsen av staten Israel 14 mai 1948.

.

Siden denne datoen i mindre enn 70 år alle bibelske profetier og forvarsler om retur av Jesus Kristus å gjøre.

.

Det bør bemerkes at det er matematisk umulig at alle disse profetiene og bibelske tegn kan oppnås samtidig i et slikt kort tidsrom.

.

Dette utelukker helt sjansen!

.

Når du har utelukket det umulige i en situasjon som det er like usannsynlig som det kan virke er ikke det mest sannsynlige hypotesen, men en realitet.

.

Ettersom det er matematisk umulig at sjansen aktivere prestasjon på så kort tid (mindre enn 70 år) av et mangfold av bibelske profetier og tegn annonserer tusenvis av år siden Jesu Kristi gjenkomst « Messias »

.

Den forestående retur av Jesus Kristus har blitt en realitet og ikke en sannsynlig scenario.

°

ob_ecc958_10241985

.

Vi kan derfor snakke om sikkerhet snarlig retur av Jesus Kristus.

.

Retur av vår Herre Jesus Kristus forholder seg vår generasjon.

.

Det er en sikkerhet, men alle står fritt til å ignorere det.

.

Den personlige analysen jeg har gjort med tanke på mangfoldet av bibelske profetier og tegn gjort siden 14 mai 1948, og eksponentiell økning siden 29 september 2008, …

.

(Dato jeg har valgt i min analyse som starttidspunktet for kunngjøringen i forrige uke av profeten Daniel, og spesielt startdatoen for de siste syv årene før den fysiske retur av vår Herre Jesus Kristus)

.

… Led meg til å finne avkastningen av vår Herre Jesus Kristus mellom 14 og 15. september 2015.

Dette i en total respekt for undervisning i Bibelen og spesielt evangeliene:

.Matthieu 24 vers 36

.

For den dagen og timen kjenner ingen, verken englene i himmelen, heller ikke Sønnen, men Faderen alene.

.

Les min artikkel

The Return of JESUS ​​KRISTUS Kanskje 14 eller 15 september 2015! Under festen for trompeter  :

.

Ved synet av profetiene og varsler, bekrefter verdens nyheter med styrke i alle områder av teksten forestående retur av vår Herre Jesus Kristus.

.

Alas, tusen ganger Dessverre er mange menn og kvinner; spesielt blant de unge, ikke lenger tror på Gud, mye mindre Jesus Kristus!

.

Mange ble Egoistisk, arrogant og brautende, indulging i begjær og nytelse gjør ondt.

.

Andre grupper har sluttet jihadister å myrde våre brødre og søstre og alle som satt på sine baner.

.

Vi trenger bare å se på hva som skjer i Midt-Østen for å se at åpenbart krigen Apocalypse « The War of Armageddon » har begynt siden mars 2012 i Syria.

.

Det bør bemerkes at opprøret i Syria startet et år tidligere, men opprøret har gått til en virkelig krig del i mars 2012 med ankomst i Syria mange jihadister over hele verden for å kjempe mot krefter som er for Innføringen av en generalisert hele Midtøsten Jihad.

.

I min analyse for retur av Jesus Kristus på jorden mellom 14. og 15. september 2015, er War of the Apocalypse « Armageddon » startet samtidig som starten på den store trengsel, og derfor vare til retur Jesus Kristus, som skal opphøre når han kommer tilbake til Jorden.

.

Harmageddon-krigen synes å ha fått en ny dimensjon med denne koalisjonen av førti stater mot denne hær av jihadister « den islamske staten i Irak og Levanten (EIIL) »

.

Vi må også forstå at denne krigen vil bli verre dag for dag som avkastningen av Jesus Kristus bør være som i smerter fødsel med mer og mer smerte før i siste øyeblikk, som er at Physics av ​​avkastningen på Oljeberget i Jerusalem.

.

Foreløpig Israel, og spesielt Jerusalem, er allerede gjenstand for terrorangrep fra disse jagerfly EIIL!

.

Jesus Kristus før retur fysisk på jorden skal fortsette med fjerning av kirken ikke er ment å tåle den dagen Guds vrede som må skje før han kom tilbake.

.

Men hvilke som vil være en del av kirken på dagen for bortrykkelsen!

Uttalelse av tro:

.

Utallige er de i verden som ikke er kristne.

.

Og blant de som er kristne, utallige er også de som ikke er bebodd av den sanne tro og som ikke følger Guds bud og Jesu lære Kristus.

.

Denne forferdelige situasjonen er forverret av en virkelig global frafall.

.

Dette er alvorlig fordi mange snart Jesus Kristus vil fjerne sin menighet, og mange vil bli ekskludert. Mens de er sikre på å få en plass i Jesu Kristi kirke vil bli fjernet.

.

Vi må forstå at Jesus Kristus, Guds sønn, var det to tusen år, på slutten av hans tre år med forkynnelse, fornærmet, ydmyket, mishandlet, pisket, torturert, ydmyket og til slutt korsfestet.

.

Men aldri, aldri, Jesus Kristus har forlatt oss fordi han aksepterte sin lidelse til døden for vår frelse!

.

Og vi, mine kjære brødre og søstre, hvor mange av oss har forlatt Jesus Kristus forlate sin kirke!

.

Jesus ba Peter om å bygge sin kirke, og kirken er « One og udelelige » det kalles « den katolske kirke »!

.

Mange av våre brødre og søstre har ennå forlatt den katolske kirken og tenke nærmere Jesus Kristus, når de faktisk fornektet ved å forlate sin kirke.

.

Selvfølgelig disse brødre og søstre er ofte bebodd av en sann tro og faktisk overtalt til å følge, og i en dissenser kirken, den rette veien til Gud gjennom Jesus Kristus.

.

Jeg beklager å si, men de tar feil! For å forlate den Jesu Kristi Kirke « Den katolske kirke » de forlot Jesus Kristus har lidd for vår frelse!

.

Jesus Kristus, vil han ikke forlate oss, led han for oss før sitt siste åndedrag på korset.

.

Vår Herre Jesus Kristus akseptert alle lidelsene for tilgivelse for våre synder og dermed tillate oss å gå inn i himlenes rike ved sin kjærlighet og ikke av våre fortrinn.

.

Så hvis vi begår synder, kan vi fortsatt være en del av kirken som vil bli fjernet hvis vi ber Gud om tilgivelse, hvis vi omvender oss og rette hvis våre liv.

.

Men hvis vi forlate Jesus Kristus og forlate sin kirke « Den katolske kirke » mens ubevisst vi gir til Jesus Kristus og hans kirke vil snart bli fjernet.

.

Selvfølgelig forstår jeg at mange mener at det å ha tro uten å være en del av den katolske kirke de vil ha nytte av fjerningen.

.

Jeg forteller dem alt, inkludert pastorer, guider, prester dissen kirker og andre religiøse ledere fra alle kirker utenfor den katolske kirke, tar de feil.

.

Det ville foreslå at kriminelle som forlot Jesus Kristus, forlater sin kirke, ville de bli frelst og de som følger dem.

.

Ut av en hellig, allmenn kirke er det ingen frelse!

.

.

.

Imidlertid

Jeg vet og er klar over de store problemer og tragedier oppleves av den katolske kirke i flere tiår. Det er infiltrert av frimurere, av apostler Lucifer, av folk skamløst av profitører og selv pedofile.

.

Jeg vet og er klar over at Vatikanet er tydelig ble sete for antikrist.

.

Jeg vet og er klar over at Jesus Kristus er blitt en museumsgjenstand i Vatikanet.

.

Jeg vet og er klar over at det er en vilje, diktert av Vatikanet til alle sine assistenter, til kirken tilpasser seg det moderne liv, dette omsettes til mer undertrykkelse i kirker bekjennelses, muslinger eller hellig vann i skriften og det er nå fellesskap uten tilståelser.

.

Jeg vet og er klar over de skammelige sammenligninger til den katolske kirken med hedenske religioner og helligbrøde blir begått i sin midte.

.

Paven og myndighetspersoner opp for å delta i den store dagen med gjester fra andre religioner til hedenske bønner i Peterskirken i Roma.

.

Ja, jeg vet og er klar over at vår hellige katolske kirke er døende, hun er fornærmet, mishandlet, ydmyket, torturert og ydmyket at hun til slutt vil korsfestet som var vår Herre Jesus Kristus.

.

Selvfølgelig jeg er uenig med pavedømmet som ønsker å forene alle religioner og skape rom med felles bønn for alle religioner.

.

Selvfølgelig jeg er uenig med pavedømmet som ønsker å gjøre den nye humanismen verdien av den katolske kirke. (Humanisme setter mennesket i sentrum for alt, mens den katolske kirken det er Gud som er i sentrum av alt) det er en liten forskjell! du finner ikke!

.

Selvfølgelig jeg er uenig med de anti-paver som lykkes fra Jean tjuetre som nektet å adlyde anmodning fra Jomfru Maria, og nekter å avsløre i 1960 den tredje hemmeligheten av Fatima.

.

Listen vil være lenge å nummerere alle uenighetene mellom pavedømmet og den sanne medlemmer av Den hellige katolske kirke.

.

Til tross for alle uenigheter « , og de er legion, » vi må ikke gi opp vår hellige katolske kirke fordi det er den opprinnelige kirken som ble opprettet av Pierre på anmodning fra Jesus Kristus.

.

Vår hellige katolske kirke lider Martyr i endetiden!

.

Vi har en plikt som kristne og soldater av Kristus til å møte sine angripere, og ikke gi opp, fordi Jesus Kristus har ikke forlatt oss. Han led for oss før sitt siste pust av liv.

.

Så for kjærligheten til Jesus Kristus og Gud, du har min elskede tilbake inn i Det aller helligste katolske kirke. Det er vårt hjem og vår familie.

.

Diskuter med prester på slutten av tid, be om hellig vann i muslinger sammen og be til vår Herre for hans rask avkastning.

.

Vi er på slutten av tid og plutselig som et strømbrudd denne verden vil våkne opp med bortrykkelsen av kirken!

.

Det vil være for sent å bli frelst!

.

Jeg inviterer deg til å lese eller lese lignelsen om arbeiderne i det 11. time.

.

.

Link til lignelsen om arbeiderne i 11. time: Matthew Kapittel 20 1-13

http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Matthieu_4.htm

Som kan forstås ved å lese denne lignelsen, men hver lille komme til Jesus Kristus og et medlem av hans kirke som snart skal fjernes.

                                                           

  Mea culpa

mea-kutt

 

.

Nous vivons actuellement l’Apostasie de l’église et de la Foi, nombreux sont les Chrétiens qui ont quitté l’Eglise Catholique et encore plus nombreux sont ceux qui sont égarés sans Foi et sans église.

.

Dette er et faktum og konkrete verden. Og det er dramatisk!

.

Det er i den generasjonen av mindre enn førti år er det største antall av dem som har falt fra troen på Gud og Jesus Kristus.

.

Det er også i produksjon av mindre enn førti år også er de som ikke har hatt sjansen til å bli kristne eller medlemmer av Den hellige katolske kirke.

.

Vi seniorer har vi ikke oppfylt vår rolle som storebrødre og har forlatt våre yngre brødre og søstre på en veikant av Faith.

.

Of course, unnskyldninger er like mange som det er enkeltpersoner som er ansvarlige.

.

Men fakta er der og de er veldig konkret og reell.

.

Vår ungdom er ikke tiltrukket av kirken og mange ikke engang vet hvem Jesus Kristus!

.

Og at det er vår feil, vi eldre.

.

Kaller alle ikke-troende

Ateister

Til alle de som ikke kom til Jesus Kristus vet at Den hellige katolske kirke vil ønske deg velkommen om du ønsker å delta.

.

Bli døpt i vann av en prest, av bror eller en søster,

.

Be Gud om tilgivelse for alle dine synder og veilede deg i ditt liv,

.

Omvende deg fra alle dine synder og onde gjerninger,

.

Rett livet ditt og spør Jesus Kristus gjennom bønn, å være din personlige frelser, og ønsker deg velkommen i sin menighet.

.

Kom og gå med oss ​​på den smale sti of Love, Faith og ydmykhet som fører til Gud gjennom kjærlighet til Jesus Kristus.

.

Vær ydmyk, men stolt og verdig til å bli kristne og være stille og holde glødende i deres tro på vår hellige Mor den katolske kirke.

.

Hold nøye flammen av din tro godt opplyst å bo i Jesu Kristi Kirke fordi det vil snart bli fjernet.

.

Livet for evigheten er i Jesus Kristus at du vil finne.

.

Kaller alle prestene i den hellige katolske kirke

.

Prester

.

Veldig høytidelig, jeg ber alle prestene i vår hellige Mor den katolske kirken for å ta en maksimal avstand med pavedømmet som sjokkerende ledet menigheten til avgrunnen inkludert allianser med andre religioner og forårsaker utallige kristne til helvete.

.

Følg hjertet ditt og bli igjen de tapre og inderlige soldater fra Jesus Kristus som våre brødre og søstre og alle som ønsker å bli, har stort behov for deg.

.

Kirken er døende, og hun trenger dere alle.

.

Matteus 18 5.verset

For jeg sier dere sannheten, før himmel og jord forgår, betyr det ikke i loven forgå en tøddel eller tittle, før alt er skjedd.

.

Det er viktig å fremme raskt,  « inkludert i gaten, og selv i kjøpesentre! » Den katolske kirke og organiserte kampanjer dåpen, slik at så mange av våre nye brødre og søstre kan også lagres.

.

Det dåp dåpen i vann, som dåp av begjær og blod, er det bare blasfemi som fører til Lucifer alle dem som tar imot alle de som gir og de som gjenkjenner .

.

Vår hellige katolske kirke må gjenoppdage sin verdier, dogmer og tro.

.

Du og sogneprestene i Den hellige katolske kirke, Saints Soldiers of Jesus Christ du må også våkne opp og arbeide i en nødsituasjon for å få inn de tapte får flokken.

.

Jesus Kristus kommer snart og vil be oss alle kontoer!

.

At du svare på Herrens gjenkomst?

.

Alle samtaler til våre brødre og søstre

Jesus Kristus

menneskeheten

Sammen må vi handle for å gi liv og mening til undervisning av vår Herre, Master og kong Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud.

.

Avkastningen av Jesus Kristus ser ut til å være nært forestående, og et nytt liv lover å være for menneskeheten.

.

Regimet til Jesus Kristus er nær, det vil ta et årtusen av kjærlighet, fred og velstand over hele jorden.

.

Men å leve dette årtusenet av kjærlighet og lykke i fred og velstand, må vi bli frelst ved Jesus Kristus.

.

Noen vil bli lagret og vil bli fjernet som de delta i bryllupet til Lammet.

.

Det vil være en reell evig pakt som Jesus Kristus vil etablere med alle medlemmer av menigheten hans har han fjernet.

.

Noen andre vil bli lagret, men de må først møte den siste perioden av den store trengsel, til den fysiske retur av vår Herre Jesus Kristus på Oljeberget i Jerusalem

.

De må motstå fristelser apostler Lucifer og overleve forfølgelse av kristne som ikke har blitt fjernet.

Link

.

Kom deg bort fra alle falske religioner som trekker deg inn i avgrunnen og helvete.

.

Komme tilbake eller i det aller helligste katolske kirke, til tross for sine tragedier og alle angrep den gjennomgår apostler Lucifer.

.

Vi må forsvare den katolske kirke fordi det er huset til vår Herre Jesus Kristus, og derfor er det også vårt hjem.

.

Det vil også være hjemme med alle våre nye brødre og søstre, som kommer til Kristus ved dåpen i vann, etterspørselen etter tilgivelse og omvendelse, som rett ut sine liv og spør Jesus Kristus gjennom bønn til være deres frelser og Gud til å veilede sine liv.

.

De vil da motta den Hellige Ånd Gud og være medlem av Den hellige Jesu Kristi Kirke!

.

Klokken er mye mer alvorlig og viktig enn du kan forestille deg, er Jesus Kristus kommer veldig snart, og da han kom tilbake fant han en forent kirke eller vil han finne menn og kvinner krangler for hans tunika.

.

Ikke ta del i alle disse konfliktene som holder troen til kristne og rett og rettferdig bane, Love, Peace, Medfølelse og ydmykhet vi spores Jesus Kristus og Gud.

.

Vi ser hver dag at overgrepene er begått mot våre brødre og søstre spesielt i Midt-Østen og Afrika.

.

Vi ber for alle de store trengsel martyrer inkludert de uskyldige ofrene for jihadister.

.

Følg verdens nyheter fordi det er på klokken til End Times.

.

Jesus Kristus kommer snart og gå tilbake til jorden, vil han be oss alle kontoer!

.
For å forstå bedre lese Matteus kapittel 25.

Link

End of Days

.

En liten avgift på våre svært interessant og Homoseksualitet Francis Pope!

Videoer på spansk om homofili

Det bør bemerkes at vi alle er syndere, og at Gud tilgir, gjennom ofringen av Jesus Kristus til alle som ber om tilgivelse, som omvender seg og rette sine liv.

.

Andre som ikke omvender seg, vil de ikke være en del av kirken vil bli fjernet.

.

Det er en sikkerhet, men vi skal ikke dømme dem til å bli ikke dømt.

.

Men vi kan ikke akseptere at homofili er anerkjent av kirken som en normal og naturlig seksualitet fordi Bibelen forbyr det.

.

Tydeligvis vår paven på vegne av Kirken anerkjenner offisielt homofili som en naturlig sex.

.Agissant Og mot undervisning av Gud og Jesus Kristus.

.

Et lite ord denier i denne artikkelen.

 

Vi er alle syndere!

Så ikke skamme seg over dine synder. 

 

 

Begynn med beklagelse og angrer for å ha begått.

.

Be Gud om tilgivelse og rette livet ditt.

.

Hvis du har falt i synd, og deretter få opp, du vil sikkert komme igjen og igjen, men det viktigste er å høyne, til å angre, å rette sitt liv og komme tilbake på rett vei!

.

Har du innrømmer aldri slått!

.

Gud vil alltid være med deg før du ber ham om å tilgi deg så lenge du omvende deg fra dine synder.

.

Vi går mine kjære brødre og søstre i Kristus på den smale sti av kjærlighet og tro som fører til Gud.

.

Og faller er mange!

.

Vi er som nyfødte barn lære å gå.

.

Vi må godta våre fall, stå opp og gå.

.

Dermed blir vi Guds barn ved å lære av våre feil, våre synder og våre feil som nyfødte som lærer å stå og gå, og da blir menn og kvinner.

.

Bevege seg bort fra det onde og fristelser

Forvise fra sinn hat og bitterheten,

Lev i kjærlighet og fred

Og Gud vil lede deg gjennom hele livet,

Hvis du spør ham.

 

Jeg ber dere alle, mine kjære brødre og søstre i Jesus Kristus, vennligst sirkulere over hele verden denne artikkelen og kommunisere bloggadresse til alle dine kontakter.

.

https://victorpicarra.wordpress.com/

.

Vi har begrenset tid, og Herren  må hver av oss til å spre ordet « Jesus Kristus kommer snart »

.

Du kan se alle blogginnlegg av denne linken.

.

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

.

Peace, Love og Joys i hjertene og i peisen i påvente av bortrykkelsen av kirken for noen og for andre fysisk tilbake til Oljeberget, vår Herre og Mester, Jesus Kristus, vår King, som er den eneste sønn av Gud.

Må Gud veilede deg og velsigne dere alle

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :